Zeker verstandiger, en had ik ook best volgehouden. Maar moet dus gewoon vertrekken. Pm volgt.quote:Op maandag 6 december 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Awww!
Was het niet verstandiger geweest om je baan aan te houden tot je iets anders had?. Of was het echt niet meer uit te houden?.
Pm staat open!.
nee wat k*tquote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef ihatefastcars het volgende:
Baan dus inderdaad binnenkort kwijt (lang verhaal, en iets te herkenbaar) en zojuist ook een hele berg afwijzingen ontvangen (5 binnen het uur). Kortom, kan letterlijk wel janken dat ik hier een vast contract voor heb opgegeven...
/dagboek post
Lief, dank je (wereldbaan zat ook nog niet tussen die banen waar ik voor afgewezen benquote:Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Sjips Vik.![]()
Maar eigenlijk klonk die andere baan veel leuker.
[..]
Sjit zeg.![]()
Ben wel benieuwd naar het verhaal inmiddels, PM-box staat open mocht je het kwijt willen.![]()
Nu is het even sjit, maar als je straks je wereldbaan hebt kijk je hier met een glimlach op terug.
Ok, dus het was niet je eigen keus? Wat kut ineensquote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Zeker verstandiger, en had ik ook best volgehouden. Maar moet dus gewoon vertrekken. Pm volgt.
Als de stroom eruit knalt, dan meteen zodra je het apparaat in het stopcontact doet.quote:Op maandag 6 december 2010 17:06 schreef Syrena het volgende:
Wat rottig ihatefastcarsHoop dat je snel wat hoort van de wereldbaan
![]()
Ik heb de waterkoker mee achter de balie genomendurfde hem op kantoor niet aan te zetten omdat de stoppen daar nog wel eens willen springen. De waterkoker zit daar op de groep waar ook de studentenpc's op zitten.
Ahhh en nu is mijn water klaaren de lichten zijn nog aan.
Hier begint knalt hij er pas uit als ie halverwege het kookproces is. Sta je op je water te wachten en je ondertussen af te vragen waarom je ineens de radio niet meer hoort en er studenten paniekerig rondrennenquote:Op maandag 6 december 2010 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als de stroom eruit knalt, dan meteen zodra je het apparaat in het stopcontact doet.
Ik heb er helaas ervaring mee.
ik ook, maar dat is niet heel gek... met zo weinig slaap dit weekendquote:Op maandag 6 december 2010 17:16 schreef Tinkepink het volgende:
Jouw lijstje ziet er pas echt lekker uit uniek.
Ik ben ineens moeNeit normaal meer.
Wel fijn, zo'n vriendin. En het komt vast wel goed. Als je wilt, kun je me pm-en naar wat voor baan je zoekt. Ik ben voor XM ook aan het kijken (in het onderwijs en de kunst heb ik geen netwerk, dus Vik kan ik niet helpen)quote:Op maandag 6 december 2010 17:42 schreef ihatefastcars het volgende:
Bedankt dames voor le support!![]()
Net even schaamteloos bij vriendin uit zitten huilen (ze belde voor de gezelligheid - poor her), altijd fijn.
quote:Op maandag 6 december 2010 17:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wel fijn, zo'n vriendin. En het komt vast wel goed. Als je wilt, kun je me pm-en naar wat voor baan je zoekt. Ik ben voor XM ook aan het kijken (in het onderwijs en de kunst heb ik geen netwerk, dus Vik kan ik niet helpen)
Mag nog een paar maandjes rond blijven lopen, maar had zelf dus ook echt niet verwacht dat 't zo zou lopen. Heel jammer. Maar goed, this too shall pass enzo!quote:
Ja, er staan 2 vogels in je vensterbank en je hebt een tv-kastje....quote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
Kijk hoe burgerlijk ik ben?
[ afbeelding ]
Sinds vorig jaar ga ik al bijna 4x in de week. 3x meer is op zich geen probleemquote:Op maandag 6 december 2010 16:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, reken je BMR eens uit. Bijvoorbeeld hier: http://users.telenet.be/annette-guy/calc/bmr.htm en ga dan elke dag max 500kcal onder het onderhoud zitten, maar niet onder het BMR.
En 7 dagen per week sporten is onverstandig als je lichaam daar niet aan gewend is. Zeker in het begin hebben je spieren tijd nodig om te herstellen. Zo werk je blessures in de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |