abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 23:36:43 #276
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_89900560
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Timmos het volgende:
Tijd voor een nieuw standje.. o|O
zullen we het nu over SipvM hebben?
pi_89900563
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

En jullie kunnen ook best grapjes maken, al zou ik het de komende tijd niet over de M-stand doen :')
Pijnlijk onderwerp.. :X
pi_89900566
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef prupke het volgende:

[..]

Ok je bent 16 jaar jong en je ouders betalen de opleiding.
Maar wat als die opleiding je later niets oplevert?
Of je verliest je interesse in fotografie? (ik bedoel dat is mogelijk natuurlijk)
wat dan? Klop je aan bij je ouders voor een volgende opleiding ...?

Ik bedoel te zeggen je bent nog jong en je weet ws niet echt wat je wilt met je leven.
Wist ik ook niet toen in die leeftijd had.....
en ja mijn ouders heb ik ook een "poot uitgedraaid" voor maar liefst 10 weken stage.....

Ik ken een aantal mensen op fot die geen opleiding voor fotografie hebben gevolgd maar die het zich eigen hebben gemaakt.... en daar ook geld mee verdienen.

Daar is niets mis mee , absoluut niet.
Maar die personen luisteren naar elkaar (niet altijd hoor, geloof me) Maar over het algemeen steken ze toch dingen van elkaar op.

Jij (en voor dat geld wat je pa en ma betalen) hebt groot gelijk dat je de leraren geloofd die je dingen vertellen op de FVS.
Aleen kunnen die mensen jou niet een baan als fotograaf garanderen.....

snap je hoe ik er tegen aan kijk??
Zo kun je er inderdaad tegen aan kijken.
Maar wat moet ik dan doen? Een opleiding doen die ik niet leuk vind?
En natuurlijk heb ik aangegeven dat ik heus wel een deel wil meebetalen, dat zal natuurlijk niet veel zijn want dat gat nou eenmaal niet.

We hebben klasgenoten, daar luisteren we ook na. Het verschil verschilt nu natuurlijk behoorlijk omdat we pas in de beginperiode zitten van het eerste jaar, maar als ik iets niet snap ga ik net zo goed na een medestudent.

Tuurlijk kunnen ze mij geen baan garanderen, maar zij kunnen me wel helpen door les te geven, zodat ik meer kennis krijg en dus ook de kans krijg om (hopelijk) later geld te verdienen met fotografie.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 13 december 2010 @ 23:37:37 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89900610
quote:
Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef xEefjee het volgende:
Beetje flauw hoe jullie nu reageren terwijl we dacht ik toch vrij serieus aan het praten waren, maargoed.

benne we ook, maar probeer t eens van onze kant te bekijken.
Sowieso zijn er neer wegen die naar Rome leiden. De opleiding die jullie dien is best leuk, k gekort best dat jullie er veel leren, maar die opleiding is niet heilig. En dus ook niet de enige manier waarop je kunt leren fotograferen. zelfstudie doet wonderen, maar t meerendeel hier zit in een andeen levensfase als jullie, en hebben de discipline om dingen uit zelfstudie te halen.

@p waarom doe je niet eens een workshop of cursusje studiofotografie hier of daar?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 13 december 2010 @ 23:38:25 #280
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89900643
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef xEefjee het volgende:

[..]

En natuurlijk heb ik aangegeven dat ik heus wel een deel wil meebetalen, dat zal natuurlijk niet veel zijn want dat gat nou eenmaal niet.

We hebben klasgenoten, daar luisteren we ook na. Het verschil verschilt nu natuurlijk behoorlijk omdat we pas in de beginperiode zitten van het eerste jaar, maar als ik iets niet snap ga ik net zo goed na een medestudent.

Tuurlijk kunnen ze mij geen baan garanderen, maar zij kunnen me wel helpen door les te geven, zodat ik meer kennis krijg en dus ook de kans krijg om (hopelijk) later geld te verdienen met fotografie.
Je kan altijd nog de prostitutie in
Is het fout dat ik deze opmerking maak tegen een 16 jarig meisje, in een topic waar niemand meer serieus is?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_89900644
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef xEefjee het volgende:

[..]

Ik had ook geen andere keus,
ik wilde fotografie. en NIKS anders!
en ja fotoacademie was nog duurder
die hadden vast gratis broodjes.
pi_89900686
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

benne we ook, maar probeer t eens van onze kant te bekijken.
Sowieso zijn er neer wegen die naar Rome leiden. De opleiding die jullie dien is best leuk, k gekort best dat jullie er veel leren, maar die opleiding is niet heilig. En dus ook niet de enige manier waarop je kunt leren fotograferen. zelfstudie doet wonderen, maar t meerendeel hier zit in een andeen levensfase als jullie, en hebben de discipline om dingen uit zelfstudie te halen.

@p waarom doe je niet eens een workshop of cursusje studiofotografie hier of daar?
We hebben gewoon te veel eer, we zijn te trots, het spijt ons :N
pi_89900692
quote:
6s.gif Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Is het fout dat ik deze opmerking maak tegen een 16 jarig meisje, in een topic waar niemand meer serieus is?
Ach, het valt nog onder standjes, enigszins
  maandag 13 december 2010 @ 23:39:31 #284
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_89900702
quote:
6s.gif Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef Timmos het volgende:
Tijd voor een nieuw standje.. o|O
ja dat is erg fout
pi_89900709
Dan laat mij eens zien waar ik zeg dat mijn opleiding heilig is?
Ik geef ook toe, het is heus niet de enigste manier om te leren fotograferen.. maar ik denk dat het voor mij (en dat komt natuurlijk ook door mijn leeftijd) gewoon handiger is om een opleiding te volgen.

@Kanovinnie haha :'). dankjewel, denk alleen niet dat ik veel klanten krijg :').

@xJillx haha je zou verwachten van wel he!
pi_89900720
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef xJillx het volgende:

[..]

We hebben gewoon te veel eer, we zijn te trots, het spijt ons :N
MIjn advies : stik er dan maar in :Y

en op ignore ...
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 13 december 2010 @ 23:41:08 #287
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89900772
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef xEefjee het volgende:
Ik geef ook toe, het is heus niet de enigste manier om te leren fotograferen.. maar ik denk dat het voor mij (en dat komt natuurlijk ook door mijn leeftijd) gewoon handiger is om een opleiding te volgen.

@Kanovinnie haha :'). dankjewel, denk alleen niet dat ik veel klanten krijg :').

Hier zit er anders al 1 te wachten hoor!

Als mexicaantje dit leest gaat ze echt uit 'r dak :')
pi_89900778
En dat ik zeg dat het voor mij (en mn leeftijd) handiger is om een studie te volgen bedoel ik dus, zoals hierboven al ergens is aangegeven, dat die zelfdiscipline een groot punt is ja.

en ik begod niet zou weten wat ik voor een andere opleiding zou willen of moeten doen.
pi_89900798
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
Vind jij Dit nou een slechte foto?
quote:
Exposure Program Aperture-priority AE
Exposure Mode Auto
Yep.
pi_89900802
Ja, goed, maar met eentje red ik het niet he :')
  maandag 13 december 2010 @ 23:42:05 #291
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89900812
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:41 schreef xEefjee het volgende:
En dat ik zeg dat het voor mij (en mn leeftijd) handiger is om een studie te volgen bedoel ik dus, zoals hierboven al ergens is aangegeven, dat die zelfdiscipline een groot punt is ja.

en ik begod niet zou weten wat ik voor een andere opleiding zou willen of moeten doen.
Ook op je 21ste is zelfdiscipline soms nog ver te zoeken.
Weet ik uit eigen ervaring :')
  maandag 13 december 2010 @ 23:42:36 #292
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_89900835
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:41 schreef Omniej het volgende:

[..]

[..]

Yep.
JA NOU HE ALS HET #$@$# ZO MOET ZAL IK ZODREKT EEN PARELTJE POSTEN!

MET JE NINJAEDIT
Die ik dan weer niet gequote heb :')
pi_89900851
quote:

Mwa, ik ben op mn 17e zachtjesaan begonnen met fotograferen en heb alles zelf gedaan.. Moet ook kunnen op je 16e :Y
pi_89900876
quote:

Aangezien je leerplichtig bent, jonkie xD
pi_89900901
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Ynske het volgende:

Omdat ik nog niks naar mijn zin gevonden heb :) Ik weet ook niet zo goed wat ik precies zoek. Eigenlijk heb ik gewoon een permanente ruimte nodig of zo waar je naar binnen kan lopen en kan gaan knallen. En ik moet me meer verdiepen in dat hele strobistengebeuren.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_89900921
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef prupke het volgende:

[..]

MIjn advies : stik er dan maar in :Y

en op ignore ...
Dat was sarcastisch, niet boos worden!
Vergeef me!
  maandag 13 december 2010 @ 23:45:14 #297
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_89900972
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Omdat ik nog niks naar mijn zin gevonden heb :) Ik weet ook niet zo goed wat ik precies zoek. Eigenlijk heb ik gewoon een permanente ruimte nodig of zo waar je naar binnen kan lopen en kan gaan knallen. En ik moet me meer verdiepen in dat hele strobistengebeuren.
heb ik zo'n ruimte kom je nauwelijks.

doek ik hem op ga je er 1 zoeken.....
pi_89900975
Ik heb last van mn pols :')
pi_89900976
quote:
8s.gif Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef kanovinnie het volgende:
MET JE NINJAEDIT
Die ik dan weer niet gequote heb :')
Daarom ninjaeditte ik hem ook. :7
pi_89900999
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef Timmos het volgende:

[..]

Mwa, ik ben op mn 17e zachtjesaan begonnen met fotograferen en heb alles zelf gedaan.. Moet ook kunnen op je 16e :Y
Het zou zeker kunnen.. maar nogmaals, ik zal toch echt een opleiding moeten volgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')