Je hebt de pickup nu alweer weggegeven?quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef RiKe het volgende:
[..]
Rustig aan
Heeft geen haast
Je kan hem ook gebruiken om je b-spec er in te laten rijden, hoewel die waarschijnlijk nog rijdt als een slappe theedoek om een baksteen op ijs, in de mist, en zijn bril is vergeten
Nee, heb alleen dualshock (nog even toegevoegd in post).quote:
De pickup heb ik alweer terugquote:Op maandag 6 december 2010 23:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt de pickup nu alweer weggegeven?
Ik kan hem nu wel gebruikenquote:
Het spel ziet je nog niet als online...quote:Op maandag 6 december 2010 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik kan hem nu wel gebruiken. Als je het even kunt sturen.
Je kan maar 1 auto per dag sturen...quote:Op maandag 6 december 2010 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik kan hem nu wel gebruiken. Als je het even kunt sturen.
Probs en kudos....vind het echt mooie foto's en mij lukt het (nog) niet om zulke mooie foto's te krijgen (waar ik van baal).quote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef MrX1982 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Photo mode![]()
.
Het is ondertussen alweer een nieuw dagquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:09 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Je kan maar 1 auto per dag sturen...
En welk level ben jij dan want ik ben level 17 en zie nergens wat staan erover??quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:09 schreef DeeBee het volgende:
Je moet geloof ik in een replay ergens bij options klikken of zo...
Ik kwam er per ongeluk een keertje in bij een van de eerste dingen, geloof dat het dus tijdens een replay kan of iets...
tja, weet niet of ze het zo bekijken of in een 24 uurs aspectiefquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het is ondertussen alweer een nieuw dag
Ik krijg die museumkaartjes wel elke keer na 00:00 uurquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:19 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
tja, weet niet of ze het zo bekijken of in een 24 uurs aspectief
haha okayquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:27 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik krijg die museumkaartjes wel elke keer na 00:00 uur
Gewoon faal, wel in prologue doen en niet in 5 -_-quote:
- uitstekendquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:06 schreef Stekelbees het volgende:
-Hoe zit het met de motorgeluiden?
-Hoe zit het met de laadtijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |