had alles wat er stond weg gehaald, en toen in 30 sec even wat site vulling gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah vandaar
Ik vind verder de teksten wel wat apart voor op een portfolio site, maar ik snap dat je alles gaat veranderen?
Hij doet het blijkbaar dus al langer dan ik leef, en dan kan je dat soort dingen veroorloven.quote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef xEefjee het volgende:
Nee, ik zeg niet dat je ze onbetaald moet doen. Tuurlijk is het fijn om ervoor betaald te krijgen, maar zoals jij het zegt heb ik de indruk dat je het meer doet voor het geld dan voor het bezig zijn met fotografie.
En watis daar mis mee? Dat zijn er wel meerdere hier.quote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef xEefjee het volgende:
Nee, ik zeg niet dat je ze onbetaald moet doen. Tuurlijk is het fijn om ervoor betaald te krijgen, maar zoals jij het zegt heb ik de indruk dat je het meer doet voor het geld dan voor het bezig zijn met fotografie.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij doet het blijkbaar dus al langer dan ik leef, en dan kan je dat soort dingen veroorloven.
? PK langer fotograferen jij leeft?quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij doet het blijkbaar dus al langer dan ik leef, en dan kan je dat soort dingen veroorloven.
Een jaar of 60 natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 23:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
hoe oud denk je wel niet dat ik ben
Ik had het over mezelf.quote:Op maandag 13 december 2010 23:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
hoe oud denk je wel niet dat ik ben
Mentaal? Man, nog de luiers niet uit.quote:Op maandag 13 december 2010 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
? PK langer fotograferen jij leeft?Vergeet dat maar
Tenzij je een jaar of 7 bent?
Oh jaquote:
Zijn erg dure opleidingen inderdaad...quote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef prupke het volgende:
[..]
die opleiding kost: ¤ 4850,= ??
zie ik dat goed?
vind ik veel geld![]()
kan je veel camera plus lens kopen en zelf dingen leren
Dus je leeft pas 6, bijna 7 jaar?quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok. Goed om te wetenquote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
Mentaal? Man, nog de luiers niet uit.
Hangt van je doelstelling af. Ik heb onwijs veel geleerd van degene waarvan ik mijn camera heb gekocht, en daarna van de goede feedback die ik hier heb gekregen. Ook via de links die mensen plaatsen heb ik mij aardig in weten te lezen. Natuurlijk heb ik nog lang niet voldoende kennis om over echt ingewikkelde dingen mee te praten.quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef xEefjee het volgende:
Het kost inderdaad veel geld, het is een particuliere school. (voordeel hier van vind ik dat je kleine klassen hebt)
Dat kun je wel zeggen.. maar ik kon echt op geen enkele andere opleiding komen die ik wilde doen.. Terwijl ik toch echt wat opendagen ben afgegaan hoor.
En dat ik daar een camera plus lens van kan kopen.. Ik betaal het niet zelf (doh) dus ik denk dat mn ouders liever een opleiding betalen dan een camera.
Zelf dingen leren.. ja kan altijd.. maar ik denk dat je dan toch echt niet zoveel leert als bij zo'n opleiding. Toen ik nog niet met deze opleiding begonnen was zocht ik ook wel eens dingen op en etc, en tuurlijk leer je ook door te doen. Ik heb nu 3 dagen school, ik denk dat ik in die drie dagen toch wel meer leer dan dat ik leer als ik zelf maar op opzoek en etc.
wiki open zetten en doen alsof je weet waar het over gaat.quote:Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt van je doelstelling af. Ik heb onwijs veel geleerd van degene waarvan ik mijn camera heb gekocht, en daarna van de goede feedback die ik hier heb gekregen. Ook via de links die mensen plaatsen heb ik mij aardig in weten te lezen. Natuurlijk heb ik nog lang niet voldoende kennis om over echt ingewikkelde dingen mee te praten.
Mag ik nog even vragen hoe jong/oud je bent?quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef xEefjee het volgende:
Het kost inderdaad veel geld, het is een particuliere school. (voordeel hier van vind ik dat je kleine klassen hebt)
Dat kun je wel zeggen.. maar ik kon echt op geen enkele andere opleiding komen die ik wilde doen.. Terwijl ik toch echt wat opendagen ben afgegaan hoor.
En dat ik daar een camera plus lens van kan kopen.. Ik betaal het niet zelf (doh) dus ik denk dat mn ouders liever een opleiding betalen dan een camera.
Zelf dingen leren.. ja kan altijd.. maar ik denk dat je dan toch echt niet zoveel leert als bij zo'n opleiding. Toen ik nog niet met deze opleiding begonnen was zocht ik ook wel eens dingen op en etc, en tuurlijk leer je ook door te doen. Ik heb nu 3 dagen school, ik denk dat ik in die drie dagen toch wel meer leer dan dat ik leer als ik zelf maar op opzoek en etc.
wat een onzin.quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef xEefjee het volgende:
Zelf dingen leren.. ja kan altijd..maar ik denk dat je dan toch echt niet zoveel leert als bij zo'n opleiding.Toen ik nog niet met deze opleiding begonnen was zocht ik ook wel eens dingen op en etc, en tuurlijk leer je ook door te doen. Ik heb nu 3 dagen school, ik denk dat ik in die drie dagen toch wel meer leer dan dat ik leer als ik zelf maar op opzoek en etc.
Ja, je iso 1600 film opschroeven naar 512600, en dan vervolgens met een 40 seconden sluitertijd buiten fotograferen terwijl je een 10 dubbele nd110 grijsfilter op je 400D terwijl je de ingebouwde fliters gebruikt OP DE LANDSCAPEVOORKEUZESTAND!quote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wiki open zetten en doen alsof je weet waar het over gaat.
gaat mij ook goed af
Ik denk dat dit wel meevalt. Het voordeel van zo'n opleiding is dat je de kennis, ipv verspreid over internet, boeken, tijdschriften en medefotografen, gewoon goed gebundeld en gedoseerd krijgt toegediend waardoor het kwartje sneller zal vallen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef xEefjee het volgende:
maar ik denk dat je dan toch echt niet zoveel leert als bij zo'n opleiding.
Ik weet niet waar je meer vn leert opleiding of zelfstudie. Maar ik weet wel dat ik in dat half jaar MEGA veel geleerd heb wat ik zelfs nooit zou hebben gekunt als ik aan zelfstudie deed (laat staan dat ik mezelf daar telkens voor zou moeten motiveren xD)quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef xEefjee het volgende:
alleen een witte maar ben zo bang dat als ik die in de groep gooi ze denken dat ik de handdoek in de ring heb gegooid.quote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
iemand een zakdoek voor me voor het drogen van mijn tranen?
Ah...kijk....dat verklaart veelquote:
Dies heul niet in M geschoten, amateur..quote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dit is bv. van vorige maand. Amstel hotel.
een show voor topshops. van Ronald Kolk.
[ afbeelding ]
als ik dit kan doen 2 keer in de maand. dan heb ik het wel naar mijn zin hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |