Waarom zet je gas/rem niet op de triggers zoals bij Forza?quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:23 schreef Tinos85 het volgende:
Laadtijden vind ik erg meevallen. Forza duurde veel langer.
Ik vind het alleen even wennen om gas te geven en te remmen met de rechterstick.
ga ik morgen ook eens naar kijken... zit nog te kutten met X en square..quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:26 schreef Tinos85 het volgende:
Goeie tip! Dan is het ook makkelijker te doseren denk ik. Heb 'm net uitgezet maar zal de controller morgen even anders instellen.
Internet, Toys XL, Saturn, mediamarktquote:Op dinsdag 7 december 2010 01:50 schreef Tinos85 het volgende:
Waar haal je die opzetstukken vandaan dan? Nog niet eerder gezien.
Eigen controllers:quote:
Kan gewoon in-game.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:11 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
En welk level ben jij dan want ik ben level 17 en zie nergens wat staan erover??
Het is de realiteit... Mensen vinden dat leuk heh, net als bij de Tour de France. Dan zet je erop "Choas-Zero is een baas".... en maar lachen als je het dan op TV zietquote:Op maandag 6 december 2010 19:17 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
ja op de weg zelf bedoel ik. Ik weet niet precies wat het is.
Tnkx...zag die niet bij de race's staan!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kan gewoon in-game.
Na een race dus, gewoon op goede knop klikken, niks met level te maken die trophy, had hem al voor ik 1 race gereden had.
Wanneer ik in A-Spec vrij rijden op pauze druk krijg ik een menu van 4 icoontjes en niet die hele rij als in het filmpjequote:Op dinsdag 7 december 2010 01:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kan gewoon in-game.
Na een race dus, gewoon op goede knop klikken, niks met level te maken die trophy, had hem al voor ik 1 race gereden had.
Zit nu even niet bij mijn ps3 (post later wel het exacte type), maar ik heb wel een goede tip;quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:42 schreef jackson het volgende:
Ik ben hard op zoek naar een hele dikke auto waar je in Expert race die grand turismo all stars mee kunt rijden. Je hebt dan wel een "race-car" nodig, wat is handig om hier te kopen? Heb nog geen paar miljoen op de teller qua geld maar dan weet ik in ieder geval wat ik nodig heb als ik dit wel heb.
Vraag was al eerder gesteld meen ik, maar misschien weten we nu meer?
Hmjaa, oke... Die cashflow op gang brengen is het probleem ook niet maar misschien heeft iemand tips welke auto ik dan moet nemen? Lijkt me nogal zuur om een bak van 3milj aan te schaffen en vervolgens die knakkers nog niet bij te houden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Zit nu even niet bij mijn ps3 (post later wel het exacte type), maar ik heb wel een goede tip;
Corvette, nieuw bij de dealert, die blauwe.. lvl 15 volgens mij. Raceklaar maken in GT auto en een supercharger er op + racebanden =![]()
Win je ook met gemak het American muscle car en kan je ook leuk centjes verdienen op de Indy baan. 5 rondjes knallen en 94.000 credits binnen halen.
Nissan GT-R Spec-V optimaal getuned, alle body-parts erop, soft slicks eronder, topsnelheid veranderen in 400km/u, vering laag zetten en knallen maar!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmjaa, oke... Die cashflow op gang brengen is het probleem ook niet maar misschien heeft iemand tips welke auto ik dan moet nemen? Lijkt me nogal zuur om een bak van 3milj aan te schaffen en vervolgens die knakkers nog niet bij te houden.
Dan praat ik over die all-star race dus.
Die all-star race rij je daarmee dus ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef very het volgende:
[..]
Nissan GT-R Spec-V optimaal getuned, alle body-parts erop, soft slicks eronder, topsnelheid veranderen in 400km/u, vering laag zetten en knallen maar!
Dat ding heeft mij nog geen 1 race in de steek gelaten....en ik heb er alle mogelijke races mee gereden tot evel 20 (dusver).
Ook al rij ik in de muur, verliezen is bijna onmogelijk (omdat deze GT-R in 12 sec. tot 300km/u accelereert).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |