Mijn PSN is JacksonClaxon... Die Gallardo heb ik voor je.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Prima. Heb je een Gallardo voor mij dan?
En wat is je PSN?
Die is ook echt heullll erg nasty ja. Nog geen auto om hem mee te rijden maar ik dacht laatst zal eens kijken of het hard gaat, dat gaat etquote:Op woensdag 8 december 2010 14:02 schreef DeeBee het volgende:
Hoera, alles in de expert series ook gehaald nu op goud.
Die schrale gare classic car cup gehaald met een of andere race modded Challenger R/T '70 met 668 BHP en dan nog haal je het echt maar net, moet je nog super neat rijden...
Zal straks GT5 ff aanslingerenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn PSN is JacksonClaxon... Die Gallardo heb ik voor je.
Voeg mij even toe dan doe ik hem cadeau. Nog een voorkeur qua kleur?
Ik zal niet eerder dan vanavond online zijn hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zal straks GT5 ff aanslingerenDoe maar geel
Genoeg, maar je verwacht dat mensen die massaal aan je cadeau gaan doen of wat wil je precies?quote:
Autobacsquote:Op woensdag 8 december 2010 08:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Welke auto is aan te raden om het overgrote merendeel van de races (ook op de hogere niveaus) mee te rijden? Ik heb hier o.a. de Nissan GT-R en Mercedes SLS al voorbij zien komen waar mensen enthousiast over waren. Ik heb mijn race-slaafje gisteren in de B-spec nl. flink wat races laten rijden en heb nu zo'n 500.000 credits. Of kan ik beter nog doorsparen om een racewagen (bijv. die TOM's Supra, of zo'n NISMO GT-R) te kopen?
Niet massaal, maar misschien een leuke beginner auto'tje zodat ik kan sparen voor de Nissan Skyline GT-R V-SPEC en nog 200.000 om hem op te tunen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Genoeg, maar je verwacht dat mensen die massaal aan je cadeau gaan doen of wat wil je precies?
Of je speelt gewoon het spel en binnen een uur heb je genoeg geld? En dan voelt het ook goed om hem gekocht te hebben? Oh en anders moet je maar Arcade doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef Capable het volgende:
[..]
Niet massaal, maar misschien een leuke beginner auto'tje zodat ik kan sparen voor de Nissan Skyline GT-R V-SPEC en nog 200.000 om hem op te tunen.
Idd.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Of je speelt gewoon het spel en binnen een uur heb je genoeg geld? En dan voelt het ook goed om hem gekocht te hebben? Oh en anders moet je maar Arcade doen.
On-na-volg-baar.... Jammerquote:
Yaris die win je bij een van de eerste races.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:24 schreef HeertjeB het volgende:
Heeft iemand een yaris of een mazda(type weet ik even niet uit mn hoofd) te leen waarmee ik 1 van de eerste races kan doen?
Zou heel fijn zijn :p mn psn is Bruut1984
Whutt..quote:
serieus?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Yaris die win je bij een van de eerste races.
30km?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal niet eerder dan vanavond online zijn hoor. Maar ik zal je toevoegen en dan de auto naar je opsturen. Moet er zelf nog twee races mee rijden, met die Gallardo maar dan issie voor jou. Trek je dat, dat er 30km op de teller staat
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |