Geen nektasje... was gewoon mijn schoudertasquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef Captain_MeatBone het volgende:
deftig nektasje hellemaal hip in deze tijden !

nektasjequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef o.us het volgende:
Ik was vandaag de hele dag buiten dus ik kleedde me er ook voor:
[ afbeelding ]

Vet shirt waar heb je die gehaald?quote:

Is van de H&M.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Vet shirt waar heb je die gehaald?

vind het meestal niet zo wat jij draag maarquote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
Nee ik bleef binnen vandaag! Thanks

Gaaf, alleen die schoenen passen totaal niet bij de rest vind ik... Een paar Allstars en een bijpassende riem zouden het afmaken.quote:

Skylark, wat is deze. Is dat shirt van Zara met een groenig iets aan de binnenkant van de kraag?quote:

Is volgens mij een diesel shirt.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Skylark, wat is deze. Is dat shirt van Zara met een groenig iets aan de binnenkant van de kraag?

Toffe outfit, alleen die UGG's vind ik persoonlijk helemaal niks.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
ik post ook maar weer eens mee

Aangepast naar mijn mening.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Toffe outfit, alleen die UGG's sjaal vind ik persoonlijk helemaal niks.
Jij hebt echt mooi haar btw.

Wat een mooi meisje ben je toch ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
ik post ook maar weer eens mee

Nou dan zeg ik wel ietsquote:Op woensdag 22 december 2010 16:08 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gaaf, alleen die schoenen passen totaal niet bij de rest vind ik... Een paar Allstars en een bijpassende riem zouden het afmaken.
Ik dan ook maar even, basic vandaag, vanwege de sneeuw m'n Allstars verruild voor iets sneeuwdichtere schoenen. Zie nu wel dat m'n broek er een beetje raar ingepropt zit.![]()
[ afbeelding ]

Bedankt, lekkere basic-dag.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nou dan zeg ik wel iets
Ik vind het leuk, alleen je gaat me toch niet vertellen dat je de hele dag in dat T-shirt rondloopt?
Als in... brrr... koud!

Dat zou je denken, maar dat valt eigenlijk best mee. Wel meer dan anderen denk ik, maar zolang het niet boven de 30 graden is kan ik me eigenlijk best goed aanpassen aan de warmte.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef bokkepoot het volgende:
Zweet je dan niet helemaal weg in de zomer?

Cute, nice van je zusjequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk binnen zitten vandaag, new top van mn zusje gekregen

haha ja heel liefquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Cute, nice van je zusje
Jouw haar blijft amazing![]()

o hoiquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]

quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef broun. het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |