Jammer Vikquote:Op maandag 6 december 2010 16:24 schreef Viking84 het volgende:
afgewezen voor die baan waar ik het vorige week over had (op afstand lesgeven via elektronische leeromgeving). Ach, het was toch te ver weg en er komt ongetwijfeld iets beters
. Zal morgen nog even mailen om te vragen waarom ze me niet uitnodigen voor een gesprek
.
Het was toch maar voor een jaar en grotendeels vanuit huis; niet helemaal mijn ding dusquote:Op maandag 6 december 2010 16:28 schreef progje het volgende:
[..]
dat is wel de juiste instelling inderdaad
Awww!quote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef ihatefastcars het volgende:
Baan dus inderdaad binnenkort kwijt (lang verhaal, en iets te herkenbaar) en zojuist ook een hele berg afwijzingen ontvangen (5 binnen het uur). Kortom, kan letterlijk wel janken dat ik hier een vast contract voor heb opgegeven...
/dagboek post
Sjit zeg.quote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef ihatefastcars het volgende:
Baan dus inderdaad binnenkort kwijt (lang verhaal, en iets te herkenbaar) en zojuist ook een hele berg afwijzingen ontvangen (5 binnen het uur). Kortom, kan letterlijk wel janken dat ik hier een vast contract voor heb opgegeven...
/dagboek post
Nergens voor nodig dat laatste, gezien dat stukje over je broeken.quote:Op maandag 6 december 2010 15:44 schreef seiramu het volgende:..... Al mijn broeken passen nog evengoed maar ik voel me gewoon vies en zwaar. Waarschijnlijk ben ik niet eens zoveel aangekomen maar ik ben gewoon bang om op de weegschaal te staan.
Vandaag had ik rond 13.00u al 1600kcal naar binnengewerkt. Omdat ik al meer dan genoeg heb gegeten moet ik maar weer op morgen wachten tot ik iets eet zucht ;_;. Vanaf morgen ga ik weer gewoon om de 2 uur iets eten van onder de 200kcal!
awhquote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef ihatefastcars het volgende:
/dagboek post
Dat houd ik mezelf ook voor iddquote:Op maandag 6 december 2010 16:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Sjips Vik.![]()
Maar eigenlijk klonk die andere baan veel leuker.
[..]
Sjit zeg.![]()
Ben wel benieuwd naar het verhaal inmiddels, PM-box staat open mocht je het kwijt willen.![]()
Nu is het even sjit, maar als je straks je wereldbaan hebt kijk je hier met een glimlach op terug.![]()
Dat dus.quote:Op maandag 6 december 2010 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet niet precies wat voor baan je eerst had en waarom je die hebt opgegeven en zo, maar je kan wel wat sterkte gebruiken, denk ik zo, ihatefastcars. Dus:.
quote:Op maandag 6 december 2010 16:34 schreef ihatefastcars het volgende:
/dagboek post
ik zou dan van m'n fiets lazerenquote:Op maandag 6 december 2010 16:45 schreef Tinkepink het volgende:
Maar goed dat je neit gaat rpm-en XM
Gezonde levenshouding!quote:Op maandag 6 december 2010 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat houd ik mezelf ook voor idd. Elke tegenvaller leidt tot iets nieuws dat je zonder die tegenvaller misgelopen was. Ik beweer een atheïst te zijn, maar stiekem denk ik toch dat dingen gebeuren met een reden
. Of dat maak ik mezelf althans wijs, omdat het dan gemakkelijker is om met teleurstellingen te lezen.
Ik heb de afgelopen weken zoveel gevroten dat ik eigenlijk minstens 2 weken helemaal niet zou moeten eten om dat te compenserenquote:Op maandag 6 december 2010 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou dan van m'n fiets lazeren
Zo werkt dat niet en dat weet je bestquote:Op maandag 6 december 2010 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken zoveel gevroten dat ik eigenlijk minstens 2 weken helemaal niet zou moeten eten om dat te compenseren![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |