Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
GT-R V-spec fully tuned en dan topsnelheid verhogen naar 400, vering vooral beneden wat lager, racing soft banden eronder en blazen maar....dan haal ik die gt championchip met twee vingers in mn neus.quote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, klopt ik ben er ook wel een tijdje mee zoet geweest.. overal heb ik die championship net gewonnen.. 2 tracks op zilver dacht ik. Moet ik ff een andere auto voor fixen om die ook volledig goud te halen.
Rustig aanquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Driepink het volgende:
morgen pickup race doen, krijg je hem gelijk terug! oke?
deze loopt inmiddels beterquote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sluiter opent een nieuw topic. Zo werkt dat, kutnewbie.
je krijgt hem morgen terug, dan kan ik na mn werk ff de andere pickup races doen.. kdump er gelijk wel ff een instelbare versnellingsbak in voor jequote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef RiKe het volgende:
[..]
Rustig aan
Heeft geen haast
Je kan hem ook gebruiken om je b-spec er in te laten rijden, hoewel die waarschijnlijk nog rijdt als een slappe theedoek om een baksteen op ijs, in de mist, en zijn bril is vergeten
Topquote:Op maandag 6 december 2010 22:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
je krijgt hem morgen terug, dan kan ik na mn werk ff de andere pickup races doen.. kdump er gelijk wel ff een instelbare versnellingsbak in voor je
er zijn geen andere pick up challenges meer.. foutje in de prize car list.. je krijgt alsnog die versnellingsbak!quote:
teruggestuurd, en ik duik me bed in!quote:Op maandag 6 december 2010 22:54 schreef RiKe het volgende:
Ik weet niet meer precies wie er kwam met de tip om racing soft onder de opgevoerde GTR te doen, maar dank!
Nu vloog ik bijna met mach 3 OVER het hek van de Ring
Wel raar dat ik met de achterkant tegen het hek klapte, en de voorkant schade had...
Ikkequote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Iemand die een Mazda 323F wil? Gratiesch und for nichts
Prima. Je krijgt m zoquote:
Je moet me wel ff toevoegen, anders kan ik m niet giftenquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef HeertjeB het volgende:
yaay thanks! ga mn kribbe maar eens opzoeken.. tot morgen luitjes
oja shit, doe ik morgen even ok? Lig al op mn nest nu :pquote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je moet me wel ff toevoegen, anders kan ik m niet giften
Je hebt de pickup nu alweer weggegeven?quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef RiKe het volgende:
[..]
Rustig aan
Heeft geen haast
Je kan hem ook gebruiken om je b-spec er in te laten rijden, hoewel die waarschijnlijk nog rijdt als een slappe theedoek om een baksteen op ijs, in de mist, en zijn bril is vergeten
Nee, heb alleen dualshock (nog even toegevoegd in post).quote:
De pickup heb ik alweer terugquote:Op maandag 6 december 2010 23:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt de pickup nu alweer weggegeven?
Ik kan hem nu wel gebruikenquote:
Het spel ziet je nog niet als online...quote:Op maandag 6 december 2010 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik kan hem nu wel gebruiken. Als je het even kunt sturen.
Je kan maar 1 auto per dag sturen...quote:Op maandag 6 december 2010 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik kan hem nu wel gebruiken. Als je het even kunt sturen.
Probs en kudos....vind het echt mooie foto's en mij lukt het (nog) niet om zulke mooie foto's te krijgen (waar ik van baal).quote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef MrX1982 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Photo mode![]()
.
Het is ondertussen alweer een nieuw dagquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:09 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Je kan maar 1 auto per dag sturen...
En welk level ben jij dan want ik ben level 17 en zie nergens wat staan erover??quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:09 schreef DeeBee het volgende:
Je moet geloof ik in een replay ergens bij options klikken of zo...
Ik kwam er per ongeluk een keertje in bij een van de eerste dingen, geloof dat het dus tijdens een replay kan of iets...
tja, weet niet of ze het zo bekijken of in een 24 uurs aspectiefquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het is ondertussen alweer een nieuw dag
Ik krijg die museumkaartjes wel elke keer na 00:00 uurquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:19 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
tja, weet niet of ze het zo bekijken of in een 24 uurs aspectief
haha okayquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik krijg die museumkaartjes wel elke keer na 00:00 uur
Gewoon faal, wel in prologue doen en niet in 5 -_-quote:
- uitstekendquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef Stekelbees het volgende:
-Hoe zit het met de motorgeluiden?
-Hoe zit het met de laadtijden?
Waarom zet je gas/rem niet op de triggers zoals bij Forza?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:23 schreef Tinos85 het volgende:
Laadtijden vind ik erg meevallen. Forza duurde veel langer.
Ik vind het alleen even wennen om gas te geven en te remmen met de rechterstick.
ga ik morgen ook eens naar kijken... zit nog te kutten met X en square..quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:26 schreef Tinos85 het volgende:
Goeie tip! Dan is het ook makkelijker te doseren denk ik. Heb 'm net uitgezet maar zal de controller morgen even anders instellen.
Internet, Toys XL, Saturn, mediamarktquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:50 schreef Tinos85 het volgende:
Waar haal je die opzetstukken vandaan dan? Nog niet eerder gezien.
Eigen controllers:quote:
Kan gewoon in-game.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:11 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
En welk level ben jij dan want ik ben level 17 en zie nergens wat staan erover??
Het is de realiteit... Mensen vinden dat leuk heh, net als bij de Tour de France. Dan zet je erop "Choas-Zero is een baas".... en maar lachen als je het dan op TV zietquote:Op maandag 6 december 2010 19:17 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
ja op de weg zelf bedoel ik. Ik weet niet precies wat het is.
Tnkx...zag die niet bij de race's staan!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kan gewoon in-game.
Na een race dus, gewoon op goede knop klikken, niks met level te maken die trophy, had hem al voor ik 1 race gereden had.
Wanneer ik in A-Spec vrij rijden op pauze druk krijg ik een menu van 4 icoontjes en niet die hele rij als in het filmpjequote:Op dinsdag 7 december 2010 01:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kan gewoon in-game.
Na een race dus, gewoon op goede knop klikken, niks met level te maken die trophy, had hem al voor ik 1 race gereden had.
Zit nu even niet bij mijn ps3 (post later wel het exacte type), maar ik heb wel een goede tip;quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:42 schreef jackson het volgende:
Ik ben hard op zoek naar een hele dikke auto waar je in Expert race die grand turismo all stars mee kunt rijden. Je hebt dan wel een "race-car" nodig, wat is handig om hier te kopen? Heb nog geen paar miljoen op de teller qua geld maar dan weet ik in ieder geval wat ik nodig heb als ik dit wel heb.
Vraag was al eerder gesteld meen ik, maar misschien weten we nu meer?
Hmjaa, oke... Die cashflow op gang brengen is het probleem ook niet maar misschien heeft iemand tips welke auto ik dan moet nemen? Lijkt me nogal zuur om een bak van 3milj aan te schaffen en vervolgens die knakkers nog niet bij te houden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Zit nu even niet bij mijn ps3 (post later wel het exacte type), maar ik heb wel een goede tip;
Corvette, nieuw bij de dealert, die blauwe.. lvl 15 volgens mij. Raceklaar maken in GT auto en een supercharger er op + racebanden =![]()
Win je ook met gemak het American muscle car en kan je ook leuk centjes verdienen op de Indy baan. 5 rondjes knallen en 94.000 credits binnen halen.
Nissan GT-R Spec-V optimaal getuned, alle body-parts erop, soft slicks eronder, topsnelheid veranderen in 400km/u, vering laag zetten en knallen maar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmjaa, oke... Die cashflow op gang brengen is het probleem ook niet maar misschien heeft iemand tips welke auto ik dan moet nemen? Lijkt me nogal zuur om een bak van 3milj aan te schaffen en vervolgens die knakkers nog niet bij te houden.
Dan praat ik over die all-star race dus.
Die all-star race rij je daarmee dus ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef very het volgende:
[..]
Nissan GT-R Spec-V optimaal getuned, alle body-parts erop, soft slicks eronder, topsnelheid veranderen in 400km/u, vering laag zetten en knallen maar!
Dat ding heeft mij nog geen 1 race in de steek gelaten....en ik heb er alle mogelijke races mee gereden tot evel 20 (dusver).
Ook al rij ik in de muur, verliezen is bijna onmogelijk (omdat deze GT-R in 12 sec. tot 300km/u accelereert).
Goedkoper wordt het niet, maar je blaast ze er ook niet met je ogen dicht uit.. Daar is de 787b of die MINOLTA erg goed in.. maar dat is duur. 787b is ruim 5 miljoen, de MINOLTA heb ik ergens gewonnen (100 x race of 2000km, dacht ik), vlak nadat ik dus 5 miljoen af had getikt voor die Mazdaquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmjaa, oke... Die cashflow op gang brengen is het probleem ook niet maar misschien heeft iemand tips welke auto ik dan moet nemen? Lijkt me nogal zuur om een bak van 3milj aan te schaffen en vervolgens die knakkers nog niet bij te houden.
Dan praat ik over die all-star race dus.
De eerste in American Championship A-Spec Extreme.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef IrishBastard het volgende:
Welke race is dat precies op de oval?
...is er serieus een 4 uurs race? Zonder 1x save mogelijkheid?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:16 schreef Auti het volgende:
Misschien vandaag de 4 uurs roadster race doen..
Samba race had ik in 3 pogingen op goud.. beetje de kantjes eraf rijden zegmaar, en slipstream is the word you're looking for!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom begin ik nu pas met de Samba race? Wat een kut AI! Denk je het goed te doen, komt er weer zo'n hippie je aanbeuken waardoor je never nooit niet op plaats 1 kan eindigen. Echt, why?
En dan kan je niet saven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:17 schreef RiKe het volgende:
Die tijd loopt 1 op 1 ja, geen idee of dat voor een beker is...volgens mij kan je die ook pas doen als je level 40 bent.
Was altijd makkelijk cash verdienen vond ik, b-spec erin en de nacht laten doorrijden en zelf lekker gaan slapenquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:40 schreef RiKe het volgende:
Wat ik mij kan herinneren van eerdere GT's....nee
Maar ook hier heb je een b-spec driver, dus je kan een ander gewoon door laten rijden
Je snapt me duidelijk niet... Want ik heb zelf een volledig volle 458 waar ik iedereen mee zoek rij maar bij die all-star dus niet meer omdat iedereen daar in een "race car" rijdt. Ik doel niet op die pauper racen die je met twee vingers in je anus wintquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef very het volgende:
Dat is die race die je als laatste in de Prof. sectie moet rijden (waar je de veyron kado krijgt als je wint?)
Dan: ja! Ook die met alle gemak gewonnen met die GT-R
Kun je iets specifieker zijn? Heb geen idee op welke race of iets je doelt ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:16 schreef Auti het volgende:
de MINOLTA heb ik ergens gewonnen (100 x race of 2000km, dacht ik)
Ook op Le Mans, en die komen inderdaad pas later. Vanaf level 25 komt de endurance reeks in het menu en dan kan je alleen Grand Valley 300 doen, Roadster 4 uur is level 26 en de daarop volgende races gaan ook steeds hoger qua level.quote:
Op de A-Spec Extreme : Like The Wind: Minolta 88C-V (Standard)quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Heb geen idee op welke race of iets je doelt ?
Dat hele B-spec trekt me nog niet zo. Ik ben met A ook nog maar aan het begin.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:54 schreef Auti het volgende:
Ook op Le Mans, en die komen inderdaad pas later. Vanaf level 25 komt de endurance reeks in het menu en dan kan je alleen Grand Valley 300 doen, Roadster 4 uur is level 26 en de daarop volgende races gaan ook steeds hoger qua level.
Je kan niet saven, iig niet in die eerste.. de 24 uurs weet ik niet, maar is een kwestie van op pauze drukken, scherm uit en later verder gaan.
Je krijgt niet veel credits voor die Grand Valley, dus het is niet geschikt om geld te verdienen.. maar je krijgt wel heel veel XP, meer dan 100.000 als je hem wint. En dat winnen gaat makkelijk.. ik zette ze op 10 ronden achterstandVan de 60 rondjes.
Ik wil graag een polyphony formula auto om die cup te rijden, en heel snel naar level 30. Want vanaf level 30 komt de Sebastian Vettel challenge vrij en kan je die Red Bull X1 winnen
Ik wou dat ik dat kon.. Want ik heb dus echt geen flauw idee meer waar ik dat ding nu gewonnen heb. In de prize carlist kom ik hem ook niet tegen, maar ik weet wel dat ik gisteren een cadeautje kreeg omdat ik 100 x naar het circuit was geweest of 2000km had gereden, is een soort achievement.. volgens mij heb ik hem daarbij gekregen. Ik weet het echt niet meer, heel stom.. Maar ik baalde wel, want ik had net 5 miljoen neergelegd voor die 787b.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Kun je iets specifieker zijn? Heb geen idee op welke race of iets je doelt ?
OEH!! DAT zou heel goed kunnen... die heb ik gister ook gedaan en gewonnen ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:54 schreef Sexy_Steve het volgende:
[..]
Op de A-Spec Extreme : Like The Wind: Minolta 88C-V (Standard)
Ook die heb ik gewonnen met die GT-R inderdaad...race auto's of niet...ik maak ze allemaal af met de GT-Rquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Je snapt me duidelijk niet... Want ik heb zelf een volledig volle 458 waar ik iedereen mee zoek rij maar bij die all-star dus niet meer omdat iedereen daar in een "race car" rijdt. Ik doel niet op die pauper racen die je met twee vingers in je anus wint
Die all-star race is ook niet op prof. maar op expert.
(of hij heet anders... heb GT5 niet voor op at the moment)
De endurance races heb je ook in A-spec hoor. Vanaf level 25 komt die vrij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat hele B-spec trekt me nog niet zo. Ik ben met A ook nog maar aan het begin.
Haha, hulde!quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef DeeBee het volgende:
Wel nice dat B-spec, heb al bijna m'n boek uit!
Om de één of andere reden, rijden de andere busjes me vaak er (nipt) tussenuit. Ik heb in al mijn pogingen tot nu toe nog niet één keer slipstreameffect gemerkt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:16 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Samba race had ik in 3 pogingen op goud.. beetje de kantjes eraf rijden zegmaar, en slipstream is the word you're looking for!
Ja, m'n tjappie rijdt nu in een focking Lupo over de Nordschleife, dat duurt eeuwen, kan je beter wat nuttigs doen en af en toe command geven.quote:
Natuurlijk merk je niet veel van slipstream op die lage snelheden, maar t is er wel degelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Om de één of andere reden, rijden de andere busjes me vaak er (nipt) tussenuit. Ik heb in al mijn pogingen tot nu toe nog niet één keer slipstreameffect gemerkt.
Genieten, die race.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
Om de één of andere reden, rijden de andere busjes me vaak er (nipt) tussenuit. Ik heb in al mijn pogingen tot nu toe nog niet één keer slipstreameffect gemerkt.
Dan heb ik nog een vraagje... Ik ben lastig vandaagquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:57 schreef Auti het volgende:
[..]
OEH!! DAT zou heel goed kunnen... die heb ik gister ook gedaan en gewonnen ja.
EDIT; je hebt gelijkik had er overheen gekeken op die carlist..
Ik vind dat hele B-spec gebeuren eigenlijk wel grappig; als ik even geen zin heb om te racen hoef ik de PS3 niet uit te zetten, maar kruip ik achter de PC of ga wat lezen en laat m'n race-slaaf wat rondjes rijden, af en toe eens een commando en cashen maar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, m'n tjappie rijdt nu in een focking Lupo over de Nordschleife, dat duurt eeuwen, kan je beter wat nuttigs doen en af en toe command geven.
Klopt helemaal, m'n GT-R rijd ook alles eruit!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:58 schreef very het volgende:
Dat is die race die je als laatste in de Prof. sectie moet rijden (waar je de veyron kado krijgt als je wint?)
Dan: ja! Ook die met alle gemak gewonnen met die GT-R
Een keurig nette nieuwe type GT-R that is?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:55 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Klopt helemaal, m'n GT-R rijd ook alles eruit!
Met een zelfgemaakte Race Corvette zoals ik die eerder noemde is het best te doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een vraagje... Ik ben lastig vandaag
Is die "Like the Wind" een beetje te halen of gaat dat niet meevallen?
Een GT-R V-spec vers van de dealer. En trek zo'n 200.000 uit voor maximale tuning.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Een keurig nette nieuwe type GT-R that is?
Ach..als het niet goed komt, dan kan je met diezelfde GT-R bij de Turbo Race (middelste van Prof. dacht ik) binnen een half uurtje je geld weer terugverdienen met twee vingers in je anusquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef jackson het volgende:
Hmmkee, ik ga die GT-R maar halen en die gekke Wind race rijden en bidden dat het goed komt
Volgens mij moet ik dan alleen nog een level omhoog want ben nu lvl 20
Die kan ook met de Veyronquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef very het volgende:
[..]
Ach..als het niet goed komt, dan kan je met diezelfde GT-R bij de Turbo Race (middelste van Prof. dacht ik) binnen een half uurtje je geld weer terugverdienen met twee vingers in je anus
(36.000 credits per 3 rondjes op de High Speed Ring).
Nee, dat ding wil de bocht niet om... Helderquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:40 schreef very het volgende:
Ook de Veyron is geen match voor mijn GT-R
Dat niet alleen...ook de acceleratie is in mijn GT-R volgens mij sneller...en de top ligt theoretisch op 440, die ik overigens nog nooit gehaald heb.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat ding wil de bocht niet om... Helder
ja, ik heb vaak meer last van mn tegenstanders die op van die achtelijke momenten inees op hun rem gaan staan of tegen de achterkant van je auto lopen te duwen zodat je in een slip raaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die F40 in de murcielago challenge heeft me er al 2x afgeramd
Tweede keer gehaald hier, maar dat schijnt een godswonder te zijn. Ach, andere dingen kan ik weer voor geen meter.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Tinos85 het volgende:
Wat is die eerste top gear challenge met die VW busjes kut zeg
Had m ook in de 2de keer ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Tweede keer gehaald hier, maar dat schijnt een godswonder te zijn. Ach, andere dingen kan ik weer voor geen meter.
wtf manquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
En Murcielago gehaald. Auto rijdt lekker
Andere bandjes eronder en het gaat al een stuk beterquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wtf man![]()
ding slipt bij elke actie die ik maak van de weg af...
Wel natuurlijk tunen, maar ontzettend lekker auto'tje!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Een keurig nette nieuwe type GT-R that is?
In Prologue vond ik de GT-R een glijer eerste klas...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:30 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Wel natuurlijk tunen, maar ontzettend lekker auto'tje!
Heb trouwens wel een Vspec gekocht, en niet de normale..
Slip herstel aan gezet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
Die Loeb Challange ook. Op Toscane fiets ik met twee vingers in de neus naar goud, op de andere twee tracks kom ik geeneens in de buurt van brons.
Jepz. Dan nog niet. Ik was er op een gegeven moment ook wel klaar mee. VOlgende keer weer proberen.quote:
Hmmkee, heb zelf alleen nog de eerste gedaan. Die ging redelijk maar de rest is dus moeilijker?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Jepz. Dan nog niet. Ik was er op een gegeven moment ook wel klaar mee. VOlgende keer weer proberen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef buddyb het volgende:
De Veyron is dus standard...
Polyphony, hoe durf je?
Vanavond schaf ik hem maar eens aan denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef very het volgende:
Nee joh...gewoon bij de dealer halen. Zo duur is ie niet, en je hebt eigenlijk geen andere auto meer nodig (behalve dan op races waar de GT-R niet wordt geaccepteerd)
Wel echt alles tunen wat er te tunen valt he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Vanavond schaf ik hem maar eens aan denk ik. Ben zeer benieuwd of het veel beter dan mijn Ferrari is
.
Normale races kan je keer op keer spelen en cashenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:26 schreef Driepink het volgende:
ik vraag me af..
als je een race van de Special opnieuw speelt.. krijg je geen geld meer als je al goud had..
is dit ook zo bij normale races ? nog geen normale race 2x gespeeld
had je mn edit ook nog gelezen ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef very het volgende:
[..]
Normale races kan je keer op keer spelen en cashen
Nu wel..maar ik ben nog niks tegengekomen waar ik die nodig had.quote:
Wel de V-spec halen hequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:36 schreef Driepink het volgende:
Ik moet nog 30k dan kan ik de gtr kopen.. maarrrrr
is die ook een beetje goed nog niet getuned ? Want ik heb dan nog geen 250k om hem te tunen he
Wat dacht je van een versnellingsbakupgrade?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:49 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb nu een Muscle car getuned tot 560 pk, maar een topsnelheid van 170 km/h. Wat moet ik hieraan doen?
ja dat is de supercar challenge.. dan rij je dus tegen veyronsquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef very het volgende:
[..]
Wel de V-spec halen he
En die auto niet getuned rijd ook lekker. Wat ik altijd doe om tune-geld binnen te halen is zo'n 5 keer de High Speed Ring te spelen uit de Turbo Race halverwege Professional geloof ik. Daar krijg je dus voor 5 minuten racen 36.000 credits.
dat dat al een uur geleden was..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Toempf het volgende:
18 uur avondeten, wat had je anders verwacht?
Nee joh, met die race die ik bedoel rij je tegen subaru's en oude skylines.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja dat is de supercar challenge.. dan rij je dus tegen veyrons
ff voor de duidelijkheid:
Nissan GT-R SpecV '09 ?? deze ? 157.500 credits
nou.. ik zie bij professional alleen eentje met die ring 3 levels.. en toen had ik die buick special uit 62 gekozen (had de skyline nog niet) en toen was mn tegenstander een veyron oa..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef very het volgende:
[..]
Nee joh, met die race die ik bedoel rij je tegen subaru's en oude skylines.
En ja..dat is de GT-R die je moet hebben idd
+ daar krijg je maar 17,4 voor dcht ik dat ik net zag.. dus zal wel bij extreme zijn ofzo.. of expert wat er ook na professional komt..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou.. ik zie bij professional alleen eentje met die ring 3 levels.. en toen had ik die buick special uit 62 gekozen (had de skyline nog niet) en toen was mn tegenstander een veyron oa..
Dan is het inderdaad in de Expert afdelingquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou.. ik zie bij professional alleen eentje met die ring 3 levels.. en toen had ik die buick special uit 62 gekozen (had de skyline nog niet) en toen was mn tegenstander een veyron oa..
nee hoeft niet johquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef very het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad in de Expert afdeling
Het is de middelste van de 9 races, en het heet in ieder geval iets met "turbo"
Ik was op mijn werk toen ik het schreef
Als je wilt kan ik vanavond laat (na 12en) nog wel even kijken waar die precies zit.
ik niet, ik verkoop er ook een aantal.. zoals die uit 1942 enz.. dingen die k nooit van mn leven ga gebruiken.. maar andere wel allemaal.. zoals een 206.. 4000 krijg ik ervoor als ik hem verkoop.. is de moeite niet waard..quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Bewaren jullie trouwens alle auto's?
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Tot nu toe wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
waar? special?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef Driepink het volgende:
Jezus! hoeveel races komen er nog in dat tuning kampioenschap!
Die met de Toyota is echt naadje, maar na 80x proberen o.i.d., heb ik hem eindelijk gehaald. De truc is om die race in drie min of meer gelijke stukken te verdelen: eerst trek je zo snel mogelijk op en pak je de eerste twee pylonen vol gas. Daarna doe je het iets rustiger. Niet remmen, maar gas minderen/halveren. Het laatste stuk (laatste 3 ongeveer) ga je weer voluit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef HeertjeB het volgende:
Die pylonnen license test.. echt WTFZilver heb ik maar goud seems impossible for now
Hij is met een mini toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die met de Toyota is echt naadje, maar na 80x proberen o.i.d., heb ik hem eindelijk gehaald. De truc is om die race in drie min of meer gelijke stukken te verdelen: eerst trek je zo snel mogelijk op en pak je de eerste twee pylonen vol gas. Daarna doe je het iets rustiger. Niet remmen, maar gas minderen/halveren. Het laatste stuk (laatste 3 ongeveer) ga je weer voluit.
Daarbij moet je ook nog opletten dat je instuurt vóór dat je bij de pylon bent, dus niet pas sturen als je er al voorbij bent.
Dan moet het lukken
Ik heb geen idee...de mijne slipt eigenlijk niet en ligt juist super stabiel op de weg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee hoeft niet joh
je kan me wel vertellen, waarom mijn GTR zo slipt soms tijdens hoge snelheden
(ik heb hem nog niet verlaagd, had ik net geen geld meer voor)
moet ik trouwens ook alle weight reduction doen ?
Die eerste ja, maar later bij een andere internationale licentie heb je er nog een, die is nog moeilijker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Hij is met een mini toch?
Morgen maar weer is proberen ja :p
Had t kunnen weten, ff editenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat moet nu wel...met al die pekel...
Ach die 5 creditsquote:Op woensdag 8 december 2010 00:25 schreef FalleNk810i het volgende:
wassen jullie wel eens je auto?
EDIT: in GT5
Hahaha voor mij niet...ik heb me paffie liggen en die steek ik iedere keer aan als ik moet wachten op het laden...je moet wat tochquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef Driepink het volgende:
GT5 is goed voor de gezondheid!
nu mijn 2e en laatste peukie doen vd avond en dan me bedje in.. morgen mooi die duitse zooi doen..
de ehh..Schwarzwald League A
De Ferrari's rijden naar mijn gevoel VEEL fijner dan de Lambo's. Had vanavond nog een race in Toscane gedaan met een Lambo Murcielago waarbij je 5 anderen moest inhalen, maar bij de kleinste stuurcorrectie spint ie al als een gek.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef mr-green het volgende:
Heb vanavond mijn eerste grote aankoop gedaan: Ferrari F430 '06
Ben nu bezig met Professional en volgens mij had ik beter een Lamborghini kunnen kopen. Krijg middenin namelijk hier een race van...
Maar de: Ferrari F430 '06 ziet er wel heel vet uit
Waar zet ik de schade uit?quote:Op woensdag 8 december 2010 06:06 schreef woessie het volgende:
euuuuuhhhh waar zet ik die schade aan?
Er zit volgens mij in expert ook een Ferrari racequote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef mr-green het volgende:
Heb vanavond mijn eerste grote aankoop gedaan: Ferrari F430 '06
Ben nu bezig met Professional en volgens mij had ik beter een Lamborghini kunnen kopen. Krijg middenin namelijk hier een race van...
Maar de: Ferrari F430 '06 ziet er wel heel vet uit
Ik rij er alles uit met een volledig geupgrade Ferrari 430 scuderia. Wegligging is belachelijk goed en hij is pijlsnel.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Welke auto is aan te raden om het overgrote merendeel van de races (ook op de hogere niveaus) mee te rijden? Ik heb hier o.a. de Nissan GT-R en Mercedes SLS al voorbij zien komen waar mensen enthousiast over waren. Ik heb mijn race-slaafje gisteren in de B-spec nl. flink wat races laten rijden en heb nu zo'n 500.000 credits. Of kan ik beter nog doorsparen om een racewagen (bijv. die TOM's Supra, of zo'n NISMO GT-R) te kopen?
Zo dan, de GT-R aangeschaft.... Alles erop gegooid wat aan te klikken is en de versnellingsbak aangepast naar 400. Enige wat ik niet gedaan heb ik de auto verder naar de grond halen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef very het volgende:
[..]
Wel echt alles tunen wat er te tunen valt he?
En dan bij "tuning" de topsnelheid verhogen naar 400 (of 440) en de auto wat meer naar de grond halen met de verstelbare vering.
Klopt, echt heel erg frusterendquote:Op woensdag 8 december 2010 09:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik een groot nadeel heb dat ik met de controller speel. Die kartraces op medium bijvoorbeeld....je stuurt 1x ultralicht en bam, je ligt eraf. Zou me met een stuurtje niet gebeuren denk ik..
Ja 5 rondjes alleen maar naar rechts. 1 tikje op snelheid en je ligt eraf. 1 keer 1mm op het gras en je spint.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:44 schreef HeertjeB het volgende:
Speel zelf ook met controller en die karts zijn echt te gevoelig. En dan moet je ook nog iets van 5 rondjes ofzo? Niet te doen imo
Inderdaad, ik vond ze zelfs erg makkelijk. Alleen die laatste twee zijn wat moeilijker, ook nog goed te doen maar daar mag je wat minder fouten maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Tinos85 het volgende:
Karts is een kwestie van wennen vond ik. Paar keer eraf gespind en getikt. Maar als je eenmaal in de flow zit gaat het wel.
+1, hier ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik kreeg hem zelfs met de Veyron niet voorelkaar... Ook de volledige afgeladen GT-R deed de truc nietquote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Sexy_Steve het volgende:
Nu ben ik nog op zoek naar een auto waarmee ik de Like The Wind cup kan halen. ik heb met de net over de Corvette ZR1 (c6) '09 raceconversie en volledig tunen? gaat dat de klus klaren?
Ik stuurde in begin ook gewoon vol de bocht door met mijn DS3. Truc is echter om je gas los te laten en heel klein beetje in sturen. Door het los laten van het gas en het insturen te gelijk gaat de kart heel strak de bocht door. Als je vol gas geeft en stuurt, spint de kart zeker weten.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Tinos85 het volgende:
Karts is een kwestie van wennen vond ik. Paar keer eraf gespind en getikt. Maar als je eenmaal in de flow zit gaat het wel.
same here for me. de veyron gaat rechtdoor, de Gt-R is te traagquote:Op woensdag 8 december 2010 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
+1, hier ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik kreeg hem zelfs met de Veyron niet voorelkaar... Ook de volledige afgeladen GT-R deed de truc niet
aai.gifquote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Pffff..... Of ik heb de Mojo niet meer, OF gt is moeilijker geworden....
De special event races zijn allemaal amper te doen. Op de Top Gear challenges en de 1e 2 Nascars na.
Rally lukt me gewoonweg niet. Ligt denk ik aan de auto (Sileighty met rallybanden)
Maar die AMG dingen, haal net brons met die oude bak. Hoe de fuck kan ik goud halen......
Hmmzz...... Ik heb ook zo'n kleine Renault gezien ergens.....quote:Op woensdag 8 december 2010 10:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
aai.gif
Ik denk wel dat de rally in ieder geval aan de auto ligtProbeer eens een Clio V6 (voor de eerste races), of een Lancer Evo voor de latere
Die haal ik zonder moeite op zilver, maar goud is dan weer een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Maar die AMG dingen, haal net brons met die oude bak. Hoe de fuck kan ik goud halen......
Samen here. Zilver was best te doen....goud....tja....zeer lastig...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die haal ik zonder moeite op zilver, maar goud is dan weer een heel ander verhaal..
Zeer oneerlijk ja. Zij zetten m wel gewoon in je flank.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die moeite heeft om goud te halen bij sommige events.
Dat special event op de topgear track vind ik echt waardeloos. In die busjes zit geen enkele vaart en die Lotus Elise, het lijkt wel alsof je op ijs rijdt.
Bovendien mag je de AI auto's niet al te hard beuken maar omgekeerd beuken ze je tot je een ons weegt.
Met die Samba bussen ben ik tot nu toe niet verder gekomen dan de 5de plaats. Maar ik geef de moed nog niet op. Goud moet toch een keer lukkenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Zeer oneerlijk ja. Zij zetten m wel gewoon in je flank.
Die Kubbelwagens (hoe ze ook heten) wat een special zeg hahaha. Eerste keer dacht ik echt WTF hoe kan die auto in zijn zijkant worden geraakt. Daarna zag ik pas dat er nog meer wagens aan het racen waren haha. Overigens in 2 keer gehaald. Was goed te doen.
Volgens mij krijg je die gewoon bij de race. Je hebt m geloof ik niet zelf nodig. Ik had ook geen Volkswagenbus staan en ook geen Lotus Elise, en heb wel de specials gedaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:52 schreef Kreator het volgende:
Ik wilde net die Kubbelwagen gaan verpatsen, maar dat kan ik dus beter niet doen.
Als je een beetje doordrukt en beetje mazzel hebt sta je geloof ik al 5e na 1 ronde...dus het is echt te doenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met die Samba bussen ben ik tot nu toe niet verder gekomen dan de 5de plaats. Maar ik geef de moed nog niet op. Goud moet toch een keer lukken.
Gister eindelijk een Audi RS6 gekocht. Beetje getuned en dat ding gaat als de bliksem. Op Daytona in de professional series wat een snelheidsbelevenis die hele auto trilt als een gek bij 300km/h.
Ik ga het meteen maar weer even proberenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Als je een beetje doordrukt en beetje mazzel hebt sta je geloof ik al 5e na 1 ronde...dus het is echt te doen
Heb nu een Corvette ZR1 C6 RM '09 (zoals de volledige naam is geloof ikquote:Op woensdag 8 december 2010 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
+1, hier ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik kreeg hem zelfs met de Veyron niet voorelkaar... Ook de volledige afgeladen GT-R deed de truc niet
Goed slipstreamen en vooral in de bochten erlangs, dan op de rechte stukken beetje blokken. Is goed te doen dan. Tis tenslotte net slowmotion die race.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga het meteen maar weer even proberen.
Gewoon een paar keer opnieuw proberen, na een paar keer ken je de baan wel en ga je steeds harderquote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Dat gaat echt nog een project worden voor mij. Paar keer gedaan maar het is bijna niet te doen, dat ben ik met je eens. Toch wil ik hem zeker halen omdat het moet kunnen. Wanneer je het ding in bedwang kan houden moet het qua snelheid goed te doen zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef MrX1982 het volgende:
Dat special event op de topgear track vind ik echt waardeloos. In die busjes zit geen enkele vaart en die Lotus Elise, het lijkt wel alsof je op ijs rijdt.
Ik ben een beetje huiverig dat dit voor mij ook niet gaat werken. Zit nu met een volle 458 en GT-R. Beetje schraal als ik een volle ZR1 koop en dit ook niet luktquote:Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb nu een Corvette ZR1 C6 RM '09 (zoals de volledige naam is geloof ik) en ik heb die like the wind races beide gewonnen, die op Indianapolis is alleen wel flink moeilijk. Max. speed op zo 390 of zo zetten en je moet wel binnen 1.5 ronde aanhaken aan de kop ongeveer, anders kom je er nooit meer bij...
Begrijp dat het ontzettend lastig is maar mijn ervaring is eerder "niet te doen". Dus misschien toch maar de Corvette kopen. Rij je met die race car de all-star ook makkelijk? Met die Minolta that is.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:13 schreef DeeBee het volgende:
Ja, het is wel moeilijk om die race uberhaupt te winnen (met welke volledig getunede bak dan ook denk), want je moet wel nog eens goed rijden ook, haha...
Wel eindelijk m'n eerste race-car gewonnen, die Minolta Toyota uit '89!
Al moet ik zeggen dat die Corvette wel bloedsnel is met RM, want hij trekt er ongeveer een Audi R8 uit bij de start. Nadeel van die Indianapolis race is alleen dat je moet rolling start weer in het nadeel bent...
Nouu...ik had zoveel knaken stukgeslagen op die Corvette dat ik het wel een uitdaging vond om daarmee ook de GT All Stars te rijden in de expert series en heb die cup ook wel goud gewonnen ermee, alleen moet je dan ook wel keihard doorvlammen omdat je wordt achtervolgd door LMP bakken inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijp dat het ontzettend lastig is maar mijn ervaring is eerder "niet te doen". Dus misschien toch maar de Corvette kopen. Rij je met die race car de all-star ook makkelijk? Met die Minolta that is.
hehe zo dacht ik dus ook over die lotus race. Tot ik ineens doorkreeg hoe het moest en spontaan zilver haalde. Nu nog even aanzetten en dan is goud binnen!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog een project worden voor mij. Paar keer gedaan maar het is bijna niet te doen, dat ben ik met je eens. Toch wil ik hem zeker halen omdat het moet kunnen. Wanneer je het ding in bedwang kan houden moet het qua snelheid goed te doen zijn.
Nu de vraag wanneer ik de kracht ervoor kan vinden
Helder, ik moet nog veel oefenen... Toch maar zelf een race car kopen denk ik want krijg het anders niet rond vermoed ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:50 schreef DeeBee het volgende:
@jackson: die Toyota Minolta '89 is best snel.
Reed net een 6:26 ermee op de Nordschleife (deed die race in de All Star cup even nog een keer) en er zaten echt flinke fouten in, plus dat het de allereerste keer was dat ik reed met die bak.Maar ik won hem wel, tsja, in die all star klasse moet je uberhaupt doorknallen, want had daar ook wel 6:25/6:30 gereden met die Corvette zoals hij nu gepimpt is.
Corvette lenen?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Helder, ik moet nog veel oefenen... Toch maar zelf een race car kopen denk ik want krijg het anders niet rond vermoed ik.
Altijd tof... Dan probeer ik het, lukt het wel of niet krijg je hem snel weer terugquote:Op woensdag 8 december 2010 12:03 schreef Auti het volgende:
[..]
Corvette lenen?ding is echt goed, als je dan eenmaal die MINOLTA hebt gewonnen dan kan je stappen maken
Is die ook een beetje op de weg te houden ? De Veyron gaat ook als een beest maar dan voornamelijk rechtdoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met die Samba bussen ben ik tot nu toe niet verder gekomen dan de 5de plaats. Maar ik geef de moed nog niet op. Goud moet toch een keer lukken.
Gister eindelijk een Audi RS6 gekocht. Beetje getuned en dat ding gaat als de bliksem. Op Daytona in de professional series wat een snelheidsbelevenis die hele auto trilt als een gek bij 300km/h.
Ik heb nog niet met de Veyron gereden maar mijn opgefokte RS6 met 781PK gaat nog best goed de bochten door hoewel hij wel groot/zwaar aanvoelt.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:02 schreef janrad het volgende:
[..]
Is die ook een beetje op de weg te houden ? De Veyron gaat ook als een beest maar dan voornamelijk rechtdoor.
Vooralsnog zijn in de PS-store (volgens mij) alleen de extra auto's van de collector's en signature edition te krijgen en de "facebook-Jaguar". (die laatste is trouwens een aanrader; klinkt als een vrachtwagen, maar het rijdt heerlijk!)quote:Op woensdag 8 december 2010 12:31 schreef Steve-O het volgende:
Duidelijk.
Hoe is het auto aanbod trouwens in de PS store ?
/
Upgrade van de standaard naar de collectors edition
Ja hoor... die wil ik welquote:Op woensdag 8 december 2010 13:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Te ruil aangeboden: Lamborghini Murciélago Chrome Line versie, getuned.
Ik kan er absoluut niet mee omgaan. Zoek een Gallardo. Hoeft niet getuned te zijn. Iemand?
Prima. Heb je een Gallardo voor mij dan?quote:
Mijn PSN is JacksonClaxon... Die Gallardo heb ik voor je.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Prima. Heb je een Gallardo voor mij dan?
En wat is je PSN?
Die is ook echt heullll erg nasty ja. Nog geen auto om hem mee te rijden maar ik dacht laatst zal eens kijken of het hard gaat, dat gaat etquote:Op woensdag 8 december 2010 14:02 schreef DeeBee het volgende:
Hoera, alles in de expert series ook gehaald nu op goud.
Die schrale gare classic car cup gehaald met een of andere race modded Challenger R/T '70 met 668 BHP en dan nog haal je het echt maar net, moet je nog super neat rijden...
Zal straks GT5 ff aanslingerenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn PSN is JacksonClaxon... Die Gallardo heb ik voor je.
Voeg mij even toe dan doe ik hem cadeau. Nog een voorkeur qua kleur?
Ik zal niet eerder dan vanavond online zijn hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zal straks GT5 ff aanslingerenDoe maar geel
Genoeg, maar je verwacht dat mensen die massaal aan je cadeau gaan doen of wat wil je precies?quote:
Autobacsquote:Op woensdag 8 december 2010 08:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Welke auto is aan te raden om het overgrote merendeel van de races (ook op de hogere niveaus) mee te rijden? Ik heb hier o.a. de Nissan GT-R en Mercedes SLS al voorbij zien komen waar mensen enthousiast over waren. Ik heb mijn race-slaafje gisteren in de B-spec nl. flink wat races laten rijden en heb nu zo'n 500.000 credits. Of kan ik beter nog doorsparen om een racewagen (bijv. die TOM's Supra, of zo'n NISMO GT-R) te kopen?
Niet massaal, maar misschien een leuke beginner auto'tje zodat ik kan sparen voor de Nissan Skyline GT-R V-SPEC en nog 200.000 om hem op te tunen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Genoeg, maar je verwacht dat mensen die massaal aan je cadeau gaan doen of wat wil je precies?
Of je speelt gewoon het spel en binnen een uur heb je genoeg geld? En dan voelt het ook goed om hem gekocht te hebben? Oh en anders moet je maar Arcade doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef Capable het volgende:
[..]
Niet massaal, maar misschien een leuke beginner auto'tje zodat ik kan sparen voor de Nissan Skyline GT-R V-SPEC en nog 200.000 om hem op te tunen.
Idd.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Of je speelt gewoon het spel en binnen een uur heb je genoeg geld? En dan voelt het ook goed om hem gekocht te hebben? Oh en anders moet je maar Arcade doen.
On-na-volg-baar.... Jammerquote:
Yaris die win je bij een van de eerste races.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:24 schreef HeertjeB het volgende:
Heeft iemand een yaris of een mazda(type weet ik even niet uit mn hoofd) te leen waarmee ik 1 van de eerste races kan doen?
Zou heel fijn zijn :p mn psn is Bruut1984
Whutt..quote:
serieus?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Yaris die win je bij een van de eerste races.
30km?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal niet eerder dan vanavond online zijn hoor. Maar ik zal je toevoegen en dan de auto naar je opsturen. Moet er zelf nog twee races mee rijden, met die Gallardo maar dan issie voor jou. Trek je dat, dat er 30km op de teller staat
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |