quote:Op maandag 6 december 2010 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Someday we'll look back on this and it will all seem funny.
Ook geen geluk in de liefde, nee. Maar ook even niet echt ontvankelijk voor (niet dat ik daardoor meer dan 1 iemand misloop hoor) - iets teveel met mezelf bezig vrees ik.quote:Op maandag 6 december 2010 18:16 schreef sigme het volgende:
He Ihatefastcars, wat klote. Blijf je ook nog een paar maandjes hangen?
En ben je in de liefde wel al gelukkiger (zal wel niet he, ongeluk komt nooit alleen.. ).
Suikerdipje gehad? Heb ik ook wel eens.quote:Op maandag 6 december 2010 18:42 schreef Tinkepink het volgende:
Net een paar happen honing genomen en ik voel me een stuk beter
Danke!!!! Kroegtijgerquote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Herzlichen Gluckwünsch! Na, was denn?
O fijn!!!quote:Op maandag 6 december 2010 18:42 schreef Tinkepink het volgende:
Net een paar happen honing genomen en ik voel me een stuk beter
Cool! Werken in een cafe is zo leukquote:Op maandag 6 december 2010 18:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Danke!!!! Kroegtijger
Lekker hoor!! Als je het niet op lust....quote:Op maandag 6 december 2010 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Mijn werk wil me vetmesten geloof ik.Kreeg ik vorige week al een zak met snoepgoed (kruidnoten, chocolademunten, schuimpjes etc) en een hoop taart, nu vandaag een enorme witte chocoladeletter.
Maar stiekem heb ik best een goede werkgever.
jaquote:Op maandag 6 december 2010 18:19 schreef AKnynke het volgende:
ik hoop dat ik morgen weer in Zweden kom! De vlucht die ik morgen neem is vandaag en gister al afgelast..Ik ben benieuwd. Ach, een dagje langer bij de Duitser is zo erg ngo niet....
@ Perruche: ben jij al aangekomen?
Thanks! Ik wil weer naar mijn eigen vakgebied (laat ik even weg vanwege herkenbaarheid), en dan iets in de richting van beleidsadvisering bij bijv. de overheid.quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Perruche het volgende:
Welkom Seiramu! Mooie buik in je fotoboek
V1zor, hoe staat het met de ex mevrouw?
ihatefastcarsen sterkte met zoeken naar een nieuwe baan. Wat voor iets zoek je?
Wow!!quote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef Ml-etje het volgende:
binnenvalt
Ben op de 60,4
En dat vanaf begin oktober van de 66
ff bijlezen voor zover dat gaat
Wat is een 'erkdag'?quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Perruche het volgende:
vandaag eerste erkdag gehad, was leuk!!
Kerstbomenquote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wow!!
Hoe doe je het en hoe ga je het zo houden?
Ben al lang blij dat ik de boom weer vol heb hangen...
Het was eigenlijk wel een heerlijk kneuterige dag vandaag met mijn lieve vent
Ik heb ook al een boom. Een boompje, welteverstaan, bovenop de boekenkast. En die zet ik al omdat ik nu zielig thuis zit en een warme sfeer in huis een goeie remedie is tegen de zieligheid.quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zet iedereen z'n boom nu al?Dan ben je hem toch helemaal spuugzat tegen de kerst
. Als we al een boom zetten, dan zetten we die een week voor kerst ofzo. Vroeg zat.
Zou perfect bij je passen ja. Of Moppersmurf met een kerstmuts opquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet maar een Scrooge-icoontje laten maken. Even in het betreffende topic eentje aanvragen.
Ben je ook even over de voetbalgekte van mannelijk Nederland begonnen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vriend van lief was er en ze gingen me helemaal dissen dat ze niet begrepen waarom academisch opgeleide vrouwen iets doms als greys anatomy kijken
Nu ga ik zn yucca elefantis behangen met kerstlichtjes bij gebrek aan kerstboom.
Nou ik heb dat kreng al klaar omdat ik er anders toch maar tegen op zie. Nu alvast klaar...quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet maar een Scrooge-icoontje laten maken. Even in het betreffende topic eentje aanvragen.
Nee hoor, kerstbomen zijn leukquote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom zet iedereen z'n boom nu al?Dan ben je hem toch helemaal spuugzat tegen de kerst
.
Ik zal duimen dat je vlucht gaat!quote:Op maandag 6 december 2010 21:31 schreef AKnynke het volgende:
brr, de website van klm zegt nu al dat er morgen vertragingen en annuleringen zijn..Jippie...
Maar van mij wel ja!quote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aantal dagen voor Kerst en dan op 2 januari dat ding weer met een noodvaart het huis uit. Lang zat. Van mij hoeft er ook geen boom, maar ja.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet de liefde terugbrengen in dat versteende hart.
Wiesda?quote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog wel een leuke avatarsuggestie voor je:
[ afbeelding ].
Nou, de kreukels van narnia ken ik niet, maar ik heb wel een ander icoontje!quote:Op maandag 6 december 2010 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is de wrede ijskoningin uit The Chronicles of Narnia!
Dat moet gefaseerd...quote:Op maandag 6 december 2010 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij moet de liefde terugbrengen in dat versteende hart.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, de kreukels van narnia ken ik niet, maar ik heb wel een ander icoontje!
quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
minimaal 20 dagen gezellig kerstlichtjes in huis
Jaaah gelukt! Vriendje was alleeb 3 kwartier te laat en dus bijna later dan het tijdstip dat er op de deur gebonsd zou worden.. dus heb 'm eerst een uitbrander gegevenquote:Op maandag 6 december 2010 10:15 schreef Phaidra het volgende:
Mooi DaD!
Cali, is het nog gelukt met de cadeautjes voor de mr??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!Ja doei.
ja, maar tegelijk ook 'levensreddend', ik slaap gewoon niet met een verstopte neus... echt NIETquote:
Thanks! Ja, ben erg trots op wat ik heb bereikt. Ik wil nog een paar kg afvallen maar eigenlijk ben ik nu al tevreden.quote:Op maandag 6 december 2010 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom Seiramu!
Ik zie in je fotoboek dat je al even bezig bent en al veel resultaat geboekt hebt.
Succes met de laatste beetjes! Wil je vertellen hoe je dat eerste stuk voor elkaar gekregen hebt? En wat eet je zoal op een dag en wat wķl je eten op een dag (niet de hoeveelheid calorieėn dus, maar echt wat je eet)?
Soms eet ik i.p.v. koekjes ook een boterham. Of een boterham én koekjes. Het is geen precieze lijst, gewoon wat even in mij opkwam want ik eet niet elke dag hetzelfde. Soms eet ik alleen maar boterhammen op een dagquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:19 schreef _Calimero_ het volgende:
eet je maar 1 boterham overdag, na je ontbijt? dat vind ik echt weinig! Zou je dan niet de koekjes vervangen door nog 2 boterhammen bijvoorbeeld?
DaD Succes vandaag!
Ihfc sterkte nog gewenst....!
En PF gefeli met je nieuwe baan!
Straten in woonwijken zijn nog wel glibberig ja...quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Is het nog glad hier, XM? Ik wil hardlopen!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Tot 3, ik lag al in 'al' in bed toenquote:Op dinsdag 7 december 2010 05:47 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Tot in de kleine uurtjes gewerkt, PF?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik snap XM wel met de bomenhaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
zit jouw snot in je broek dan??quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Volgens de huisarts ga ik niet dood, tenminste, niet op korte termijn door doodbloeding uit m'n neus!
oh, en m'n broek zit wat losser
5 ongeveer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef loveli het volgende:
Ik heb een senseo![]()
Hoeveel jaar loop ik achter?
bah, vieze koffie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:56 schreef loveli het volgende:
Ik heb een senseo![]()
Hoeveel jaar loop ik achter?
oh nee, bah. Oploskoffie is het vieste van het vieste...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
goede oploskoffie is beter, vind ik
Koffie is heerlijk. Wij hebben 5 koffiezetapparatenquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Koffie is per definitie goor! Beter drinken jullie thee, groene thee!
Neem op z'n minst (extra) Dark Roast!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:15 schreef loveli het volgende:
Ik had altijd van die grove maling met een caffe-presse, maar zetten is een klus en schoonmaken is zo ellendig dat ik vaak de koffie maar laat zitten. Senseo leek me beter, duf hoofd - knop - klaar.
Ik meld het wel als ik spijt krijg
ik ben vooral gek op de koffie bij m'n ouders, die hebben zo'n espresso apparaat die de bonen zelf maalt...Heerlijke koffie. Anders vind ik koffie uit een cafetiere (kafetirere koffietierre?) ook er erg lekker...Filterkoffie komt daarna...quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Koffie is heerlijk. Wij hebben 5 koffiezetapparatenmaar gebruiken vooral de old-skool Braun koffiezetter met filters en gewone filtermaling. Purrrfect.
Koffie droogt meer uitquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:21 schreef V1z0R het volgende:
Bij verkoudheid moet je toch niet al teveel thee drinken? Droogt uit meen ik mij te herinneren...
Kan nog maar 2 koppen koffie op een dag drinken, anders kan ik 's avonds niet meer slapen en gaat m'n maag tekeer
Ziieeeen!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:25 schreef Viking84 het volgende:
De advocaat heeft een brief opgesteld voor de school en hij is prachtig!. Ik was een beetje bang dat 'ie te grimmig zou worden (en dat wil ik niet), maar hij is keurig
.
Ik mail hem wel even. Naar je MSN-adres?quote:
Ja of naar mn gmail. Dat is voorachternaam @ gmail.com.quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik mail hem wel even. Naar je MSN-adres?
Ik heb er wel een paar opmerkingen bij, dingen die ze van mij moet aanpassen.
Ja, alleen nu nog een keer met bijlage?quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:48 schreef motorbloempje het volgende:
Vies:Kan ook kaakholteontsteking zijn. Dat heb ik dan ook. Verder geen koorts of pijn. Enige dat ik had was dat ik ongelofeloos moe was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen!"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, alleen nu nog een keer met bijlage?
quote:Netwerken voor introverte mensen
Bron: Commerciėle Communicatie
Dat effectief netwerken alleen voorbehouden is aan extraverte mensen, is een duidelijk misverstand. Introvert of extravert, beide kunnen veel voordeel behalen uit het netwerken. De combinatie van beide type mensen maakt het alleen maar leuker. Ben jij een introvert type? Denk dan eens aan het volgende om jouw netwerkplezier te vergroten.
Introverte mensen hebben een aantal prettige eigenschappen. Ze denken eerst goed na voordat ze hun mond open doen, laten zich niet te veel leiden door externe prikkels en maken niet snel een arrogante indruk. Doordat introverte mensen meer observeren en dingen aanvullen, krijgen ze een beter beeld van de situatie en personen die ze ontmoeten op een netwerkbijeenkomst. Voeg daar aan toe dat introverte mensen vaak goede luisteraars zijn die zich op één ding tegelijk concentreren, en je hebt een fijne gesprekspartner waar je een relatie mee op kunt bouwen.
Minder prettige eigenschappen zijn er uiteraard ook. Zo loopt een introverte persoon het risico dat hij of zij door te veel externe prikkels (veel mensen of geluiden op een bijeenkomst bijvoorbeeld), vermoeid raakt. Langer nadenken en een verlegen uitstraling kan tot gevolg hebben dat ze kansen missen. Het omgaan met vertrouwde en bekende mensen - de voorkeur van introverte mensen - is soms belemmerend om nieuwe mensen te leren kennen.
Herken je jezelf als introvert type? Met de volgende tips grijp je effectief iedere netwerkkans.
Effectieve netwerktips* Open staan om te delen.Ontwikkel de bereidheid om open te staan voor anderen. Zij zijn ook in jou geļnteresseerd! Datzelfde geldt voor het delen van kennis en inzichten. Geef vaker je mening en laat zien wat jij aan expertise in huis hebt. Anderen waarderen dat enorm.
* Kies de een-op-een situatie om mensen te ontmoeten.Probeer mensen op een netwerkbijeenkomst zoveel mogelijk apart te spreken, in plaats van je te mengen in groepen.
* Stel vragen.Gerichte vragen zorgen er voor dat je de ander beter leert kennen en aan elkaar went. De aandacht gaat dat vanzelf soepeler over naar jou. Stimuleer de ander om door te praten met vragen zoals Wat interessant, hoe doe je dat of Vertel daar eens meer over.
* Bereid je goed voor. Een inkopper, maar wel een heel belangrijke. Verdiep je in een aantal mensen die je wilt spreken en de situatie waar je in terecht komt. Ontspan jezelf voor je op iemand afstapt (twee keer diep ademhalen doet wonderen). Oefen als je dat prettig vindt vooraf met een paar vragen of startzinnen om je gesprek te beginnen. Overigens: een simpel hallo is vaak al genoeg om een gesprek aan te knopen.
* Het is maar een moment.Zie je enorm op tegen het bezoeken van een bijeenkomst? Bedenk dat dan het maar een moment in de tijd is. Met een aantal uur kom je een heel eind, en als je het echt niet naar je zin hebt dan ga je gewoon weg.
Veel mensen voelen zich ongemakkelijk op een netwerkbijeenkomst. Bepaal jouw eigen tempo en vergeet vooral niet om er van te genieten!
Niet per se nu, maar ik wil vooralsnog wel een deurtje open laten staan (tenzij de school enorm gaat lopen bokken). Vandaar dat het voor mij ook belangrijk was dat het een nette, niet verwijtende brief was. Het is misschien onbegrijpelijk dat ik überhaupt overweeg nog terug te gaan, maar ik had het daar zeer naar mijn zin en zolang het bestuur doet wat ze moet doen (wat ze nu dus niet gedaan heeft) heb ik weinig met het bestuur te maken en veel met mijn fijne collega's en leerlingen, zoals het hoortquote:Op dinsdag 7 december 2010 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
maar je wilt toch niet meer terug? Of wel?
Wat een stom liedquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)t%20anti%20kerstlied
Er zijn natuurlijk duizenden mensen die sociaal niet erg ehh ontwikkeld zijn, of te verlegen om iemand aan te kijken. Dat zeg ik ook helemaal niet, maar wat vaak wordt gedacht is dat extravert = iemand die sociaal is en introvert = iemand die absoluut niet sociaal handig is en dįt hoeft absoluut niet waar te zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:46 schreef V1z0R het volgende:
Ken er voldoende die dat wel zijn Cali
Had een mede-stagiair bij PinkRoccade, die durfde niet bij vreemde vrouwen in de buurt te komen...
Ging altijd in de lange rij voor de kassa staan, ook al had hij geld op z'n chipknip staan, omdat bij de kassa voor alleen chipknip een meid erachter zat
Verder wel interessant inderdaad!
Niets ernstigs hoop ik?quote:
Flinke griep.quote:
Dubbelquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik val even binnen zonder bij te lezen. Heb een baan!. En een mailtje dat ik een 10 heb gehaald voor een opdracht van de uni.
.
quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
Bikram Yoga staat in mijn facebook bij de sponsored links
wat goed!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik val even binnen zonder bij te lezen. Heb een baan!. En een mailtje dat ik een 10 heb gehaald voor een opdracht van de uni.
.
Daar gaan wij binnenkort naartoe! En hierbij reserveer ik dat matje in het water alvastquote:
Ga jij maar lekker naast de kaas liggenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar gaan wij binnenkort naartoe! En hierbij reserveer ik dat matje in het water alvast.
Nee, die sodemieter ik eraf, duhquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naast de kaas liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |