Begrijp dat het ontzettend lastig is maar mijn ervaring is eerder "niet te doen". Dus misschien toch maar de Corvette kopen. Rij je met die race car de all-star ook makkelijk? Met die Minolta that is.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:13 schreef DeeBee het volgende:
Ja, het is wel moeilijk om die race uberhaupt te winnen (met welke volledig getunede bak dan ook denk), want je moet wel nog eens goed rijden ook, haha...
Wel eindelijk m'n eerste race-car gewonnen, die Minolta Toyota uit '89!
Al moet ik zeggen dat die Corvette wel bloedsnel is met RM, want hij trekt er ongeveer een Audi R8 uit bij de start. Nadeel van die Indianapolis race is alleen dat je moet rolling start weer in het nadeel bent...
Nouu...ik had zoveel knaken stukgeslagen op die Corvette dat ik het wel een uitdaging vond om daarmee ook de GT All Stars te rijden in de expert series en heb die cup ook wel goud gewonnen ermee, alleen moet je dan ook wel keihard doorvlammen omdat je wordt achtervolgd door LMP bakken inderdaad.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Begrijp dat het ontzettend lastig is maar mijn ervaring is eerder "niet te doen". Dus misschien toch maar de Corvette kopen. Rij je met die race car de all-star ook makkelijk? Met die Minolta that is.
hehe zo dacht ik dus ook over die lotus race. Tot ik ineens doorkreeg hoe het moest en spontaan zilver haalde. Nu nog even aanzetten en dan is goud binnen!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog een project worden voor mij. Paar keer gedaan maar het is bijna niet te doen, dat ben ik met je eens. Toch wil ik hem zeker halen omdat het moet kunnen. Wanneer je het ding in bedwang kan houden moet het qua snelheid goed te doen zijn.
Nu de vraag wanneer ik de kracht ervoor kan vinden
Helder, ik moet nog veel oefenen... Toch maar zelf een race car kopen denk ik want krijg het anders niet rond vermoed ik.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:50 schreef DeeBee het volgende:
@jackson: die Toyota Minolta '89 is best snel.
Reed net een 6:26 ermee op de Nordschleife (deed die race in de All Star cup even nog een keer) en er zaten echt flinke fouten in, plus dat het de allereerste keer was dat ik reed met die bak.Maar ik won hem wel, tsja, in die all star klasse moet je uberhaupt doorknallen, want had daar ook wel 6:25/6:30 gereden met die Corvette zoals hij nu gepimpt is.
Corvette lenen?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Helder, ik moet nog veel oefenen... Toch maar zelf een race car kopen denk ik want krijg het anders niet rond vermoed ik.
Altijd tof... Dan probeer ik het, lukt het wel of niet krijg je hem snel weer terugquote:Op woensdag 8 december 2010 12:03 schreef Auti het volgende:
[..]
Corvette lenen?ding is echt goed, als je dan eenmaal die MINOLTA hebt gewonnen dan kan je stappen maken
Is die ook een beetje op de weg te houden ? De Veyron gaat ook als een beest maar dan voornamelijk rechtdoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Met die Samba bussen ben ik tot nu toe niet verder gekomen dan de 5de plaats. Maar ik geef de moed nog niet op. Goud moet toch een keer lukken.
Gister eindelijk een Audi RS6 gekocht. Beetje getuned en dat ding gaat als de bliksem. Op Daytona in de professional series wat een snelheidsbelevenis die hele auto trilt als een gek bij 300km/h.
Ik heb nog niet met de Veyron gereden maar mijn opgefokte RS6 met 781PK gaat nog best goed de bochten door hoewel hij wel groot/zwaar aanvoelt.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:02 schreef janrad het volgende:
[..]
Is die ook een beetje op de weg te houden ? De Veyron gaat ook als een beest maar dan voornamelijk rechtdoor.
Vooralsnog zijn in de PS-store (volgens mij) alleen de extra auto's van de collector's en signature edition te krijgen en de "facebook-Jaguar". (die laatste is trouwens een aanrader; klinkt als een vrachtwagen, maar het rijdt heerlijk!)quote:Op woensdag 8 december 2010 12:31 schreef Steve-O het volgende:
Duidelijk.
Hoe is het auto aanbod trouwens in de PS store ?
/
Upgrade van de standaard naar de collectors edition
Ja hoor... die wil ik welquote:Op woensdag 8 december 2010 13:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Te ruil aangeboden: Lamborghini Murciélago Chrome Line versie, getuned.
Ik kan er absoluut niet mee omgaan. Zoek een Gallardo. Hoeft niet getuned te zijn. Iemand?
Prima. Heb je een Gallardo voor mij dan?quote:
Mijn PSN is JacksonClaxon... Die Gallardo heb ik voor je.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Prima. Heb je een Gallardo voor mij dan?
En wat is je PSN?
Die is ook echt heullll erg nasty ja. Nog geen auto om hem mee te rijden maar ik dacht laatst zal eens kijken of het hard gaat, dat gaat etquote:Op woensdag 8 december 2010 14:02 schreef DeeBee het volgende:
Hoera, alles in de expert series ook gehaald nu op goud.
Die schrale gare classic car cup gehaald met een of andere race modded Challenger R/T '70 met 668 BHP en dan nog haal je het echt maar net, moet je nog super neat rijden...
Zal straks GT5 ff aanslingerenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn PSN is JacksonClaxon... Die Gallardo heb ik voor je.
Voeg mij even toe dan doe ik hem cadeau. Nog een voorkeur qua kleur?
Ik zal niet eerder dan vanavond online zijn hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 14:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zal straks GT5 ff aanslingerenDoe maar geel
Genoeg, maar je verwacht dat mensen die massaal aan je cadeau gaan doen of wat wil je precies?quote:
Autobacsquote:Op woensdag 8 december 2010 08:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
Welke auto is aan te raden om het overgrote merendeel van de races (ook op de hogere niveaus) mee te rijden? Ik heb hier o.a. de Nissan GT-R en Mercedes SLS al voorbij zien komen waar mensen enthousiast over waren. Ik heb mijn race-slaafje gisteren in de B-spec nl. flink wat races laten rijden en heb nu zo'n 500.000 credits. Of kan ik beter nog doorsparen om een racewagen (bijv. die TOM's Supra, of zo'n NISMO GT-R) te kopen?
Niet massaal, maar misschien een leuke beginner auto'tje zodat ik kan sparen voor de Nissan Skyline GT-R V-SPEC en nog 200.000 om hem op te tunen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Genoeg, maar je verwacht dat mensen die massaal aan je cadeau gaan doen of wat wil je precies?
Of je speelt gewoon het spel en binnen een uur heb je genoeg geld? En dan voelt het ook goed om hem gekocht te hebben? Oh en anders moet je maar Arcade doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:28 schreef Capable het volgende:
[..]
Niet massaal, maar misschien een leuke beginner auto'tje zodat ik kan sparen voor de Nissan Skyline GT-R V-SPEC en nog 200.000 om hem op te tunen.
Idd.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Of je speelt gewoon het spel en binnen een uur heb je genoeg geld? En dan voelt het ook goed om hem gekocht te hebben? Oh en anders moet je maar Arcade doen.
On-na-volg-baar.... Jammerquote:
Yaris die win je bij een van de eerste races.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:24 schreef HeertjeB het volgende:
Heeft iemand een yaris of een mazda(type weet ik even niet uit mn hoofd) te leen waarmee ik 1 van de eerste races kan doen?
Zou heel fijn zijn :p mn psn is Bruut1984
Whutt..quote:
serieus?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Yaris die win je bij een van de eerste races.
30km?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zal niet eerder dan vanavond online zijn hoor. Maar ik zal je toevoegen en dan de auto naar je opsturen. Moet er zelf nog twee races mee rijden, met die Gallardo maar dan issie voor jou. Trek je dat, dat er 30km op de teller staat
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |