abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89660941
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef HeertjeB het volgende:

[..]

Hij is met een mini toch?

Morgen maar weer is proberen ja :p
Die eerste ja, maar later bij een andere internationale licentie heb je er nog een, die is nog moeilijker.

Heb nu trouwens bij de licenties 44x goud, 3x zilver en 2x brons :P
pi_89661165
wassen jullie wel eens je auto? :P

EDIT: in GT5
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_89661230
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:25 schreef FalleNk810i het volgende:
Dat moet nu wel...met al die pekel... ;)
pi_89661248
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef RiKe het volgende:

[..]

Dat moet nu wel...met al die pekel... ;)
Had t kunnen weten, ff editen :') :P
  woensdag 8 december 2010 @ 00:32:34 #205
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89661413
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:25 schreef FalleNk810i het volgende:

EDIT: in GT5
Ach die 5 credits :P
pi_89661628
haha ik race met mn Nissan 300zx auto's op daytona eruit die ik met een standaard Gallardo niet voor elkaar kreeg.
Okay die Nissan heeft wel 700 pk maar goed.. zag er belachelijk uit, zo'n lupo groene Nissan vs supercars.
pi_89661638
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef Driepink het volgende:
GT5 is goed voor de gezondheid!

nu mijn 2e en laatste peukie doen vd avond en dan me bedje in.. morgen mooi die duitse zooi doen..

de ehh..Schwarzwald League A
Hahaha voor mij niet...ik heb me paffie liggen en die steek ik iedere keer aan als ik moet wachten op het laden...je moet wat toch
  FOK!fotograaf woensdag 8 december 2010 @ 00:43:57 #208
145146 Andyy
pi_89661725
Net een Autobacs gekocht, jezus wat een car.
Hij heeft dan wel niet veel pk (max is 404 geloof ik) maar hij is wel retesnel en kan veel snellere bochten maken en remt gigantisch snel af :+
pi_89661919
Wat ik me afvraag he, bij tuning settings van je auto, staan leuk cijfertjes bij bijvoorbeeld je suspension aanpassingen.
Maar nergens staat wat er gebeurd als je t cijfertje veranderd.. en in het plaatje zie ik ook niks veranderen..
  woensdag 8 december 2010 @ 00:54:25 #210
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_89661942
Heb vanavond mijn eerste grote aankoop gedaan: Ferrari F430 '06

Ben nu bezig met Professional en volgens mij had ik beter een Lamborghini kunnen kopen. Krijg middenin namelijk hier een race van...

Maar de: Ferrari F430 '06 ziet er wel heel vet uit :)
pi_89662048
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef mr-green het volgende:

Ben nu bezig met Professional en volgens mij had ik beter een Lamborghini kunnen kopen. Krijg middenin namelijk hier een race van...

De Ferrari's rijden naar mijn gevoel VEEL fijner dan de Lambo's. Had vanavond nog een race in Toscane gedaan met een Lambo Murcielago waarbij je 5 anderen moest inhalen, maar bij de kleinste stuurcorrectie spint ie al als een gek.
pi_89662101
Ik vind juist dat die Ferrari's klote rijden, ben heel erg blij dat ik de Gallardo heb gekocht, vind m zelf stukken fijner rijden als de F430.
De Murcielago rijd dan wel weer klote idd ook ervaren op Toscane..
pi_89662220
Die Lambo rijdt heerlijk in die Grand Tour _O_.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_89663045
Controller opladen via laptop...ideaal!!
  woensdag 8 december 2010 @ 06:06:20 #215
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_89663569
euuuuuhhhh waar zet ik die schade aan?
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_89663760
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 06:06 schreef woessie het volgende:
euuuuuhhhh waar zet ik die schade aan?
Waar zet ik de schade uit? :)
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_89664170
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef mr-green het volgende:

Er zit volgens mij in expert ook een Ferrari race ;)
pi_89664296
Welke auto is aan te raden om het overgrote merendeel van de races (ook op de hogere niveaus) mee te rijden? Ik heb hier o.a. de Nissan GT-R en Mercedes SLS al voorbij zien komen waar mensen enthousiast over waren. Ik heb mijn race-slaafje gisteren in de B-spec nl. flink wat races laten rijden en heb nu zo'n 500.000 credits. Of kan ik beter nog doorsparen om een racewagen (bijv. die TOM's Supra, of zo'n NISMO GT-R) te kopen?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 8 december 2010 @ 09:08:26 #219
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_89665015
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 08:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Welke auto is aan te raden om het overgrote merendeel van de races (ook op de hogere niveaus) mee te rijden? Ik heb hier o.a. de Nissan GT-R en Mercedes SLS al voorbij zien komen waar mensen enthousiast over waren. Ik heb mijn race-slaafje gisteren in de B-spec nl. flink wat races laten rijden en heb nu zo'n 500.000 credits. Of kan ik beter nog doorsparen om een racewagen (bijv. die TOM's Supra, of zo'n NISMO GT-R) te kopen?
Ik rij er alles uit met een volledig geupgrade Ferrari 430 scuderia. Wegligging is belachelijk goed en hij is pijlsnel.
Maar het haalt de lol wel een beetje uit de game dus het is op eigen risico.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  woensdag 8 december 2010 @ 09:10:22 #220
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89665058
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef very het volgende:

[..]

Wel echt alles tunen wat er te tunen valt he? ;)
En dan bij "tuning" de topsnelheid verhogen naar 400 (of 440) en de auto wat meer naar de grond halen met de verstelbare vering.
Zo dan, de GT-R aangeschaft.... Alles erop gegooid wat aan te klikken is en de versnellingsbak aangepast naar 400. Enige wat ik niet gedaan heb ik de auto verder naar de grond halen.

Ding is absoluut een raket en iets sneller dan mijn Ferrari, ook qua rondentijden. Scheelt niet heel erg veel maar wel wat. De races "like the wind" en de "all-star" ga ik er echter niet mee halen maar dit zegt misschien meer over mij, dan over de auto.

Zal dus echt een Race car moeten gaan kopen voor die dingen ;(
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 december 2010 @ 09:20:05 #221
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89665313
Ik heb echt het idee dat ik een groot nadeel heb dat ik met de controller speel. Die kartraces op medium bijvoorbeeld....je stuurt 1x ultralicht en bam, je ligt eraf. Zou me met een stuurtje niet gebeuren denk ik.

:{. ;(
  woensdag 8 december 2010 @ 09:31:16 #222
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_89665574
die kartraces had ik best easy gehaald inderdaad. Wel een enorme spanning in het begin maar als je dan in de flow zit met het sturen (via stuurtje) dan is het erg goed te doen.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_89665922
quote:
15s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik een groot nadeel heb dat ik met de controller speel. Die kartraces op medium bijvoorbeeld....je stuurt 1x ultralicht en bam, je ligt eraf. Zou me met een stuurtje niet gebeuren denk ik.

:{. ;(
Klopt, echt heel erg frusterend :(

Speel zelf ook met controller en die karts zijn echt te gevoelig. En dan moet je ook nog iets van 5 rondjes ofzo? Niet te doen imo
Bla
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 december 2010 @ 09:50:06 #224
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89666100
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:44 schreef HeertjeB het volgende:
Speel zelf ook met controller en die karts zijn echt te gevoelig. En dan moet je ook nog iets van 5 rondjes ofzo? Niet te doen imo
Ja 5 rondjes alleen maar naar rechts. 1 tikje op snelheid en je ligt eraf. 1 keer 1mm op het gras en je spint.
  woensdag 8 december 2010 @ 09:52:20 #225
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_89666170
zo gisteravond alle licences op goud gehaald ! :)

Nu ben ik nog op zoek naar een auto waarmee ik de Like The Wind cup kan halen. ik heb met de Veyron de eerste race met gemak gehaald maar op de 2e race (de Oval) kom ik echt te kort, dat ding wil de bocht niet om.
Iemand een tip? ik las net over de Corvette ZR1 (c6) '09 raceconversie en volledig tunen? gaat dat de klus klaren?
Niet jij
Niet wij
Maar ik
  woensdag 8 december 2010 @ 09:52:26 #226
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89666175
Karts is een kwestie van wennen vond ik. Paar keer eraf gespind en getikt. Maar als je eenmaal in de flow zit gaat het wel.
  woensdag 8 december 2010 @ 09:56:18 #227
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89666301
Gister mijn RS6 Avant eens volledig getuned. Ding heeft bijna 900 PK, best rap :') Alleen heeft 'ie de neiging recht door te rijden, in plaats van de bocht om :D

Verder een 240 GLT volledig getuned, gewoon, omdat het kan _O-
  woensdag 8 december 2010 @ 09:56:28 #228
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89666305
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Tinos85 het volgende:
Karts is een kwestie van wennen vond ik. Paar keer eraf gespind en getikt. Maar als je eenmaal in de flow zit gaat het wel.
Inderdaad, ik vond ze zelfs erg makkelijk. Alleen die laatste twee zijn wat moeilijker, ook nog goed te doen maar daar mag je wat minder fouten maken.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 8 december 2010 @ 09:57:38 #229
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89666340
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Sexy_Steve het volgende:
Nu ben ik nog op zoek naar een auto waarmee ik de Like The Wind cup kan halen. ik heb met de net over de Corvette ZR1 (c6) '09 raceconversie en volledig tunen? gaat dat de klus klaren?
+1, hier ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik kreeg hem zelfs met de Veyron niet voorelkaar... Ook de volledige afgeladen GT-R deed de truc niet ;)
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89666403
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Tinos85 het volgende:
Ik stuurde in begin ook gewoon vol de bocht door met mijn DS3. Truc is echter om je gas los te laten en heel klein beetje in sturen. Door het los laten van het gas en het insturen te gelijk gaat de kart heel strak de bocht door. Als je vol gas geeft en stuurt, spint de kart zeker weten.

Gister even de rally geprobeert. Had een Lancia Delta staan. Had geen andere banden dus alleen even de asfalt test gedaan van de gevorderden. Overigens zonder de Lancia verder op te voeren (had al 430PK geloof ik). Eerste x dat ik het probeer paar keer te hard er van af en tijdstraffen voor schampen. vanaf proef 5 opnieuw begonnen aangezien ik 18 sec achterstand had.

2e keer alles veel meer gecontroleerd gedaan. Jeetje wat is het dan makkelijk zeg. 29,3 sec aan het eind voorsprong en niet eens op max gereden. Wel lekker verdienen, bijna 2 ton.
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 8 december 2010 @ 10:11:07 #231
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_89666675
Wat is jullie snelste tijd op de Nordschleife met die Mercedes SLS ? ik heb nu eindelijk zilver met een tijd van 7,16 en nog wat. Volgens mij ga ik goud nooit halen.
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_89667211
Pffff..... Of ik heb de Mojo niet meer, OF gt is moeilijker geworden....

De special event races zijn allemaal amper te doen. Op de Top Gear challenges en de 1e 2 Nascars na.

Rally lukt me gewoonweg niet. Ligt denk ik aan de auto (Sileighty met rallybanden :'))

Maar die AMG dingen, haal net brons met die oude bak. Hoe de fuck kan ik goud halen...... :')
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 8 december 2010 @ 10:35:07 #233
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_89667394
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:57 schreef jackson het volgende:

[..]

+1, hier ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik kreeg hem zelfs met de Veyron niet voorelkaar... Ook de volledige afgeladen GT-R deed de truc niet ;)
same here for me. de veyron gaat rechtdoor, de Gt-R is te traag
Niet jij
Niet wij
Maar ik
  woensdag 8 december 2010 @ 10:39:44 #234
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_89667558
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Pffff..... Of ik heb de Mojo niet meer, OF gt is moeilijker geworden....

De special event races zijn allemaal amper te doen. Op de Top Gear challenges en de 1e 2 Nascars na.

Rally lukt me gewoonweg niet. Ligt denk ik aan de auto (Sileighty met rallybanden :'))

Maar die AMG dingen, haal net brons met die oude bak. Hoe de fuck kan ik goud halen...... :')
aai.gif

Ik denk wel dat de rally in ieder geval aan de auto ligt :P Probeer eens een Clio V6 (voor de eerste races), of een Lancer Evo voor de latere :)
pi_89667624
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:39 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

aai.gif

Ik denk wel dat de rally in ieder geval aan de auto ligt :P Probeer eens een Clio V6 (voor de eerste races), of een Lancer Evo voor de latere :)
Hmmzz...... Ik heb ook zo'n kleine Renault gezien ergens.....

Hoe kan ik jou verder benaderen over mijn te bouwen website? Wil dat kutding wel eens uit de grond trekken.....
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 december 2010 @ 10:43:50 #236
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89667696
quote:
Die haal ik zonder moeite op zilver, maar goud is dan weer een heel ander verhaal. :').
pi_89667822
Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die moeite heeft om goud te halen bij sommige events.

Dat special event op de topgear track vind ik echt waardeloos. In die busjes zit geen enkele vaart en die Lotus Elise, het lijkt wel alsof je op ijs rijdt :r.

Bovendien mag je de AI auto's niet al te hard beuken maar omgekeerd beuken ze je tot je een ons weegt :').
pi_89667855
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

Die haal ik zonder moeite op zilver, maar goud is dan weer een heel ander verhaal. :').
Samen here. Zilver was best te doen....goud....tja....zeer lastig...

Merk wel hoe meer ik speel hoe beter ik de auto's onder controle heb. Inh et begin ging ik de Lotus special doen op de TGTT. Iedere bocht me auto achterstevoren. Gister weer eens een keer geprobeerd, haalde makkelijk zilver. Goud probeer ik later nog wel
Vici, Vidi, Veni!
pi_89667900
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die moeite heeft om goud te halen bij sommige events.

Dat special event op de topgear track vind ik echt waardeloos. In die busjes zit geen enkele vaart en die Lotus Elise, het lijkt wel alsof je op ijs rijdt :r.

Bovendien mag je de AI auto's niet al te hard beuken maar omgekeerd beuken ze je tot je een ons weegt :').
Zeer oneerlijk ja. Zij zetten m wel gewoon in je flank.
Die Kubbelwagens (hoe ze ook heten) wat een special zeg hahaha. Eerste keer dacht ik echt WTF hoe kan die auto in zijn zijkant worden geraakt. Daarna zag ik pas dat er nog meer wagens aan het racen waren haha. Overigens in 2 keer gehaald. Was goed te doen.
Vici, Vidi, Veni!
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 december 2010 @ 10:52:38 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89667984
Ik wilde net die Kubbelwagen gaan verpatsen, maar dat kan ik dus beter niet doen.
pi_89668149
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Zeer oneerlijk ja. Zij zetten m wel gewoon in je flank.
Die Kubbelwagens (hoe ze ook heten) wat een special zeg hahaha. Eerste keer dacht ik echt WTF hoe kan die auto in zijn zijkant worden geraakt. Daarna zag ik pas dat er nog meer wagens aan het racen waren haha. Overigens in 2 keer gehaald. Was goed te doen.
Met die Samba bussen ben ik tot nu toe niet verder gekomen dan de 5de plaats. Maar ik geef de moed nog niet op. Goud moet toch een keer lukken :P.

Gister eindelijk een Audi RS6 gekocht O+. Beetje getuned en dat ding gaat als de bliksem. Op Daytona in de professional series wat een snelheidsbelevenis die hele auto trilt als een gek bij 300km/h.
pi_89668210
quote:
11s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:52 schreef Kreator het volgende:
Ik wilde net die Kubbelwagen gaan verpatsen, maar dat kan ik dus beter niet doen.
Volgens mij krijg je die gewoon bij de race. Je hebt m geloof ik niet zelf nodig. Ik had ook geen Volkswagenbus staan en ook geen Lotus Elise, en heb wel de specials gedaan.
Vici, Vidi, Veni!
pi_89668229
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Met die Samba bussen ben ik tot nu toe niet verder gekomen dan de 5de plaats. Maar ik geef de moed nog niet op. Goud moet toch een keer lukken :P.

Gister eindelijk een Audi RS6 gekocht O+. Beetje getuned en dat ding gaat als de bliksem. Op Daytona in de professional series wat een snelheidsbelevenis die hele auto trilt als een gek bij 300km/h.
Als je een beetje doordrukt en beetje mazzel hebt sta je geloof ik al 5e na 1 ronde...dus het is echt te doen
Vici, Vidi, Veni!
pi_89668355
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Als je een beetje doordrukt en beetje mazzel hebt sta je geloof ik al 5e na 1 ronde...dus het is echt te doen
Ik ga het meteen maar weer even proberen :P.
pi_89668368
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 09:57 schreef jackson het volgende:

[..]

Heb nu een Corvette ZR1 C6 RM '09 (zoals de volledige naam is geloof ik :')) en ik heb die like the wind races beide gewonnen, die op Indianapolis is alleen wel flink moeilijk. Max. speed op zo 390 of zo zetten en je moet wel binnen 1.5 ronde aanhaken aan de kop ongeveer, anders kom je er nooit meer bij...

Maar de oval races zijn best wel moeilijk vind ik, want als er bochten inzitten of geremd moet worden dan pak je best veel tijd namelijk met die Corvette. Ben er niet zo'n fan van Corvettes normaal, maar met racing modifications ziet hij er nog vet uit ook. :)

Over die AMG driving school challenges: gewoon erg veel proberen en soms kan je op cruciale stukjes wat afsnijden, maar vooral sections 3/4 zijn vaak moeilijk om goud te halen. :) Ik heb nu de eerste 3 helemaal goud en ben nog niet hoog genoeg level om de laatste te mogen doen (verder alle specials goud ook), maar zelfs met controller kan het heus wel...
Jack does it in real time...
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 december 2010 @ 11:06:30 #246
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89668437
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga het meteen maar weer even proberen :P.
Goed slipstreamen en vooral in de bochten erlangs, dan op de rechte stukken beetje blokken. Is goed te doen dan. Tis tenslotte net slowmotion die race.
pi_89668442
quote:

Gewoon een paar keer opnieuw proberen, na een paar keer ken je de baan wel en ga je steeds harder :)
  woensdag 8 december 2010 @ 11:08:11 #248
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89668496
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef MrX1982 het volgende:

Dat gaat echt nog een project worden voor mij. Paar keer gedaan maar het is bijna niet te doen, dat ben ik met je eens. Toch wil ik hem zeker halen omdat het moet kunnen. Wanneer je het ding in bedwang kan houden moet het qua snelheid goed te doen zijn.

Nu de vraag wanneer ik de kracht ervoor kan vinden :')
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 december 2010 @ 11:09:17 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89668533
Het zal me benieuwen hoeveel mensen hun controller al door de tv hebben geknald na een frustratie-spelletjes GT5.
  woensdag 8 december 2010 @ 11:12:19 #250
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89668641
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Heb nu een Corvette ZR1 C6 RM '09 (zoals de volledige naam is geloof ik :')) en ik heb die like the wind races beide gewonnen, die op Indianapolis is alleen wel flink moeilijk. Max. speed op zo 390 of zo zetten en je moet wel binnen 1.5 ronde aanhaken aan de kop ongeveer, anders kom je er nooit meer bij...
Ik ben een beetje huiverig dat dit voor mij ook niet gaat werken. Zit nu met een volle 458 en GT-R. Beetje schraal als ik een volle ZR1 koop en dit ook niet lukt :').

Voor die centen kan ik een race car kopen (bewijze van).
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')