Inspelen op schuldgevoel is niet ok. En als het voor jou niet goed voelt na jullie historie om emotioneel intensief contact te hebben... Heel goed bij jezelf te rade gaan wat jij wilt zonder eraan te denken wat zij wil. En zo te lezen is dat geen kwade gevoelens, maar ook geen contact. Sterkte!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:08 schreef V1z0R het volgende:
Bedankt voor het advies dames!
Heb even een stukje gelopen om na te denken...
Heb nog wel gevoelens voor haar, ook niet raar na een paar jaar samenwonen, maar wil niets meer met haar te maken hebben. Heeft mij teveel moeite gekost om het los te laten, wil dat niet nog een keer doorstaan.
Denk dat Perruche wel gelijk heeft. Heb haar later opgebeld, ze was eerst emotioneel en huilerig, maar nadat ik gezegd had er niets mee te maken wou hebben(emotioneel), werd ze boos. Probeerde mij schuldig laten voelen denk ik, want ze weet dat ik niet tegen huilende vrouwen kan.
Nu maar kijken wat nog gaat komen..
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, wist me gewoon even geen raad
en dan naar een verlaten industrieterrein om te gaan spelenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:41 schreef loveli het volgende:
Ik beken, ik kick op dit weer. Met zomerbanden.
datquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Inspelen op schuldgevoel is niet ok. En als het voor jou niet goed voelt na jullie historie om emotioneel intensief contact te hebben... Heel goed bij jezelf te rade gaan wat jij wilt zonder eraan te denken wat zij wil. En zo te lezen is dat geen kwade gevoelens, maar ook geen contact. Sterkte!
Check buienradar!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Syrena het volgende:
Hier sneeuwt het geen vlokAf en toe waait er wat van het dak, maar dat is 't.
Ik dacht dat de NS "winterklaar" was?quote:Door diverse storingen rijden er van en naar Eindhoven, van en naar Schiphol, van en naar Amsterdam Centraal, van en naar Utrecht Centraal, van en naar Den Haag Centraal, van en naar Den Bosch, van en naar Rotterdam Centraal en van en naar Amersfoort minder treinen.
Houdt u rekening met vertraging en uitval van treinen.
De prognose is dat dit rond 17:00 uur is verholpen.
Dit betekent:
* De treinen rijden minder vaak tussen Utrecht Centraal en Den Bosch.
* De treinen rijden minder vaak tussen Rotterdam Centraal en Utrecht Centraal.
* De treinen rijden minder vaak tussen Den Haag Centraal en Utrecht Centraal.
* De treinen rijden minder vaak tussen Den Bosch en Eindhoven.
* De treinen rijden minder vaak tussen Utrecht Centraal en Arnhem.
* De treinen rijden minder vaak tussen Geldermalsen en Tiel.
* De treinen rijden minder vaak tussen Rotterdam Centraal en Hoek van Holland Haven.
* De treinen rijden minder vaak tussen Amersfoort en Zwolle.
* De treinen rijden niet tussen Gouda en Alphen aan den Rijn.
* De treinen rijden niet tussen Hoorn en Obdam.
Kan Mark niet zelf lopen dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:59 schreef Viking84 het volgende:
Wij zijn lopend naar de stad geweest: boodschappen gedaan en kerstkitsch gekocht. Maar nu zijn mijn schouders wel echt kapot.
Gelukkig hoef ik maandag pas weer richting Den Haagquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat een liefde toch tussen jou en de NS. Dat kan niet meer stuk!
Dat wordt gezellig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmz, ik heb helemaal geen zin. Het is zo lekker warm binnen
.
Ik ben al klaar om te gaan hoor.quote:
Dat je nu 'al' honger hebt is niet gek, want het is al etenstijdquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:19 schreef AKnynke het volgende:
oh, en we eten vanavond kip, patat, en appelmeos...zelfgemaatke patat en appelmoes, en stoofpeertjes...heerlijk! Nu al honger!
nee hoor, ik eet nooit voor zevenen. Maar het ruikt zo lekker in huis!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat je nu 'al' honger hebt is niet gek, want het is al etenstijd.
Ik ben net na m'n werk langs de Jumbo gefietst, waar nog één busje speculaaskruiden stond.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
DaD, heb je de toko al geprobeerd?
Jij allochtoon!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef progje het volgende:
mmm, de boerenkool stamppot is goed gelukt
En wij eten eigenlijk altijd "pas" tussen 7 en 8 en soms nog wel eens 8:30
Zo'n Japan-achtige tube?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef Perruche het volgende:
Ja inderdaad naar mini... maar goed ik las al dat op Schiphol rond de 500 tot 1000 mensen gaan slapen, ik eb tenminste nog een soort van hotelletje gevonden hier op de luchthaven...
Da's ook weer waar ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef Perruche het volgende:
Ik eet ook nooit voor 7 uur. Super Nederlands om dat wel te doenmijn vriendje eet pas om 10 ur normaal gesproken dus we hebben een middenweg, meestal rond 8en.
@mini: ja we moeten hier blijven, volgende vlucht vertrekt morgen heeeeel vroeg. Dus om dan helemaal naar een echt hotel te rijden... nah... kost tijd, taxikosten... geen mooie kamer, maar het is ook maar voor even. Nou ja. Op Schiphol hebben veel mensen niet eens een ben dus ik ga niet klagen
Leuk! Als je nog hulp nodig hebt...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef Syrena het volgende:
Ik ben voor mijn moeders koor liedjes aan het zoeken met "de elementen" erin. Ik geniet er meer van dan ik dacht![]()
Let niet op de stomme plaatjes
Die zingen whorequote:
The doorsquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:20 schreef Perruche het volgende:
En dat liedje van "come on baby light my fire"
Is het echt zo erg Tink? dan kan bijna niet als ik het hier zo hoor...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Dat programma met die dikke Engelsen is best confronterend voor mij. Langzamerhand ben ik niet veel gezonder gaan eten
![]()
Ik kan ook niet zo goed uit de voeten met de omschrijvingquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Als wind ook mag ken ik er nog wel een paar...
Bijna iedere dag chips, zeker 2x per week ijs, 1x per week döner....quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is het echt zo erg Tink? dan kan bijna niet als ik het hier zo hoor...
Het kan ook zo in je hoofd gaan zitten dat je denkt dat je slecht eet.
Hoe komt dat dan Tink? Eerst at je een stuk gezonder toch? zit je niet lekker in je vel? geen zin om moeite te doen om gezond te eten? ...?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bijna iedere dag chips, zeker 2x per week ijs, 1x per week döner....
Verder geen echt vreemde dingen (wat koekjes e.d.), maar toch
Oh ja, er zijn natuurlijk ook nog tientallen nummers over regen, sneeuw, en bijv. Hurricane van Dylan...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo goed uit de voeten met de omschrijving(ik was er niet bij toen ze de opdracht kregen). Moet het liedje echt over het weer gaan of is de naam van een element voldoende? Maar ik heb een aardig lijstje, ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt.
Geen tijd. Echt geen tijd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan Tink? Eerst at je een stuk gezonder toch? zit je niet lekker in je vel? geen zin om moeite te doen om gezond te eten? ...?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik zal gaan Sonja bakkeren met wat aanvullingen erbij
eigenlijk zou ik denk ik wel 10 kilo willen afvallen![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:
maar mijzelf kennende blijft het bij dit verlangen:')
Het gaat waarschijnlijk nog drukker worden. Ik wil een nieuwe baan of een bedrijf overnemen (er nog niet helemaal uit wat het gaat worden) en dan heb ik nog minder tijd. Al zal mijn man wat minder gaan werken en dus ook wat vaker koken. Maar hij kookt wat eh... stevig zal ik maar zeggen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
Blijft het zo druk voor je Tink of is er licht aan het eind van de tunnel?
Waarom met Sonja Bakker? Als het gaat om een lijstje met dingen dat je van tevoren weet, dan kunnen wij dat hier ook wel in elkaar draaien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:
maar mijzelf kennende blijft het bij dit verlangen:')
Ik met mijn peperkoek etende collega's. Gaan ze met z'n drie-en 's middags elk zo'n Snelle Jelle kanen en dan net doen of ze gezond bezig zijn. Toen ik zei dat ze eigenlijk een koekje waren aan het eten vonden ze dat niet leukquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had vorige week bijna ruzie met m'n Sonja Bakkerende zus.
Pff, dat betekent denk ik strak plannen, wil je nog wat vrije tijd overhouden. En misschien werkt het als je met de man overlegt om weekmenu's te maken? Dan kunnen jullie overleggen over wat er gekookt wordtquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk nog drukker worden. Ik wil een nieuwe baan of een bedrijf overnemen (er nog niet helemaal uit wat het gaat worden) en dan heb ik nog minder tijd. Al zal mijn man wat minder gaan werken en dus ook wat vaker koken. Maar hij kookt wat eh... stevig zal ik maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |