quote:
quote:
heel nicequote:Op donderdag 2 december 2010 19:51 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
kut kou blegh fap
[ afbeelding ]

Went wel, is gewoon een kwestie van tijd.quote:

Ik zoek nog schoenen en heb dezelfde stijl als jij. Zou daarom graag een foto van je kostuum in het geheel willen zien, dus zodat de schoenen ook zichtbaar zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Vandaag heb ik dit aan, wintertijd is bij mij meestal rood en zwart tijd.
Zwarte skinnyjeans
Bordeauxrode lange tuniek shirt of jurkje met lange mouwen
Daaroverheen een wijde rode trui met zwarte ster (zelf gebreid)
Zware Caterpilar schoenen
Bordeauxrode beenwarmers
Onder dat lange bordeauxrode shirt draag ik nog een felgeel T shirt en singlet, maar dat is op de foto niet te zien.
[ afbeelding ]

Hier een foto van de Cater Pilar schoenen en beenwarmers die ik vandaag erbij droeg. Normaal zijn dit een soort ''werkschoenen'' die ik al zo'n 10 jaar draag in de winter en vooral tijdens veel sneeuw en ijs prefereer ik deze schoenen boven (leren) All Stars. All Stars voelen wel erg koud aan op de fiets, zelfs de leren winter All stars waar ik 2 paar van heb draag ik niet graag met deze lage vriestemperaturen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zoek nog schoenen en heb dezelfde stijl als jij. Zou daarom graag een foto van je kostuum in het geheel willen zien, dus zodat de schoenen ook zichtbaar zijn.
Alvast bedankt.

Broek over boots vind ik persoonlijk leuker.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:01 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit nog te twijfelen wat ik leuker broek over boots
of broek in mn boots
[ afbeelding ]

Dat jasje is tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:26 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Je ziet geen moer maar holla @ je boi
[ afbeelding ]

I like
 I like   

Lijkt mij geen toeval, in de winter ben ik meestal ook in de zwart/rood modus gekleed.quote:Op maandag 6 december 2010 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
Even mijn bijdrage.
(En ja ik zit in een zwart/rood fase

quote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef NoralyZ het volgende:
lees hier vaker mee! - maar nu eens een keer daadwerkelijk wat ik draag.
met hoge, zwarte leren pumps, en een kort jasje met lichte pof voor onder een jas of als ik het koud heb. het rokje is meer beige dan op de foto.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |