Hmm. Misschien zou je in die tekst iets moeten meenemen over het feit dat mensen het onrecht van zulke maatregelen eerst dan goed doordenken wanneer het henzelf direct raakt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:35 schreef Ewelina het volgende:
Wijn!
Voor de rest ben ik aan het prutsen aan een tekst over de bezuinigingsplannen op het onderwijs.
Hihi ook precies die 2 en meestal Stoliquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:29 schreef conleche het volgende:
@Progje: meestal Stolichnaya, maar ook weleens Absolut. Jij?
Er staat al een zin dat het bedacht lijkt door een kleuterquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Misschien zou je in die tekst iets moeten meenemen over het feit dat mensen het onrecht van zulke maatregelen eerst dan goed doordenken wanneer het henzelf direct raakt.
Het idee van een betrouwbare overheid wordt op die manier door burgers niet gedragen, en daarmee bestaat het niet meer. Verdeel & heers!
Oeh, die is lekker.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef progje het volgende:
[..]
Hihi ook precies die 2 en meestal Stoli
Al wil ik binnenkort ook eens echt goede (buffel?) graswodka gaan kopen
Ja, daar vind ik dus niet veel aan. Ik heb het wel eens cadeau gehad en het is niet vies, maar wel minder lekker. Vind ik dan.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[PICS ONLY] #50 Wat draag jij vandaag.
Ik moest er erg aan wennen maar vond het uiteindelijk toch wel erg lekker. Maar ik zou het niet min of meer gelijkstellen aan wodka.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, daar vind ik dus niet veel aan. Ik heb het wel eens cadeau gehad en het is niet vies, maar wel minder lekker. Vind ik dan.
Ach kom, die doet geen vlieg kwaad. Laat zo'n jongen.quote:XM: ja, dat die nog los rondloopt........
Iseree, gebruik ik ook..quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:33 schreef Blurred86 het volgende:
de creme van de Lidl is idd fijn he! en super cheap
En daar kreeg ik juist pukkels van!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef Merel het volgende:
Ik gebruik La Roche Posay. Eindelijk iets gevonden waar m'n huid niet na een tijdje een allergie voor ontwikkelt. Heerlijk spul, doet precies wat ik wil.
Ik had er ook last van met Dermalogica. Sinds ik dat niet meer gebruik is mijn huid helemaal tot rust gekomen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef progje het volgende:
ik heb jaren het 3-stappen plan van clinique gebruikt, mijn huid is daar echt enorm van opgeknapt
Maar tegenwoordig gebruik ik dermalogica...
Maar de laatste tijd heb ik weer enorm veel last van ontstekingen/puisten op mijn kinen dat op mijn 30ste
Daar heb ik ook last van ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef progje het volgende:
ik heb jaren het 3-stappen plan van clinique gebruikt, mijn huid is daar echt enorm van opgeknapt
Maar tegenwoordig gebruik ik dermalogica...
Maar de laatste tijd heb ik weer enorm veel last van ontstekingen/puisten op mijn kinen dat op mijn 30ste
doen ze!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:04 schreef Merel het volgende:
Moet nog eten. Heb zoooo'n honger. Maar ik ga echt niet meer de straat op. Hoop dat ze pizza bezorgen in dit weer
Lekker kan dat zijn he, om naar je eigen huis te gaan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Perruche het volgende:
Laatste avond in het EngelseMorgen naar huis
oeh ben zo blij!
Vanavond eigenlijk nog een feestje maar ben nog zo moe van gisteren
Werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Perruche
Wat ga je de komende weken doen? (al verteld waarschijnlijk?)
Werken?quote:
Een bezoekje brengen aan deze en gene?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga juist een nachtje weg:in januari. heb een hotelletje geboekt (via vakantieveilingen voor 50 euro, 2 personen in het novotel hotel!)
Iemand nog tips over wat te doen/waar te eten in den haag of scheveningen??
heb ik ook, maar enkel een contract tot 31 dec en de kans is zeer klein dat ik kan blijven (al hoop ik stiekem van wel natuurlijk!). Verder ben ik ook benaderd door iemand die met 1 collega een eigen praktijk heeft en die zoeken ook nog psychologen. het eerste gesprek was positief, binnenkort tweede gesprek..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef Perruche het volgende:
Leuk cali! Ik ga ook eens op die site kijken. Wanneer hoor je van die sollicitatie? Ik dacht trouwens dat je net werk had? Hmm...
Uniek, inderdaad weinig bijzondershier in Engeland was juist bijzonder!!! Maar ben blij dat ik weer terug mag. Wel raar, heb zoveel gereisd, nooit heimwee gehad. Maar nu wel!
Ik durf het woord fok en eigenlijk 'ken ik van internet' niet te noemen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een bezoekje brengen aan deze en gene?
Restaurantje in Scheveningenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga juist een nachtje weg:in januari. heb een hotelletje geboekt (via vakantieveilingen voor 50 euro, 2 personen in het novotel hotel!)
Iemand nog tips over wat te doen/waar te eten in den haag of scheveningen??
Zeer plausibel toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik durf het woord fok en eigenlijk 'ken ik van internet' niet te noemen.
Dus dan zou ik je moeten kennen van bikram yoga ;-)
Als dat je enige probleem is, ben je een gelukkig mensquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kon vandaag echt nergens speculaaskruiden vinden!
Nou, uniek heeft ze dus duidelijk wèl.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Als dat je enige probleem is, ben je een gelukkig mens
Niet meer geven dan je kwijt kunt. Zijn er punten waarop je haar kunt helpen, bijv. zaken logisch op een rijtje zetten? Als die er zijn en als het je niet meer kost dan je kwijt kunt, doen. In zo'n situatie kan een klankbord heel erg fijn zijn. Wat je niet moet doen is haar probleem oplossen. Dat kun je niet, wat je wel evt zou kunnen doen is een schouder zijn. Als je wilt en kunt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:55 schreef V1z0R het volgende:
Wakker worden geSMSt door haar, zij in paniek omdat ze zwanger is geraakt door een aardsmongool. 5mnd nadat het uit is... Nu verlaat die mongool haar en denkt ze bij mij terecht te kunnen, I just can't take this shit....
* emtioneel wrak meldt! *
ik heb twee doosjes gekocht, vandaag...quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kon vandaag echt nergens speculaaskruiden vinden!
Ik krijg steeds passwordrecoverymails in het Spaans van Spotifyquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lolwut! De spotify van vriendje praat ineens zweeds!
Veel plezier. Ik heb ze deze week zoveel getest dat ik geen auto meer kan zien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan onze winterbandjes ff testen
Duvel rijdtquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik heb ze deze week zoveel getest dat ik geen auto meer kan zien.
Ik moet ook nog dit weekend.vandaag iets vanm 2 uur en morgen 6quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duvel rijdt. Ik wil zelf ook ff niet. Donderdag mn portie wel gehad.
Lekker toch!quote:
*boks*quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik moet ook nog dit weekend.vandaag iets vanm 2 uur en morgen 6
Echt hè! Vanochtend schone wegen, nu best wit weer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
WOWWWWW het sneeuwt hier echt héél hard. Ik ga straks lekker lopend naar de stad op snowboots, dan vind ik het wel leuk. Met fiets of auto een ramp (
Ik lees niet echt dat ze een surrogaat-papa zoekt. Lijkt me eerder een typisch gevalletje het idee hebben bij niemand terecht te kunnen en de laatste met wie je een close contact had en van wie je op aan kon als strunpilaar/schouder willen gebruiken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en VIZOR, tenzij je ineens een kind wilt hebben zou ik idd de boel afhouden... helpen waar kan (zakelijk), maar verder...
Dat is wel een beetje overdreven lijkt me, als je nergens terecht kan en bij je ex aanklopt betekent dat toch niet dat ze wil dat hij als vader gaat fungeren?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en VIZOR, tenzij je ineens een kind wilt hebben zou ik idd de boel afhouden... helpen waar kan (zakelijk), maar verder...
Inspelen op schuldgevoel is niet ok. En als het voor jou niet goed voelt na jullie historie om emotioneel intensief contact te hebben... Heel goed bij jezelf te rade gaan wat jij wilt zonder eraan te denken wat zij wil. En zo te lezen is dat geen kwade gevoelens, maar ook geen contact. Sterkte!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Bedankt voor het advies dames!
Heb even een stukje gelopen om na te denken...
Heb nog wel gevoelens voor haar, ook niet raar na een paar jaar samenwonen, maar wil niets meer met haar te maken hebben. Heeft mij teveel moeite gekost om het los te laten, wil dat niet nog een keer doorstaan.
Denk dat Perruche wel gelijk heeft. Heb haar later opgebeld, ze was eerst emotioneel en huilerig, maar nadat ik gezegd had er niets mee te maken wou hebben(emotioneel), werd ze boos. Probeerde mij schuldig laten voelen denk ik, want ze weet dat ik niet tegen huilende vrouwen kan.
Nu maar kijken wat nog gaat komen..
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, wist me gewoon even geen raad
en dan naar een verlaten industrieterrein om te gaan spelenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:41 schreef loveli het volgende:
Ik beken, ik kick op dit weer. Met zomerbanden.
datquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Inspelen op schuldgevoel is niet ok. En als het voor jou niet goed voelt na jullie historie om emotioneel intensief contact te hebben... Heel goed bij jezelf te rade gaan wat jij wilt zonder eraan te denken wat zij wil. En zo te lezen is dat geen kwade gevoelens, maar ook geen contact. Sterkte!
Check buienradar!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Syrena het volgende:
Hier sneeuwt het geen vlokAf en toe waait er wat van het dak, maar dat is 't.
Ik dacht dat de NS "winterklaar" was?quote:Door diverse storingen rijden er van en naar Eindhoven, van en naar Schiphol, van en naar Amsterdam Centraal, van en naar Utrecht Centraal, van en naar Den Haag Centraal, van en naar Den Bosch, van en naar Rotterdam Centraal en van en naar Amersfoort minder treinen.
Houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen.
De prognose is dat dit rond 17:00 uur is verholpen.
Dit betekent:
* De treinen rijden minder vaak tussen Utrecht Centraal en Den Bosch.
* De treinen rijden minder vaak tussen Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal.
* De treinen rijden minder vaak tussen Den Haag Centraal en Utrecht Centraal.
* De treinen rijden minder vaak tussen Den Bosch en Eindhoven.
* De treinen rijden minder vaak tussen Utrecht Centraal en Arnhem.
* De treinen rijden minder vaak tussen Geldermalsen en Tiel.
* De treinen rijden minder vaak tussen Rotterdam Centraal en Hoek van Holland Haven.
* De treinen rijden minder vaak tussen Amersfoort en Zwolle.
* De treinen rijden niet tussen Gouda en Alphen aan den Rijn.
* De treinen rijden niet tussen Hoorn en Obdam.
Kan Mark niet zelf lopen dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Wij zijn lopend naar de stad geweest: boodschappen gedaan en kerstkitsch gekocht. Maar nu zijn mijn schouders wel echt kapot.
Gelukkig hoef ik maandag pas weer richting Den Haagquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een liefde toch tussen jou en de NS. Dat kan niet meer stuk!
Dat wordt gezellig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz, ik heb helemaal geen zin. Het is zo lekker warm binnen
.
Ik ben al klaar om te gaan hoor.quote:
Dat je nu 'al' honger hebt is niet gek, want het is al etenstijdquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:19 schreef AKnynke het volgende:
oh, en we eten vanavond kip, patat, en appelmeos...zelfgemaatke patat en appelmoes, en stoofpeertjes...heerlijk! Nu al honger!
nee hoor, ik eet nooit voor zevenen. Maar het ruikt zo lekker in huis!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je nu 'al' honger hebt is niet gek, want het is al etenstijd.
Ik ben net na m'n werk langs de Jumbo gefietst, waar nog één busje speculaaskruiden stond.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
DaD, heb je de toko al geprobeerd?
Jij allochtoon!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef progje het volgende:
mmm, de boerenkool stamppot is goed gelukt
En wij eten eigenlijk altijd "pas" tussen 7 en 8 en soms nog wel eens 8:30
Zo'n Japan-achtige tube?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef Perruche het volgende:
Ja inderdaad naar mini... maar goed ik las al dat op Schiphol rond de 500 tot 1000 mensen gaan slapen, ik eb tenminste nog een soort van hotelletje gevonden hier op de luchthaven...
Da's ook weer waar ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef Perruche het volgende:
Ik eet ook nooit voor 7 uur. Super Nederlands om dat wel te doenmijn vriendje eet pas om 10 ur normaal gesproken dus we hebben een middenweg, meestal rond 8en.
@mini: ja we moeten hier blijven, volgende vlucht vertrekt morgen heeeeel vroeg. Dus om dan helemaal naar een echt hotel te rijden... nah... kost tijd, taxikosten... geen mooie kamer, maar het is ook maar voor even. Nou ja. Op Schiphol hebben veel mensen niet eens een ben dus ik ga niet klagen
Leuk! Als je nog hulp nodig hebt...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef Syrena het volgende:
Ik ben voor mijn moeders koor liedjes aan het zoeken met "de elementen" erin. Ik geniet er meer van dan ik dacht![]()
Let niet op de stomme plaatjes
Die zingen whorequote:
The doorsquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:20 schreef Perruche het volgende:
En dat liedje van "come on baby light my fire"
Is het echt zo erg Tink? dan kan bijna niet als ik het hier zo hoor...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Dat programma met die dikke Engelsen is best confronterend voor mij. Langzamerhand ben ik niet veel gezonder gaan eten
![]()
Ik kan ook niet zo goed uit de voeten met de omschrijvingquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Als wind ook mag ken ik er nog wel een paar...
Bijna iedere dag chips, zeker 2x per week ijs, 1x per week döner....quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is het echt zo erg Tink? dan kan bijna niet als ik het hier zo hoor...
Het kan ook zo in je hoofd gaan zitten dat je denkt dat je slecht eet.
Hoe komt dat dan Tink? Eerst at je een stuk gezonder toch? zit je niet lekker in je vel? geen zin om moeite te doen om gezond te eten? ...?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bijna iedere dag chips, zeker 2x per week ijs, 1x per week döner....
Verder geen echt vreemde dingen (wat koekjes e.d.), maar toch
Oh ja, er zijn natuurlijk ook nog tientallen nummers over regen, sneeuw, en bijv. Hurricane van Dylan...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo goed uit de voeten met de omschrijving(ik was er niet bij toen ze de opdracht kregen). Moet het liedje echt over het weer gaan of is de naam van een element voldoende? Maar ik heb een aardig lijstje, ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
Geen tijd. Echt geen tijd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan Tink? Eerst at je een stuk gezonder toch? zit je niet lekker in je vel? geen zin om moeite te doen om gezond te eten? ...?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik zal gaan Sonja bakkeren met wat aanvullingen erbij
eigenlijk zou ik denk ik wel 10 kilo willen afvallen![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:
maar mijzelf kennende blijft het bij dit verlangen:')
Het gaat waarschijnlijk nog drukker worden. Ik wil een nieuwe baan of een bedrijf overnemen (er nog niet helemaal uit wat het gaat worden) en dan heb ik nog minder tijd. Al zal mijn man wat minder gaan werken en dus ook wat vaker koken. Maar hij kookt wat eh... stevig zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
Blijft het zo druk voor je Tink of is er licht aan het eind van de tunnel?
Waarom met Sonja Bakker? Als het gaat om een lijstje met dingen dat je van tevoren weet, dan kunnen wij dat hier ook wel in elkaar draaien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik met mijn peperkoek etende collega's. Gaan ze met z'n drie-en 's middags elk zo'n Snelle Jelle kanen en dan net doen of ze gezond bezig zijn. Toen ik zei dat ze eigenlijk een koekje waren aan het eten vonden ze dat niet leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had vorige week bijna ruzie met m'n Sonja Bakkerende zus.
Pff, dat betekent denk ik strak plannen, wil je nog wat vrije tijd overhouden. En misschien werkt het als je met de man overlegt om weekmenu's te maken? Dan kunnen jullie overleggen over wat er gekookt wordtquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk nog drukker worden. Ik wil een nieuwe baan of een bedrijf overnemen (er nog niet helemaal uit wat het gaat worden) en dan heb ik nog minder tijd. Al zal mijn man wat minder gaan werken en dus ook wat vaker koken. Maar hij kookt wat eh... stevig zal ik maar zeggen.
vind je de chips dan nog wel lekker? Want af en toe is lekker, maar om het iedere dag te etenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bijna iedere dag chips, zeker 2x per week ijs, 1x per week döner....
Verder geen echt vreemde dingen (wat koekjes e.d.), maar toch
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Pff, dat betekent denk ik strak plannen, wil je nog wat vrije tijd overhouden. En misschien werkt het als je met de man overlegt om weekmenu's te maken? Dan kunnen jullie overleggen over wat er gekookt wordtDe ene dat wat steviger, de andere dag wat lichter....
Die wilde ik ook nog postenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's ook weer waar ja.
[..]
Leuk! Als je nog hulp nodig hebt...
Hoewel je moeders koor Fire Water Burn van the Bloodhound Gang misschien niet helemaal kan waarderen.
Omdat ik me niet aan mijn eigen plannen kan houden, dus wellicht helpt het als het lijstje niet door mij is gemaaktquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom met Sonja Bakker? Als het gaat om een lijstje met dingen dat je van tevoren weet, dan kunnen wij dat hier ook wel in elkaar draaien.Of je moet afvallen of niet, gezond eten is altijd goed, terwijl je met Sonja juist minder gezond moet gaan eten om af te vallen.
quote:
Lastig he, van die volle dagen en zo weinig tijd die je flexibel naar je eigen zin kunt indelen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen tijd. Echt geen tijd.
6 uur opstaan, aankleden, ontbijten, kinderen naar school brengen, werken, files, thuiskomen, spelletje met de kinderen of huiswerk helpen, kinderen naar bed brengen, snel wat eten, op de bank ploffen, of huishouden, of als ik het fut heb sporten, naar bed. En dan wil mijn man ook nog aandacht
Misschien wil vriendje dat zo graag omdat 'ie een geweldig cadeautje heeft..quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Vriendje zit steeds te zeuren dat hij Sinterklaas wil vieren, (maar ik ga al met hem mee met zijn vrienden, een heel weekend sinterklaas vieren mét surprise, gedicht ect)
dus van mij hoeft het niet zo.
hij bljift alleen aandringen....
Nu had ik vanmiddag even goede zin (inmiddels alweer ver te zoeken...) en heb ik een paar cadeautjes gekocht die ik ga inpakken en dan aan de buurman vragen morgen of hij het voor de deur wil zetten. ondertussen houd ik vol chagrijnigheid vol dat ik morgen geen cadeautjes met hem wil doen
Dan laat je iemand hier toch een lijstje voor je maken. Heb je ook nog eens sociale controle.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Omdat ik me niet aan mijn eigen plannen kan houden, dus wellicht helpt het als het lijstje niet door mij is gemaakt![]()
Maar ik ga niet dagelijks eierkoeken/evergreens/snelle jelle's eten hoor!
Ontbijtkoek en evergreen heb ik wel in huis tegenwoordig, met het idee dat ik beter dát af en toe kan eten omdat ik nogal een grote zoetbehoefte heb, dan repen chocola/pakken koekjes ga zitten wegkanen...
Maar dan ben ik afhankelijk van hier, en moet ik jullie dat vragen, dan voel ik me bezwaardquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan laat je iemand hier toch een lijstje voor je maken. Heb je ook nog eens sociale controle.
Bah, ik moet gaan inpakken maar daar heb ik helemaal geen zin in.Zit het al uren uit te stellen.
Dat klinkt heerlijk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik had:
voor: salade met warme peer, geitenkaas en uitgebakken spaanse ham
hoofd: samen met Mr.Mo een proeverij van allemaal mediterane hapjes, super lekker
toe: thee met allemaal lekkere dingetjes
bij voor en hoofd: flesje wijn met zn tweeën.
resultaat: vol(daan). Daarna nog door de sneeuw naar Plein 1944 gelopen voor de bus en nu gaan we zo lekker op bed verder dromen over emigreren
Dat ja!quote:
ik vind met z'n tweeen sinterklaas vieren ook erg gek!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Vriendje zit steeds te zeuren dat hij Sinterklaas wil vieren, (maar ik ga al met hem mee met zijn vrienden, een heel weekend sinterklaas vieren mét surprise, gedicht ect)
dus van mij hoeft het niet zo.
hij bljift alleen aandringen....
Nu had ik vanmiddag even goede zin (inmiddels alweer ver te zoeken...) en heb ik een paar cadeautjes gekocht die ik ga inpakken en dan aan de buurman vragen morgen of hij het voor de deur wil zetten. ondertussen houd ik vol chagrijnigheid vol dat ik morgen geen cadeautjes met hem wil doen
Ik ben 3 kilo aangekomen dus nog even en ik doe met je meequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Hee PFquote:
ik doe niet aan sinterklaasquote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Laatste dag dat je kan stemmen op het leukste FOK! sinterklaas icoontje.
Willen de slankies ook eens stemmen, anders winnen de ONZ-ers weer met de meeste aanhang. Dank
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010
Oh, er komt ook weer een kersteditie als jullie mee willen doen
Wel aan FOK!quote:
nou als ik niet wakker was geworden van de kerkklokken en daarna een sneeuwschuivende buurman, had ik bijna 4 uur kunnen slapen..quote:Op zondag 5 december 2010 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gek he als je naar TW gaat!!!
Wat leuk!quote:Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn huisje is kerstklaar![]()
(lees: er staat een minikerstboom, voor zolang het duurt totdat Floris in een speelse bui is, en er hangt een kerstlampje tussen de keuken en huiskamer)
Schoonloeder?quote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar DaD
Zo, ik ga mij optutten, naar verjaardag van schoonloeder en vanavond chinees buffet
ik had bedacht dat ik nu eindelijk ruimte heb voor een echte kerstboom, maar met een kitten leek me dat toch niet zo'n geslaagd plan.quote:Op zondag 5 december 2010 15:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat leuk!Pics?
Ik heb gister ook mijn boom opgezet.
Mijn boom is 1.80m.quote:Op zondag 5 december 2010 15:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik had bedacht dat ik nu eindelijk ruimte heb voor een echte kerstboom, maar met een kitten leek me dat toch niet zo'n geslaagd plan.
Heb jij een mini of een grote boom?
Vraagt natuurlijk wel om kerstplaatjes héquote:
Ja goed!!quote:
ik ben niezo snel he, beetje engelengeduld is een schone zaakquote:Op zondag 5 december 2010 15:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vraagt natuurlijk wel om kerstplaatjes hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag gratisch 1x per week, omdat ik er werk. Anders zou ik er niet onder gaan, zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet :-)quote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik wilde er eigenlijk al 2 kilo af maar ik twijfel een beetje, ik geloof dat je beter wat vetjes kan hebben in de winter ivm ziekten? Dan weeg ik nog genoeg hoor, ik heb alleen echt een bolle kopf, daar hou ik niet van..
Zonnebank is ook nice ja, al is sparen voor een warm reisje ook een fijne optie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positief punt: alle muren moeten opnieuw geverfd en gelukkig was exact de zelfde tint rood die ik er 5 jaar geleden op had gesmeerd toch nog te maken![]()
![]()
Alleen wordt er denk ik geschilderd als ik er niet ben, dus zal het waarschijnlijk net een klein beetje mislukken of uitvegen op sommige plaatsen.
Ik heb er geloof ik niet niet voor niets een jaar over gedaan om drie perfect goede kleuren uit te zoeken en ze in mijn kamer te vervenGelukkig word ik niet moe van mijzelf
![]()
Ze gooide er 400 ml ipv 40 ml water bij. Daarna wilde ze dat compenseren met meer bloem, meer suiker, meer speculaaskruiden.quote:Op zondag 5 december 2010 18:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik mag gratisch 1x per week, omdat ik er werk. Anders zou ik er niet onder gaan, zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet :-)
lief van je mams! Wel jammer dat de pepernoten mislukt zijn
Gewoon een kartonnen doos en die goed dichttapen? Kun je geen verhuisdoos ergens kopen?quote:Op zondag 5 december 2010 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Dus ze gaan je kamer bij je ouders thuis verbouwen, Pief?
Even een vraagje voor de Slankie-vraagbaak...Als je een pakket wilt versturen, waar doe je dat dan in?
Ik wil wat kleren naar Nederland sturen omdat het allemaal niet meer in mijn koffer past. Bij het postkantoor hebben ze wel doosjes met een vaste verzendprijs, maar die zijn nogal klein. Je kunt ook gewoon op gewicht versturen, ongeacht de afmetingen, en voor kleren (veel volume maar weinig gewicht) is dat een stuk goedkoper, maar waar stop je het dan in?Het is vast een domme vraag maar ik heb dit nog nooit gedaan.
Ik had een beetje argwaan, mijn spullen staan er ook niet meer in etcquote:Op zondag 5 december 2010 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een vraagje voor de Slankie-vraagbaak...Als je een pakket wilt versturen, waar doe je dat dan in?
Ik wil wat kleren naar Nederland sturen omdat het allemaal niet meer in mijn koffer past. Bij het postkantoor hebben ze wel doosjes met een vaste verzendprijs, maar die zijn nogal klein. Je kunt ook gewoon op gewicht versturen, ongeacht de afmetingen, en voor kleren (veel volume maar weinig gewicht) is dat een stuk goedkoper, maar waar stop je het dan in?Het is vast een domme vraag maar ik heb dit nog nooit gedaan.
Dit is niet bepaald een maand om slank verantwoord te zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet ook ff weer stoppen met eten. Groei dicht.
Mee eensquote:Op zondag 5 december 2010 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
December heeft maar 6 feestdagen dus zijn er nu nog 22 om wel gezond te doen
verhuisdoos, oid?quote:Op zondag 5 december 2010 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
morgen wel. Vanavond niet meer. Ik ga zo maar in bed, geloof ik....quote:
Dat klinkt erg foutquote:Op zondag 5 december 2010 23:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, ik heb een grote doos én een karretje om hem naar het postkantoor te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |