Mag nog een paar maandjes rond blijven lopen, maar had zelf dus ook echt niet verwacht dat 't zo zou lopen. Heel jammer. Maar goed, this too shall pass enzo!quote:
Ja, er staan 2 vogels in je vensterbank en je hebt een tv-kastje....quote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
Kijk hoe burgerlijk ik ben?
[ afbeelding ]
Sinds vorig jaar ga ik al bijna 4x in de week. 3x meer is op zich geen probleemquote:Op maandag 6 december 2010 16:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, reken je BMR eens uit. Bijvoorbeeld hier: http://users.telenet.be/annette-guy/calc/bmr.htm en ga dan elke dag max 500kcal onder het onderhoud zitten, maar niet onder het BMR.
En 7 dagen per week sporten is onverstandig als je lichaam daar niet aan gewend is. Zeker in het begin hebben je spieren tijd nodig om te herstellen. Zo werk je blessures in de hand.
Welkom Seiramu!quote:Op maandag 6 december 2010 18:27 schreef seiramu het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar ga ik al bijna 4x in de week. 3x meer is op zich geen probleem
quote:Op maandag 6 december 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Someday we'll look back on this and it will all seem funny.
Ook geen geluk in de liefde, nee. Maar ook even niet echt ontvankelijk voor (niet dat ik daardoor meer dan 1 iemand misloop hoor) - iets teveel met mezelf bezig vrees ik.quote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef sigme het volgende:
He Ihatefastcars, wat klote. Blijf je ook nog een paar maandjes hangen?
En ben je in de liefde wel al gelukkiger (zal wel niet he, ongeluk komt nooit alleen.. ).
Suikerdipje gehad? Heb ik ook wel eens.quote:Op maandag 6 december 2010 18:42 schreef Tinkepink het volgende:
Net een paar happen honing genomen en ik voel me een stuk beter
Danke!!!! Kroegtijgerquote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Herzlichen Gluckwünsch! Na, was denn?
O fijn!!!quote:Op maandag 6 december 2010 18:42 schreef Tinkepink het volgende:
Net een paar happen honing genomen en ik voel me een stuk beter
Cool! Werken in een cafe is zo leukquote:Op maandag 6 december 2010 18:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Danke!!!! Kroegtijger
Lekker hoor!! Als je het niet op lust....quote:Op maandag 6 december 2010 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Mijn werk wil me vetmesten geloof ik.Kreeg ik vorige week al een zak met snoepgoed (kruidnoten, chocolademunten, schuimpjes etc) en een hoop taart, nu vandaag een enorme witte chocoladeletter.
Maar stiekem heb ik best een goede werkgever.
jaquote:Op maandag 6 december 2010 18:19 schreef AKnynke het volgende:
ik hoop dat ik morgen weer in Zweden kom! De vlucht die ik morgen neem is vandaag en gister al afgelast..Ik ben benieuwd. Ach, een dagje langer bij de Duitser is zo erg ngo niet....
@ Perruche: ben jij al aangekomen?
Thanks! Ik wil weer naar mijn eigen vakgebied (laat ik even weg vanwege herkenbaarheid), en dan iets in de richting van beleidsadvisering bij bijv. de overheid.quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Perruche het volgende:
Welkom Seiramu! Mooie buik in je fotoboek
V1zor, hoe staat het met de ex mevrouw?
ihatefastcarsen sterkte met zoeken naar een nieuwe baan. Wat voor iets zoek je?
Wow!!quote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
binnenvalt
Ben op de 60,4
En dat vanaf begin oktober van de 66
ff bijlezen voor zover dat gaat
Wat is een 'erkdag'?quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Perruche het volgende:
vandaag eerste erkdag gehad, was leuk!!
Kerstbomenquote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow!!
Hoe doe je het en hoe ga je het zo houden?
Ben al lang blij dat ik de boom weer vol heb hangen...
Het was eigenlijk wel een heerlijk kneuterige dag vandaag met mijn lieve vent
Ik heb ook al een boom. Een boompje, welteverstaan, bovenop de boekenkast. En die zet ik al omdat ik nu zielig thuis zit en een warme sfeer in huis een goeie remedie is tegen de zieligheid.quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zet iedereen z'n boom nu al?Dan ben je hem toch helemaal spuugzat tegen de kerst
. Als we al een boom zetten, dan zetten we die een week voor kerst ofzo. Vroeg zat.
Zou perfect bij je passen ja. Of Moppersmurf met een kerstmuts opquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet maar een Scrooge-icoontje laten maken. Even in het betreffende topic eentje aanvragen.
Ben je ook even over de voetbalgekte van mannelijk Nederland begonnen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vriend van lief was er en ze gingen me helemaal dissen dat ze niet begrepen waarom academisch opgeleide vrouwen iets doms als greys anatomy kijken
Nu ga ik zn yucca elefantis behangen met kerstlichtjes bij gebrek aan kerstboom.
Nou ik heb dat kreng al klaar omdat ik er anders toch maar tegen op zie. Nu alvast klaar...quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet maar een Scrooge-icoontje laten maken. Even in het betreffende topic eentje aanvragen.
Nee hoor, kerstbomen zijn leukquote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zet iedereen z'n boom nu al?Dan ben je hem toch helemaal spuugzat tegen de kerst
.
Ik zal duimen dat je vlucht gaat!quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef AKnynke het volgende:
brr, de website van klm zegt nu al dat er morgen vertragingen en annuleringen zijn..Jippie...
Maar van mij wel ja!quote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aantal dagen voor Kerst en dan op 2 januari dat ding weer met een noodvaart het huis uit. Lang zat. Van mij hoeft er ook geen boom, maar ja.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet de liefde terugbrengen in dat versteende hart.
Wiesda?quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog wel een leuke avatarsuggestie voor je:
[ afbeelding ].
Nou, de kreukels van narnia ken ik niet, maar ik heb wel een ander icoontje!quote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is de wrede ijskoningin uit The Chronicles of Narnia!
Dat moet gefaseerd...quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet de liefde terugbrengen in dat versteende hart.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, de kreukels van narnia ken ik niet, maar ik heb wel een ander icoontje!
quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
minimaal 20 dagen gezellig kerstlichtjes in huis
Jaaah gelukt! Vriendje was alleeb 3 kwartier te laat en dus bijna later dan het tijdstip dat er op de deur gebonsd zou worden.. dus heb 'm eerst een uitbrander gegevenquote:Op maandag 6 december 2010 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Mooi DaD!
Cali, is het nog gelukt met de cadeautjes voor de mr??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |