vind je de chips dan nog wel lekker? Want af en toe is lekker, maar om het iedere dag te etenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bijna iedere dag chips, zeker 2x per week ijs, 1x per week döner....
Verder geen echt vreemde dingen (wat koekjes e.d.), maar toch
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Pff, dat betekent denk ik strak plannen, wil je nog wat vrije tijd overhouden. En misschien werkt het als je met de man overlegt om weekmenu's te maken? Dan kunnen jullie overleggen over wat er gekookt wordtDe ene dat wat steviger, de andere dag wat lichter....
Die wilde ik ook nog postenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's ook weer waar ja.
[..]
Leuk! Als je nog hulp nodig hebt...
Hoewel je moeders koor Fire Water Burn van the Bloodhound Gang misschien niet helemaal kan waarderen.
Omdat ik me niet aan mijn eigen plannen kan houden, dus wellicht helpt het als het lijstje niet door mij is gemaaktquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom met Sonja Bakker? Als het gaat om een lijstje met dingen dat je van tevoren weet, dan kunnen wij dat hier ook wel in elkaar draaien.Of je moet afvallen of niet, gezond eten is altijd goed, terwijl je met Sonja juist minder gezond moet gaan eten om af te vallen.
quote:
Lastig he, van die volle dagen en zo weinig tijd die je flexibel naar je eigen zin kunt indelen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Geen tijd. Echt geen tijd.
6 uur opstaan, aankleden, ontbijten, kinderen naar school brengen, werken, files, thuiskomen, spelletje met de kinderen of huiswerk helpen, kinderen naar bed brengen, snel wat eten, op de bank ploffen, of huishouden, of als ik het fut heb sporten, naar bed. En dan wil mijn man ook nog aandacht
Misschien wil vriendje dat zo graag omdat 'ie een geweldig cadeautje heeft..quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Vriendje zit steeds te zeuren dat hij Sinterklaas wil vieren, (maar ik ga al met hem mee met zijn vrienden, een heel weekend sinterklaas vieren mét surprise, gedicht ect)
dus van mij hoeft het niet zo.
hij bljift alleen aandringen....
Nu had ik vanmiddag even goede zin (inmiddels alweer ver te zoeken...) en heb ik een paar cadeautjes gekocht die ik ga inpakken en dan aan de buurman vragen morgen of hij het voor de deur wil zetten. ondertussen houd ik vol chagrijnigheid vol dat ik morgen geen cadeautjes met hem wil doen
Dan laat je iemand hier toch een lijstje voor je maken. Heb je ook nog eens sociale controle.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Omdat ik me niet aan mijn eigen plannen kan houden, dus wellicht helpt het als het lijstje niet door mij is gemaakt![]()
Maar ik ga niet dagelijks eierkoeken/evergreens/snelle jelle's eten hoor!
Ontbijtkoek en evergreen heb ik wel in huis tegenwoordig, met het idee dat ik beter dát af en toe kan eten omdat ik nogal een grote zoetbehoefte heb, dan repen chocola/pakken koekjes ga zitten wegkanen...
Maar dan ben ik afhankelijk van hier, en moet ik jullie dat vragen, dan voel ik me bezwaardquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan laat je iemand hier toch een lijstje voor je maken. Heb je ook nog eens sociale controle.
Bah, ik moet gaan inpakken maar daar heb ik helemaal geen zin in.Zit het al uren uit te stellen.
Dat klinkt heerlijk!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik had:
voor: salade met warme peer, geitenkaas en uitgebakken spaanse ham
hoofd: samen met Mr.Mo een proeverij van allemaal mediterane hapjes, super lekker
toe: thee met allemaal lekkere dingetjes
bij voor en hoofd: flesje wijn met zn tweeën.
resultaat: vol(daan). Daarna nog door de sneeuw naar Plein 1944 gelopen voor de bus en nu gaan we zo lekker op bed verder dromen over emigreren
Dat ja!quote:
ik vind met z'n tweeen sinterklaas vieren ook erg gek!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Vriendje zit steeds te zeuren dat hij Sinterklaas wil vieren, (maar ik ga al met hem mee met zijn vrienden, een heel weekend sinterklaas vieren mét surprise, gedicht ect)
dus van mij hoeft het niet zo.
hij bljift alleen aandringen....
Nu had ik vanmiddag even goede zin (inmiddels alweer ver te zoeken...) en heb ik een paar cadeautjes gekocht die ik ga inpakken en dan aan de buurman vragen morgen of hij het voor de deur wil zetten. ondertussen houd ik vol chagrijnigheid vol dat ik morgen geen cadeautjes met hem wil doen
Ik ben 3 kilo aangekomen dus nog even en ik doe met je meequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik zal gaan Sonja bakkeren met wat aanvullingen erbij
eigenlijk zou ik denk ik wel 10 kilo willen afvallen![]()
maar mijzelf kennende blijft het bij dit verlangen:')
Hee PFquote:
ik doe niet aan sinterklaasquote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen!
Laatste dag dat je kan stemmen op het leukste FOK! sinterklaas icoontje.
Willen de slankies ook eens stemmen, anders winnen de ONZ-ers weer met de meeste aanhang. Dank
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR 2010
Oh, er komt ook weer een kersteditie als jullie mee willen doen
Wel aan FOK!quote:
nou als ik niet wakker was geworden van de kerkklokken en daarna een sneeuwschuivende buurman, had ik bijna 4 uur kunnen slapen..quote:Op zondag 5 december 2010 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gek he als je naar TW gaat!!!
Wat leuk!quote:Op zondag 5 december 2010 15:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn huisje is kerstklaar![]()
(lees: er staat een minikerstboom, voor zolang het duurt totdat Floris in een speelse bui is, en er hangt een kerstlampje tussen de keuken en huiskamer)
Schoonloeder?quote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar DaD
Zo, ik ga mij optutten, naar verjaardag van schoonloeder en vanavond chinees buffet
ik had bedacht dat ik nu eindelijk ruimte heb voor een echte kerstboom, maar met een kitten leek me dat toch niet zo'n geslaagd plan.quote:Op zondag 5 december 2010 15:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat leuk!Pics?
Ik heb gister ook mijn boom opgezet.
Mijn boom is 1.80m.quote:Op zondag 5 december 2010 15:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik had bedacht dat ik nu eindelijk ruimte heb voor een echte kerstboom, maar met een kitten leek me dat toch niet zo'n geslaagd plan.
Heb jij een mini of een grote boom?
Vraagt natuurlijk wel om kerstplaatjes héquote:
Ja goed!!quote:
ik ben niezo snel he, beetje engelengeduld is een schone zaakquote:Op zondag 5 december 2010 15:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vraagt natuurlijk wel om kerstplaatjes hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik mag gratisch 1x per week, omdat ik er werk. Anders zou ik er niet onder gaan, zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet :-)quote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik wilde er eigenlijk al 2 kilo af maar ik twijfel een beetje, ik geloof dat je beter wat vetjes kan hebben in de winter ivm ziekten? Dan weeg ik nog genoeg hoor, ik heb alleen echt een bolle kopf, daar hou ik niet van..
Zonnebank is ook nice ja, al is sparen voor een warm reisje ook een fijne optie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Positief punt: alle muren moeten opnieuw geverfd en gelukkig was exact de zelfde tint rood die ik er 5 jaar geleden op had gesmeerd toch nog te maken![]()
![]()
Alleen wordt er denk ik geschilderd als ik er niet ben, dus zal het waarschijnlijk net een klein beetje mislukken of uitvegen op sommige plaatsen.
Ik heb er geloof ik niet niet voor niets een jaar over gedaan om drie perfect goede kleuren uit te zoeken en ze in mijn kamer te vervenGelukkig word ik niet moe van mijzelf
![]()
Ze gooide er 400 ml ipv 40 ml water bij. Daarna wilde ze dat compenseren met meer bloem, meer suiker, meer speculaaskruiden.quote:Op zondag 5 december 2010 18:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik mag gratisch 1x per week, omdat ik er werk. Anders zou ik er niet onder gaan, zo belangrijk vind ik het nou ook weer niet :-)
lief van je mams! Wel jammer dat de pepernoten mislukt zijn
Gewoon een kartonnen doos en die goed dichttapen? Kun je geen verhuisdoos ergens kopen?quote:Op zondag 5 december 2010 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Dus ze gaan je kamer bij je ouders thuis verbouwen, Pief?
Even een vraagje voor de Slankie-vraagbaak...Als je een pakket wilt versturen, waar doe je dat dan in?
Ik wil wat kleren naar Nederland sturen omdat het allemaal niet meer in mijn koffer past. Bij het postkantoor hebben ze wel doosjes met een vaste verzendprijs, maar die zijn nogal klein. Je kunt ook gewoon op gewicht versturen, ongeacht de afmetingen, en voor kleren (veel volume maar weinig gewicht) is dat een stuk goedkoper, maar waar stop je het dan in?Het is vast een domme vraag maar ik heb dit nog nooit gedaan.
Ik had een beetje argwaan, mijn spullen staan er ook niet meer in etcquote:Op zondag 5 december 2010 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Even een vraagje voor de Slankie-vraagbaak...Als je een pakket wilt versturen, waar doe je dat dan in?
Ik wil wat kleren naar Nederland sturen omdat het allemaal niet meer in mijn koffer past. Bij het postkantoor hebben ze wel doosjes met een vaste verzendprijs, maar die zijn nogal klein. Je kunt ook gewoon op gewicht versturen, ongeacht de afmetingen, en voor kleren (veel volume maar weinig gewicht) is dat een stuk goedkoper, maar waar stop je het dan in?Het is vast een domme vraag maar ik heb dit nog nooit gedaan.
Dit is niet bepaald een maand om slank verantwoord te zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet ook ff weer stoppen met eten. Groei dicht.
Mee eensquote:Op zondag 5 december 2010 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
December heeft maar 6 feestdagen dus zijn er nu nog 22 om wel gezond te doen
verhuisdoos, oid?quote:Op zondag 5 december 2010 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
morgen wel. Vanavond niet meer. Ik ga zo maar in bed, geloof ik....quote:
Dat klinkt erg foutquote:Op zondag 5 december 2010 23:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, ik heb een grote doos én een karretje om hem naar het postkantoor te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |