quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:06 schreef Quoi het volgende:
Je kunt wel zoveel wensen hebben, en zoveel vooroordelen tov anticonceptie, maar je bent VOLWASSEN en hebt een relatie. Dat betekent dat je een verantwoordelijkheid hebt, ook tov elkaar.
Een bezoekje dokter of je goed laten voorlichten over alle middelen ter anticonceptie lijkt me een prima idee
Joh kan je dat etenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:06 schreef Quoi het volgende:
anticonceptie
Ehhh.. volgens mij is die over de kop gegaan toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:23 schreef LostFormat het volgende:
Er zit op de westduinweg een ontzettend lekker thais eethuisje wat ook nog eens erg goedkoop is. Is 10 minuutjes lopen van de haven vandaan.
Je kunt wel zoveel wensen hebben, en zoveel vooroordelen tov anticonceptie, maar je bent VOLWASSEN en hebt een relatie. Dat betekent dat je een verantwoordelijkheid hebt, ook tov elkaar.
Een bezoekje dokter of je goed laten voorlichten over alle middelen ter anticonceptie lijkt me een prima idee
Ik zou ook bij de haven gaan eten. Leukere sfeer dan de boulevard. Veel keus op een kluitje. Pasta Company en Lemongrass hebben altijd wel een leuk vegetarisch gerecht op de kaart staan. En anders kan de Thai inderdaad ook, al vind ik 'm niet briljant en vrij prijzig. Maar vies is het zeker niet, de service is uitstekend, mooi gedekte tafels (linnen servetten ed), en het uitzicht is ook mooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:00 schreef i-spy24 het volgende:
Wil je indruk maken en een beetje in stijl gaan eten dan moet je dus niet op de boulevard gaan zitten omdat je gewoon de hoofdprijs betaalt voor 'heel gewoon' zaterdag-weekend- hap.
Phuket is een perfect lokatie voor jou en je meisje.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ehhh.. volgens mij is die over de kop gegaan toch?Dat hoorde ik laatst althans.. zal er vanmiddag eens langsrijden als ik naar huis ga.
Pasta Company is nou niet echt een "romantische verrassing"... Meer een studentenvreetschuur...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:50 schreef Gert het volgende:
Ik zou ook bij de haven gaan eten. Leukere sfeer dan de boulevard. Veel keus op een kluitje. Pasta Company en Lemongrass hebben altijd wel een leuk vegetarisch gerecht op de kaart staan.
U overdrijft lichtelijk. Misschien ben jij nogal dol op woppers.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef Hik het volgende:
[..]
Pasta Company is nou niet echt een "romantische verrassing"... Meer een studentenvreetschuur...![]()
Kun je beter naar de BurgerKing gaan...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |