Jep, zwarte leren overkneesquote:Op woensdag 17 november 2010 16:29 schreef Njosnavelin het volgende:
XcUZ_Me mooi jurkjeWat voor schoenen heb je aan, zwarte laarzen?
Ja, zij is daar vrij herkenbaar als je hier haar foto's enzo ziet.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef Kyrez het volgende:
He pumpkinsoup, jij zit op girlscene!Nice outfit. Ik zal morgen ook wel even posten..als m'n blackberry meewerkt..geen grote spiegels hier in huis
Dat simple nigg fit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:52 schreef MiguelSavantos het volgende:
[ afbeelding ]
Met de chuck taylors die niet zichtbaar zijn.
Spot me in Amsterdam.
Alle fits in de thread zijn
Kanonnen wat een figuurquote:Op zaterdag 20 november 2010 18:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Afgelopen dagen heb ik het witte H&M tuniekshirt of jurkje geel geverfd en tevens had ik het blauwe vestje nog een keer gebreid in een iets dunnere kwaliteit garen. Het andere blauwe vestje dat ik al eerder gebreid had is vrij dik garen (100% wol) Onder het gele lange shirt heb ik een iets lichter geel topje gedaan omdat het viscose tuniek iets doorschijnt.
Nu nog wachten op beter (zonnig) zomerweer en kan ik met deze creatie zo weer op straat. Intussen groeit mijn haar gestaag door (maak iedere maand een foto en er is duidelijk verschil te zien dankzij de speciale middelen die ik ervoor inneem. Zodra mijn haar een aardige lengte heeft gekregen ga ik het opsteken met gekleurde haarspelden en draag ik kleurige oorringen. Kan haast niet wachten, ja toch!
Deze foto heb ik voor een uur ofwat terug gemaakt.
[ afbeelding ]
Lief is 'ie hèquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Aw, leuke panty, met natuurlijk de standaard volgende reactie in november: Brrrrrrrrrrr....
Maar je ziet er leuk uit!
Pieces! Ga denk ik van de week een reserve halenquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:25 schreef Melochan het volgende:
[..]
Waar heb je die panty vandaan?
Ooh! Morgen meteen de stad in, hij is echt superleukquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pieces! Ga denk ik van de week een reserve halen, maar 8 euro!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door electronique op 22-11-2010 16:27:07 ]
Wauwquote:Op maandag 22 november 2010 16:21 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
het komt niet echt tot recht op de foto, maargoed
ik had er zwarte suede enkellaarsjes met hakken bij aan
quote:Op maandag 22 november 2010 16:21 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik had er zwarte suede enkellaarsjes met hakken bij aanDie ringen zijn echt heel tof, hele leuke outfit ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(as always)
Love will tear us apart (Joy Division)
ik vind dit tot de categorie bontkraag horenquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:21 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
ik had er zwarte suede enkellaarsjes met hakken bij aanoh. heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danku!quote:
Je broek is echt awesome.quote:
Zit inderdaad op girlscenequote:Op woensdag 17 november 2010 23:45 schreef Kyrez het volgende:
He pumpkinsoup, jij zit op girlscene!Nice outfit. Ik zal morgen ook wel even posten..als m'n blackberry meewerkt..geen grote spiegels hier in huis
Haha, ja ik zit daar eigenlijk een beetje in dezelfde soort topics als hier.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, zij is daar vrij herkenbaar als je hier haar foto's enzo ziet.
En ik vraag me nog steeds af wat JIJ op girlscene doet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 18:59 schreef Fusionfreak het volgende:
Afgelopen dagen heb ik het witte H&M tuniekshirt of jurkje geel geverfd en tevens had ik het blauwe vestje nog een keer gebreid in een iets dunnere kwaliteit garen. Het andere blauwe vestje dat ik al eerder gebreid had is vrij dik garen (100% wol) Onder het gele lange shirt heb ik een iets lichter geel topje gedaan omdat het viscose tuniek iets doorschijnt.
Nu nog wachten op beter (zonnig) zomerweer en kan ik met deze creatie zo weer op straat. Intussen groeit mijn haar gestaag door (maak iedere maand een foto en er is duidelijk verschil te zien dankzij de speciale middelen die ik ervoor inneem. Zodra mijn haar een aardige lengte heeft gekregen ga ik het opsteken met gekleurde haarspelden en draag ik kleurige oorringen. Kan haast niet wachten, ja toch!
Deze foto heb ik voor een uur ofwat terug gemaakt.
[ afbeelding ]
Ebay, maar dat is al een tijdje terugquote:Op maandag 22 november 2010 17:20 schreef Maisnon het volgende:
Hey electronique weet je nog waar je die leeuwenring vandaan hebt
Jij maakt altijd van die verrassende combinatiesquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij maakt altijd van die verrassende combinaties. Leuk hoedje!
[ afbeelding ]
Eensquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij maakt altijd van die verrassende combinaties. Leuk hoedje!
[ afbeelding ]
Thanks strawberry. Het vest kan ik hebben =pquote:Op maandag 22 november 2010 15:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat vest oogt een beetje girly, de rest is top.
Hahahaha misschien ben ik er wel een =Oquote:Op maandag 22 november 2010 16:30 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik vind dit tot de categorie bontkraag horen
I like, I like!quote:Op donderdag 25 november 2010 15:40 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje slecht licht, but you get the idea.
quote:Op donderdag 25 november 2010 15:40 schreef don-diablo het volgende:
Beetje slecht licht, but you get the idea.
Wat een schattig jurkje zegquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan zonder prijskaartje.
quote:
quote:
heel nicequote:Op donderdag 2 december 2010 19:51 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
kut kou blegh fap
[ afbeelding ]
Went wel, is gewoon een kwestie van tijd.quote:
Ik zoek nog schoenen en heb dezelfde stijl als jij. Zou daarom graag een foto van je kostuum in het geheel willen zien, dus zodat de schoenen ook zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Vandaag heb ik dit aan, wintertijd is bij mij meestal rood en zwart tijd.
Zwarte skinnyjeans
Bordeauxrode lange tuniek shirt of jurkje met lange mouwen
Daaroverheen een wijde rode trui met zwarte ster (zelf gebreid)
Zware Caterpilar schoenen
Bordeauxrode beenwarmers
Onder dat lange bordeauxrode shirt draag ik nog een felgeel T shirt en singlet, maar dat is op de foto niet te zien.
[ afbeelding ]
Hier een foto van de Cater Pilar schoenen en beenwarmers die ik vandaag erbij droeg. Normaal zijn dit een soort ''werkschoenen'' die ik al zo'n 10 jaar draag in de winter en vooral tijdens veel sneeuw en ijs prefereer ik deze schoenen boven (leren) All Stars. All Stars voelen wel erg koud aan op de fiets, zelfs de leren winter All stars waar ik 2 paar van heb draag ik niet graag met deze lage vriestemperaturen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zoek nog schoenen en heb dezelfde stijl als jij. Zou daarom graag een foto van je kostuum in het geheel willen zien, dus zodat de schoenen ook zichtbaar zijn.
Alvast bedankt.
Broek over boots vind ik persoonlijk leuker.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:01 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit nog te twijfelen wat ik leuker broek over boots
of broek in mn boots
[ afbeelding ]
Dat jasje is tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:26 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Je ziet geen moer maar holla @ je boi
[ afbeelding ]
Lijkt mij geen toeval, in de winter ben ik meestal ook in de zwart/rood modus gekleed.quote:Op maandag 6 december 2010 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
Even mijn bijdrage.
(En ja ik zit in een zwart/rood fase
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef NoralyZ het volgende:
lees hier vaker mee! - maar nu eens een keer daadwerkelijk wat ik draag.
met hoge, zwarte leren pumps, en een kort jasje met lichte pof voor onder een jas of als ik het koud heb. het rokje is meer beige dan op de foto.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Levendig!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef NoralyZ het volgende:
met hoge, zwarte leren pumps, en een kort jasje met lichte pof voor onder een jas of als ik het koud heb. het rokje is meer beige dan op de foto.
[ afbeelding ]
true! ik loop ook niet helemaal goed, een beetje met mijn voeten naar binnen, daar moet ik eens wat aan doen. maar op deze foto is het wel erg overdreven, haha.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef romski het volgende:
[..]
Levendig!
Alleen je voeten staan niet goed recht naar voren, nu is het net of er veel ruimte tussen je benen zit...
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef romski het volgende:
[..]
Levendig!
Alleen je voeten staan niet goed recht naar voren, nu is het net of er veel ruimte tussen je benen zit...
quote:
Beetje late reactie, maar WAT. EEN. TOFFE. JAS. IS. DAT! (excuse me for the caps) Welk merk is het als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:01 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
zit nog te twijfelen wat ik leuker broek over boots
of broek in mn boots
Oeh... gingerquote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef NoralyZ het volgende:
[ afbeelding ]
thanks, ik heb hem gekocht bij river island in rotterdam,eigen merkquote:Op donderdag 9 december 2010 13:39 schreef bird_rok het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar WAT. EEN. TOFFE. JAS. IS. DAT! (excuse me for the caps) Welk merk is het als ik vragen mag?
Enne, die broek moet toch eigenlijk wel over je boots heen, erin vind ik 99 van de 100 x geen gezicht...
Leuk, alleen wat meer kleur ipv van die donkerrood bloesje iets donkerblauws dan of iets in een andere kleurtje wat 't een beetje vrolijker maakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |