abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28380179
Hey

ik ben van plan om m'n vriendin te verrassen met een strandwandeling bij zonsondergang etc in scheveningen. Nu wil ik daar ook ergens met haar gaan eten daar. op de boulevard of...

Weet iemand leuke restaurantjes, enigszins betaalbaar, waar we met z'n 2-tjes kunnen gaan eten?

Ik moet er wel even bij vertellen dat ze vegetarisch is. ikzelf niet en ik zou graag wel vlees o.i.d. bestellen. Dus niet een uitsluitend vegetarisch restaurant. al zou ik er wel voor openstaan als het een super vega restaurant is
pi_28380208
Super vega? De Vloek van Scheveningen. Een Veganistisch kraakpand in de haven. Of gaat dat je iets te ver?
pi_28380268
mja, veganistisch gaat mij en ook haar iets te ver

't is geen moeilijke vegetarier. een wel kippensoep, zonder kip dan natuurlijk dus eigenlijk alleen het bouillion
pi_28380364
Ik zou niet op t strand of op de boulevard gaan eten.. Kwaliteit/prijs is niet goed, en als je ongeluk hebt zit er een band te drinken en betaal je voor hun aanwezigheid ook nog eens 20 cent per consumptie Bij de haven zit wel wat leuke tentjes, Pasta Company en nog een gewoon restaurantje.. Eet ze wel vis trouwens, zit ook een goed vis restaurantje in de haven, de bekende van der Zwan. En als je echt echt echt heel lekker wil eten moet je naar de Dis (badhuisstraat), maarja.. daar betaal je dan ook voor natuurlijk
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:27:54 #5
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28380629
Voor een strandwandeling bij zonsondergang zou ik toch kiezen voor een wat rustiger stukje strand misschien. Scheveningen is toch een beetje een kermis. Tussen Scheveningen en Kijkduin heb je een stuk strand waar het (in elk geval als het geen 30 graden is) soms nog wel redelijk rustig kan zijn. Wat vooral erg mooi is is het stuk door de duinen waar je doorheen loopt voor je bij het eigenlijke strand komt. Gelijk als je het strand op komt zit daar Friends, een strandtent waar je lekker buiten kunt zitten op relaxte banken. Je kunt er voor strandtentbegrippen vrij aardig eten ook.
Niet gaan op weekendmiddagen rond 30 graden, dan word je namelijk onder de voet gelopen door families met koters. Op andere tijden een prima lokatie!

http://www.beachclubfriends.nl/
(menukaart staat op de site)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_28380703
Ze eet ook geen vis, jammergenoeg Dat zou het al wat makkelijker maken

er is altijd wel wat te vinden, maar een ruime keuze heeft ze natuurlijk niet wat soms wel jammer is.

dat friends ding ziet er best heel leuk uit moet ik zeggen. Bedankt alvast!

Nog meer?
pi_28380841
gewoon links bij de haven ( achter duindorp ) kanje gratis parkeren s'avonds en best een lekker hapje halen bij " La Cantina" op het strand !
Lekker rustig strand waar vaak s'avonds ook kapvuurtjes worden gemaakt.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:48:45 #9
46468 corr
je moet lief zijn voor geiten
pi_28381169
Wat bedoelje met 'vlees o.i.d.'? een soort vlees wat misschien geen vlees is?
Om lekker te eten in Scheveningen zou ik toch echt Seinpost aanraden. Wellicht iets boven het budget maar wel lekker.
pi_28381220
seinpost, als je een goeie indruk wil maken. www.seinpost.nl
pi_28381510
Wil je indruk maken en een beetje in stijl gaan eten dan moet je dus niet op de boulevard gaan zitten omdat je gewoon de hoofdprijs betaalt voor 'heel gewoon' zaterdag-weekend- hap.
Phuket is een perfect lokatie voor jou en je meisje.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:06:16 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_28381654
Je kunt wel zoveel wensen hebben, en zoveel vooroordelen tov anticonceptie, maar je bent VOLWASSEN en hebt een relatie. Dat betekent dat je een verantwoordelijkheid hebt, ook tov elkaar.

Een bezoekje dokter of je goed laten voorlichten over alle middelen ter anticonceptie lijkt me een prima idee
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:07:39 #13
71115 Rnej
I walk the line
pi_28381686
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:06 schreef Quoi het volgende:
Je kunt wel zoveel wensen hebben, en zoveel vooroordelen tov anticonceptie, maar je bent VOLWASSEN en hebt een relatie. Dat betekent dat je een verantwoordelijkheid hebt, ook tov elkaar.

Een bezoekje dokter of je goed laten voorlichten over alle middelen ter anticonceptie lijkt me een prima idee
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:11:18 #14
6598 Bigfoot
wind, waves & snow
pi_28381791
quote:
anticonceptie
Joh kan je dat eten
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Kerk saai???
pi_28382073
Misschien is dat ook wel lekker ja een lekkere anticonceptiepil

beetje sla erbij!
pi_28382147
Er zit op de westduinweg een ontzettend lekker thais eethuisje wat ook nog eens erg goedkoop is. Is 10 minuutjes lopen van de haven vandaan.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_28382412
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:23 schreef LostFormat het volgende:
Er zit op de westduinweg een ontzettend lekker thais eethuisje wat ook nog eens erg goedkoop is. Is 10 minuutjes lopen van de haven vandaan.
Ehhh.. volgens mij is die over de kop gegaan toch? Dat hoorde ik laatst althans.. zal er vanmiddag eens langsrijden als ik naar huis ga.

Seinpost mag trouwens wel lekker eten zijn, ik vind t maar een kakbal daar.. en je betaald je blauw voor t uitzicht waar je gratis van kan genieten als je er niet gaat eten. Als je een contract moet binnenhalen, of je schoonouders moet paaien dan is Seinpost misschien een goed idee, maar voor een gezellig etentje met een vriendin, nee
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:39:07 #18
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_28382703
quote:

Hylarische post in deze context, zit bijna in mijn broek te zeiken van het lachen hier
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:46:32 #19
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28382927
quote:

Jij hebt niét zo best gegeten gisteravond zeker?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator vrijdag 1 juli 2005 @ 11:50:29 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28383046
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:00 schreef i-spy24 het volgende:
Wil je indruk maken en een beetje in stijl gaan eten dan moet je dus niet op de boulevard gaan zitten omdat je gewoon de hoofdprijs betaalt voor 'heel gewoon' zaterdag-weekend- hap.
Phuket is een perfect lokatie voor jou en je meisje.
Ik zou ook bij de haven gaan eten. Leukere sfeer dan de boulevard. Veel keus op een kluitje. Pasta Company en Lemongrass hebben altijd wel een leuk vegetarisch gerecht op de kaart staan. En anders kan de Thai inderdaad ook, al vind ik 'm niet briljant en vrij prijzig. Maar vies is het zeker niet, de service is uitstekend, mooi gedekte tafels (linnen servetten ed), en het uitzicht is ook mooi.
En.. er is altijd wel plek, itt PC of LG.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:53:37 #21
116598 --Roos--
Ik (l) HW!
pi_28383159
Wij gingen altijd naar 'Vitesse', voldoet wel aan jouw eisen denk ik: betaalbaar, goed eten maar geen culinaire hoogstandjes.
...en das terecht :)
pi_28383207
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:30 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ehhh.. volgens mij is die over de kop gegaan toch? Dat hoorde ik laatst althans.. zal er vanmiddag eens langsrijden als ik naar huis ga.

Ben alweer een tijdje niet in die hoek geweest om eerlijk te zijn. Dus zou best eens kunnen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:21:31 #23
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28384040
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:50 schreef Gert het volgende:
Ik zou ook bij de haven gaan eten. Leukere sfeer dan de boulevard. Veel keus op een kluitje. Pasta Company en Lemongrass hebben altijd wel een leuk vegetarisch gerecht op de kaart staan.
Pasta Company is nou niet echt een "romantische verrassing"... Meer een studentenvreetschuur...
Kun je beter naar de BurgerKing gaan...
  Moderator vrijdag 1 juli 2005 @ 12:35:29 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28384509
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef Hik het volgende:

[..]

Pasta Company is nou niet echt een "romantische verrassing"... Meer een studentenvreetschuur...
Kun je beter naar de BurgerKing gaan...
U overdrijft lichtelijk. Misschien ben jij nogal dol op woppers. Maar pasta company heeft altijd wel een aardige, gevarieerde kaart. Bijvoorbeeld: als voorafje lamsham met asperges in in koffievinaigrette, gevolgd door ossenhaas met sesam-limoen-koreander-cashewnoten. Of rivierkreeftjessoep en daarna dorade-filet met kappertjessaus. (momenteel op de kaart).

Het is niet últrasjiek nee. Maar je krijgt gewoon bestek bij je eten, de bediening is vriendelijk en de lokatie is mooi. En ach, een kléin beetje studentikoosheid zal de romantiek toch niet in de weg staan. Tenzij je bij romantiek slechts kunt denken aan knipmessende obers en een strijkje op de achtergrond natuurlijk. Maar hij wil over het strand wandelen en daarna een lekker hapje eten, het is zijn trouwdag niet of zo.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gert op 01-07-2005 12:40:45 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:43:33 #25
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28384751
Tuurlijk was het overdreven. En smaken verschillen. Maar Pasta Company blijft wel blikgroenten en parmezaanse kaas uit zakjes natuurlijk...
(Persoonlijk zou ik het niks vinden om hier op "verrast" te worden. Niet omdat ik zo'n verwend kreng ben (heus niet -Friends is ook geen toptent), maar wel omdat het getuigd van weinig "originaliteit"... Nogmaals: smaken verschillen! )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')