quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
Moet Susteren dan dit hele topic alleen volspammen?
Maar deze is speciaal voor hem denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Daar heeft-ie zijn eigen topics toch voor?
Dat pasje krijg je ook pas bij 1.000.000.000.000 foto's upload bij flickrquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb dan niet zo'n flex pasje, maar ik ga hier wel posten!
?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef problematiQue het volgende:
Brrr, flickr. Vreselijke website.
Bij gebrek aan een modelquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef problematiQue het volgende:
Wat een compensatiegedrag toch weer
Hehe, heb je het topic ook meegekregen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef freud het volgende:
Geniale OPflickr op zeg...
Hier een nieuwe 2Tb aan mijn systeempje gehangen. Ik had last van claustrofobische RAW's
Moet dat met die industriële werkschoenen op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 8 december 2010 05:58 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof doet een pasje op de muziek
quote:Op woensdag 8 december 2010 05:58 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof doet een pasje op de muziek
Dat had je ook zelf kunnen wetenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ook leuk, moet ik volgens degene van de winkel 2 kabels en een ding kopen die van optisch naar analoog ga, zit er gewoon een optische ingang op mijn versterker.
Oplichters/onwetenede mensen.
Zij waren de oplichters, en jij de onwetende?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ook leuk, moet ik volgens degene van de winkel 2 kabels en een ding kopen die van optisch naar analoog ga, zit er gewoon een optische ingang op mijn versterker.
Oplichters/onwetenede mensen.
Tja, hij werd gewoon aangesloten, en die man vertelde dat we dit nog nodig hadden.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat had je ook zelf kunnen weten
Misschien ook wel jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zij waren de oplichters, en jij de onwetende?
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Ynske het volgende:
ben een tijdje de lol van t fotograferen echt kwijt geweest ok t gedoe van mn enkel heeft daar natuurlijk ook in meegespeeld, maar na de resultaten van maandag (ijssculpturen) heb ik er echt weer zin in
En de beroemde 400D waar het allemaal mee begon heb ik hier. Die wordt later zeker geld waardquote:
Hehe, dank je wel. Ja ik moest hem even noemenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En de beroemde 400D waar het allemaal mee begon heb ik hier. Die wordt later zeker geld waard
Tof stuk!
Nopequote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Ynske het volgende:
@P, had je al gelezen dat we in t Gaia ook Leeuwen gaan krijgen?
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeMaar ik heb wel meer niet gelezen
Wat hij zegt!quote:
Leuk stuk exposure D_A!quote:
Stukjes zitten in je neusquote:
Thanks beeb!quote:
Ja ben er stiekem best trots opquote:
Hmmm...minder tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:13 schreef Timmos het volgende:
Mijn plaatjes van vanavond zijn minder fijn, verbrande mensen zien er niet zo tof uit.. Niet dat ik die persoon op de foto heb, alleen op mn netvlies zeg maar
..
Ach, het valt wel mee.. Als het net gebeurd is haal je het beeld wat vaker naar voren, de deur die ingetrapt wordt, de man die naar buiten gedragen wordt (soms sta je er iets te dicht opquote:
Heel goed!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:18 schreef Timmos het volgende:
* Timmos voelt zich weer een goede buurman![]()
weekboodschapjes in het weekend?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef taxibabe het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Zo weekboodskapjes doen enzo.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
weekboodschapjes in het weekend?
das raar
Jij liep gewoon in de weg dus?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef taxibabe het volgende:
sommige denken echt alleen in de winkel te zijn..
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Met mijn omvang(etje) is dat eigenlijk onmogelijk
Ja. Whatever. Je loopt gewoon in de weg!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:53 schreef taxibabe het volgende:
Ja maar ja maar, ik ben lekker niet klein, alleen heeeeel erg smal.
Nietes en ik heb altijd gelijk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Whatever. Je loopt gewoon in de weg!
Echt nietquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorDe kleinsten lopen vaak het meest in de weg
Ik heb het serieus al is gehad dat ik iemand niet zag ivm mijn lengte en de enige optie was mn been omhoog doen zodat die er onderdoor ging.. De moeder moest ook lachenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorDe kleinsten lopen vaak het meest in de weg
Ik kom nooit in CUL dus dat telt lekker nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Ik heb altijd gelijk. Dat staat in de CUL SC-regels
Dat lijkt me ook wel een raar gezicht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb het serieus al is gehad dat ik iemand niet zag ivm mijn lengte en de enige optie was mn been omhoog doen zodat die er onderdoor ging.. De moeder moest ook lachen
Ik hou ook van jou hoorquote:
Was het ook wel.. Maar het kind was geredquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik kom nooit in CUL dus dat telt lekker niet.
[..]
Dat lijkt me ook wel een raar gezicht.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
En het is weer tijd voor een avond, weltrusten plaatje!
Gonjasufi - Paradiso
[ afbeelding ]
Correctquote:
Daar wordt dus alles van Canon gerepareerd? Ik heb daar ook wel eens een printer naar toe gestuurd maar die viel binnen de garantietermijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb goede ervaringen met techrepair.. bel ze even en leg uit verhaal uit, dan kunnen ze meestal wel een indicatie van de kosten geven.
Volgens mij zijn er meerdere bedrijven die reparaties voor canon uitvoeren, of er moet ondertussen iets veranderd zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daar wordt dus alles van Canon gerepareerd? Ik heb daar ook wel eens een printer naar toe gestuurd maar die viel binnen de garantietermijn.
Haha, ja ik weet hetquote:
SAN of NASquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat ik maar eens een homemade SAN ga maken.. nu ff met openfiler spelen in vmware.
Nee, SAN. Hoeft niet per se met glasvezel oid.. het is meer de implementatie van het gebeuren of je 't NAS of SAN noemt hè.quote:Op zondag 12 december 2010 00:25 schreef freud het volgende:
[..]
SAN of NAS. SAN wordt wat prijzig thuis lijkt me met fibers etc. Zit nu op de site van openfiler te kijken, en ziet er wel spiffy uit. Wel iets om op een ouwe laptop te zetten met USB disks eraan oid... Hoe ben jij van plan het in te zetten?
Ik studeer hier een jaartje Chineesquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:59 schreef Erasmo het volgende:
problematiQue, wat doe jij eigenlijk in Peking al ik vragen mag?
Waar komt die China-interesse vandaan eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zondag 12 december 2010 03:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik studeer hier een jaartje Chinees
Have funquote:Op zondag 12 december 2010 09:26 schreef Chanty het volgende:
Hier vandaag voor het eerst fotograferen in een echte studio. Gaat een leerzaam dagje worden
Die voetbalfoto's herinner ik me nog wel jaquote:Op zondag 12 december 2010 09:08 schreef problematiQue het volgende:
Ik wilde twee jaar geleden naar Noord Korea toe, en dan moet je via Beijing. Ik had toen eigenlijk weinig interesse in China, maar als ik er toch heen moest maar meteen een weekje extra geboekt om Beijing eens te zien. En dan maakte wel indruk. Daarna werd ik uitgeloot voor Geneeskunde, en toen maar Chinees gaan doen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1226678quote:Op zondag 12 december 2010 02:55 schreef PKfotografie het volgende:
wat een geneuzel hier.
wat is een goede, snelle, betaalbare 2T nas?
moet ergends mijn films en muziek op kwijt en de 500G van mijn netgear is vol . en losse schijven wisselen is niet mijn ding. ook al is hij hot swap of weet ik veel.
it geneuzel.... totaal niet mijn ding.
pc moet werken ander uit het raam en volgende neer zetten
Nee. Ze liggen al in de vuilniszak en als ik straks de moed heb om me aan te kleden en naar buiten te gaan, worden ze heel lief in de vuilniscontainer gedroptquote:Op zondag 12 december 2010 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
Awwwww!!
Wat schattig![]()
! Doe je er wel voorzichtig mee [ afbeelding ] ?
quote:Op zondag 12 december 2010 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon in je blote kont rondwandelen zeker!
Ben maar niet bangquote:Op zondag 12 december 2010 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Helaas...je hoeft niet te visualiseren
Oh, jij gaat altijd in driedelig pak het afval in de container gooienquote:Ik heb een trainingsbroek en een shirt aan
quote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, jij gaat altijd in driedelig pak het afval in de container gooien?
Slippers en een broek is genoeg om vuilnis weg te gooienquote:Op zondag 12 december 2010 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je moet wel een beetje in stijl bepaalde dingen doen hoor
quote:Op zondag 12 december 2010 13:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Slippers en een broek is genoeg om vuilnis weg te gooien.. In de zomer dan toch
Oh jee, dat is lang geledenquote:Op zondag 12 december 2010 11:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die voetbalfoto's herinner ik me nog wel ja
Heerlijk!quote:Hoe is het leven nou in Peking?
Oh, ok. Ik ging er vanuit dat werken met echt een SAN voor thuis niet praktisch was, door alle zaken die je moet regelen met iSCSI. Ik heb hier gewoon een dikke PC draaien met wat VM erin als ik ineens de neiging krijg om te spelen. Wellicht ga ik een oude laptop ombouwen als NAS oid, maar het is mij meestal teveel werkquote:Op zondag 12 december 2010 01:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, SAN. Hoeft niet per se met glasvezel oid.. het is meer de implementatie van het gebeuren of je 't NAS of SAN noemt hè.
De bedoeling is om een flinke kast te vullen met 6 of 7 (als swap-spare of extra parity-disk) 1.5 TB samsung eco-dinges schijven die ik waarschijnlijk in raid 6 laat draaien (nadeel is dat ik een dure raidcontroller nodig heb) en dan 2 laptop-disks in raid 1 voor het OS. Of misschien 2 SSD's, ff kijken nog.
Dan van het raid 6 array 1 groot of meerdere kleine volume(s) maken die ik met de iSCSI-initiator mount (hence SAN) op m'n server en andere PC('s).
Misschien ook nog 2 SSD's in raid 0 voor de database.. maar dan moet ik ook weer 2 netwerkkaartjes voor een linked verbinding.. 't moet wel over die 1 gigabit heen hè.
Als ik dit zo optel wordt het eigenlijk weer te duur. Ik wil gewoon te veel denk ik. Eerst maar eens speulen in vmware.. wel een gekut om met die shit AD integratie voor elkaar te krijgen. Ik ben niet zo'n linux-held dus misschien ligt 't wel aan mij
.
Ben nu al verliefdquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef freud het volgende:
[..]
Visa is nu bezig met het model van ruim 1.90m.
En dat ook nog hartje Dordrecht, neem ik aan?quote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef freud het volgende:
Zo maar weer eens ouderwetsch shooten. Visa is nu bezig met het model van ruim 1.90m. Het is kut als je een huis niet verkocht krijgt, maar het is nu wel een toffe studio van 14x4m
.
Lijkt me een walhalla voor straatfotografiequote:Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Oh jee, dat is lang geledenIk heb sindsdien geleerd foto's te bewerken dus die foto's zien er nu een stuk anders uit...
[..]
Heerlijk!
Het is eigenlijk wel een beetje een sleur nu, maar als ik er zin in heb dan fiets even en dan ben ik zo in óf een moderne wijk met restaurants, óf een groot winkelcentrum, óf een arme wijk vol migranten en kinderen die poepen op straat, etc..
Alles is een stuk opwindender hier dan in Nederland. Soms ook een stuk frusterender, maar dat hoort er bij.
Bij Visa moest ik gelijk aan wat anders denkenquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik ging er vanuit dat werken met echt een SAN voor thuis niet praktisch was, door alle zaken die je moet regelen met iSCSI. Ik heb hier gewoon een dikke PC draaien met wat VM erin als ik ineens de neiging krijg om te spelen. Wellicht ga ik een oude laptop ombouwen als NAS oid, maar het is mij meestal teveel werk.
Zo maar weer eens ouderwetsch shooten. Visa is nu bezig met het model van ruim 1.90m. Het is kut als je een huis niet verkocht krijgt, maar het is nu wel een toffe studio van 14x4m
.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lijkt me een walhalla voor straatfotografie
Om te spelen ideaal iddquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik ging er vanuit dat werken met echt een SAN voor thuis niet praktisch was, door alle zaken die je moet regelen met iSCSI. Ik heb hier gewoon een dikke PC draaien met wat VM erin als ik ineens de neiging krijg om te spelen. Wellicht ga ik een oude laptop ombouwen als NAS oid, maar het is mij meestal teveel werk.
Ah, okay, verklaart een hoop.quote:Op zondag 12 december 2010 09:08 schreef problematiQue het volgende:
Ik wilde twee jaar geleden naar Noord Korea toe, en dan moet je via Beijing. Ik had toen eigenlijk weinig interesse in China, maar als ik er toch heen moest maar meteen een weekje extra geboekt om Beijing eens te zien. En dan maakte wel indruk. Daarna werd ik uitgeloot voor Geneeskunde, en toen maar Chinees gaan doen.
Damn, lekkere foto dit. En die ogen.quote:
Wowquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
Ha! Ik had een bekeuringvrij jaar met de motor!
Dus kreeg ik ze maar op de trapfiets.
Wees blij. Al heeft jouw motor je dit jaar volgens mij genoeg gekost.. Daar had geen bekeuring bovenop gehoevenquote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
Rood lichtquote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]licht vergeten?
ze zullen iig een stuk lager in prijs zijn lijkt me
Goed puntquote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Wees blij. Al heeft jouw motor je dit jaar volgens mij genoeg gekost.. Daar had geen bekeuring bovenop gehoeven
Ohja, volgens mij kan ik me die nog herinneren..quote:Op maandag 13 december 2010 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rood licht. En 't sloeg echt nergens op
.
Ja? Heb je eindelijk je motor helemaal in orde? Ik hoop het voor je..quote:[..]
Goed punt. Maar volgend jaar kunnen we er weer tegenaan
.
Euhm, wel 6 hele kilometers te hard gereden op de A2 bij Vught. En een paar weekjes later 18 km/u te hard op de A2 bij Waardenburg.. In zijn totaal een leuk bedragquote:Maar wat heb jij geflikt waardoor ze vonden dat je een bekeuring verdiende?
Vooral zo'n boete van 6 km te hard voelt natuurlijk kutquote:Op maandag 13 december 2010 00:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ohja, volgens mij kan ik me die nog herinneren..
[..]
Ja? Heb je eindelijk je motor helemaal in orde? Ik hoop het voor je..
[..]
Euhm, wel 6 hele kilometers te hard gereden op de A2 bij Vught. En een paar weekjes later 18 km/u te hard op de A2 bij Waardenburg.. In zijn totaal een leuk bedrag
Zal aan mijn nichtje vragen of ze online mogenquote:
Ja, daarom op zondag, gratisch parkeren. Ga met een rolkoffer met licht niet te ver lopenquote:Op zondag 12 december 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
En dat ook nog hartje Dordrecht, neem ik aan?
Ja, erg leuk speelgoed, maar dan zou je bijna een klein 19" rack kopen met een setje oudere 1U servers erin, en dan een heel domein draaien op ESXi. Maar wat is je doel, ervaring opdoen voor werk oid? Ik heb wel met platespinner gewerkt om een heel domein te clonen om tests te doen. En dan op virtuele bakken met virtuele apps werken met softgridquote:Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef Isdatzo het volgende:
Om te spelen ideaal idd. Zit er stiekem ook aan te denken om ESXi op m'n server te gaan draaien. Fysieke machine al eens omgezet met de vmware converter en even op 't werk gekeken of dat werkt
.
En dan de datastores op de SAN zetten. Wordt alleen zo duur allemaal
.
Hier nog een. Einde van het jaar is er weer. Er werd in de stad geflitst en elke stoeltegel wordt beboet als je scheef staat. Je mag maar 30 vanwege bouwwerkzaamheden, alleen bussen en trams rijden er wel 50, maar dat flitsen ze niet...quote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
Van wiki:quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef kanovinnie het volgende:
weet iemand nog wie de preciese definitie van een telelens wist?
Dat als je lensgrote in mm minder is dan het brandpunt, dat het dan pas een telelens is?
Hoe zit dat dan met de 70-200 f2.8 van canon?
quote:[...] a telephoto lens is a specific type of a long focus lens in which the physical length of the lens is shorter than the focal length.
Priceless! Heb laatst bij de KE zitten wachten op een reparatie. Daar lag een blad van de FVS met de 'winnaars' van de eindexamen opdrachten. Djezus, het is echt kunst aan het worden. Kleuterwerk werd de hemel in geprezen. Er zat mooi werk tussen, maar de winnaar had pasfoto's van zijn vader nagemaakt met zichzelf. Geef me een half uurtje en je doet zoiets na. Echt...quote:Op maandag 13 december 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
Het nut van de M-stand
Vermakelijk topic, mensenGoed werk
Ja. Nou...blijf dan maar weg bij de fotoclub hoorquote:Op maandag 13 december 2010 11:12 schreef freud het volgende:
[..]
Priceless! Heb laatst bij de KE zitten wachten op een reparatie. Daar lag een blad van de FVS met de 'winnaars' van de eindexamen opdrachten. Djezus, het is echt kunst aan het worden. Kleuterwerk werd de hemel in geprezen. Er zat mooi werk tussen, maar de winnaar had pasfoto's van zijn vader nagemaakt met zichzelf. Geef me een half uurtje en je doet zoiets na. Echt...
Ben net met een fotoclub gestoptquote:Op maandag 13 december 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Nou...blijf dan maar weg bij de fotoclub hoor
quote:
In het begin ging het nog wel, maar vooral de laatste pagina, en helemaal dat tweede topic was gewoon pure poep.quote:Op maandag 13 december 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
Het nut van de M-stand
Vermakelijk topic, mensenGoed werk
Is het op stand M gefotograveerdt? Anders kan het echt niet volgende de dames van de fotosgool, en dan ga ik dus niet keiken.quote:Op maandag 13 december 2010 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[ Flickr Photoset ]
Zo, eindelijk door de foto's van Monster Jam 2010 heen.
(en meteen een mooi excuus om die flickr-set-optie eens te checken).
Zijn niet allemaal even scherp, maar voor een eerste stadionbezoekje zitten er volgens mij best een paar leuk tussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |