En daar had ik dus serieus op gereageerd...quote:Op maandag 13 december 2010 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In het begin ging het nog wel, maar vooral de laatste pagina, en helemaal dat tweede topic was gewoon pure poep.
[..]
Is het op stand M gefotograveerdt? Anders kan het echt niet volgende de dames van de fotosgool, en dan ga ik dus niet keiken.
Tja, hun weten hoe het hoort, dus ik praat ze een beetje na
Ja. Het ontaardde idd in een vage brei van posts en dat tweede topic was kansloos. Maar ik moest toch even lachen vanmorgen om de discussiesquote:Op maandag 13 december 2010 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In het begin ging het nog wel, maar vooral de laatste pagina, en helemaal dat tweede topic was gewoon pure poep.
Volgens mij niet. Ik ben nog zo'n amateur die vooral de AV stand gebruiktquote:Op maandag 13 december 2010 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het op stand M gefotograveerdt? Anders kan het echt niet volgende de dames van de fotosgool, en dan ga ik dus niet keiken.
Tja, hun weten hoe het hoort, dus ik praat ze een beetje na
quote:Op maandag 13 december 2010 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik ben nog zo'n amateur die vooral de AV stand gebruikt
Gehuurd...quote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hoe durf je
En zeker ook geen fotovest he?
quote:
Nope, wel een Official-Flickr-User-pers-pasjequote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hoe durf je
En zeker ook geen fotovest he?
Nee, want reageren op een goed onderbouwde mening is moeilijker dan trollenquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Doodkapje het volgende:
Reageer je serieus krijg je 0,0 respons
Ja, maar komen daar ook professionals?quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef problematiQue het volgende:
Zo, opgelost. Slotje.
http://www.dpreview.com/polls
Zo te zien is slechts 15,8% van de mensen daar professional.quote:Op maandag 13 december 2010 15:09 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ja, maar komen daar ook professionals?
Whehe, indeed. Beetje voeden met 'natte fotografie is dood' en zo.quote:Op maandag 13 december 2010 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Vooral niet naar deze komen als vervanging
Aan de andere kant.....het zou wel leuke discussies op kunnen leveren misschien
Wat is het probleem?quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef Ynske het volgende:
is er toevallig hier iemand die me kan helpen?
ben aan t klooien om wordpress ff te draaien, maar krijg t niet voor mekaar om de database die online staat aan te spreken, het is volgens mij een standaard database.
help?
k pm je ffquote:
Okquote:
Wat als je de wp-config manual bewerk?quote:
't is al opgelostquote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wat als je de wp-config manual bewerk?
// ** MySQL settings - You can get this info from your web host ** //
/** The name of the database for WordPress */
define('DB_NAME', 'Database naam');
/** MySQL database username */
define('DB_USER', 'Database gebruikersnaam');
/** MySQL database password */
define('DB_PASSWORD', 'Database wachtwoord');
/** MySQL hostname */
define('DB_HOST', 'Database host');
quote:Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't is al opgelostGevalletje PEBKAC en blond en zo
Oh, nouja.. Dacht ik dat ik eindelijk is een beetje mee kon nerdenquote:Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't is al opgelostGevalletje PEBKAC en blond en zo
Je doet goed je best hoorquote:Op maandag 13 december 2010 18:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Oh, nouja.. Dacht ik dat ik eindelijk is een beetje mee kon nerden
Per definitie!quote:
Heb 'm net gelezen..quote:Op maandag 13 december 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Het ontaardde idd in een vage brei van posts en dat tweede topic was kansloos. Maar ik moest toch even lachen vanmorgen om de discussies
Whehehe, niets zo leuk om naast een collega te zitten, en bij het verwijderen van iets uit een acceptatie omgeving, na de enter, keihard te roepen dat het toch productie isquote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Per definitie!
Ook als gebruikers janken dat een bepaalde applicatie het niet meer doet.. en je hebt per ongeluk de verkeerde datastore weggeflikkerd![]()
.
Dat noem ik gemeenquote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef freud het volgende:
[..]
Whehehe, niets zo leuk om naast een collega te zitten, en bij het verwijderen van iets uit een acceptatie omgeving, na de enter, keihard te roepen dat het toch productie is.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Per definitie!
Ook als gebruikers janken dat een bepaalde applicatie het niet meer doet.. en je hebt per ongeluk de verkeerde datastore weggeflikkerd![]()
.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Of standaard als iemand met een vraag komt al (halverwege) zeggen: NEE. KAN NIET.
dan pak je het toch niet goed aanquote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef PKfotografie het volgende:
ik roep altijd dat ik geen tijd heb.
maakt alleen geen indruk.....
ik heb 5 mensen op kantoor..... die plannen mij allemaal graag in.quote:
Nummerherkenning is ook een zegen. Ik neem steeds creatiever op. Mijn favo's:quote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Of standaard als iemand met een vraag komt al (halverwege) zeggen: NEE. KAN NIET.
Kijk, dáár gaat het fout hè.quote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef freud het volgende:
[..]
Nummerherkenning is ook een zegen. Ik neem steeds creatiever op
Wat moet je doen dan?quote:Op maandag 13 december 2010 22:00 schreef Ynske het volgende:
te erg dit:
Overmatige drukte
Een ogenblik geduld a.u.b.
Op dit moment is het erg druk.
Er zijn op dit moment 87 wachtenden voor u..
Een ogenblik geduld a.u.b. Deze pagina wordt automatisch ververst.
Sluit deze pagina niet af.
wachtrij-indicator:
nee, wilde alleen ff kijken wanneer een voorstelling wasquote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan?
Kaartjes kopen voor een bijzonder evenement ofzo?
Fokkin hell man!quote:Op maandag 13 december 2010 22:15 schreef PKfotografie het volgende:
een 500 foto's van mijn site gegooid.
lekker begin wel
ach, is van een jaar of 6 foto's uploaden met ftp.quote:
ik fotografeer ook maar een paar keer per jaar hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om een site voor mijn foto's te maken, maar daar maak ik eigenlijk weer te weinig foto's voor
Oh, je hebt ook je foto's er staan voor opdrachten etc? Toch aardig archief hoor...quote:Op maandag 13 december 2010 22:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ach, is van een jaar of 6 foto's uploaden met ftp.
was makkelijker soms als een cd fikken........
dus waren mapjes bij van 150plus. (die heb ik dus maar of weg gegooit of terug gebracht naar 30 ofzo)
nu weer wat foto's zoeken om te uppen en dan de rest van de oude zooi er af.
maar iets over zin enzo
heb veel meer foto's die beter en recenter zijn in opdrachtquote:Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, je hebt ook je foto's er staan voor opdrachten etc? Toch aardig archief hoor...
ik zou niet durven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |