Als dat je enige probleem is, ben je een gelukkig mensquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kon vandaag echt nergens speculaaskruiden vinden!
Nou, uniek heeft ze dus duidelijk wèl.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Als dat je enige probleem is, ben je een gelukkig mens
Niet meer geven dan je kwijt kunt. Zijn er punten waarop je haar kunt helpen, bijv. zaken logisch op een rijtje zetten? Als die er zijn en als het je niet meer kost dan je kwijt kunt, doen. In zo'n situatie kan een klankbord heel erg fijn zijn. Wat je niet moet doen is haar probleem oplossen. Dat kun je niet, wat je wel evt zou kunnen doen is een schouder zijn. Als je wilt en kunt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:55 schreef V1z0R het volgende:
Wakker worden geSMSt door haar, zij in paniek omdat ze zwanger is geraakt door een aardsmongool. 5mnd nadat het uit is... Nu verlaat die mongool haar en denkt ze bij mij terecht te kunnen, I just can't take this shit....
* emtioneel wrak meldt! *
ik heb twee doosjes gekocht, vandaag...quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kon vandaag echt nergens speculaaskruiden vinden!
Ik krijg steeds passwordrecoverymails in het Spaans van Spotifyquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lolwut! De spotify van vriendje praat ineens zweeds!
Veel plezier. Ik heb ze deze week zoveel getest dat ik geen auto meer kan zien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan onze winterbandjes ff testen
Duvel rijdtquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik heb ze deze week zoveel getest dat ik geen auto meer kan zien.
Ik moet ook nog dit weekend.vandaag iets vanm 2 uur en morgen 6quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duvel rijdt. Ik wil zelf ook ff niet. Donderdag mn portie wel gehad.
Lekker toch!quote:
*boks*quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik moet ook nog dit weekend.vandaag iets vanm 2 uur en morgen 6
Echt hè! Vanochtend schone wegen, nu best wit weer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
WOWWWWW het sneeuwt hier echt héél hard. Ik ga straks lekker lopend naar de stad op snowboots, dan vind ik het wel leuk. Met fiets of auto een ramp (
Ik lees niet echt dat ze een surrogaat-papa zoekt. Lijkt me eerder een typisch gevalletje het idee hebben bij niemand terecht te kunnen en de laatste met wie je een close contact had en van wie je op aan kon als strunpilaar/schouder willen gebruiken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en VIZOR, tenzij je ineens een kind wilt hebben zou ik idd de boel afhouden... helpen waar kan (zakelijk), maar verder...
Dat is wel een beetje overdreven lijkt me, als je nergens terecht kan en bij je ex aanklopt betekent dat toch niet dat ze wil dat hij als vader gaat fungeren?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en VIZOR, tenzij je ineens een kind wilt hebben zou ik idd de boel afhouden... helpen waar kan (zakelijk), maar verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |