Vacature op werk.nlquote:Naam van de functie: Beroepssporter
Kunstschaatser voor shows in Rusland. Deelnemen aan training georganiseerd door Stage Entertainment Rusland, op locatie in Nederland. Voor de training is vereist dat de de schaatser ervaring heeft op wereldkampioenschapsniveau kunstschaatsen. Na gebleken geschiktheid dient men in Rusland te werken. Zonder ervaring op zeer hoog niveau heeft solliciteren geen enkele zin.
quote:
Nicequote:Op maandag 6 december 2010 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whaaa!. Ik heb een uitnodiging om te komen praten over het invullen van een vacature op mijn stageschool.
.
Dank jequote:Op maandag 6 december 2010 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Vik sterkte met het vinden van nieuw werk!
Genieten is er niet echt bij! Ik heb al een keer een jaar thuisgezeten en dat wil ik niet weerquote:En geniet nog maar even van de vrije tijd die je nu hebt
Heb jij enig idee wat 8 lesuren (op de onderbouw) op zouden leveren?quote:Op maandag 6 december 2010 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nice. Gaat het je allemaal nog flink wat doekoes opleveren straks
.
Had je mijn tip op Facebook nog gezien?quote:Op maandag 6 december 2010 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben dus weer vacatures aan het zoeken.
Opties:
- alles wat met onderwijs te maken heeft (dus zowel voor als achter de coulissen).
- alles wat met teksten schrijven te maken heeft, mits het niet op freelancebasis is.
Ik word welvan het feit dat ik in een goeie regio zit!
Als jullie nog ideeën hebben, hoor ik het graag.
800 euro bruto schat ik ongeveer (uitgaande van iets minder dan 2500 euro voor 25 uur)quote:Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat 8 lesuren (op de onderbouw) op zouden leveren?
En succes met het vinden van een nieuwe baan!
Ja maar dat is regulier onderwijsquote:Op maandag 6 december 2010 11:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Had je mijn tip op Facebook nog gezien?
Het Luzac heeft ook een vacature, maar kwam je daar niet juist net vandaan? Of was dat een andere instelling?quote:Op maandag 6 december 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat is regulier onderwijs. Helaas geen optie
.
Nee, kom niet van het Luzac. Welke vestiging heeft een vacature?quote:Op maandag 6 december 2010 11:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Het Luzac heeft ook een vacature, maar kwam je daar niet juist net vandaan? Of was dat een andere instelling?
Zie hier.quote:Op maandag 6 december 2010 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, kom niet van het Luzac. Welke vestiging heeft een vacature?.
Ja hoop ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zie hier.
Ah, je had het alnou mooi! Hopen dat het wat wordt
.
*weer terug in lurkstand gaat*
Sorry, wist ik niet. Nee dan lijkt thuiszitten mij ook niet zo leuk toe...quote:Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Genieten is er niet echt bij! Ik heb al een keer een jaar thuisgezeten en dat wil ik niet weer.
Heel slecht nieuws voor jou dan: Dermalex Olie bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:34 schreef Syrena het volgende:
De rest van mijn huid wordt ook steeds gevoeligermoet nu met Dermalex olie in bad anders krab ik me gek.
Zulke acties hebben Paul de Leeuw en Hans Teeuwen toch ook al is geflikt? Verkleed als Sint je als een complete hufter gedragen...quote:Op maandag 6 december 2010 11:38 schreef Viking84 het volgende:
PowNed trekt baard Sinterklaas af voor groep kleuters
Wat een ontzettende eikels zijn die lui van GeenStijl.
Uh..... Maar die registratie krijg je toch alleen als je niet binnen 3 maanden weer positief staat?quote:Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef V1z0R het volgende:
PF, moet je maar even goed uitzoeken! Misschien dat je bij het rood staan een negatieve BKR-registratie krijgt en bij een krediet niet...
Die boom willen we allemaal trouwens wel
Oo zo, nee ik betaal alles gewoon optijd/af.quote:Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Een negatieve registratie krijg je alleen bij wanbetaling, een registratie vaak bij producten als abo voor je telefoon en CC e.d.
Ik ook niet!quote:Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
alleen kan ik niet zo goed klokkijken op zo iets!
Dan hoef je het daar niet voor te laten.quote:Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oo zo, nee ik betaal alles gewoon optijd/af.
Krijgt sowieso bij elke vorm van lening een BKR-registratie, weet alleen niet wanneer het een negatieve wordt. Daarom maar even goed uitzoekenquote:Op maandag 6 december 2010 11:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uh..... Maar die registratie krijg je toch alleen als je niet binnen 3 maanden weer positief staat?
Ik heb ook een CC, telt dat ook dan???
O nee is niet om iets luxe van te kopen maar om de huur te betalenquote:Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou niet aan dure leningen gaan beginnen. Heb ook ooit een Comfort Card gehad toen ik het geduld niet had om te sparen, dat is eens en nooit weer
.
Noes! Eens kijken of Eucerin ook badolie ofzo heeft.quote:Op maandag 6 december 2010 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heel slecht nieuws voor jou dan: Dermalex Olie bestaat niet meer.![]()
Je kunt nog bij je plaatselijke Action kijken of ze nog wat restjes hebben, maar anders heb je pech.
Manlief is nu alle andere merken aan het testen, maar heeft nog niet iets vergelijkbaars gevonden.
Dat zal boven mijn budget liggenquote:Op maandag 6 december 2010 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmm... En La Roche Possay?
Is manlief nu aan het testen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hmm... En La Roche Possay?
Ik heb ook wel eens Natusan gehad. Daar kun je mee in bad en je kunt jezelf ermee insmeren als je nog nat bent. Was ook fijn.quote:Op maandag 6 december 2010 13:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik weet niet in hoeverre je gevoelig bent voor toevoegingen, maar Nivea heeft ook een doucheolie.
Wat betreft prijs wel het proberen waard denk ik.
Hm.. rood kunnen staan maar niet willen vereist een goede discipline (aldus mijn Lagerfelds). Rood staan is een lening en je moet een krediet nemen van 1000 euro, omdat bedragen lager dan dat niet geregistreerd hoeven worden bij het BKR. Misschien hebben ze voor studentenlenignen andere voorwaarden, maar bij mijn bank is het of nul, of >1000.quote:Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is rood staan het zelfde als een prive krediet bij de abn amro? Ik wil graag rood kunnen staan voor nood maar ik hoef geen lening. Nou ja het IS wel een lening.. Ik hoop dat ik duidelijk ben want het kantoor gaat pas om 13.00 open
En hoe kan ik lenen van de ib-groep? Zag het vroegerr staan maar nu niet. Twijfel ook of het slim is, ik heb in principe toch wel werk geloof ik! Dus dan zou ik nu een keer 3-4-500 euro nodig hebben maar daarna verdien ik dat weer terug maar die schuld blijft oplopen. Dan is 300 euro nu 600 euro over 3 jaar bij-wijze-van.
Had ik maar een geldboom in de tuinEn een tuin.
Bij de ING kun je 500.quote:Op maandag 6 december 2010 13:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm.. rood kunnen staan maar niet willen vereist een goede discipline (aldus mijn Lagerfelds). Rood staan is een lening en je moet een krediet nemen van 1000 euro, omdat bedragen lager dan dat niet geregistreerd hoeven worden bij het BKR. Misschien hebben ze voor studentenlenignen andere voorwaarden, maar bij mijn bank is het of nul, of >1000.
Dat kan toch niet?quote:Op maandag 6 december 2010 14:13 schreef Chicolate het volgende:
Voor een niet-werkende verwarming is het hier knap warm. Ik overweeg de buitendeur open te zitten, het gaat hier richting de 25 graden. Ook niet helemaal de bedoeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Kunt het wel Mo! Niet zo schijterig
25 graden
Mijzelf alsnog maar even een sinterklaascadeau gedaanIk wil nog wel eens zo'n buiktrainer hebben. Lijkt me een stuk cooler dan op zo'n kutmatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik weet niet of de buizen warm zijn, maar de vloer voelt niet echt warm aan ofzo. Het zal ook geen 25 zijn, ik denk dat die thermometer gewoon niet klopt. Maar het is zeker wel een stuk warmer dan een paar dagen geleden en ik zou niet weten hoe dat nou weer kan. Misschien warmte van de huizen naast me.quote:Op maandag 6 december 2010 14:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat kan toch niet?![]()
Zijn de buizen van de verwarming wel warm dan?
Zoiets?quote:Op maandag 6 december 2010 14:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens zo'n buiktrainer hebben. Lijkt me een stuk cooler dan op zo'n kutmatje.
quote:Op maandag 6 december 2010 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt als een übertof weekend Maria.
niet gaan...quote:Op maandag 6 december 2010 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
klinkt super Maria!!
Ik twijfel over RPM vanaaf. Ik wil wel, het is de enige avond dat ik kan, maar m'n lijf doet zo'n zeer.
Maar lieve schat, ik ben 1m53. Mijn max kcal-inname ligt dus veel lagerquote:Op maandag 6 december 2010 15:47 schreef Chicolate het volgende:
seimaru, ik vind 1500-1800 kcal op een sportdag erg weinig. Ik eet dat zelf juist op niet-sportdagen. Bereken anders je BMR eens ergens online, dan zie je hoeveel je per dag moet eten om je lichaam te onderhouden.
Daarom zeg ik, reken je BMR eens uit. Bijvoorbeeld hier: http://users.telenet.be/annette-guy/calc/bmr.htm en ga dan elke dag max 500kcal onder het onderhoud zitten, maar niet onder het BMR.quote:Op maandag 6 december 2010 15:59 schreef seiramu het volgende:
[..]
Maar lieve schat, ik ben 1m53. Mijn max kcal-inname ligt dus veel lager
@V1z0R
Waarschijnlijk neem ik wel een dagje rust uiteindelijkik wil in ieder geval minstens 5x gaan deze week (minstens 2 uur per keer).
Jammer Vikquote:Op maandag 6 december 2010 16:24 schreef Viking84 het volgende:
afgewezen voor die baan waar ik het vorige week over had (op afstand lesgeven via elektronische leeromgeving). Ach, het was toch te ver weg en er komt ongetwijfeld iets beters
. Zal morgen nog even mailen om te vragen waarom ze me niet uitnodigen voor een gesprek
.
Het was toch maar voor een jaar en grotendeels vanuit huis; niet helemaal mijn ding dusquote:Op maandag 6 december 2010 16:28 schreef progje het volgende:
[..]
dat is wel de juiste instelling inderdaad
Awww!quote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef ihatefastcars het volgende:
Baan dus inderdaad binnenkort kwijt (lang verhaal, en iets te herkenbaar) en zojuist ook een hele berg afwijzingen ontvangen (5 binnen het uur). Kortom, kan letterlijk wel janken dat ik hier een vast contract voor heb opgegeven...
/dagboek post
Sjit zeg.quote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef ihatefastcars het volgende:
Baan dus inderdaad binnenkort kwijt (lang verhaal, en iets te herkenbaar) en zojuist ook een hele berg afwijzingen ontvangen (5 binnen het uur). Kortom, kan letterlijk wel janken dat ik hier een vast contract voor heb opgegeven...
/dagboek post
Nergens voor nodig dat laatste, gezien dat stukje over je broeken.quote:Op maandag 6 december 2010 15:44 schreef seiramu het volgende:..... Al mijn broeken passen nog evengoed maar ik voel me gewoon vies en zwaar. Waarschijnlijk ben ik niet eens zoveel aangekomen maar ik ben gewoon bang om op de weegschaal te staan.
Vandaag had ik rond 13.00u al 1600kcal naar binnengewerkt. Omdat ik al meer dan genoeg heb gegeten moet ik maar weer op morgen wachten tot ik iets eet zucht ;_;. Vanaf morgen ga ik weer gewoon om de 2 uur iets eten van onder de 200kcal!
awhquote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef ihatefastcars het volgende:
/dagboek post
Dat houd ik mezelf ook voor iddquote:Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Sjips Vik.![]()
Maar eigenlijk klonk die andere baan veel leuker.
[..]
Sjit zeg.![]()
Ben wel benieuwd naar het verhaal inmiddels, PM-box staat open mocht je het kwijt willen.![]()
Nu is het even sjit, maar als je straks je wereldbaan hebt kijk je hier met een glimlach op terug.![]()
Dat dus.quote:Op maandag 6 december 2010 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet precies wat voor baan je eerst had en waarom je die hebt opgegeven en zo, maar je kan wel wat sterkte gebruiken, denk ik zo, ihatefastcars. Dus:.
quote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef ihatefastcars het volgende:
/dagboek post
ik zou dan van m'n fiets lazerenquote:Op maandag 6 december 2010 16:45 schreef Tinkepink het volgende:
Maar goed dat je neit gaat rpm-en XM
Gezonde levenshouding!quote:Op maandag 6 december 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat houd ik mezelf ook voor idd. Elke tegenvaller leidt tot iets nieuws dat je zonder die tegenvaller misgelopen was. Ik beweer een atheïst te zijn, maar stiekem denk ik toch dat dingen gebeuren met een reden
. Of dat maak ik mezelf althans wijs, omdat het dan gemakkelijker is om met teleurstellingen te lezen.
Ik heb de afgelopen weken zoveel gevroten dat ik eigenlijk minstens 2 weken helemaal niet zou moeten eten om dat te compenserenquote:Op maandag 6 december 2010 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou dan van m'n fiets lazeren
Zo werkt dat niet en dat weet je bestquote:Op maandag 6 december 2010 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken zoveel gevroten dat ik eigenlijk minstens 2 weken helemaal niet zou moeten eten om dat te compenseren![]()
.
Zeker verstandiger, en had ik ook best volgehouden. Maar moet dus gewoon vertrekken. Pm volgt.quote:Op maandag 6 december 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww!
Was het niet verstandiger geweest om je baan aan te houden tot je iets anders had?. Of was het echt niet meer uit te houden?.
Pm staat open!.
nee wat k*tquote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef ihatefastcars het volgende:
/dagboek post
Lief, dank je (wereldbaan zat ook nog niet tussen die banen waar ik voor afgewezen benquote:Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Sjips Vik.![]()
Maar eigenlijk klonk die andere baan veel leuker.
[..]
Sjit zeg.![]()
Ben wel benieuwd naar het verhaal inmiddels, PM-box staat open mocht je het kwijt willen.![]()
Nu is het even sjit, maar als je straks je wereldbaan hebt kijk je hier met een glimlach op terug.
Ok, dus het was niet je eigen keus? Wat kut ineensquote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Zeker verstandiger, en had ik ook best volgehouden. Maar moet dus gewoon vertrekken. Pm volgt.
Als de stroom eruit knalt, dan meteen zodra je het apparaat in het stopcontact doet.quote:Op maandag 6 december 2010 17:06 schreef Syrena het volgende:
Wat rottig ihatefastcarsHoop dat je snel wat hoort van de wereldbaan
![]()
Ik heb de waterkoker mee achter de balie genomendurfde hem op kantoor niet aan te zetten omdat de stoppen daar nog wel eens willen springen. De waterkoker zit daar op de groep waar ook de studentenpc's op zitten.
Ahhh en nu is mijn water klaaren de lichten zijn nog aan.
Hier begint knalt hij er pas uit als ie halverwege het kookproces is. Sta je op je water te wachten en je ondertussen af te vragen waarom je ineens de radio niet meer hoort en er studenten paniekerig rondrennenquote:Op maandag 6 december 2010 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als de stroom eruit knalt, dan meteen zodra je het apparaat in het stopcontact doet.
Ik heb er helaas ervaring mee.
ik ook, maar dat is niet heel gek... met zo weinig slaap dit weekendquote:Op maandag 6 december 2010 17:16 schreef Tinkepink het volgende:
Jouw lijstje ziet er pas echt lekker uit uniek.
Ik ben ineens moeNeit normaal meer.
Wel fijn, zo'n vriendin. En het komt vast wel goed. Als je wilt, kun je me pm-en naar wat voor baan je zoekt. Ik ben voor XM ook aan het kijken (in het onderwijs en de kunst heb ik geen netwerk, dus Vik kan ik niet helpen)quote:Op maandag 6 december 2010 17:42 schreef ihatefastcars het volgende:
Bedankt dames voor le support!![]()
Net even schaamteloos bij vriendin uit zitten huilen (ze belde voor de gezelligheid - poor her), altijd fijn.
quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel fijn, zo'n vriendin. En het komt vast wel goed. Als je wilt, kun je me pm-en naar wat voor baan je zoekt. Ik ben voor XM ook aan het kijken (in het onderwijs en de kunst heb ik geen netwerk, dus Vik kan ik niet helpen)
Mag nog een paar maandjes rond blijven lopen, maar had zelf dus ook echt niet verwacht dat 't zo zou lopen. Heel jammer. Maar goed, this too shall pass enzo!quote:
Ja, er staan 2 vogels in je vensterbank en je hebt een tv-kastje....quote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
Kijk hoe burgerlijk ik ben?
[ afbeelding ]
Sinds vorig jaar ga ik al bijna 4x in de week. 3x meer is op zich geen probleemquote:Op maandag 6 december 2010 16:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, reken je BMR eens uit. Bijvoorbeeld hier: http://users.telenet.be/annette-guy/calc/bmr.htm en ga dan elke dag max 500kcal onder het onderhoud zitten, maar niet onder het BMR.
En 7 dagen per week sporten is onverstandig als je lichaam daar niet aan gewend is. Zeker in het begin hebben je spieren tijd nodig om te herstellen. Zo werk je blessures in de hand.
Welkom Seiramu!quote:Op maandag 6 december 2010 18:27 schreef seiramu het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar ga ik al bijna 4x in de week. 3x meer is op zich geen probleem
quote:Op maandag 6 december 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Someday we'll look back on this and it will all seem funny.
Ook geen geluk in de liefde, nee. Maar ook even niet echt ontvankelijk voor (niet dat ik daardoor meer dan 1 iemand misloop hoor) - iets teveel met mezelf bezig vrees ik.quote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef sigme het volgende:
He Ihatefastcars, wat klote. Blijf je ook nog een paar maandjes hangen?
En ben je in de liefde wel al gelukkiger (zal wel niet he, ongeluk komt nooit alleen.. ).
Suikerdipje gehad? Heb ik ook wel eens.quote:Op maandag 6 december 2010 18:42 schreef Tinkepink het volgende:
Net een paar happen honing genomen en ik voel me een stuk beter
Danke!!!! Kroegtijgerquote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Herzlichen Gluckwünsch! Na, was denn?
O fijn!!!quote:Op maandag 6 december 2010 18:42 schreef Tinkepink het volgende:
Net een paar happen honing genomen en ik voel me een stuk beter
Cool! Werken in een cafe is zo leukquote:Op maandag 6 december 2010 18:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Danke!!!! Kroegtijger
Lekker hoor!! Als je het niet op lust....quote:Op maandag 6 december 2010 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Mijn werk wil me vetmesten geloof ik.Kreeg ik vorige week al een zak met snoepgoed (kruidnoten, chocolademunten, schuimpjes etc) en een hoop taart, nu vandaag een enorme witte chocoladeletter.
Maar stiekem heb ik best een goede werkgever.
jaquote:Op maandag 6 december 2010 18:19 schreef AKnynke het volgende:
ik hoop dat ik morgen weer in Zweden kom! De vlucht die ik morgen neem is vandaag en gister al afgelast..Ik ben benieuwd. Ach, een dagje langer bij de Duitser is zo erg ngo niet....
@ Perruche: ben jij al aangekomen?
Thanks! Ik wil weer naar mijn eigen vakgebied (laat ik even weg vanwege herkenbaarheid), en dan iets in de richting van beleidsadvisering bij bijv. de overheid.quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Perruche het volgende:
Welkom Seiramu! Mooie buik in je fotoboek
V1zor, hoe staat het met de ex mevrouw?
ihatefastcarsen sterkte met zoeken naar een nieuwe baan. Wat voor iets zoek je?
Wow!!quote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
binnenvalt
Ben op de 60,4
En dat vanaf begin oktober van de 66
ff bijlezen voor zover dat gaat
Wat is een 'erkdag'?quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Perruche het volgende:
vandaag eerste erkdag gehad, was leuk!!
Kerstbomenquote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow!!
Hoe doe je het en hoe ga je het zo houden?
Ben al lang blij dat ik de boom weer vol heb hangen...
Het was eigenlijk wel een heerlijk kneuterige dag vandaag met mijn lieve vent
Ik heb ook al een boom. Een boompje, welteverstaan, bovenop de boekenkast. En die zet ik al omdat ik nu zielig thuis zit en een warme sfeer in huis een goeie remedie is tegen de zieligheid.quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zet iedereen z'n boom nu al?Dan ben je hem toch helemaal spuugzat tegen de kerst
. Als we al een boom zetten, dan zetten we die een week voor kerst ofzo. Vroeg zat.
Zou perfect bij je passen ja. Of Moppersmurf met een kerstmuts opquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet maar een Scrooge-icoontje laten maken. Even in het betreffende topic eentje aanvragen.
Ben je ook even over de voetbalgekte van mannelijk Nederland begonnen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vriend van lief was er en ze gingen me helemaal dissen dat ze niet begrepen waarom academisch opgeleide vrouwen iets doms als greys anatomy kijken
Nu ga ik zn yucca elefantis behangen met kerstlichtjes bij gebrek aan kerstboom.
Nou ik heb dat kreng al klaar omdat ik er anders toch maar tegen op zie. Nu alvast klaar...quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet maar een Scrooge-icoontje laten maken. Even in het betreffende topic eentje aanvragen.
Nee hoor, kerstbomen zijn leukquote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zet iedereen z'n boom nu al?Dan ben je hem toch helemaal spuugzat tegen de kerst
.
Ik zal duimen dat je vlucht gaat!quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef AKnynke het volgende:
brr, de website van klm zegt nu al dat er morgen vertragingen en annuleringen zijn..Jippie...
Maar van mij wel ja!quote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aantal dagen voor Kerst en dan op 2 januari dat ding weer met een noodvaart het huis uit. Lang zat. Van mij hoeft er ook geen boom, maar ja.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet de liefde terugbrengen in dat versteende hart.
Wiesda?quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog wel een leuke avatarsuggestie voor je:
[ afbeelding ].
Nou, de kreukels van narnia ken ik niet, maar ik heb wel een ander icoontje!quote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is de wrede ijskoningin uit The Chronicles of Narnia!
Dat moet gefaseerd...quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet de liefde terugbrengen in dat versteende hart.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, de kreukels van narnia ken ik niet, maar ik heb wel een ander icoontje!
quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
minimaal 20 dagen gezellig kerstlichtjes in huis
Jaaah gelukt! Vriendje was alleeb 3 kwartier te laat en dus bijna later dan het tijdstip dat er op de deur gebonsd zou worden.. dus heb 'm eerst een uitbrander gegevenquote:Op maandag 6 december 2010 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Mooi DaD!
Cali, is het nog gelukt met de cadeautjes voor de mr??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!Ja doei.
ja, maar tegelijk ook 'levensreddend', ik slaap gewoon niet met een verstopte neus... echt NIETquote:
Thanks! Ja, ben erg trots op wat ik heb bereikt. Ik wil nog een paar kg afvallen maar eigenlijk ben ik nu al tevreden.quote:Op maandag 6 december 2010 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom Seiramu!
Ik zie in je fotoboek dat je al even bezig bent en al veel resultaat geboekt hebt.
Succes met de laatste beetjes! Wil je vertellen hoe je dat eerste stuk voor elkaar gekregen hebt? En wat eet je zoal op een dag en wat wíl je eten op een dag (niet de hoeveelheid calorieën dus, maar echt wat je eet)?
Soms eet ik i.p.v. koekjes ook een boterham. Of een boterham én koekjes. Het is geen precieze lijst, gewoon wat even in mij opkwam want ik eet niet elke dag hetzelfde. Soms eet ik alleen maar boterhammen op een dagquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:19 schreef _Calimero_ het volgende:
eet je maar 1 boterham overdag, na je ontbijt? dat vind ik echt weinig! Zou je dan niet de koekjes vervangen door nog 2 boterhammen bijvoorbeeld?
DaD Succes vandaag!
Ihfc sterkte nog gewenst....!
En PF gefeli met je nieuwe baan!
Straten in woonwijken zijn nog wel glibberig ja...quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Is het nog glad hier, XM? Ik wil hardlopen!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Tot 3, ik lag al in 'al' in bed toenquote:Op dinsdag 7 december 2010 05:47 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Tot in de kleine uurtjes gewerkt, PF?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik snap XM wel met de bomenhaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
zit jouw snot in je broek dan??quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens de huisarts ga ik niet dood, tenminste, niet op korte termijn door doodbloeding uit m'n neus!
oh, en m'n broek zit wat losser
5 ongeveer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef loveli het volgende:
Ik heb een senseo![]()
Hoeveel jaar loop ik achter?
bah, vieze koffie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef loveli het volgende:
Ik heb een senseo![]()
Hoeveel jaar loop ik achter?
oh nee, bah. Oploskoffie is het vieste van het vieste...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
goede oploskoffie is beter, vind ik
Koffie is heerlijk. Wij hebben 5 koffiezetapparatenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Koffie is per definitie goor! Beter drinken jullie thee, groene thee!
Neem op z'n minst (extra) Dark Roast!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:15 schreef loveli het volgende:
Ik had altijd van die grove maling met een caffe-presse, maar zetten is een klus en schoonmaken is zo ellendig dat ik vaak de koffie maar laat zitten. Senseo leek me beter, duf hoofd - knop - klaar.
Ik meld het wel als ik spijt krijg
ik ben vooral gek op de koffie bij m'n ouders, die hebben zo'n espresso apparaat die de bonen zelf maalt...Heerlijke koffie. Anders vind ik koffie uit een cafetiere (kafetirere koffietierre?) ook er erg lekker...Filterkoffie komt daarna...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Koffie is heerlijk. Wij hebben 5 koffiezetapparatenmaar gebruiken vooral de old-skool Braun koffiezetter met filters en gewone filtermaling. Purrrfect.
Koffie droogt meer uitquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:21 schreef V1z0R het volgende:
Bij verkoudheid moet je toch niet al teveel thee drinken? Droogt uit meen ik mij te herinneren...
Kan nog maar 2 koppen koffie op een dag drinken, anders kan ik 's avonds niet meer slapen en gaat m'n maag tekeer
Ziieeeen!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:25 schreef Viking84 het volgende:
De advocaat heeft een brief opgesteld voor de school en hij is prachtig!. Ik was een beetje bang dat 'ie te grimmig zou worden (en dat wil ik niet), maar hij is keurig
.
Ik mail hem wel even. Naar je MSN-adres?quote:
Ja of naar mn gmail. Dat is voorachternaam @ gmail.com.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mail hem wel even. Naar je MSN-adres?
Ik heb er wel een paar opmerkingen bij, dingen die ze van mij moet aanpassen.
Ja, alleen nu nog een keer met bijlage?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:48 schreef motorbloempje het volgende:
Vies:Kan ook kaakholteontsteking zijn. Dat heb ik dan ook. Verder geen koorts of pijn. Enige dat ik had was dat ik ongelofeloos moe was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, alleen nu nog een keer met bijlage?
quote:Netwerken voor introverte mensen
Bron: Commerciële Communicatie
Dat effectief netwerken alleen voorbehouden is aan extraverte mensen, is een duidelijk misverstand. Introvert of extravert, beide kunnen veel voordeel behalen uit het netwerken. De combinatie van beide type mensen maakt het alleen maar leuker. Ben jij een introvert type? Denk dan eens aan het volgende om jouw netwerkplezier te vergroten.
Introverte mensen hebben een aantal prettige eigenschappen. Ze denken eerst goed na voordat ze hun mond open doen, laten zich niet te veel leiden door externe prikkels en maken niet snel een arrogante indruk. Doordat introverte mensen meer observeren en dingen aanvullen, krijgen ze een beter beeld van de situatie en personen die ze ontmoeten op een netwerkbijeenkomst. Voeg daar aan toe dat introverte mensen vaak goede luisteraars zijn die zich op één ding tegelijk concentreren, en je hebt een fijne gesprekspartner waar je een relatie mee op kunt bouwen.
Minder prettige eigenschappen zijn er uiteraard ook. Zo loopt een introverte persoon het risico dat hij of zij door te veel externe prikkels (veel mensen of geluiden op een bijeenkomst bijvoorbeeld), vermoeid raakt. Langer nadenken en een verlegen uitstraling kan tot gevolg hebben dat ze kansen missen. Het omgaan met vertrouwde en bekende mensen - de voorkeur van introverte mensen - is soms belemmerend om nieuwe mensen te leren kennen.
Herken je jezelf als introvert type? Met de volgende tips grijp je effectief iedere netwerkkans.
Effectieve netwerktips* Open staan om te delen.Ontwikkel de bereidheid om open te staan voor anderen. Zij zijn ook in jou geïnteresseerd! Datzelfde geldt voor het delen van kennis en inzichten. Geef vaker je mening en laat zien wat jij aan expertise in huis hebt. Anderen waarderen dat enorm.
* Kies de een-op-een situatie om mensen te ontmoeten.Probeer mensen op een netwerkbijeenkomst zoveel mogelijk apart te spreken, in plaats van je te mengen in groepen.
* Stel vragen.Gerichte vragen zorgen er voor dat je de ander beter leert kennen en aan elkaar went. De aandacht gaat dat vanzelf soepeler over naar jou. Stimuleer de ander om door te praten met vragen zoals Wat interessant, hoe doe je dat of Vertel daar eens meer over.
* Bereid je goed voor. Een inkopper, maar wel een heel belangrijke. Verdiep je in een aantal mensen die je wilt spreken en de situatie waar je in terecht komt. Ontspan jezelf voor je op iemand afstapt (twee keer diep ademhalen doet wonderen). Oefen als je dat prettig vindt vooraf met een paar vragen of startzinnen om je gesprek te beginnen. Overigens: een simpel hallo is vaak al genoeg om een gesprek aan te knopen.
* Het is maar een moment.Zie je enorm op tegen het bezoeken van een bijeenkomst? Bedenk dat dan het maar een moment in de tijd is. Met een aantal uur kom je een heel eind, en als je het echt niet naar je zin hebt dan ga je gewoon weg.
Veel mensen voelen zich ongemakkelijk op een netwerkbijeenkomst. Bepaal jouw eigen tempo en vergeet vooral niet om er van te genieten!
Niet per se nu, maar ik wil vooralsnog wel een deurtje open laten staan (tenzij de school enorm gaat lopen bokken). Vandaar dat het voor mij ook belangrijk was dat het een nette, niet verwijtende brief was. Het is misschien onbegrijpelijk dat ik überhaupt overweeg nog terug te gaan, maar ik had het daar zeer naar mijn zin en zolang het bestuur doet wat ze moet doen (wat ze nu dus niet gedaan heeft) heb ik weinig met het bestuur te maken en veel met mijn fijne collega's en leerlingen, zoals het hoortquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar je wilt toch niet meer terug? Of wel?
Wat een stom liedquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)t%20anti%20kerstlied
Er zijn natuurlijk duizenden mensen die sociaal niet erg ehh ontwikkeld zijn, of te verlegen om iemand aan te kijken. Dat zeg ik ook helemaal niet, maar wat vaak wordt gedacht is dat extravert = iemand die sociaal is en introvert = iemand die absoluut niet sociaal handig is en dát hoeft absoluut niet waar te zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:46 schreef V1z0R het volgende:
Ken er voldoende die dat wel zijn Cali
Had een mede-stagiair bij PinkRoccade, die durfde niet bij vreemde vrouwen in de buurt te komen...
Ging altijd in de lange rij voor de kassa staan, ook al had hij geld op z'n chipknip staan, omdat bij de kassa voor alleen chipknip een meid erachter zat
Verder wel interessant inderdaad!
Niets ernstigs hoop ik?quote:
Flinke griep.quote:
Dubbelquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik val even binnen zonder bij te lezen. Heb een baan!. En een mailtje dat ik een 10 heb gehaald voor een opdracht van de uni.
.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Bikram Yoga staat in mijn facebook bij de sponsored links
wat goed!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik val even binnen zonder bij te lezen. Heb een baan!. En een mailtje dat ik een 10 heb gehaald voor een opdracht van de uni.
.
Daar gaan wij binnenkort naartoe! En hierbij reserveer ik dat matje in het water alvastquote:
Ga jij maar lekker naast de kaas liggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar gaan wij binnenkort naartoe! En hierbij reserveer ik dat matje in het water alvast.
Nee, die sodemieter ik eraf, duhquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naast de kaas liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |