Die eerste ja, maar later bij een andere internationale licentie heb je er nog een, die is nog moeilijker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:27 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Hij is met een mini toch?
Morgen maar weer is proberen ja :p
Had t kunnen weten, ff editenquote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef RiKe het volgende:
[..]
Dat moet nu wel...met al die pekel...
Ach die 5 creditsquote:Op woensdag 8 december 2010 00:25 schreef FalleNk810i het volgende:
wassen jullie wel eens je auto?
EDIT: in GT5
Hahaha voor mij niet...ik heb me paffie liggen en die steek ik iedere keer aan als ik moet wachten op het laden...je moet wat tochquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:34 schreef Driepink het volgende:
GT5 is goed voor de gezondheid!
nu mijn 2e en laatste peukie doen vd avond en dan me bedje in.. morgen mooi die duitse zooi doen..
de ehh..Schwarzwald League A
De Ferrari's rijden naar mijn gevoel VEEL fijner dan de Lambo's. Had vanavond nog een race in Toscane gedaan met een Lambo Murcielago waarbij je 5 anderen moest inhalen, maar bij de kleinste stuurcorrectie spint ie al als een gek.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef mr-green het volgende:
Heb vanavond mijn eerste grote aankoop gedaan: Ferrari F430 '06
Ben nu bezig met Professional en volgens mij had ik beter een Lamborghini kunnen kopen. Krijg middenin namelijk hier een race van...
Maar de: Ferrari F430 '06 ziet er wel heel vet uit
Waar zet ik de schade uit?quote:Op woensdag 8 december 2010 06:06 schreef woessie het volgende:
euuuuuhhhh waar zet ik die schade aan?
Er zit volgens mij in expert ook een Ferrari racequote:Op woensdag 8 december 2010 00:54 schreef mr-green het volgende:
Heb vanavond mijn eerste grote aankoop gedaan: Ferrari F430 '06
Ben nu bezig met Professional en volgens mij had ik beter een Lamborghini kunnen kopen. Krijg middenin namelijk hier een race van...
Maar de: Ferrari F430 '06 ziet er wel heel vet uit
Ik rij er alles uit met een volledig geupgrade Ferrari 430 scuderia. Wegligging is belachelijk goed en hij is pijlsnel.quote:Op woensdag 8 december 2010 08:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Welke auto is aan te raden om het overgrote merendeel van de races (ook op de hogere niveaus) mee te rijden? Ik heb hier o.a. de Nissan GT-R en Mercedes SLS al voorbij zien komen waar mensen enthousiast over waren. Ik heb mijn race-slaafje gisteren in de B-spec nl. flink wat races laten rijden en heb nu zo'n 500.000 credits. Of kan ik beter nog doorsparen om een racewagen (bijv. die TOM's Supra, of zo'n NISMO GT-R) te kopen?
Zo dan, de GT-R aangeschaft.... Alles erop gegooid wat aan te klikken is en de versnellingsbak aangepast naar 400. Enige wat ik niet gedaan heb ik de auto verder naar de grond halen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef very het volgende:
[..]
Wel echt alles tunen wat er te tunen valt he?
En dan bij "tuning" de topsnelheid verhogen naar 400 (of 440) en de auto wat meer naar de grond halen met de verstelbare vering.
Klopt, echt heel erg frusterendquote:Op woensdag 8 december 2010 09:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik een groot nadeel heb dat ik met de controller speel. Die kartraces op medium bijvoorbeeld....je stuurt 1x ultralicht en bam, je ligt eraf. Zou me met een stuurtje niet gebeuren denk ik..
Ja 5 rondjes alleen maar naar rechts. 1 tikje op snelheid en je ligt eraf. 1 keer 1mm op het gras en je spint.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:44 schreef HeertjeB het volgende:
Speel zelf ook met controller en die karts zijn echt te gevoelig. En dan moet je ook nog iets van 5 rondjes ofzo? Niet te doen imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |