+ daar krijg je maar 17,4 voor dcht ik dat ik net zag.. dus zal wel bij extreme zijn ofzo.. of expert wat er ook na professional komt..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou.. ik zie bij professional alleen eentje met die ring 3 levels.. en toen had ik die buick special uit 62 gekozen (had de skyline nog niet) en toen was mn tegenstander een veyron oa..
Dan is het inderdaad in de Expert afdelingquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou.. ik zie bij professional alleen eentje met die ring 3 levels.. en toen had ik die buick special uit 62 gekozen (had de skyline nog niet) en toen was mn tegenstander een veyron oa..
nee hoeft niet johquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:10 schreef very het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad in de Expert afdeling
Het is de middelste van de 9 races, en het heet in ieder geval iets met "turbo"
Ik was op mijn werk toen ik het schreef
Als je wilt kan ik vanavond laat (na 12en) nog wel even kijken waar die precies zit.
ik niet, ik verkoop er ook een aantal.. zoals die uit 1942 enz.. dingen die k nooit van mn leven ga gebruiken.. maar andere wel allemaal.. zoals een 206.. 4000 krijg ik ervoor als ik hem verkoop.. is de moeite niet waard..quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Bewaren jullie trouwens alle auto's?
Ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Tot nu toe wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
waar? special?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:22 schreef Driepink het volgende:
Jezus! hoeveel races komen er nog in dat tuning kampioenschap!
Die met de Toyota is echt naadje, maar na 80x proberen o.i.d., heb ik hem eindelijk gehaald. De truc is om die race in drie min of meer gelijke stukken te verdelen: eerst trek je zo snel mogelijk op en pak je de eerste twee pylonen vol gas. Daarna doe je het iets rustiger. Niet remmen, maar gas minderen/halveren. Het laatste stuk (laatste 3 ongeveer) ga je weer voluit.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:46 schreef HeertjeB het volgende:
Die pylonnen license test.. echt WTFZilver heb ik maar goud seems impossible for now
Hij is met een mini toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die met de Toyota is echt naadje, maar na 80x proberen o.i.d., heb ik hem eindelijk gehaald. De truc is om die race in drie min of meer gelijke stukken te verdelen: eerst trek je zo snel mogelijk op en pak je de eerste twee pylonen vol gas. Daarna doe je het iets rustiger. Niet remmen, maar gas minderen/halveren. Het laatste stuk (laatste 3 ongeveer) ga je weer voluit.
Daarbij moet je ook nog opletten dat je instuurt vóór dat je bij de pylon bent, dus niet pas sturen als je er al voorbij bent.
Dan moet het lukken
Ik heb geen idee...de mijne slipt eigenlijk niet en ligt juist super stabiel op de weg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee hoeft niet joh
je kan me wel vertellen, waarom mijn GTR zo slipt soms tijdens hoge snelheden
(ik heb hem nog niet verlaagd, had ik net geen geld meer voor)
moet ik trouwens ook alle weight reduction doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |