Ach..als het niet goed komt, dan kan je met diezelfde GT-R bij de Turbo Race (middelste van Prof. dacht ik) binnen een half uurtje je geld weer terugverdienen met twee vingers in je anusquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef jackson het volgende:
Hmmkee, ik ga die GT-R maar halen en die gekke Wind race rijden en bidden dat het goed komt
Volgens mij moet ik dan alleen nog een level omhoog want ben nu lvl 20
Die kan ook met de Veyronquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:34 schreef very het volgende:
[..]
Ach..als het niet goed komt, dan kan je met diezelfde GT-R bij de Turbo Race (middelste van Prof. dacht ik) binnen een half uurtje je geld weer terugverdienen met twee vingers in je anus
(36.000 credits per 3 rondjes op de High Speed Ring).
Nee, dat ding wil de bocht niet om... Helderquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:40 schreef very het volgende:
Ook de Veyron is geen match voor mijn GT-R
Dat niet alleen...ook de acceleratie is in mijn GT-R volgens mij sneller...en de top ligt theoretisch op 440, die ik overigens nog nooit gehaald heb.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat ding wil de bocht niet om... Helder
ja, ik heb vaak meer last van mn tegenstanders die op van die achtelijke momenten inees op hun rem gaan staan of tegen de achterkant van je auto lopen te duwen zodat je in een slip raaktquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Die F40 in de murcielago challenge heeft me er al 2x afgeramd
Tweede keer gehaald hier, maar dat schijnt een godswonder te zijn. Ach, andere dingen kan ik weer voor geen meter.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Tinos85 het volgende:
Wat is die eerste top gear challenge met die VW busjes kut zeg
Had m ook in de 2de keer ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Tweede keer gehaald hier, maar dat schijnt een godswonder te zijn. Ach, andere dingen kan ik weer voor geen meter.
wtf manquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
En Murcielago gehaald. Auto rijdt lekker
Andere bandjes eronder en het gaat al een stuk beterquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
wtf man![]()
ding slipt bij elke actie die ik maak van de weg af...
Wel natuurlijk tunen, maar ontzettend lekker auto'tje!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Een keurig nette nieuwe type GT-R that is?
In Prologue vond ik de GT-R een glijer eerste klas...quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:30 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Wel natuurlijk tunen, maar ontzettend lekker auto'tje!
Heb trouwens wel een Vspec gekocht, en niet de normale..
Slip herstel aan gezet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:43 schreef JJH het volgende:
Die Loeb Challange ook. Op Toscane fiets ik met twee vingers in de neus naar goud, op de andere twee tracks kom ik geeneens in de buurt van brons.
Jepz. Dan nog niet. Ik was er op een gegeven moment ook wel klaar mee. VOlgende keer weer proberen.quote:
Hmmkee, heb zelf alleen nog de eerste gedaan. Die ging redelijk maar de rest is dus moeilijker?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Jepz. Dan nog niet. Ik was er op een gegeven moment ook wel klaar mee. VOlgende keer weer proberen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:57 schreef buddyb het volgende:
De Veyron is dus standard...
Polyphony, hoe durf je?
Vanavond schaf ik hem maar eens aan denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef very het volgende:
Nee joh...gewoon bij de dealer halen. Zo duur is ie niet, en je hebt eigenlijk geen andere auto meer nodig (behalve dan op races waar de GT-R niet wordt geaccepteerd)
Wel echt alles tunen wat er te tunen valt he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Vanavond schaf ik hem maar eens aan denk ik. Ben zeer benieuwd of het veel beter dan mijn Ferrari is
.
Normale races kan je keer op keer spelen en cashenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:26 schreef Driepink het volgende:
ik vraag me af..
als je een race van de Special opnieuw speelt.. krijg je geen geld meer als je al goud had..
is dit ook zo bij normale races ? nog geen normale race 2x gespeeld
had je mn edit ook nog gelezen ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef very het volgende:
[..]
Normale races kan je keer op keer spelen en cashen
Nu wel..maar ik ben nog niks tegengekomen waar ik die nodig had.quote:
Wel de V-spec halen hequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:36 schreef Driepink het volgende:
Ik moet nog 30k dan kan ik de gtr kopen.. maarrrrr
is die ook een beetje goed nog niet getuned ? Want ik heb dan nog geen 250k om hem te tunen he
Wat dacht je van een versnellingsbakupgrade?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:49 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb nu een Muscle car getuned tot 560 pk, maar een topsnelheid van 170 km/h. Wat moet ik hieraan doen?
ja dat is de supercar challenge.. dan rij je dus tegen veyronsquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef very het volgende:
[..]
Wel de V-spec halen he
En die auto niet getuned rijd ook lekker. Wat ik altijd doe om tune-geld binnen te halen is zo'n 5 keer de High Speed Ring te spelen uit de Turbo Race halverwege Professional geloof ik. Daar krijg je dus voor 5 minuten racen 36.000 credits.
dat dat al een uur geleden was..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Toempf het volgende:
18 uur avondeten, wat had je anders verwacht?
Nee joh, met die race die ik bedoel rij je tegen subaru's en oude skylines.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja dat is de supercar challenge.. dan rij je dus tegen veyrons
ff voor de duidelijkheid:
Nissan GT-R SpecV '09 ?? deze ? 157.500 credits
nou.. ik zie bij professional alleen eentje met die ring 3 levels.. en toen had ik die buick special uit 62 gekozen (had de skyline nog niet) en toen was mn tegenstander een veyron oa..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef very het volgende:
[..]
Nee joh, met die race die ik bedoel rij je tegen subaru's en oude skylines.
En ja..dat is de GT-R die je moet hebben idd
+ daar krijg je maar 17,4 voor dcht ik dat ik net zag.. dus zal wel bij extreme zijn ofzo.. of expert wat er ook na professional komt..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou.. ik zie bij professional alleen eentje met die ring 3 levels.. en toen had ik die buick special uit 62 gekozen (had de skyline nog niet) en toen was mn tegenstander een veyron oa..
Dan is het inderdaad in de Expert afdelingquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou.. ik zie bij professional alleen eentje met die ring 3 levels.. en toen had ik die buick special uit 62 gekozen (had de skyline nog niet) en toen was mn tegenstander een veyron oa..
nee hoeft niet johquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef very het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad in de Expert afdeling
Het is de middelste van de 9 races, en het heet in ieder geval iets met "turbo"
Ik was op mijn werk toen ik het schreef
Als je wilt kan ik vanavond laat (na 12en) nog wel even kijken waar die precies zit.
ik niet, ik verkoop er ook een aantal.. zoals die uit 1942 enz.. dingen die k nooit van mn leven ga gebruiken.. maar andere wel allemaal.. zoals een 206.. 4000 krijg ik ervoor als ik hem verkoop.. is de moeite niet waard..quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Bewaren jullie trouwens alle auto's?
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Bewaren jullie trouwens alle auto's?
Tot nu toe wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Bewaren jullie trouwens alle auto's?
waar? special?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef Driepink het volgende:
Jezus! hoeveel races komen er nog in dat tuning kampioenschap!
Die met de Toyota is echt naadje, maar na 80x proberen o.i.d., heb ik hem eindelijk gehaald. De truc is om die race in drie min of meer gelijke stukken te verdelen: eerst trek je zo snel mogelijk op en pak je de eerste twee pylonen vol gas. Daarna doe je het iets rustiger. Niet remmen, maar gas minderen/halveren. Het laatste stuk (laatste 3 ongeveer) ga je weer voluit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef HeertjeB het volgende:
Die pylonnen license test.. echt WTFZilver heb ik maar goud seems impossible for now
Hij is met een mini toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die met de Toyota is echt naadje, maar na 80x proberen o.i.d., heb ik hem eindelijk gehaald. De truc is om die race in drie min of meer gelijke stukken te verdelen: eerst trek je zo snel mogelijk op en pak je de eerste twee pylonen vol gas. Daarna doe je het iets rustiger. Niet remmen, maar gas minderen/halveren. Het laatste stuk (laatste 3 ongeveer) ga je weer voluit.
Daarbij moet je ook nog opletten dat je instuurt vóór dat je bij de pylon bent, dus niet pas sturen als je er al voorbij bent.
Dan moet het lukken
Ik heb geen idee...de mijne slipt eigenlijk niet en ligt juist super stabiel op de weg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee hoeft niet joh
je kan me wel vertellen, waarom mijn GTR zo slipt soms tijdens hoge snelheden
(ik heb hem nog niet verlaagd, had ik net geen geld meer voor)
moet ik trouwens ook alle weight reduction doen ?
Die eerste ja, maar later bij een andere internationale licentie heb je er nog een, die is nog moeilijker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Hij is met een mini toch?
Morgen maar weer is proberen ja :p
Had t kunnen weten, ff editenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat moet nu wel...met al die pekel...
Ach die 5 creditsquote:Op woensdag 8 december 2010 00:25 schreef FalleNk810i het volgende:
wassen jullie wel eens je auto?
EDIT: in GT5
Hahaha voor mij niet...ik heb me paffie liggen en die steek ik iedere keer aan als ik moet wachten op het laden...je moet wat tochquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef Driepink het volgende:
GT5 is goed voor de gezondheid!
nu mijn 2e en laatste peukie doen vd avond en dan me bedje in.. morgen mooi die duitse zooi doen..
de ehh..Schwarzwald League A
De Ferrari's rijden naar mijn gevoel VEEL fijner dan de Lambo's. Had vanavond nog een race in Toscane gedaan met een Lambo Murcielago waarbij je 5 anderen moest inhalen, maar bij de kleinste stuurcorrectie spint ie al als een gek.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef mr-green het volgende:
Heb vanavond mijn eerste grote aankoop gedaan: Ferrari F430 '06
Ben nu bezig met Professional en volgens mij had ik beter een Lamborghini kunnen kopen. Krijg middenin namelijk hier een race van...
Maar de: Ferrari F430 '06 ziet er wel heel vet uit
Waar zet ik de schade uit?quote:Op woensdag 8 december 2010 06:06 schreef woessie het volgende:
euuuuuhhhh waar zet ik die schade aan?
Er zit volgens mij in expert ook een Ferrari racequote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef mr-green het volgende:
Heb vanavond mijn eerste grote aankoop gedaan: Ferrari F430 '06
Ben nu bezig met Professional en volgens mij had ik beter een Lamborghini kunnen kopen. Krijg middenin namelijk hier een race van...
Maar de: Ferrari F430 '06 ziet er wel heel vet uit
Ik rij er alles uit met een volledig geupgrade Ferrari 430 scuderia. Wegligging is belachelijk goed en hij is pijlsnel.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Welke auto is aan te raden om het overgrote merendeel van de races (ook op de hogere niveaus) mee te rijden? Ik heb hier o.a. de Nissan GT-R en Mercedes SLS al voorbij zien komen waar mensen enthousiast over waren. Ik heb mijn race-slaafje gisteren in de B-spec nl. flink wat races laten rijden en heb nu zo'n 500.000 credits. Of kan ik beter nog doorsparen om een racewagen (bijv. die TOM's Supra, of zo'n NISMO GT-R) te kopen?
Zo dan, de GT-R aangeschaft.... Alles erop gegooid wat aan te klikken is en de versnellingsbak aangepast naar 400. Enige wat ik niet gedaan heb ik de auto verder naar de grond halen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef very het volgende:
[..]
Wel echt alles tunen wat er te tunen valt he?
En dan bij "tuning" de topsnelheid verhogen naar 400 (of 440) en de auto wat meer naar de grond halen met de verstelbare vering.
Klopt, echt heel erg frusterendquote:Op woensdag 8 december 2010 09:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik een groot nadeel heb dat ik met de controller speel. Die kartraces op medium bijvoorbeeld....je stuurt 1x ultralicht en bam, je ligt eraf. Zou me met een stuurtje niet gebeuren denk ik..
Ja 5 rondjes alleen maar naar rechts. 1 tikje op snelheid en je ligt eraf. 1 keer 1mm op het gras en je spint.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:44 schreef HeertjeB het volgende:
Speel zelf ook met controller en die karts zijn echt te gevoelig. En dan moet je ook nog iets van 5 rondjes ofzo? Niet te doen imo
Inderdaad, ik vond ze zelfs erg makkelijk. Alleen die laatste twee zijn wat moeilijker, ook nog goed te doen maar daar mag je wat minder fouten maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Tinos85 het volgende:
Karts is een kwestie van wennen vond ik. Paar keer eraf gespind en getikt. Maar als je eenmaal in de flow zit gaat het wel.
+1, hier ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik kreeg hem zelfs met de Veyron niet voorelkaar... Ook de volledige afgeladen GT-R deed de truc nietquote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Sexy_Steve het volgende:
Nu ben ik nog op zoek naar een auto waarmee ik de Like The Wind cup kan halen. ik heb met de net over de Corvette ZR1 (c6) '09 raceconversie en volledig tunen? gaat dat de klus klaren?
Ik stuurde in begin ook gewoon vol de bocht door met mijn DS3. Truc is echter om je gas los te laten en heel klein beetje in sturen. Door het los laten van het gas en het insturen te gelijk gaat de kart heel strak de bocht door. Als je vol gas geeft en stuurt, spint de kart zeker weten.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Tinos85 het volgende:
Karts is een kwestie van wennen vond ik. Paar keer eraf gespind en getikt. Maar als je eenmaal in de flow zit gaat het wel.
same here for me. de veyron gaat rechtdoor, de Gt-R is te traagquote:Op woensdag 8 december 2010 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
+1, hier ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik kreeg hem zelfs met de Veyron niet voorelkaar... Ook de volledige afgeladen GT-R deed de truc niet
aai.gifquote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Pffff..... Of ik heb de Mojo niet meer, OF gt is moeilijker geworden....
De special event races zijn allemaal amper te doen. Op de Top Gear challenges en de 1e 2 Nascars na.
Rally lukt me gewoonweg niet. Ligt denk ik aan de auto (Sileighty met rallybanden)
Maar die AMG dingen, haal net brons met die oude bak. Hoe de fuck kan ik goud halen......
Hmmzz...... Ik heb ook zo'n kleine Renault gezien ergens.....quote:Op woensdag 8 december 2010 10:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
aai.gif
Ik denk wel dat de rally in ieder geval aan de auto ligtProbeer eens een Clio V6 (voor de eerste races), of een Lancer Evo voor de latere
Die haal ik zonder moeite op zilver, maar goud is dan weer een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Maar die AMG dingen, haal net brons met die oude bak. Hoe de fuck kan ik goud halen......
Samen here. Zilver was best te doen....goud....tja....zeer lastig...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die haal ik zonder moeite op zilver, maar goud is dan weer een heel ander verhaal..
Zeer oneerlijk ja. Zij zetten m wel gewoon in je flank.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die moeite heeft om goud te halen bij sommige events.
Dat special event op de topgear track vind ik echt waardeloos. In die busjes zit geen enkele vaart en die Lotus Elise, het lijkt wel alsof je op ijs rijdt.
Bovendien mag je de AI auto's niet al te hard beuken maar omgekeerd beuken ze je tot je een ons weegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |