Vanavond schaf ik hem maar eens aan denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef very het volgende:
Nee joh...gewoon bij de dealer halen. Zo duur is ie niet, en je hebt eigenlijk geen andere auto meer nodig (behalve dan op races waar de GT-R niet wordt geaccepteerd)
Wel echt alles tunen wat er te tunen valt he?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Vanavond schaf ik hem maar eens aan denk ik. Ben zeer benieuwd of het veel beter dan mijn Ferrari is
.
Normale races kan je keer op keer spelen en cashenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:26 schreef Driepink het volgende:
ik vraag me af..
als je een race van de Special opnieuw speelt.. krijg je geen geld meer als je al goud had..
is dit ook zo bij normale races ? nog geen normale race 2x gespeeld
had je mn edit ook nog gelezen ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef very het volgende:
[..]
Normale races kan je keer op keer spelen en cashen
Nu wel..maar ik ben nog niks tegengekomen waar ik die nodig had.quote:
Wel de V-spec halen hequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:36 schreef Driepink het volgende:
Ik moet nog 30k dan kan ik de gtr kopen.. maarrrrr
is die ook een beetje goed nog niet getuned ? Want ik heb dan nog geen 250k om hem te tunen he
Wat dacht je van een versnellingsbakupgrade?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:49 schreef MaximumRush het volgende:
Ik heb nu een Muscle car getuned tot 560 pk, maar een topsnelheid van 170 km/h. Wat moet ik hieraan doen?
ja dat is de supercar challenge.. dan rij je dus tegen veyronsquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef very het volgende:
[..]
Wel de V-spec halen he
En die auto niet getuned rijd ook lekker. Wat ik altijd doe om tune-geld binnen te halen is zo'n 5 keer de High Speed Ring te spelen uit de Turbo Race halverwege Professional geloof ik. Daar krijg je dus voor 5 minuten racen 36.000 credits.
dat dat al een uur geleden was..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:04 schreef Toempf het volgende:
18 uur avondeten, wat had je anders verwacht?
Nee joh, met die race die ik bedoel rij je tegen subaru's en oude skylines.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja dat is de supercar challenge.. dan rij je dus tegen veyrons
ff voor de duidelijkheid:
Nissan GT-R SpecV '09 ?? deze ? 157.500 credits
nou.. ik zie bij professional alleen eentje met die ring 3 levels.. en toen had ik die buick special uit 62 gekozen (had de skyline nog niet) en toen was mn tegenstander een veyron oa..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef very het volgende:
[..]
Nee joh, met die race die ik bedoel rij je tegen subaru's en oude skylines.
En ja..dat is de GT-R die je moet hebben idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |