Nicequote:Op maandag 6 december 2010 10:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whaaa!. Ik heb een uitnodiging om te komen praten over het invullen van een vacature op mijn stageschool.
.
Dank jequote:Op maandag 6 december 2010 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Vik sterkte met het vinden van nieuw werk!
Genieten is er niet echt bij! Ik heb al een keer een jaar thuisgezeten en dat wil ik niet weerquote:En geniet nog maar even van de vrije tijd die je nu hebt
Heb jij enig idee wat 8 lesuren (op de onderbouw) op zouden leveren?quote:Op maandag 6 december 2010 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nice. Gaat het je allemaal nog flink wat doekoes opleveren straks
.
Had je mijn tip op Facebook nog gezien?quote:Op maandag 6 december 2010 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben dus weer vacatures aan het zoeken.
Opties:
- alles wat met onderwijs te maken heeft (dus zowel voor als achter de coulissen).
- alles wat met teksten schrijven te maken heeft, mits het niet op freelancebasis is.
Ik word welvan het feit dat ik in een goeie regio zit!
Als jullie nog ideeën hebben, hoor ik het graag.
800 euro bruto schat ik ongeveer (uitgaande van iets minder dan 2500 euro voor 25 uur)quote:Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb jij enig idee wat 8 lesuren (op de onderbouw) op zouden leveren?
En succes met het vinden van een nieuwe baan!
Ja maar dat is regulier onderwijsquote:Op maandag 6 december 2010 11:15 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Had je mijn tip op Facebook nog gezien?
Het Luzac heeft ook een vacature, maar kwam je daar niet juist net vandaan? Of was dat een andere instelling?quote:Op maandag 6 december 2010 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar dat is regulier onderwijs. Helaas geen optie
.
Nee, kom niet van het Luzac. Welke vestiging heeft een vacature?quote:Op maandag 6 december 2010 11:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Het Luzac heeft ook een vacature, maar kwam je daar niet juist net vandaan? Of was dat een andere instelling?
Zie hier.quote:Op maandag 6 december 2010 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, kom niet van het Luzac. Welke vestiging heeft een vacature?.
Ja hoop ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 11:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Zie hier.
Ah, je had het alnou mooi! Hopen dat het wat wordt
.
*weer terug in lurkstand gaat*
Sorry, wist ik niet. Nee dan lijkt thuiszitten mij ook niet zo leuk toe...quote:Op maandag 6 december 2010 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Genieten is er niet echt bij! Ik heb al een keer een jaar thuisgezeten en dat wil ik niet weer.
Heel slecht nieuws voor jou dan: Dermalex Olie bestaat niet meer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:34 schreef Syrena het volgende:
De rest van mijn huid wordt ook steeds gevoeligermoet nu met Dermalex olie in bad anders krab ik me gek.
Zulke acties hebben Paul de Leeuw en Hans Teeuwen toch ook al is geflikt? Verkleed als Sint je als een complete hufter gedragen...quote:Op maandag 6 december 2010 11:38 schreef Viking84 het volgende:
PowNed trekt baard Sinterklaas af voor groep kleuters
Wat een ontzettende eikels zijn die lui van GeenStijl.
Uh..... Maar die registratie krijg je toch alleen als je niet binnen 3 maanden weer positief staat?quote:Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef V1z0R het volgende:
PF, moet je maar even goed uitzoeken! Misschien dat je bij het rood staan een negatieve BKR-registratie krijgt en bij een krediet niet...
Die boom willen we allemaal trouwens wel
Oo zo, nee ik betaal alles gewoon optijd/af.quote:Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Een negatieve registratie krijg je alleen bij wanbetaling, een registratie vaak bij producten als abo voor je telefoon en CC e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |