Hmm. Misschien zou je in die tekst iets moeten meenemen over het feit dat mensen het onrecht van zulke maatregelen eerst dan goed doordenken wanneer het henzelf direct raakt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:35 schreef Ewelina het volgende:
Wijn!
Voor de rest ben ik aan het prutsen aan een tekst over de bezuinigingsplannen op het onderwijs.
Hihi ook precies die 2 en meestal Stoliquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:29 schreef conleche het volgende:
@Progje: meestal Stolichnaya, maar ook weleens Absolut. Jij?
Er staat al een zin dat het bedacht lijkt door een kleuterquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Hmm. Misschien zou je in die tekst iets moeten meenemen over het feit dat mensen het onrecht van zulke maatregelen eerst dan goed doordenken wanneer het henzelf direct raakt.
Het idee van een betrouwbare overheid wordt op die manier door burgers niet gedragen, en daarmee bestaat het niet meer. Verdeel & heers!
Oeh, die is lekker.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:45 schreef progje het volgende:
[..]
Hihi ook precies die 2 en meestal Stoli
Al wil ik binnenkort ook eens echt goede (buffel?) graswodka gaan kopen
Ja, daar vind ik dus niet veel aan. Ik heb het wel eens cadeau gehad en het is niet vies, maar wel minder lekker. Vind ik dan.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[PICS ONLY] #50 Wat draag jij vandaag.
Ik moest er erg aan wennen maar vond het uiteindelijk toch wel erg lekker. Maar ik zou het niet min of meer gelijkstellen aan wodka.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, daar vind ik dus niet veel aan. Ik heb het wel eens cadeau gehad en het is niet vies, maar wel minder lekker. Vind ik dan.
Ach kom, die doet geen vlieg kwaad. Laat zo'n jongen.quote:XM: ja, dat die nog los rondloopt........
Iseree, gebruik ik ook..quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:33 schreef Blurred86 het volgende:
de creme van de Lidl is idd fijn he! en super cheap
En daar kreeg ik juist pukkels van!quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef Merel het volgende:
Ik gebruik La Roche Posay. Eindelijk iets gevonden waar m'n huid niet na een tijdje een allergie voor ontwikkelt. Heerlijk spul, doet precies wat ik wil.
Ik had er ook last van met Dermalogica. Sinds ik dat niet meer gebruik is mijn huid helemaal tot rust gekomen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef progje het volgende:
ik heb jaren het 3-stappen plan van clinique gebruikt, mijn huid is daar echt enorm van opgeknapt
Maar tegenwoordig gebruik ik dermalogica...
Maar de laatste tijd heb ik weer enorm veel last van ontstekingen/puisten op mijn kinen dat op mijn 30ste
Daar heb ik ook last van ja.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef progje het volgende:
ik heb jaren het 3-stappen plan van clinique gebruikt, mijn huid is daar echt enorm van opgeknapt
Maar tegenwoordig gebruik ik dermalogica...
Maar de laatste tijd heb ik weer enorm veel last van ontstekingen/puisten op mijn kinen dat op mijn 30ste
doen ze!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:04 schreef Merel het volgende:
Moet nog eten. Heb zoooo'n honger. Maar ik ga echt niet meer de straat op. Hoop dat ze pizza bezorgen in dit weer
Lekker kan dat zijn he, om naar je eigen huis te gaan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:52 schreef Perruche het volgende:
Laatste avond in het EngelseMorgen naar huis
oeh ben zo blij!
Vanavond eigenlijk nog een feestje maar ben nog zo moe van gisteren
Werkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Perruche
Wat ga je de komende weken doen? (al verteld waarschijnlijk?)
Werken?quote:
Een bezoekje brengen aan deze en gene?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga juist een nachtje weg:in januari. heb een hotelletje geboekt (via vakantieveilingen voor 50 euro, 2 personen in het novotel hotel!)
Iemand nog tips over wat te doen/waar te eten in den haag of scheveningen??
heb ik ook, maar enkel een contract tot 31 dec en de kans is zeer klein dat ik kan blijven (al hoop ik stiekem van wel natuurlijk!). Verder ben ik ook benaderd door iemand die met 1 collega een eigen praktijk heeft en die zoeken ook nog psychologen. het eerste gesprek was positief, binnenkort tweede gesprek..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:07 schreef Perruche het volgende:
Leuk cali! Ik ga ook eens op die site kijken. Wanneer hoor je van die sollicitatie? Ik dacht trouwens dat je net werk had? Hmm...
Uniek, inderdaad weinig bijzondershier in Engeland was juist bijzonder!!! Maar ben blij dat ik weer terug mag. Wel raar, heb zoveel gereisd, nooit heimwee gehad. Maar nu wel!
Ik durf het woord fok en eigenlijk 'ken ik van internet' niet te noemen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een bezoekje brengen aan deze en gene?
Restaurantje in Scheveningenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga juist een nachtje weg:in januari. heb een hotelletje geboekt (via vakantieveilingen voor 50 euro, 2 personen in het novotel hotel!)
Iemand nog tips over wat te doen/waar te eten in den haag of scheveningen??
Zeer plausibel toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik durf het woord fok en eigenlijk 'ken ik van internet' niet te noemen.
Dus dan zou ik je moeten kennen van bikram yoga ;-)
Als dat je enige probleem is, ben je een gelukkig mensquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kon vandaag echt nergens speculaaskruiden vinden!
Nou, uniek heeft ze dus duidelijk wèl.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Als dat je enige probleem is, ben je een gelukkig mens
Niet meer geven dan je kwijt kunt. Zijn er punten waarop je haar kunt helpen, bijv. zaken logisch op een rijtje zetten? Als die er zijn en als het je niet meer kost dan je kwijt kunt, doen. In zo'n situatie kan een klankbord heel erg fijn zijn. Wat je niet moet doen is haar probleem oplossen. Dat kun je niet, wat je wel evt zou kunnen doen is een schouder zijn. Als je wilt en kunt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 03:55 schreef V1z0R het volgende:
Wakker worden geSMSt door haar, zij in paniek omdat ze zwanger is geraakt door een aardsmongool. 5mnd nadat het uit is... Nu verlaat die mongool haar en denkt ze bij mij terecht te kunnen, I just can't take this shit....
* emtioneel wrak meldt! *
ik heb twee doosjes gekocht, vandaag...quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kon vandaag echt nergens speculaaskruiden vinden!
Ik krijg steeds passwordrecoverymails in het Spaans van Spotifyquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lolwut! De spotify van vriendje praat ineens zweeds!
Veel plezier. Ik heb ze deze week zoveel getest dat ik geen auto meer kan zien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij gaan onze winterbandjes ff testen
Duvel rijdtquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik heb ze deze week zoveel getest dat ik geen auto meer kan zien.
Ik moet ook nog dit weekend.vandaag iets vanm 2 uur en morgen 6quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Duvel rijdt. Ik wil zelf ook ff niet. Donderdag mn portie wel gehad.
Lekker toch!quote:
*boks*quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik moet ook nog dit weekend.vandaag iets vanm 2 uur en morgen 6
Echt hè! Vanochtend schone wegen, nu best wit weer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef _Calimero_ het volgende:
WOWWWWW het sneeuwt hier echt héél hard. Ik ga straks lekker lopend naar de stad op snowboots, dan vind ik het wel leuk. Met fiets of auto een ramp (
Ik lees niet echt dat ze een surrogaat-papa zoekt. Lijkt me eerder een typisch gevalletje het idee hebben bij niemand terecht te kunnen en de laatste met wie je een close contact had en van wie je op aan kon als strunpilaar/schouder willen gebruiken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en VIZOR, tenzij je ineens een kind wilt hebben zou ik idd de boel afhouden... helpen waar kan (zakelijk), maar verder...
Dat is wel een beetje overdreven lijkt me, als je nergens terecht kan en bij je ex aanklopt betekent dat toch niet dat ze wil dat hij als vader gaat fungeren?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en VIZOR, tenzij je ineens een kind wilt hebben zou ik idd de boel afhouden... helpen waar kan (zakelijk), maar verder...
Inspelen op schuldgevoel is niet ok. En als het voor jou niet goed voelt na jullie historie om emotioneel intensief contact te hebben... Heel goed bij jezelf te rade gaan wat jij wilt zonder eraan te denken wat zij wil. En zo te lezen is dat geen kwade gevoelens, maar ook geen contact. Sterkte!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Bedankt voor het advies dames!
Heb even een stukje gelopen om na te denken...
Heb nog wel gevoelens voor haar, ook niet raar na een paar jaar samenwonen, maar wil niets meer met haar te maken hebben. Heeft mij teveel moeite gekost om het los te laten, wil dat niet nog een keer doorstaan.
Denk dat Perruche wel gelijk heeft. Heb haar later opgebeld, ze was eerst emotioneel en huilerig, maar nadat ik gezegd had er niets mee te maken wou hebben(emotioneel), werd ze boos. Probeerde mij schuldig laten voelen denk ik, want ze weet dat ik niet tegen huilende vrouwen kan.
Nu maar kijken wat nog gaat komen..
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, wist me gewoon even geen raad
en dan naar een verlaten industrieterrein om te gaan spelenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:41 schreef loveli het volgende:
Ik beken, ik kick op dit weer. Met zomerbanden.
datquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Inspelen op schuldgevoel is niet ok. En als het voor jou niet goed voelt na jullie historie om emotioneel intensief contact te hebben... Heel goed bij jezelf te rade gaan wat jij wilt zonder eraan te denken wat zij wil. En zo te lezen is dat geen kwade gevoelens, maar ook geen contact. Sterkte!
Check buienradar!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Syrena het volgende:
Hier sneeuwt het geen vlokAf en toe waait er wat van het dak, maar dat is 't.
Ik dacht dat de NS "winterklaar" was?quote:Door diverse storingen rijden er van en naar Eindhoven, van en naar Schiphol, van en naar Amsterdam Centraal, van en naar Utrecht Centraal, van en naar Den Haag Centraal, van en naar Den Bosch, van en naar Rotterdam Centraal en van en naar Amersfoort minder treinen.
Houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen.
De prognose is dat dit rond 17:00 uur is verholpen.
Dit betekent:
* De treinen rijden minder vaak tussen Utrecht Centraal en Den Bosch.
* De treinen rijden minder vaak tussen Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal.
* De treinen rijden minder vaak tussen Den Haag Centraal en Utrecht Centraal.
* De treinen rijden minder vaak tussen Den Bosch en Eindhoven.
* De treinen rijden minder vaak tussen Utrecht Centraal en Arnhem.
* De treinen rijden minder vaak tussen Geldermalsen en Tiel.
* De treinen rijden minder vaak tussen Rotterdam Centraal en Hoek van Holland Haven.
* De treinen rijden minder vaak tussen Amersfoort en Zwolle.
* De treinen rijden niet tussen Gouda en Alphen aan den Rijn.
* De treinen rijden niet tussen Hoorn en Obdam.
Kan Mark niet zelf lopen dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Wij zijn lopend naar de stad geweest: boodschappen gedaan en kerstkitsch gekocht. Maar nu zijn mijn schouders wel echt kapot.
Gelukkig hoef ik maandag pas weer richting Den Haagquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een liefde toch tussen jou en de NS. Dat kan niet meer stuk!
Dat wordt gezellig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz, ik heb helemaal geen zin. Het is zo lekker warm binnen
.
Ik ben al klaar om te gaan hoor.quote:
Dat je nu 'al' honger hebt is niet gek, want het is al etenstijdquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:19 schreef AKnynke het volgende:
oh, en we eten vanavond kip, patat, en appelmeos...zelfgemaatke patat en appelmoes, en stoofpeertjes...heerlijk! Nu al honger!
nee hoor, ik eet nooit voor zevenen. Maar het ruikt zo lekker in huis!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je nu 'al' honger hebt is niet gek, want het is al etenstijd.
Ik ben net na m'n werk langs de Jumbo gefietst, waar nog één busje speculaaskruiden stond.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
DaD, heb je de toko al geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |