abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89619872
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:23 schreef Tinos85 het volgende:
Laadtijden vind ik erg meevallen. Forza duurde veel langer.

Ik vind het alleen even wennen om gas te geven en te remmen met de rechterstick.
Waarom zet je gas/rem niet op de triggers zoals bij Forza?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:26:03 #52
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89619889
Goeie tip! Dan is het ook makkelijker te doseren denk ik. Heb 'm net uitgezet maar zal de controller morgen even anders instellen.
pi_89619938
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:26 schreef Tinos85 het volgende:
Goeie tip! Dan is het ook makkelijker te doseren denk ik. Heb 'm net uitgezet maar zal de controller morgen even anders instellen.
ga ik morgen ook eens naar kijken... zit nog te kutten met X en square.. 8)7
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_89620030
beste dan wel real triggers te plaatsen op de brakke DS3 rtiggers:
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:50:26 #55
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89620197
Waar haal je die opzetstukken vandaan dan? Nog niet eerder gezien.
pi_89620215
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:50 schreef Tinos85 het volgende:
Waar haal je die opzetstukken vandaan dan? Nog niet eerder gezien.
Internet, Toys XL, Saturn, mediamarkt
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:53:45 #57
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89620236
Thanks
pi_89620284
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:53 schreef Tinos85 het volgende:
Thanks
Eigen controllers:

Mijn triggers komen bij Saturn weg. (En de el cheapo lader bij dealextreme :') )
pi_89620286
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:11 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

En welk level ben jij dan want ik ben level 17 en zie nergens wat staan erover??
Kan gewoon in-game.

Na een race dus, gewoon op goede knop klikken, niks met level te maken die trophy, had hem al voor ik 1 race gereden had.
Jack does it in real time...
  dinsdag 7 december 2010 @ 04:11:45 #60
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_89620975
Bugatti Veyron is nu mijn favoriete wagen, zoeft iedereen voorbij. :Y
pi_89621544
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:11:12 #62
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89622383
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:17 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

ja op de weg zelf bedoel ik. Ik weet niet precies wat het is.
Het is de realiteit... Mensen vinden dat leuk heh, net als bij de Tour de France. Dan zet je erop "Choas-Zero is een baas".... en maar lachen als je het dan op TV ziet :')
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89622927
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:59 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Kan gewoon in-game.

Na een race dus, gewoon op goede knop klikken, niks met level te maken die trophy, had hem al voor ik 1 race gereden had.
Tnkx...zag die niet bij de race's staan!!!
pi_89623151
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 01:59 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Kan gewoon in-game.

Wanneer ik in A-Spec vrij rijden op pauze druk krijg ik een menu van 4 icoontjes en niet die hele rij als in het filmpje :? :?
pi_89623443
Het is pas na afloop van een run dat je alle opties krijgt geloof ik... Dus als je weer op exit hebt gedrukt voor de eerste keer? :)
Jack does it in real time...
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:08:50 #66
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89623544
Data logger kun je activeren bij "Oefenen" in GT Life. Rij ergens een rondje. Exit en dan kun je het kiezen. Heel simpel.

Dit is een beest. Mijn favo. Maximaal getuned. Ruim 700 pk. Normale racebanden en stuurt heerlijk in de bochten. Prima wegligging dus. Had iets van 16 seconden voorsprong bij Cape Ring (GT Championship) :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89623615
Ahha...hebbus!!
Je moet minimaal 2 ronden rijden voor je hem überhaupt ziet.
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:15:15 #68
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89623695
Hebben jullie trouwens ook wel eens problemen met richten van de camera? Dat je een bepaalde hoek kiest, foto neemt en dat de uitkomst totaal anders is?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89624028
MINOLTA Toyota 88C-V Race Car '89 en Mazda 787b _O_

Iemand enig idee waar ik een polyphony formula auto kan scoren/kopen? Ik wil die cup doen.
-weg-
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:42:42 #70
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89624294
Ik ben hard op zoek naar een hele dikke auto waar je in Expert race die grand turismo all stars mee kunt rijden. Je hebt dan wel een "race-car" nodig, wat is handig om hier te kopen? Heb nog geen paar miljoen op de teller qua geld maar dan weet ik in ieder geval wat ik nodig heb als ik dit wel heb.

Vraag was al eerder gesteld meen ik, maar misschien weten we nu meer?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89624735
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:42 schreef jackson het volgende:
Ik ben hard op zoek naar een hele dikke auto waar je in Expert race die grand turismo all stars mee kunt rijden. Je hebt dan wel een "race-car" nodig, wat is handig om hier te kopen? Heb nog geen paar miljoen op de teller qua geld maar dan weet ik in ieder geval wat ik nodig heb als ik dit wel heb.

Vraag was al eerder gesteld meen ik, maar misschien weten we nu meer?
Zit nu even niet bij mijn ps3 (post later wel het exacte type), maar ik heb wel een goede tip;

Corvette, nieuw bij de dealert, die blauwe.. lvl 15 volgens mij. Raceklaar maken in GT auto en een supercharger er op + racebanden = ^O^
Win je ook met gemak het American muscle car en kan je ook leuk centjes verdienen op de Indy baan. 5 rondjes knallen en 94.000 credits binnen halen.
-weg-
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:17:56 #72
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89625299
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:59 schreef Auti het volgende:

[..]

Zit nu even niet bij mijn ps3 (post later wel het exacte type), maar ik heb wel een goede tip;

Corvette, nieuw bij de dealert, die blauwe.. lvl 15 volgens mij. Raceklaar maken in GT auto en een supercharger er op + racebanden = ^O^
Win je ook met gemak het American muscle car en kan je ook leuk centjes verdienen op de Indy baan. 5 rondjes knallen en 94.000 credits binnen halen.
Hmjaa, oke... Die cashflow op gang brengen is het probleem ook niet maar misschien heeft iemand tips welke auto ik dan moet nemen? Lijkt me nogal zuur om een bak van 3milj aan te schaffen en vervolgens die knakkers nog niet bij te houden.

Dan praat ik over die all-star race dus.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89625605
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:17 schreef jackson het volgende:

[..]

Hmjaa, oke... Die cashflow op gang brengen is het probleem ook niet maar misschien heeft iemand tips welke auto ik dan moet nemen? Lijkt me nogal zuur om een bak van 3milj aan te schaffen en vervolgens die knakkers nog niet bij te houden.

Dan praat ik over die all-star race dus.
Nissan GT-R Spec-V optimaal getuned, alle body-parts erop, soft slicks eronder, topsnelheid veranderen in 400km/u, vering laag zetten en knallen maar!
Dat ding heeft mij nog geen 1 race in de steek gelaten....en ik heb er alle mogelijke races mee gereden tot evel 20 (dusver).

Ook al rij ik in de muur, verliezen is bijna onmogelijk (omdat deze GT-R in 12 sec. tot 300km/u accelereert).
People assume too much.
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:42:06 #74
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89626148
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef very het volgende:

[..]

Nissan GT-R Spec-V optimaal getuned, alle body-parts erop, soft slicks eronder, topsnelheid veranderen in 400km/u, vering laag zetten en knallen maar!
Dat ding heeft mij nog geen 1 race in de steek gelaten....en ik heb er alle mogelijke races mee gereden tot evel 20 (dusver).

Ook al rij ik in de muur, verliezen is bijna onmogelijk (omdat deze GT-R in 12 sec. tot 300km/u accelereert).
Die all-star race rij je daarmee dus ook :o ?
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_89626650
Dat is die race die je als laatste in de Prof. sectie moet rijden (waar je de veyron kado krijgt als je wint?)

Dan: ja! Ook die met alle gemak gewonnen met die GT-R
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')