Zit je mijn manier van fotograferen belachelijk te maken?quote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
iemand een zakdoek voor me voor het drogen van mijn tranen?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dies heul niet in M geschoten, amateur..
Artistiek fotootjequote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je mijn manier van fotograferen belachelijk te maken?
Vind jij Dit nou een slechte foto?
Ik ben een broekie van 21 die geen werk heeftquote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...kijk....dat verklaart veelNiet lullig bedoeld dit, ok? Het merendeel van de mensen die hier rondloopt is toch wel 25+ (gok ik zo), werkt fulltime en heeft fotografie als hobby en is daar toch serieuzer mee bezig dan de gemiddelde huisman / vrouw. Als je dan zo binnen komt vallen, dan roept dat wat ergenissen en vraagtekens op
Nee, 21 en verdien mijn geld met foto's.. Schiet alleen 'savonds op M.. Wat maakt mij dat?quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...kijk....dat verklaart veelNiet lullig bedoeld dit, ok? Het merendeel van de mensen die hier rondloopt is toch wel 25+ (gok ik zo), werkt fulltime en heeft fotografie als hobby en is daar toch serieuzer mee bezig dan de gemiddelde huisman / vrouw. Als je dan zo binnen komt vallen, dan roept dat wat ergenissen en vraagtekens op
Dit is Des Fok!s. Zie er de humor van inquote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef xEefjee het volgende:
Beetje flauw hoe jullie nu reageren terwijl we dacht ik toch vrij serieus aan het praten waren, maargoed.
Ik heb in de tijd dat ik op deze school zit zoveel geleerd, ik ben er
klopt was die stand.... ehh ehh wet ik veel. die groen tekst.quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dies heul niet in M geschoten, amateur..
Tijd genoeg om veel tijd aan fotografie te besteden en heel FOK! uit te lezenquote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben een broekie van 21 die geen werk heeft
Een lucky bastard...jij doet gewoon waar menigeen van ons over droomtquote:Op maandag 13 december 2010 23:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee, 21 en verdien mijn geld met foto's.. Schiet alleen 'savonds op M.. Wat maakt mij dat?
Hoe groter de flitser, hoe groter je fotografiepiemel wordt? Ik dacht dat door de lens kwam!quote:Op maandag 13 december 2010 23:30 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klopt was die stand.... ehh ehh wet ik veel. die groen tekst.
je weet wel, waar al die anderen hem ook op zetten met die grote flitsers op de camera
En dan werd ik net helemaal beschuldigd, probeer je serieus te praten krijg je dit..quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef xEefjee het volgende:
Beetje flauw hoe jullie nu reageren terwijl we dacht ik toch vrij serieus aan het praten waren, maargoed.
Nah, 't komt een beetje door het M-stand topic. Je moet niet alles zo serieus nemenquote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef xEefjee het volgende:
Ok je bent 16 jaar jong en je ouders betalen de opleiding.quote:
Dat is wat ik net ook al zeiquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef xEefjee het volgende:
Het voordeel van een opleiding is vind ik ook (persoonlijk dan) gewoon veel meer mee bezig ben, en de informatie er ook voor krijg om er meer mee bezig te zijn. Ik krijg 3 dagen les, daarnaast hebben we huiswerk en natuurlijk ook vrij werk. Zo intensief was ik er echt niet mee bezig van te voren.
De spullen zijn ook een groot voordeel, no way dat als ik deze opleiding niet deed al in een studio met zo'n spullen had gefotografeerd.
Dank je;)quote:Op maandag 13 december 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is Des Fok!s. Zie er de humor van inOverigens zijn mijn reacties op jou wel serieus
Mja, veel te rustig atmquote:Op maandag 13 december 2010 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd genoeg om veel tijd aan fotografie te besteden en heel FOK! uit te lezen
[..]
Een lucky bastard...jij doet gewoon waar menigeen van ons over droomt
Ik moet toegeven dat die hilarisch wasquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nah, 't komt een beetje door het M-stand topic. Je moet niet alles zo serieus nemen
Van mij mogen jullie ook grapjes maken hoorquote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef xJillx het volgende:
[..]
Dank je;)
Ja maar eh! Als wij grapjes maken mag het ook niet, flauw zeg
quote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mja, veel te rustig atm.. Ik ga er in januari wel weer achteraan.. Doe nu wel alleen pieper + uitnodigingwerk
En jullie kunnen ook best grapjes maken, al zou ik het de komende tijd niet over de M-stand doenquote:Op maandag 13 december 2010 23:34 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat die hilarisch was
quote:Op maandag 13 december 2010 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jullie kunnen ook best grapjes maken, al zou ik het de komende tijd niet over de M-stand doen
Dan wordt je toch kassamiep met een grote voorkeur voor kiekjes!quote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Ok je bent 16 jaar jong en je ouders betalen de opleiding.
Maar wat als die opleiding je later niets oplevert?
Of je verliest je interesse in fotografie? (ik bedoel dat is mogelijk natuurlijk)
wat dan? Klop je aan bij je ouders voor een volgende opleiding ...?
Ik bedoel te zeggen je bent nog jong en je weet ws niet echt wat je wilt met je leven.
Wist ik ook niet toen in die leeftijd had.....
en ja mijn ouders heb ik ook een "poot uitgedraaid" voor maar liefst 10 weken stage.....
Ik ken een aantal mensen op fot die geen opleiding voor fotografie hebben gevolgd maar die het zich eigen hebben gemaakt.... en daar ook geld mee verdienen.
Daar is niets mis mee , absoluut niet.
Maar die personen luisteren naar elkaar (niet altijd hoor, geloof me) Maar over het algemeen steken ze toch dingen van elkaar op.
Jij (en voor dat geld wat je pa en ma betalen) hebt groot gelijk dat je de leraren geloofd die je dingen vertellen op de FVS.
Aleen kunnen die mensen jou niet een baan als fotograaf garanderen.....
snap je hoe ik er tegen aan kijk??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |