abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89581479
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
alleen kan ik niet zo goed klokkijken op zo iets :')!
Ik ook niet! :D
Wel digitaal, maar bij analoog moet ik altijd weer even nadenken. :D
pi_89581537
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Oo zo, nee ik betaal alles gewoon optijd/af.
Dan hoef je het daar niet voor te laten.
Vroeger was lenen bij IBG DUO goedkoper dan bij de bank wat betreft rente, ik weet alleen niet of dat nog steeds zo is.
pi_89581567
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Uh..... Maar die registratie krijg je toch alleen als je niet binnen 3 maanden weer positief staat?
Ik heb ook een CC, telt dat ook dan???
Krijgt sowieso bij elke vorm van lening een BKR-registratie, weet alleen niet wanneer het een negatieve wordt. Daarom maar even goed uitzoeken ;)
Heb er verder ook geen verstand van :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 6 december 2010 @ 12:03:30 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89581607
Ik zou niet aan dure leningen gaan beginnen :N. Heb ook ooit een Comfort Card gehad toen ik het geduld niet had om te sparen, dat is eens en nooit weer :').
Niet meer actief op Fok!
pi_89581988
Verwarming bij mij thuis werkt nog steeds niet, ben blij dat ik dit weekend bij mn ouders was. En het warme water is ook op. Wat een prutsers. Sowieso, ze lossen het vrijdag niet op, dus gaan ze het maandag pas weer proberen. Want een weekend zonder verwarming of warm water terwijl het buiten vriest, dat is toch vrij normaal.

Leuk horloge DaD!

Succes met solliciteren Vik.

En nog meer, maar vergeten om te reageren.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_89582260
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou niet aan dure leningen gaan beginnen :N. Heb ook ooit een Comfort Card gehad toen ik het geduld niet had om te sparen, dat is eens en nooit weer :').
O nee is niet om iets luxe van te kopen maar om de huur te betalen :P Maargoedd... ik krijg 1. nog geld 2. ik heb toch wel een baantje. Dus komt goed :s)
pi_89583045
quote:
13s.gif Op maandag 6 december 2010 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Heel slecht nieuws voor jou dan: Dermalex Olie bestaat niet meer. :'(
Je kunt nog bij je plaatselijke Action kijken of ze nog wat restjes hebben, maar anders heb je pech.
Manlief is nu alle andere merken aan het testen, maar heeft nog niet iets vergelijkbaars gevonden.
Noes! Eens kijken of Eucerin ook badolie ofzo heeft.
Mijn Dermalex kwam ook al van de Action idd. Oh en misschien heeft de Duitse drogist wel iets, van Weleda ofzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89583224
Hmm... En La Roche Possay?
  maandag 6 december 2010 @ 12:51:20 #59
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89583249
getsie chico, wat vervelend. Ik zou er flink over klagen bij je woningbouwvereniging, want een weekend zonder verwarming zitten is geen doen in de winter.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_89583559
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat zal boven mijn budget liggen :+
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_89583784
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is manlief nu aan het testen. :Y
Hij had wel het idee dat het niet zo'n olielaagje achterliet als Dermalex.
Inderdaad wel een ietsje duurder. :+
pi_89583843
Ik weet niet in hoeverre je gevoelig bent voor toevoegingen, maar Nivea heeft ook een doucheolie.
Wat betreft prijs wel het proberen waard denk ik. :)
pi_89583964
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik weet niet in hoeverre je gevoelig bent voor toevoegingen, maar Nivea heeft ook een doucheolie.
Wat betreft prijs wel het proberen waard denk ik. :)
Ik heb ook wel eens Natusan gehad. Daar kun je mee in bad en je kunt jezelf ermee insmeren als je nog nat bent. Was ook fijn.
  Vis een optie? maandag 6 december 2010 @ 13:34:26 #64
70532 loveli
N
pi_89584562
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is rood staan het zelfde als een prive krediet bij de abn amro? Ik wil graag rood kunnen staan voor nood maar ik hoef geen lening. Nou ja het IS wel een lening.. Ik hoop dat ik duidelijk ben want het kantoor gaat pas om 13.00 open }:|

En hoe kan ik lenen van de ib-groep? Zag het vroegerr staan maar nu niet. Twijfel ook of het slim is, ik heb in principe toch wel werk geloof ik! Dus dan zou ik nu een keer 3-4-500 euro nodig hebben maar daarna verdien ik dat weer terug maar die schuld blijft oplopen. Dan is 300 euro nu 600 euro over 3 jaar bij-wijze-van.

Had ik maar een geldboom in de tuin :P En een tuin.
Hm.. rood kunnen staan maar niet willen vereist een goede discipline (aldus mijn Lagerfelds). Rood staan is een lening en je moet een krediet nemen van 1000 euro, omdat bedragen lager dan dat niet geregistreerd hoeven worden bij het BKR. Misschien hebben ze voor studentenlenignen andere voorwaarden, maar bij mijn bank is het of nul, of >1000.
crap in = crap out
pi_89584712
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Hm.. rood kunnen staan maar niet willen vereist een goede discipline (aldus mijn Lagerfelds). Rood staan is een lening en je moet een krediet nemen van 1000 euro, omdat bedragen lager dan dat niet geregistreerd hoeven worden bij het BKR. Misschien hebben ze voor studentenlenignen andere voorwaarden, maar bij mijn bank is het of nul, of >1000.
Bij de ING kun je 500.
Oja dat moet ik weer aanvragen :7 just in case. Ik zal maar wachten tot ik de sleutel in mijn pootjes heb.
  Vis een optie? maandag 6 december 2010 @ 13:44:43 #66
70532 loveli
N
pi_89584889
Misschien dat het vroeger 1000 gulden was en nu 500 euro? Ben niet zo heel erg meer van de bankzaken.
crap in = crap out
pi_89585311
Goedemiddag! :o
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_89585336
M'n essay is af, maar durf 'm zoals gewoonlijk niet in te leveren :')!

nice..
Ja doei.
pi_89585975
Voor een niet-werkende verwarming is het hier knap warm. Ik overweeg de buitendeur open te zitten, het gaat hier richting de 25 graden. Ook niet helemaal de bedoeling.
pi_89586202
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:13 schreef Chicolate het volgende:
Voor een niet-werkende verwarming is het hier knap warm. Ik overweeg de buitendeur open te zitten, het gaat hier richting de 25 graden. Ook niet helemaal de bedoeling.
Dat kan toch niet? :?
Zijn de buizen van de verwarming wel warm dan?
pi_89586233
da's goed warm! :o
Ja doei.
pi_89586681
Kunt het wel Mo! Niet zo schijterig :P

25 graden :o

Mijzelf alsnog maar even een sinterklaascadeau gedaan :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 6 december 2010 @ 14:35:05 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89586862
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef V1z0R het volgende:
Kunt het wel Mo! Niet zo schijterig :P

25 graden :o

Mijzelf alsnog maar even een sinterklaascadeau gedaan :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil nog wel eens zo'n buiktrainer hebben. Lijkt me een stuk cooler dan op zo'n kutmatje.
Niet meer actief op Fok!
pi_89586936
ingeleverd! Nu bijna thuis :9
Ja doei.
pi_89587047
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
ingeleverd! Nu bijna thuis :9
^O^
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89587053
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Dat kan toch niet? :?
Zijn de buizen van de verwarming wel warm dan?
Ik weet niet of de buizen warm zijn, maar de vloer voelt niet echt warm aan ofzo. Het zal ook geen 25 zijn, ik denk dat die thermometer gewoon niet klopt. Maar het is zeker wel een stuk warmer dan een paar dagen geleden en ik zou niet weten hoe dat nou weer kan. Misschien warmte van de huizen naast me.
pi_89587129
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil nog wel eens zo'n buiktrainer hebben. Lijkt me een stuk cooler dan op zo'n kutmatje.
Zoiets?

Is op zich wel handiger dan zo'n matje! Kunt met zo'n ding ook een grotere hoek pakken (dus intensiever)
pi_89587235
Ik heb hele erge WOG :@ Kan me nergens toe zetten, wat niet handig is als er allemaal stapels liggen die weg moeten. Nou ja, ik heb nog tot 21 uur O-)
  maandag 6 december 2010 @ 14:45:00 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89587249
Hoi.
Daglijstje
t.half uurtje sport
o. 2 kommen brinta
t. banaan
l. 250 gram sperziebonen met sesamzaadjes + zo#n blok gegratineerde vis uit de vriezer
t. 3 dropjes + koffie met likeur
d. weet ik nog niet
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 6 december 2010 @ 14:45:07 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_89587256
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=383224&rq=gnocchi+mozzarella

Dit ga ik vanavond eten :9. Hoop ik dan (als ze hier basilicum hebben). Pan is wel lastig schoon te maken met die gesmolten mozzarella :P.

Ik ga nu eerst maar eens naar de AH. Vandaag beetje lamlendig dagje (lezen, series en films kijken) en morgen ga ik brieven schrijven :). Of brieven aanpassen eigenlijk, want ik heb gelukkig al een goeie basisbrief :).
Niet meer actief op Fok!
pi_89587881
Ziet er lekker uit Vik! :9~

De kersthit van het jaar al weer gevonden!
pi_89589013
Nou, mijn gevoel van WOG was ter bescherming kennelijl, heb nu vijf boeken ingevoerd en bij alle vijf wel iets fout gedaan }:| gelukkig controleer ik mezelf altijd.
pi_89589036
Zie je, zelfs hier posten gaat niet goed :'(
pi_89589090
en thuis!

:z nog even boodschapjes gedaan, alvast decemberzegels gehaald om kerstkaartjes te sturen en een beterschaps kaart voor m'n paps! Die heeft z'n voet gebroken, al sinds donderdag :') maar hij liet er vandaag toch maar eens naar kijken... minimaal 4 weken gips.. en mijn vader kennende gaat dat humeur-technisch een hel worden _O-
Ja doei.
  maandag 6 december 2010 @ 15:32:56 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89589280
Haidiehai!

In afwachting van de internetmeneren die zouden moeten komen vandaag maar even een egopost over wat ik gedaan heb dit weekend :+
Samengevat:
- Naar een 4 jaar en ouder performance van Aladdin in het Theater O+ Was leuk!
- Lunchen bij een Indiaas vriendinnetje met een groepje :9 3 gangen :o
- Naar York om Sinterklaas te vieren met 3 Nederlanders en een Duitse :D
- Dag erna: naar Whitby! Abbey en zee bekeken, fertility symbol snowwoman gemaakt :') thee en scones gehad bij Sherlock's Teahouse O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 6 december 2010 @ 15:33:48 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89589322
Klinkt als een übertof weekend Maria.
pi_89589329
Leuk Maria!

Ik wilde gaan slapen ;( maar de buren zijn aan 't timmeren ;(
Ja doei.
  maandag 6 december 2010 @ 15:38:06 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_89589522
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt als een übertof weekend Maria.
:Y O+ Ben weer helemaal opgeladen, was een super laatste weekend in Engeland :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 6 december 2010 @ 15:40:16 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_89589616
klinkt super Maria!!

Ik twijfel over RPM vanaaf. Ik wil wel, het is de enige avond dat ik kan, maar m'n lijf doet zo'n zeer :'(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_89589771
Ik eet echt veel de laatste tijd. Gelukkig kan ik de komende 7 dagen elke dag naar de sportschool. Vanaf morgen ga ik écht letten op wat ik eet. Eigenlijk was ik dat vandaag al van plan maar ik heb gefaald. Ik wil voortaan elke dag 1500 - 1800 kcal eten op dagen dat ik sport en tussen de 1200 en 1500 op niet-sport dagen! Ik durf echt niet meer op de weegschaal te staan. Al mijn broeken passen nog evengoed maar ik voel me gewoon vies en zwaar. Waarschijnlijk ben ik niet eens zoveel aangekomen maar ik ben gewoon bang om op de weegschaal te staan.

Vandaag had ik rond 13.00u al 1600kcal naar binnengewerkt. Omdat ik al meer dan genoeg heb gegeten moet ik maar weer op morgen wachten tot ik iets eet zucht ;_;. Vanaf morgen ga ik weer gewoon om de 2 uur iets eten van onder de 200kcal!
pi_89589811
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
klinkt super Maria!!

Ik twijfel over RPM vanaaf. Ik wil wel, het is de enige avond dat ik kan, maar m'n lijf doet zo'n zeer :'(.
niet gaan...
Zelf sta ik ook weer voor morgen ingeschreven, maar zoals ik me nu voel :')!
Ja doei.
pi_89589894
seimaru, ik vind 1500-1800 kcal op een sportdag erg weinig. Ik eet dat zelf juist op niet-sportdagen. Bereken anders je BMR eens ergens online, dan zie je hoeveel je per dag moet eten om je lichaam te onderhouden.
pi_89590384
Heb juist de behoefte aan sporten wanneer lijf zegt geen zin te hebben. Na tijd voel ik me dan altijd beter.

seiramu, serieus 7 dagen naar sportschool? Rusten is ook belangrijk he!
Beetje hypocriet aangezien ik weken zat heb met 6x sporten. Zwemmen doe ik echter vooral voor de ontspanning, dus dan is het nog maar 4x.
pi_89590455
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:47 schreef Chicolate het volgende:
seimaru, ik vind 1500-1800 kcal op een sportdag erg weinig. Ik eet dat zelf juist op niet-sportdagen. Bereken anders je BMR eens ergens online, dan zie je hoeveel je per dag moet eten om je lichaam te onderhouden.
Maar lieve schat, ik ben 1m53. Mijn max kcal-inname ligt dus veel lager :)

@V1z0R
Waarschijnlijk neem ik wel een dagje rust uiteindelijk ;) ik wil in ieder geval minstens 5x gaan deze week (minstens 2 uur per keer).
pi_89590486
maar lieve schat, hoe moeten wij dat weten als je dat niet zegt in je voorstelstukje?
Ja doei.
pi_89590573
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:59 schreef seiramu het volgende:

[..]

Maar lieve schat, ik ben 1m53. Mijn max kcal-inname ligt dus veel lager :)

@V1z0R
Waarschijnlijk neem ik wel een dagje rust uiteindelijk ;) ik wil in ieder geval minstens 5x gaan deze week (minstens 2 uur per keer).
Daarom zeg ik, reken je BMR eens uit. Bijvoorbeeld hier: http://users.telenet.be/annette-guy/calc/bmr.htm en ga dan elke dag max 500kcal onder het onderhoud zitten, maar niet onder het BMR.

En 7 dagen per week sporten is onverstandig als je lichaam daar niet aan gewend is. Zeker in het begin hebben je spieren tijd nodig om te herstellen. Zo werk je blessures in de hand.
pi_89590784
Nou ja je hebt sporten en sporten he..
pi_89590864
2uur per keer en dat 5x in de week :o
Ik weet niet hoe vaak je nu gaat, maar van 2 a 3x sporten in de week is die sprong maar niet zo gemaakt hoor! En wat Chico ook zegt, zo werk je blessures wel heel erg in de hand.
  maandag 6 december 2010 @ 16:19:43 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89591238
Ach, 7x sporten per week hou je normaal gesproken toch niet heel lang vol. Zeker niet in combinatie met een flinke calorienreductie. Ik maak me dus niet zo'n zorgen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')