Inderdaad, ik vond ze zelfs erg makkelijk. Alleen die laatste twee zijn wat moeilijker, ook nog goed te doen maar daar mag je wat minder fouten maken.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Tinos85 het volgende:
Karts is een kwestie van wennen vond ik. Paar keer eraf gespind en getikt. Maar als je eenmaal in de flow zit gaat het wel.
+1, hier ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik kreeg hem zelfs met de Veyron niet voorelkaar... Ook de volledige afgeladen GT-R deed de truc nietquote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Sexy_Steve het volgende:
Nu ben ik nog op zoek naar een auto waarmee ik de Like The Wind cup kan halen. ik heb met de net over de Corvette ZR1 (c6) '09 raceconversie en volledig tunen? gaat dat de klus klaren?
Ik stuurde in begin ook gewoon vol de bocht door met mijn DS3. Truc is echter om je gas los te laten en heel klein beetje in sturen. Door het los laten van het gas en het insturen te gelijk gaat de kart heel strak de bocht door. Als je vol gas geeft en stuurt, spint de kart zeker weten.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:52 schreef Tinos85 het volgende:
Karts is een kwestie van wennen vond ik. Paar keer eraf gespind en getikt. Maar als je eenmaal in de flow zit gaat het wel.
same here for me. de veyron gaat rechtdoor, de Gt-R is te traagquote:Op woensdag 8 december 2010 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
+1, hier ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik kreeg hem zelfs met de Veyron niet voorelkaar... Ook de volledige afgeladen GT-R deed de truc niet
aai.gifquote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Pffff..... Of ik heb de Mojo niet meer, OF gt is moeilijker geworden....
De special event races zijn allemaal amper te doen. Op de Top Gear challenges en de 1e 2 Nascars na.
Rally lukt me gewoonweg niet. Ligt denk ik aan de auto (Sileighty met rallybanden)
Maar die AMG dingen, haal net brons met die oude bak. Hoe de fuck kan ik goud halen......
Hmmzz...... Ik heb ook zo'n kleine Renault gezien ergens.....quote:Op woensdag 8 december 2010 10:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
aai.gif
Ik denk wel dat de rally in ieder geval aan de auto ligtProbeer eens een Clio V6 (voor de eerste races), of een Lancer Evo voor de latere
Die haal ik zonder moeite op zilver, maar goud is dan weer een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Maar die AMG dingen, haal net brons met die oude bak. Hoe de fuck kan ik goud halen......
Samen here. Zilver was best te doen....goud....tja....zeer lastig...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die haal ik zonder moeite op zilver, maar goud is dan weer een heel ander verhaal..
Zeer oneerlijk ja. Zij zetten m wel gewoon in je flank.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die moeite heeft om goud te halen bij sommige events.
Dat special event op de topgear track vind ik echt waardeloos. In die busjes zit geen enkele vaart en die Lotus Elise, het lijkt wel alsof je op ijs rijdt.
Bovendien mag je de AI auto's niet al te hard beuken maar omgekeerd beuken ze je tot je een ons weegt.
Met die Samba bussen ben ik tot nu toe niet verder gekomen dan de 5de plaats. Maar ik geef de moed nog niet op. Goud moet toch een keer lukkenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Zeer oneerlijk ja. Zij zetten m wel gewoon in je flank.
Die Kubbelwagens (hoe ze ook heten) wat een special zeg hahaha. Eerste keer dacht ik echt WTF hoe kan die auto in zijn zijkant worden geraakt. Daarna zag ik pas dat er nog meer wagens aan het racen waren haha. Overigens in 2 keer gehaald. Was goed te doen.
Volgens mij krijg je die gewoon bij de race. Je hebt m geloof ik niet zelf nodig. Ik had ook geen Volkswagenbus staan en ook geen Lotus Elise, en heb wel de specials gedaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:52 schreef Kreator het volgende:
Ik wilde net die Kubbelwagen gaan verpatsen, maar dat kan ik dus beter niet doen.
Als je een beetje doordrukt en beetje mazzel hebt sta je geloof ik al 5e na 1 ronde...dus het is echt te doenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met die Samba bussen ben ik tot nu toe niet verder gekomen dan de 5de plaats. Maar ik geef de moed nog niet op. Goud moet toch een keer lukken.
Gister eindelijk een Audi RS6 gekocht. Beetje getuned en dat ding gaat als de bliksem. Op Daytona in de professional series wat een snelheidsbelevenis die hele auto trilt als een gek bij 300km/h.
Ik ga het meteen maar weer even proberenquote:Op woensdag 8 december 2010 11:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Als je een beetje doordrukt en beetje mazzel hebt sta je geloof ik al 5e na 1 ronde...dus het is echt te doen
Heb nu een Corvette ZR1 C6 RM '09 (zoals de volledige naam is geloof ikquote:Op woensdag 8 december 2010 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
+1, hier ben ik ook zeer benieuwd naar. Ik kreeg hem zelfs met de Veyron niet voorelkaar... Ook de volledige afgeladen GT-R deed de truc niet
Goed slipstreamen en vooral in de bochten erlangs, dan op de rechte stukken beetje blokken. Is goed te doen dan. Tis tenslotte net slowmotion die race.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga het meteen maar weer even proberen.
Gewoon een paar keer opnieuw proberen, na een paar keer ken je de baan wel en ga je steeds harderquote:Op woensdag 8 december 2010 10:30 schreef J.Clarkson het volgende:
Dat gaat echt nog een project worden voor mij. Paar keer gedaan maar het is bijna niet te doen, dat ben ik met je eens. Toch wil ik hem zeker halen omdat het moet kunnen. Wanneer je het ding in bedwang kan houden moet het qua snelheid goed te doen zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef MrX1982 het volgende:
Dat special event op de topgear track vind ik echt waardeloos. In die busjes zit geen enkele vaart en die Lotus Elise, het lijkt wel alsof je op ijs rijdt.
Ik ben een beetje huiverig dat dit voor mij ook niet gaat werken. Zit nu met een volle 458 en GT-R. Beetje schraal als ik een volle ZR1 koop en dit ook niet luktquote:Op woensdag 8 december 2010 11:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Heb nu een Corvette ZR1 C6 RM '09 (zoals de volledige naam is geloof ik) en ik heb die like the wind races beide gewonnen, die op Indianapolis is alleen wel flink moeilijk. Max. speed op zo 390 of zo zetten en je moet wel binnen 1.5 ronde aanhaken aan de kop ongeveer, anders kom je er nooit meer bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |