Levendig!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef NoralyZ het volgende:
lees hier vaker mee! - maar nu eens een keer daadwerkelijk wat ik draag.
met hoge, zwarte leren pumps, en een kort jasje met lichte pof voor onder een jas of als ik het koud heb. het rokje is meer beige dan op de foto.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
true! ik loop ook niet helemaal goed, een beetje met mijn voeten naar binnen, daar moet ik eens wat aan doen. maar op deze foto is het wel erg overdreven, haha.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef romski het volgende:
[..]
Levendig!
Alleen je voeten staan niet goed recht naar voren, nu is het net of er veel ruimte tussen je benen zit...
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:17 schreef romski het volgende:
[..]
Levendig!
Alleen je voeten staan niet goed recht naar voren, nu is het net of er veel ruimte tussen je benen zit...
quote:
Beetje late reactie, maar WAT. EEN. TOFFE. JAS. IS. DAT! (excuse me for the caps) Welk merk is het als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:01 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
zit nog te twijfelen wat ik leuker broek over boots
of broek in mn boots
Oeh... gingerquote:Op woensdag 8 december 2010 15:53 schreef NoralyZ het volgende:
lees hier vaker mee! - maar nu eens een keer daadwerkelijk wat ik draag.
met hoge, zwarte leren pumps, en een kort jasje met lichte pof voor onder een jas of als ik het koud heb. het rokje is meer beige dan op de foto.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
thanks, ik heb hem gekocht bij river island in rotterdam,eigen merkquote:Op donderdag 9 december 2010 13:39 schreef bird_rok het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar WAT. EEN. TOFFE. JAS. IS. DAT! (excuse me for the caps) Welk merk is het als ik vragen mag?
Enne, die broek moet toch eigenlijk wel over je boots heen, erin vind ik 99 van de 100 x geen gezicht...
Leuk, alleen wat meer kleur ipv van die donkerrood bloesje iets donkerblauws dan of iets in een andere kleurtje wat 't een beetje vrolijker maakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |