quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
Moet Susteren dan dit hele topic alleen volspammen?
Maar deze is speciaal voor hem denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Daar heeft-ie zijn eigen topics toch voor?
Dat pasje krijg je ook pas bij 1.000.000.000.000 foto's upload bij flickrquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb dan niet zo'n flex pasje, maar ik ga hier wel posten!
?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef problematiQue het volgende:
Brrr, flickr. Vreselijke website.
Bij gebrek aan een modelquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef problematiQue het volgende:
Wat een compensatiegedrag toch weer
Hehe, heb je het topic ook meegekregen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef freud het volgende:
Geniale OPflickr op zeg...
Hier een nieuwe 2Tb aan mijn systeempje gehangen. Ik had last van claustrofobische RAW's
Moet dat met die industriële werkschoenen op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 8 december 2010 05:58 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof doet een pasje op de muziek
quote:Op woensdag 8 december 2010 05:58 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof doet een pasje op de muziek
Dat had je ook zelf kunnen wetenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ook leuk, moet ik volgens degene van de winkel 2 kabels en een ding kopen die van optisch naar analoog ga, zit er gewoon een optische ingang op mijn versterker.
Oplichters/onwetenede mensen.
Zij waren de oplichters, en jij de onwetende?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ook leuk, moet ik volgens degene van de winkel 2 kabels en een ding kopen die van optisch naar analoog ga, zit er gewoon een optische ingang op mijn versterker.
Oplichters/onwetenede mensen.
Tja, hij werd gewoon aangesloten, en die man vertelde dat we dit nog nodig hadden.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat had je ook zelf kunnen weten
Misschien ook wel jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zij waren de oplichters, en jij de onwetende?
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Ynske het volgende:
ben een tijdje de lol van t fotograferen echt kwijt geweest ok t gedoe van mn enkel heeft daar natuurlijk ook in meegespeeld, maar na de resultaten van maandag (ijssculpturen) heb ik er echt weer zin in
En de beroemde 400D waar het allemaal mee begon heb ik hier. Die wordt later zeker geld waardquote:
Hehe, dank je wel. Ja ik moest hem even noemenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En de beroemde 400D waar het allemaal mee begon heb ik hier. Die wordt later zeker geld waard
Tof stuk!
Nopequote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Ynske het volgende:
@P, had je al gelezen dat we in t Gaia ook Leeuwen gaan krijgen?
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeMaar ik heb wel meer niet gelezen
Wat hij zegt!quote:
Leuk stuk exposure D_A!quote:
Stukjes zitten in je neusquote:
Thanks beeb!quote:
Ja ben er stiekem best trots opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |