Geen nektasje... was gewoon mijn schoudertasquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef Captain_MeatBone het volgende:
deftig nektasje hellemaal hip in deze tijden !
nektasjequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef o.us het volgende:
Ik was vandaag de hele dag buiten dus ik kleedde me er ook voor:
[ afbeelding ]
Vet shirt waar heb je die gehaald?quote:
Is van de H&M.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Vet shirt waar heb je die gehaald?
vind het meestal niet zo wat jij draag maarquote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nee ik bleef binnen vandaag! Thanks
Gaaf, alleen die schoenen passen totaal niet bij de rest vind ik... Een paar Allstars en een bijpassende riem zouden het afmaken.quote:
Skylark, wat is deze. Is dat shirt van Zara met een groenig iets aan de binnenkant van de kraag?quote:
Is volgens mij een diesel shirt.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Skylark, wat is deze. Is dat shirt van Zara met een groenig iets aan de binnenkant van de kraag?
Toffe outfit, alleen die UGG's vind ik persoonlijk helemaal niks.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
ik post ook maar weer eens mee
Aangepast naar mijn mening.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Toffe outfit, alleen die UGG's sjaal vind ik persoonlijk helemaal niks.
Jij hebt echt mooi haar btw.
Wat een mooi meisje ben je toch ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
ik post ook maar weer eens mee
Nou dan zeg ik wel ietsquote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gaaf, alleen die schoenen passen totaal niet bij de rest vind ik... Een paar Allstars en een bijpassende riem zouden het afmaken.
Ik dan ook maar even, basic vandaag, vanwege de sneeuw m'n Allstars verruild voor iets sneeuwdichtere schoenen. Zie nu wel dat m'n broek er een beetje raar ingepropt zit.![]()
[ afbeelding ]
Bedankt, lekkere basic-dag.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik wel iets
Ik vind het leuk, alleen je gaat me toch niet vertellen dat je de hele dag in dat T-shirt rondloopt?
Als in... brrr... koud!
Dat zou je denken, maar dat valt eigenlijk best mee. Wel meer dan anderen denk ik, maar zolang het niet boven de 30 graden is kan ik me eigenlijk best goed aanpassen aan de warmte.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef bokkepoot het volgende:
Zweet je dan niet helemaal weg in de zomer?
Cute, nice van je zusjequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk binnen zitten vandaag, new top van mn zusje gekregen
haha ja heel liefquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Cute, nice van je zusje
Jouw haar blijft amazing![]()
o hoiquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
goedemorgenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
je benen zijn goddelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
gister
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
Je hoofd zit achterstevoren!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
gister
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
Pumpkinquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
gister
[ afbeelding ]
vandaag
[ afbeelding ]
Binnen is het overal 20 graden oid, ik loop ook de hele winter alleen in een shirtjequote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik wel iets
Ik vind het leuk, alleen je gaat me toch niet vertellen dat je de hele dag in dat T-shirt rondloopt?
Als in... brrr... koud!
Feestelijk door de rok én gezellig door de truiquote:
Topquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
Je lijkt wel een oude Britse spion.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:09 schreef n8n het volgende:
http://cl.ly/3lTB fijne feestdagen allen
Die oost Duitse Stasi jas gaat nog wel ,maar day hoedjequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:09 schreef n8n het volgende:
jij bent wel sexy moet ik zeggen (als hetero man zijnde.. )quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:09 schreef n8n het volgende:
the third manquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:09 schreef n8n het volgende:
er vloekt iets imo.quote:Op zondag 26 december 2010 14:55 schreef FurtiveAffaire het volgende:
Straks uiteten in een nieuw restaurant... Geen idee wat ik aan moestHeb heel mijn kast doorgezocht voor een combinatie. Het onderstaande is het resultaat
![]()
[ afbeelding ]
Hotquote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Danielle83 het volgende:
Straks kerstdiner vandaar de outfit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 december 2010 17:43 schreef Sinji het volgende:
Fijne dagen iedereen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie jurk !quote:Op zondag 26 december 2010 14:03 schreef Danielle83 het volgende:
Straks kerstdiner vandaar de outfit![]()
[ afbeelding ]
Doe je goed danquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb het niet zo snel koud buitenEn heb een lekker warme jas.
Oke, wou dat ik dat had joh.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb het niet zo snel koud buitenEn heb een lekker warme jas.
Thanks! Jurkje is van Zara.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooie jurk !
Mijn eerste foto hier, oude foto weliswaar, maar is wel wat ik vandaag aan heb.
[ link | afbeelding ]
Ja, goed merk!quote:
quote:

Thanks Debs!quote:
Ah handig dat je in Londen woont. Ik bestel altijd online. Wat ik eronder draag is idd gewoon een wit hemd, van de WE, zitten daar per 2 verpakt in een kartonnen verpakking.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:59 schreef Nozomi21 het volgende:
@Johnny D.: Zeker een vette blouse, ik moet ook naarstig opzoek naar Hollister kleding als ik dat hier zo allemaal zie. Gelukkig zitten er hier (londen) wel winkels waar ze dat merk verkopen.
Wat draag je er eigenlijk onder, is dat gewoon een wit hemd?
Dat valt wel mee, het vriest niet meer dude.quote:
Ha dankje Mylene!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:04 schreef Mylene het volgende:
Johnny.D is altijd sexy, ook zonder blouse, zie een paar deuren verderop.
HOTquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mooie jurk !
Mijn eerste foto hier, oude foto weliswaar, maar is wel wat ik vandaag aan heb.
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 22 november 2010 16:21 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
het komt niet echt tot recht op de foto, maargoed
ik had er zwarte suede enkellaarsjes met hakken bij aanpam, goede benen en een mooie outfitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat goed bij je haar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |