Boos kan ik niet worden om jou. Ik zeg alleen maar jij haalt Beverwijk erbij wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 5 december 2010 22:05 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
worden we nu boos ????
ik ken er in ieder geval een die er was met nadruk op was.......
quote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
Haha, wist niet wat de gebruikelijke regels zijn wie het nieuwe topic opent maar bedankt dat jij het hebt gedaan
Hebben we het daar over dan?quote:Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef Bigwillem10 het volgende:
ik probeer als gewone fc supporter een normale volwassen discussie te hebben met wat ik denk echte ajax fans.
maar het respect voor mij ontbeert jullie dus gaat het in kinderachtig gedrag over en ja ik laat me dan meeslepen.
Wat is jullie probleem dat ik trots ben op mijn fc ? wat is er zo erg dat wij het nu gewoon goed doen en daarom alleen positief kunnen zijn?
Zover ik weet heeft denk ik niemand een probleem emt dat jij (fanatieke) supporter bent van FC Groningen. Alleen jij gaat dingen over 'ons' zeggen die zonder (betrouwbare) argumenten gegeven wordt, tja dan kun je toch begrijpen dat 'r zo'n vijandelijke reactie komt?quote:Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef Bigwillem10 het volgende:
ik probeer als gewone fc supporter een normale volwassen discussie te hebben met wat ik denk echte ajax fans.
maar het respect voor mij ontbeert jullie dus gaat het in kinderachtig gedrag over en ja ik laat me dan meeslepen.
Wat is jullie probleem dat ik trots ben op mijn fc ? wat is er zo erg dat wij het nu gewoon goed doen en daarom alleen positief kunnen zijn?
Niks helemaal niks jij bent trots op je club prima, maar als jij een volwassen discussie wil voeren waarom haal je dan Beverwijk erbij dat snap ik niet?quote:Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef Bigwillem10 het volgende:
Anders zijn we weer arrogant omdat we de discussie niet aan willen gaan.quote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Snap niet waarom we ook blijven reageren op een gast die maar blijft doorgaan en steeds nieuwe dingen erbij haalt. .. Ik ga eens TV kijken.
Doordekken op Eredivise Livequote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Snap niet waarom we ook blijven reageren op een gast die maar blijft doorgaan en steeds nieuwe dingen erbij haalt. .. Ik ga eens TV kijken.
kijk die gaat de discussie dus al weer uit de weg.quote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Uh, nee?quote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef Bigwillem10 het volgende:
nee maar elke keer weer geven jullie comentaar op mijn mening jullie kunnen het op een of andere manier niet aan om een supporter te zien die wel trots is op de prestaties van zijn club.
Ik heb heel veel respect voor ajax ik vind alleen dat ajax kapot gaat en dat het niet meer te helpen is.
jullie zijn gewoon zo blind om dat niet in te zien en hebben oogkleppen voor en totaal geen respect voor andere clubs bij jullie is het ajax voor en ajax na.
ik ziet hier nu op een ajax topic terwijl ik net zo goed dom had kunnen lullen op een fc groningen topic.dat wil ik niet omdat ik ook wat tegengas wil als het om mijn fc gaat.
Ik heb heus wel respect voor Groningen, maar ik vind ze verder niet interessant heeft niks met arrogantie te maken maar Groningen is gewoon geen club waarin geïnteresseerd ben.quote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef Bigwillem10 het volgende:
nee maar elke keer weer geven jullie comentaar op mijn mening jullie kunnen het op een of andere manier niet aan om een supporter te zien die wel trots is op de prestaties van zijn club.
Ik heb heel veel respect voor ajax ik vind alleen dat ajax kapot gaat en dat het niet meer te helpen is.
jullie zijn gewoon zo blind om dat niet in te zien en hebben oogkleppen voor en totaal geen respect voor andere clubs bij jullie is het ajax voor en ajax na.
ik ziet hier nu op een ajax topic terwijl ik net zo goed dom had kunnen lullen op een fc groningen topic.dat wil ik niet omdat ik ook wat tegengas wil als het om mijn fc gaat.
Hij heeft wel gelijk.. Je loopt je mening te verkondingen, prima maar je doet alsof dat de enige waarheid is en die dring je iedereen op..quote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus herhaling ..........
En waarom heb je de neiging om de hele tijd zout in de wonden te strooien?quote:Op zondag 5 december 2010 22:16 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
kijk die gaat de discussie dus al weer uit de weg.
ga maar lekker tv kijken en kijk dan ff goed naar de stand.
3. FC GRONINGEN
4. AJAX
nee hoor ik als echte groninger weet wat cynischme is dit is een forum , dan ga je niet lekker meelullen met iedereeen maar ga je es lekker ergens tegenin. ik ik probeer geen zout in de wonden te strooien ik heb vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik ajax een prachtige club vind maar ik zie dingen op een andere manier . dan zijn er sommige mensen die volgens hun slimme opmerkingen maken en daar ga ik tegen in.quote:Op zondag 5 december 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En waarom heb je de neiging om de hele tijd zout in de wonden te strooien?
Dat pleziertje mogen ze nu wel even hebbenquote:Op zondag 5 december 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En waarom heb je de neiging om de hele tijd zout in de wonden te strooien?
nee hoor ik sta ook voorop als ajax 1e had gestaan. respect wie respect toekomt.quote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat pleziertje mogen ze nu wel even hebben
Ik doel meer op het feit dat Groningen het recht heeft om even te lachen naar Ajax. Groningen speelt natuurlijk erg goed. Vooral van die Matavz ben ik gecharmeerd. Als Ajax nog een goede spits zoekt, moeten ze die eigenlijk halen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
nee hoor ik sta ook voorop als ajax 1e had gestaan. respect wie respect toekomt.
Okee duidelijk ik vind dat je meestal niet eens rare dingen dingen zegt maar. Maar dan haal je weer een paar in mijn ogen domme en overbodige uitspraken uit de kast en neemt niemand je meer serieus.quote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Bigwillem10 het volgende:
doen jullieda
[..]
nee hoor ik als echte groninger weet wat cynischme is dit is een forum , dan ga je niet lekker meelullen met iedereeen maar ga je es lekker ergens tegenin. ik ik probeer geen zout in de wonden te strooien ik heb vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik ajax een prachtige club vind maar ik zie dingen op een andere manier . dan zijn er sommige mensen die volgens hun slimme opmerkingen maken en daar ga ik tegen in.
Hij heeft het verlies van HaagsPietje en BasheeBoy wel opgevangen. Beetje een mix van die 2.quote:
HaagsePietje was zoveel irritanter.quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft het verlies van HaagsPietje en BasheeBoy wel opgevangen. Beetje een mix van die 2.
Dankzij BigWillem he nu is het doodstil.quote:Op zondag 5 december 2010 23:53 schreef Doublepain het volgende:
jezus, gewoon een topic vol gelult...
Gaat wel lukkenquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Doublepain het volgende:
nog 11 te gaan voor de magische 1500 :p
Ik ga gelijk popcorn halen :pquote:Op maandag 6 december 2010 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat wel lukkenMorgen column van cruyff
Het beleid van Groningen is Fun Only ja.. Dat is zo bij elke Nederlandse club, alleen zij spreken het duidelijker uit.. Al deel ik wel je mening dat we er ooit weer bovenop komen.quote:Op maandag 6 december 2010 00:05 schreef Greg.AFCA het volgende:
Ach ja, wat BigWillem ook zegt, 'de FC' zal altijd een provincieclub blijven. Worden misschien ooit is incidenteel kampioen, maar daar blijft het bij. Wat Ajax betreft weet ik zeker dat het goed komt. Al is het over 10 jaar. Wij zullen weer de club zijn die we zijn geweest. Misschien is dat ook wel het wezenlijke verschil. Ajax heeft de wil weer te zijn als het is geweest. Groningen is 'Fun Only' en zullen dus nooit zo groot worden. Zo'n cultuurverschil is ook niet te overbruggen, dus eigenlijk loop je langs elkaar heen te lullen
Tja. Noem het onrealistisch of niet, maar als cruyff er werkt van gaat maken zie ik Ajax echt wel ooit weer eens de EC-I pakkenquote:Op maandag 6 december 2010 00:11 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Het beleid van Groningen is Fun Only ja.. Dat is zo bij elke Nederlandse club, alleen zij spreken het duidelijker uit.. Al deel ik wel je mening dat we er ooit weer bovenop komen.![]()
Ik ook wel opzich, heb altijd wel vertrouwen gehad in onze eigen jeugd.. En denk dat Cruyff ook meer spelers trekt. Alleen 't zal allemaal wat langer duren denk ik, moeten eerst van deze rommel af.quote:Op maandag 6 december 2010 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tja. Noem het onrealistisch of niet, maar als cruyff er werkt van gaat maken zie ik Ajax echt wel ooit weer eens de EC-I pakken
Zo onrealistisch vind ik dat niet eens. Er moet veel gebeuren, en hopelijk met wat hulp van Cruijff. Maar Ajax is Europees gezien toch een grote club.quote:Op maandag 6 december 2010 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tja. Noem het onrealistisch of niet, maar als cruyff er werkt van gaat maken zie ik Ajax echt wel ooit weer eens de EC-I pakken
Was 2003 als ik me niet vergis.. toen nog tegen arsenal uitquote:Op maandag 6 december 2010 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo onrealistisch vind ik dat niet eend. Er moet veel gebeuren, en hopelijk met wat hulp van Cruijff. Maar Ajax is Europees gezien toch een grote club.
Ajax staat bekend om de opleiding, het komt daarom ook best vaak voor dat talenten voor Ajax kiezen ipv Chelsea ofzo.
Als je gewoon het maximale uit deze talenten haalt kun je ver komen. Zie het team van 2004 (?) met Chivu, Maxwell, De Jong, Pienaar, Sneijder, Rafael.
Maarja zoals gezegd, er moet veel gebeuren en het zal lang duren.
Zie ik liever http://www.ad.nl/static/F(...)2.jpg?20100209100654 weerquote:Op maandag 6 december 2010 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
http://ronaldzwiers.0catch.com/Ajax/Foto/2004.jpg
Als ik dit nog eens meemaak hoef ik nooit meer kampioen te worden.quote:Op maandag 6 december 2010 00:41 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Zie ik liever http://www.ad.nl/static/F(...)2.jpg?20100209100654 weer
Haha ja dat waren helemaal mooie tijden om mee te maken, maar als je bedenkt dat we 6 jaar geleden nog echt een top elftal hadden.. kan het ook zo maar weer goed uitpakken komende tijd.quote:Op maandag 6 december 2010 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik dit nog eens meemaak hoef ik nooit meer kampioen te worden.
[ afbeelding ]
Klopt, het kan snel gaan. Maarja, ook snel terugvallen.quote:Op maandag 6 december 2010 00:46 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Haha ja dat waren helemaal mooie tijden om mee te maken, maar als je bedenkt dat we 6 jaar geleden nog echt een top elftal hadden.. kan het ook zo maar weer goed uitpakken komende tijd.
Toen naar den haag gegaan.. en z'n carrière afgesloten ergens in amerika..quote:Op maandag 6 december 2010 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan die selectie nog dromenWat is er eigenlijk met O'brien gebeurd?
Klopt, ik kan me ook wedstrijden herrineren in de CL. Ajax die beter was dan AC maar dat ze niet konden scoren door de geweldige keeper van Milan. En Pienaar die de bal vlak voor tijd erin schoot en een kip nadeedquote:Op maandag 6 december 2010 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan die selectie nog dromenWat is er eigenlijk met O'brien gebeurd?
Komende tijd? Of over een jaar of 10?quote:Op maandag 6 december 2010 00:46 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Haha ja dat waren helemaal mooie tijden om mee te maken, maar als je bedenkt dat we 6 jaar geleden nog echt een top elftal hadden.. kan het ook zo maar weer goed uitpakken komende tijd.
Iets daar tussenin, denk dat zoiets wel mogelijk moet zijn in 5 jaar of zo.quote:Op maandag 6 december 2010 09:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komende tijd? Of over een jaar of 10?
Nou echt afgesloten heeft ie niet speelde nog 1 wedstrijd in Amerika.quote:Op maandag 6 december 2010 00:57 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Toen naar den haag gegaan.. en z'n carrière afgesloten ergens in amerika..
Bent ik weer.quote:Op maandag 6 december 2010 00:05 schreef Greg.AFCA het volgende:
Ach ja, wat BigWillem ook zegt, 'de FC' zal altijd een provincieclub blijven. Worden misschien ooit is incidenteel kampioen, maar daar blijft het bij. Wat Ajax betreft weet ik zeker dat het goed komt. Al is het over 10 jaar. Wij zullen weer de club zijn die we zijn geweest. Misschien is dat ook wel het wezenlijke verschil. Ajax heeft de wil weer te zijn als het is geweest. Groningen is 'Fun Only' en zullen dus nooit zo groot worden. Zo'n cultuurverschil is ook niet te overbruggen, dus eigenlijk loop je langs elkaar heen te lullen
Beetje hypocriet, vind je niet.. Zeggen dat wij geen respect hebben voor andere clubs en zelf over hoerenveen spreken.quote:Op maandag 6 december 2010 10:50 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Bent ik weer.
Om eerst maar even te te reageren hierop :
Dit bedoelde ik dus met arrogantie van ajax.Jullie zijn echt niet meer of beter dan de andere 17 clubs in de eredivisie.
Totaal geen respect voor de fc of welke andere club dan ook. we praten wel weer over een paar jaar als Groningen Ajax definitief voorbij is gestreven.
Ik hoop het overigens niet laten we met zijn tweeen in de toekomst om de titel strijden.
Ik ben blij dat wij een provincieclubje blijven jullie zullen altijd dat arrogante zelfingenomen en zelfzuchtig clubje (met nadruk op ...je) blijven die zichzelf heel wat vind maar helemaal niks voorstel in Europa.
ten tweede
dat ''fun only'' vindt ik ook iets heel zwaks van groningen. Die zin past totaal niet bij Groningen en is puur in het leven geroepen na het wcbrandje van paar jaar geleden.
Het doet mij meer denken dat een club die nog veel erger is dan Ajax.
Hoerenveen!!!
bij zo'n club hoort deze amateuristische zin.
Ook de supporters van mijn fc zijn geen lieverdjes maar daar is niks mis mee als het maar fairplay blijft.
Wij ontkennen het in ieder geval niet zoals jullie dat wel doen met de bericht in de telegraaf.
ik wacht met veel plezier jullie reacties af.....
Dat ik heerenveen hoerenveen noem heeft helemaal niks te maken met respect.quote:Op maandag 6 december 2010 11:27 schreef Falstyr het volgende:
Wat een gehuil van die BigWillem... Andere betichten van het gedrag wat hij zelf vertoont.
Ondanks dat Groningen best leuk presteert zullen ze zoals gewoonlijk vanzelf wel weer afhaken naar gelang het seizoen vordert. En het maakt niks uit of ze boven Ajax staan nu. Niemand vind dat interessant. Zelfs in de media krijgt Groningen nauwelijks aandacht ondanks hun prestaties. Men ziet liever iets van de andere grote clubs in Nederland.
Denk dat jij de enige bent die Rotterdam 020 noemt hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Dat ik heerenveen hoerenveen noem heeft helemaal niks te maken met respect.
Dat is gewoon een vorm van strijd. jullie noemen feyenoord of rotterdam toch ook 020.
Respect is er wel voor Heerenveen fantastisch wat die club doet met beperkte middelen.
Jullie blijven maar komen met arrogante opmerking echt te zielig om het elke keer weer te lezen wat jullie schrijven.Jullie vinden jullie en dat clubje van jullie helemaal fantastisch denken dat heel europa zich druk maakt om Ajax.
Tuurlijk gaat de fc terug vallen en we doen echt niet mee om de titel. Dat is ook helemaal geen probleem. En dat we weinig aandacht krijgen van de media interesseert mij al helemaal niks.
Jullie hebben jullie programmetje op Nederland 1 elke zondag avond waar het puur en alleen over de top 3 gaat. en dat noemt met journalistiek veel plezier ermee!!!
sorry 010quote:Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Denk dat jij de enige bent die Rotterdam 020 noemt hoor.
Waarom ga je niet gewoon weg? die overdreven populistische mening van jij hoeft niemand te horen. Je ondersteunt het ook niet met feiten maar met meningen die in jouw ogen feiten zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 11:38 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
sorry 010
zo weinig intereseert de randstad mij
Jaarlijks verlies van 20 miljoen? Je snapt er bar weinig van, hou op met trollen en ga lekker in het Groningen topic posten.quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef Bigwillem10 het volgende:
FC grün????
Dus jij denkt echt dat ajax met een jaarlijks verlies van dik 20 miljoen betere financieen heeft dan FC Groningen of welke andere club dan ook..
mmmm jammer.......
ik vermaak me wel hierzo
de een heeft een olifant als usericon met een rood wit ajax slurf. staat wel synoniem voor de ajaxfan trouwens
de ander een persiflage van meneer derksen. Als er een elke maandag opnieuw negatief comentaar levert op ajax is hij het wel en hij idoleert hem door zijn persiflage.
hurmor....
Tja,valt er iets te posten over Groningen dan? Snap wel dat hij zijn tijd hier besteedt.quote:Op maandag 6 december 2010 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jaarlijks verlies van 20 miljoen? Je snapt er bar weinig van, hou op met trollen en ga lekker in het Groningen topic posten.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)n-22-8-miljoen-euro/quote:Op maandag 6 december 2010 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jaarlijks verlies van 20 miljoen? Je snapt er bar weinig van, hou op met trollen en ga lekker in het Groningen topic posten.
nee, je moet vooral meer LE-REN. Verlies is niet best, maar als je nog een eigen vermogen van enkele tientallen miljoenen hebt is het niet zo dramatisch.quote:Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)n-22-8-miljoen-euro/
do i have to say more....
ja idd er is niet veel te posten over de fc. het gaat fantastisch dus stoppen we die topic maar.quote:Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Tja,valt er iets te posten over Groningen dan? Snap wel dat hij zijn tijd hier besteedt.
wat denk je wat er met dat eigen vermogen gaat gebeuren na jaar op jaar een dik verlies ???quote:Op maandag 6 december 2010 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, je moet vooral meer LE-REN. Verlies is niet best, maar als je nog een eigen vermogen van enkele tientallen miljoenen hebt is het niet zo dramatisch.
Ja, en als er dit jaar gewoon weer winst gemaakt wordt? Door de verkoop van spelers?quote:Op maandag 6 december 2010 12:06 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
wat denk je wat er met dat eigen vermogen gaat gebeuren na jaar op jaar een dik verlies ???
jij moet maar eens LEREN denk ik.
Ik probeer absoluut niet te rellen nogmaals en dat probeer ik vaak duidelijk te makenquote:Op maandag 6 december 2010 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en als er dit jaar gewoon weer winst gemaakt wordt? Door de verkoop van spelers?
Waarom komen er elke keer van die DOMME trolls, niets mis met een beetje rellen, maar op dit kleuterniveau is er echt niets aan...
quote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef Bigwillem10 het volgende:
zullen we het topic ajax anders maar gewoon sluiten.
Heeft toch geen zin meer.
Einde van dit seizoen toch categorie 3 en dan feyenoord achterna
2 seizoenen later veendam uit.
oh nee is ook zo ajax komt er weer boven op en wint weer de cl.
quote:De categorisering van clubs is al jaren onderdeel van het licentiesysteem van de KNVB. De financiële situatie van de club wordt door middel van een puntensysteem beoordeeld. Hoe meer punten een club scoort, hoe beter. Clubs worden per rapportagemoment op basis van het gescoorde puntenaantal ingedeeld in drie categorieën. De gezondste clubs komen in categorie 3, de clubs die onder een bepaald aantal punten scoren komen in categorie 1.
Dat het bestuur kut is hoef je ons echt niet te vertellen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:10 schreef Bigwillem10 het volgende:
a
[..]
Ik probeer absoluut niet te rellen nogmaals en dat probeer ik vaak duidelijk te maken
Ik vind het heel jammer wat er met ajax gebeurd ik had echt liever gezien dat ajax nog mee doet in europa en in nederland.
en ten tweede
als je alleen winst kan maken door verkoop van spelers , vindt je dat zelf ook niet een schoolvoorbeeld van een slecht bestuur.
CynisME bedoel je denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
begrijp je het woord cynische niet ??
absoluut ben na fc groningen fan namelijk ook een ajax liefhebber.quote:Op maandag 6 december 2010 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat het bestuur kut is hoef je ons echt niet te vertellen.
Al jaren staat het Ajax-topic vol met kritiek, voornamelijk door Ajacieden, ik zie dus nooit zo de lol in van het ons nog een keer komen vertellen en dan met zo'n sausje van leedvermaak. Zeker niet door een supporter van een club die het toevallig 1 keer in de 30 jaar (ja, dat is het voor jullie) een seizoenshelft iets beter doet dan Ajax.
Als jullie "gewoon"12e hadden gestaan, zoals vorig seizoen, was je hier dan ook geweest?
oh god heb in mijn enthousiasme om op jullie antwoordjes te reageren een typfoutje gemaakt.quote:
't Lijkt erop dat je een beetje last hebt van calimero gedrag, Willem.quote:Op maandag 6 december 2010 12:16 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
absoluut ben na fc groningen fan namelijk ook een ajax liefhebber.
ben fan van de uitstraling van luxe die de club heeft die doet mij denken aan clubs als man united en real.
Ben fan van de spelers het stadion en de naam die de club heeft opgebouwd.
Maar vind het overgrote deel van de supporters arrogante zelfingenomen mensen die totaal geen respect hebben voor de rest van nederland terwijl we allemaal in het zelfde schuitje zitten.
nee hoor want wij zijn groot en jullie worden klein en dat is wel eerlijk........ of vinden jullie dit niet grappig... eerlijk zeggen hoor het is nog maar maandag mijn humor is nog niet wat het moet zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 12:20 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
't Lijkt erop dat je een beetje last hebt van calimero gedrag, Willem.
Wij worden klein en jullie groot? Laat alsjeblieft de resultaten van de toekomst dat uitwijzen we zijn pas 16 wedstrijden onderweg en Groningen staat 1 punt boven Ajax. En jij hebt het er al over dat Groningen Ajax voor bij gaat streven een beetje opportunistisch vind je ook niet?quote:Op maandag 6 december 2010 12:22 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
nee hoor want wij zijn groot en jullie worden klein en dat is wel eerlijk........ of vinden jullie dit niet grappig... eerlijk zeggen hoor het is nog maar maandag mijn humor is nog niet wat het moet zijn.
Willem is niet opportunistisch maar realistisch, volgens zich zelf dan.quote:Op maandag 6 december 2010 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij worden klein en jullie groot? Laat alsjeblieft de resultaten van de toekomst dat uitwijzen we zijn pas 16 wedstrijden onderweg en Groningen staat 1 punt boven Ajax. En jij hebt het er al over dat Groningen Ajax voor bij gaat streven een beetje opportunistisch vind je ook niet?
Feit 1 - ajax fans hebben dus geen humorquote:Op maandag 6 december 2010 12:29 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Willem is niet opportunistisch maar realistisch, volgens zich zelf dan.
Dat ze nog nooit wat hebben gewonnen, en nu slechts 1 puntje boven ons staan maakt verder niets uit.
Feit 2 - Bigwillem10quote:Op maandag 6 december 2010 13:40 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Feit 1 - ajax fans hebben dus geen humor
feit 2 een ajaxfan kan geen kritiek hebbenquote:Op maandag 6 december 2010 13:50 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
ja maar wel terechtwat ben jij een idioot zeg
Opbouwende kritiek, kom maar.quote:Op maandag 6 december 2010 13:52 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
feit 2 een ajaxfan kan geen kritiek hebben
zoals welke uitspraken??quote:Op zondag 5 december 2010 22:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee duidelijk ik vind dat je meestal niet eens rare dingen dingen zegt maar. Maar dan haal je weer een paar in mijn ogen domme en overbodige uitspraken uit de kast en neemt niemand je meer serieus.
quote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef Bigwillem10 het volgende:
dat soort opmerkingen bedoel ik dus....
geen enkele respons met ook maar een woord om mijn woorden te ontkrachten..
Jawel ik heb eerder iets inhoudelijks geschreven over Groningen en Ajax daar ga je jammer genoeg niet op in. Je pakt alleen de reacties die volgens jou getuigen van een gebrek aan respect.quote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef Bigwillem10 het volgende:
dat soort opmerkingen bedoel ik dus....
geen enkele respons met ook maar een woord om mijn woorden te ontkrachten..
Waarom doe je nog moeitequote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel ik heb eerder iets inhoudelijks geschreven over Groningen en Ajax daar ga je jammer genoeg niet op in. Je pakt alleen de reacties die volgens jou getuigen van een gebrek aan respect.
Nou hij gaat niet weg dan ga ik maar de discussie met hem aan.quote:
Waarom zou ik weg moeten gaan : respect voor Heloef dat hij de discussie wil aangaan.quote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou hij gaat niet weg dan ga ik maar de discussie met hem aan.
Vitesse gaan ze wel winnen, tegen NEC had ik er niet veel vertrouwen in, maar Vitesse wordt gewoon 0-2.quote:
Oh really?quote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vitesse gaan ze wel winnen, tegen NEC had ik er niet veel vertrouwen in, maar Vitesse wordt gewoon 0-2.
Kan ook zo maar een gelijkspel worden of 2-1 voor Vitesse...quote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vitesse gaan ze wel winnen, tegen NEC had ik er niet veel vertrouwen in, maar Vitesse wordt gewoon 0-2.
Klopt, 5-0, 0-5 ook.quote:Op maandag 6 december 2010 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan ook zo maar een gelijkspel worden of 2-1 voor Vitesse...
Ik acht de kans vrij klein dat Ajax hier een makkelijke overwinning gaat behalen.
Tsjah, bij zo'n voorzet hoef je niet veel te doen. Sulejmani!quote:Op maandag 6 december 2010 16:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe Mido die bal er precies inkopte? 97 kilo's krijgt je niet zomaar de lucht in, dus waar stond die hijskraan? En waar zat Hans Klok precies op de tribune?
Gelukkig geeft hij nu kansen aan de jeugd, hij moet wel:quote:Op maandag 6 december 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Tja, ik heb dit seizoen eigenlijk wel opgegeven nu... verkoop van Pantelic en Rommedahl is volgens mij de bottlenek waardoor het spel niet meer gespeeld kan worden zoals vorig seizoen... Mido heeft denk ik wel de potentie om een soort Pantelic te zijn maar op de vleugels is op dit moment niet voldoende kwaliteit aanwezig of zijn het spelers die naar binnen trekken en geen voorzetten geven...
Jol is in mijn ogen wel een beetje aan het zeuren dat hij geld wil... geef die jeugd nu maar de kans op die posities en zorg ervoor dat die volgend jaar goed genoeg zijn om wel voor de titel te gaan...
En Mido niet mee vanwege familieomstandigheden, is zijn frietpan overleden?
Eriksen, ik snap NIET wat mensen in dat joch zien. Hij geeft 1 a 2 redelijke passjes per wedstrijd, de rest van de tijd is het dood hout in het veld. Wat een krachteloze speler is dat (nog).quote:Op maandag 6 december 2010 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig geeft hij nu kansen aan de jeugd, hij moet wel:
Sulejmani, Zeegelaar, Asan, Eriksen.
Goed dat Mido niet mee is, hij kan het niveau van de Eredivisie wel aan, maar daarbuiten is hij helemaal niks. Net als Pantelic.
Ik zeg niet dat hij goed speelt, het is gewoon slecht wat hij laat zien. Alleen moet hij gewoon minuten krijgen, hij zal vanzelf groeien. Het kan een hele grote worden.quote:Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen, ik snap NIET wat mensen in dat joch zien. Hij geeft 1 a 2 redelijke passjes per wedstrijd, de rest van de tijd is het dood hout in het veld. Wat een krachteloze speler is dat (nog).
Hij doet me denken aan Siem de Jong voor zijn opleving vorig jaar, ook zo'n slappe hap. Die had even een prima periode maar speelt nu ook weer volkomen zonder pit.
Klopt, daarom vond ik de 'aankoop', Mido, gewoon goed.quote:Op maandag 6 december 2010 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem is dat de middenvelders zoals De Jong en Eriksen een kaatsende spits nodig hebben... El Ham loopt telkens de diepte in en de middenvelders weten zich daar geen raad mee op de een of andere manier... daardoor verzuipt het middenveld!
Precies, en die heeft echt wel zijn waarde... probleem is nu dat de vleugels lam zijn en er veel mentaal geknakt zijn...quote:Op maandag 6 december 2010 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, daarom vond ik de 'aankoop', Mido, gewoon goed.
Bij El Ham irriteer ik me met name dat het allemaal met het buitenkantje moet, zelfs de simpelste passjes... alsof het een doodzonde is om simpel te spelenquote:Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Klopt dat zie je goed bij Mido, zo moeten ze allemaal zijn. Suarez heeft dat ook.
Maar El Hamdaoui HELEMAAL niet. Het lijkt erop alsof het helemaal niet uitmaakt voor hem.
En over de vleugels, Sulejmani over rechts gaat gewoon geweldig. Emanuelson kan nog even op Links. en zo moet je het kunnen redden (komende wedstrijden voor de winterstop)
Urby heeft getekend ergens, die hoef je van mij dus idd niet meer op te stellen, het is een prima speler als hij gemotiveerd is, dat issie nu niet meer.quote:Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook wel klaar met die lamlendige houding van zo'n Emanuelsson en Anita bijvoorbeeld... die hebben echt niet de juiste mentaliteit om bij een topclub te voetballen...
Anita heeft wel een goede mentaliteit maar is voetballend niet goed genoeg om zijn fysiek te compenseren.quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Urby heeft getekend ergens, die hoef je van mij dus idd niet meer op te stellen, het is een prima speler als hij gemotiveerd is, dat issie nu niet meer.
Anita twijfel ik over, die heeft wel de felheid, pit, maar is eigenlijk te licht voor rechtsback, tegen real en milan viel ie gewoon een paar keer om omdat ie tegen een tegenstander opliep.
Jup, het Ajaxhart is bij velen ver te zoeken.quote:Op maandag 6 december 2010 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Anita heeft wel een goede mentaliteit maar is voetballend niet goed genoeg om zijn fysiek te compenseren.
Ik irriteer me mateloos aan de instelling van Furby, Mounir en van het huidige seizoen Wiel. Wiel heeft het hele jaar ook nog geen fatsoenlijke voorzet gegeven. Mounir is dolblij met het enorme salaris en zijn dikke Mercedes alsof hem Ajax wat kan schelen.
Weinig mensen hebben nog een clubhart. Rooney vond Manunited maar niets, totdat ze hem 150k pond per week gaven. Toen was Manu opeens weer de club met een plaats in zijn hart om maar een vb te noemen.quote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jup, het Ajaxhart is bij velen ver te zoeken.
Dat is overal zo, ze hoeven voor mij ook niet per se een clubhart te hebben zolang ze maar de juiste mentaliteit op het veld hebben.. Alleen die is ver te zoeken bij spelers als vd wiel ed.quote:Op maandag 6 december 2010 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weinig mensen hebben nog een clubhart. Rooney vond Manunited maar niets, totdat ze hem 150k pond per week gaven. Toen was Manu opeens weer de club met een plaats in zijn hart om maar een vb te noemen.
ik vond het zeer opvallend dat rafael van der vaart laatst in een intervieuw zei dat hij absoluut weer voor HSV wil spelen. Ajax noemde hij helemaal niet.quote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jup, het Ajaxhart is bij velen ver te zoeken.
Ach Raffie heeft ook in een interview geroepen dat ie ooit terug naar Ajax wou dus aan beide uitspraken hoef je niet zoveel waarde te hechten.quote:Op maandag 6 december 2010 20:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik vond het zeer opvallend dat rafael van der vaart laatst in een intervieuw zei dat hij absoluut weer voor HSV wil spelen. Ajax noemde hij helemaal niet.
Ik had toch echt anders verwacht.
Ik mag hopen van niet Ajax heeft ie al kapot gemaakt gaat ie de andere ploeg die ik supporter ook kapot maken.quote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Wilskracht het volgende:
Heeft Newcastle zich al gemeld voor Martin Jol?
Jong, kijk even verder. Het was in de Duitse krant Bild. In de Nederlandse krant zegt hij Ajaxquote:Op maandag 6 december 2010 20:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik vond het zeer opvallend dat rafael van der vaart laatst in een intervieuw zei dat hij absoluut weer voor HSV wil spelen. Ajax noemde hij helemaal niet.
Ik had toch echt anders verwacht.
geloof er niks van......quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Nuchterheid het volgende:
Jol per direct weg bij Ajax?
http://twitter.com/ajaxlife
Laat het waar zijn a.u.b
ja dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Nuchterheid het volgende:
Jol per direct weg bij Ajax?
http://twitter.com/ajaxlife
Laat het waar zijn a.u.b
Heb meer vertrouwen in Danny Blind dan deze dikke hagenees.quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef heloef het volgende:
Iedereen blij dat Jol weg is maar jullie weten toch wel dat het met een nieuwe trainer niet zoveel beter zal gaan?
Nee maar alsof Blind het zoveel beter gaat doen.quote:
daar gaat het niet om jonge. We zijn niet alleen een trainer kwijt maar ook de TD. Dus eindelijk normaal beleid.quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef heloef het volgende:
Iedereen blij dat Jol weg is maar jullie weten toch wel dat het met een nieuwe trainer niet zoveel beter zal gaan?
Dit bestuur kennende....quote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
daar gaat het niet om jonge. We zijn niet alleen een trainer kwijt maar ook de TD. Dus eindelijk normaal beleid.
Laatste keer dat hij aan het roer van ajax zat heeft hij toch wel wat gedaanquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar alsof Blind het zoveel beter gaat doen.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef OreO het volgende:
[..]
Laatste keer dat hij aan het roer van ajax stond heeft hij toch wel wat gedaan
Zie niet in waarom ze slechter zouden gaan spelen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zal een succes worden dan, overmorgen in de CL
Niet bagatelliseren he, ik ben een van de weinige die hier een kritische toon aanslaat.quote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Mag ik vragen waarom Ajacieden altijd blij zijn als de trainer ontslagen word? En waarom het dan allemaal weer goed gaat volgens hen?
Wanneer je Ooijer voorrang geeft op Toby spoor je niet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Mag ik vragen waarom Ajacieden altijd blij zijn als de trainer ontslagen word? En waarom het dan allemaal weer goed gaat volgens hen?
Trainer & TD weg hèh.quote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En alweer een trainer die vroegtijdig weg gaat.
We gaan een nieuwe halen en die 30 miljoen geven voor spelers, dan komt het zeker weten goed.quote:Op maandag 6 december 2010 21:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En alweer een trainer die vroegtijdig weg gaat.
Zijn broer gaat ook weg.quote:Op maandag 6 december 2010 21:33 schreef OnCraintDégun het volgende:
ik hoop dat hij zn rotzooi meeneemt
Atoubaquote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn broer gaat ook weg.
Atouba z'n contract is bijna voorbij. Mido, Ooijer, Tainio ook.
We hebben nog steeds niet de échte Atouba kunnen zien, aldus hemzelf.quote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
Atouba![]()
Ajax de laatste jaren: waar je gewoon vergeet van het bestaan van sommige spelers, zoveel contractspelers zijn er.
Zekers. Cruyff, de Godenzoon van Amsterdamquote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit komt toch deels door Cruijff. als hij z'n mond had gehouden zou het niet zo snel zijn gebeurd.
Cruijff wilde toch dat de trainer zou blijven ?quote:Op maandag 6 december 2010 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit komt toch deels door Cruijff. als hij z'n mond had gehouden zou het niet zo snel zijn gebeurd.
Dus Cruijff, nog even doorzetten en je kan ver komen.
Ja eindelijk iemand die het inziet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef HansvanOchten het volgende:
Godverdomme weer geen trainer, onervaren vervanger en 2 opbouw seizoenen
Cruijffie.quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef HansvanOchten het volgende:
Godverdomme weer geen trainer, onervaren vervanger en 2 opbouw seizoenen
Cruijff wil heel veel.quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Cruijff wilde toch dat de trainer zou blijven ?
Tsjah, ze weten al bijna zeker dat hij naar Engeland gaatquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef heloef het volgende:
Lol het is rust bij Liverpool en het eerste waar ze over beginnen is het vertrek van Jollo.
Nee, die wil naar Argentinie.quote:Op maandag 6 december 2010 21:46 schreef Enchanter het volgende:
Chivanitch (of hoe die gozer ook heet) zal misschien nu ook wel weer een kans krijgen
Is hij na dit seizoen niet transfervrij en zou hij dan niet naar Boca gaan ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 21:46 schreef Enchanter het volgende:
Chivanitch (of hoe die gozer ook heet) zal misschien nu ook wel weer een kans krijgen
Tsja de waan van de dag regeert hier.quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
mooie crisis maar weer in 020
![]()
Zorgt er gezien de situatie in Rotterdam tenminste voor dat ik nog enig plezier houdt in dit voetbalseizoen
Begin van het seizoen loodst Jol je voor het eerst in tijden eens naar de CL, na een wedstrijd of 10 sta je er nog geweldig voor, en ineens klapt de boel nadat ze compleet worden weggespeeld door Madrid
En vergeet de door Cruijff gecreerde onrust niet.quote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja de waan van de dag regeert hier.
'Trouwens wel een leuke dag voor de twee ploegen die ik support' (toch?)quote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef heloef het volgende:
Trouwens wel een leuke dag voor de twee ploegen die ik supporter zijn allebei hun trainer kwijt.
Ik zeg altijd supporter.quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Trouwens wel een leuke dag voor de twee ploegen die ik support' (toch?)
Ok.quote:
Maar hij is niet ontslagenquote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok.
Cruijff:
"Het ontslag van Jol lost het probleem niet op"
Dus hopen dat hij door blijft gaan.
Hij heeft zelf zijn ontslag ingediend, dus het is een ontslag...quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar hij is niet ontslagenHij is opgestapt
Tsjah.quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar hij is niet ontslagenHij is opgestapt
Ja, maar dan is hij niet ontslagenquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij heeft zelf zijn ontslag ingediend, dus het is een ontslag...
Dat ligt aan je definitie van 'goed' van van 'mijn club'quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Soms vraag ik me af... komt het ooit goed met mijn club.
Nouja, goed is als Ajax weer eens kampioen zou worden en er rust heerst.quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat ligt aan je definitie van 'goed' van van 'mijn club'
één grote probleem is opgelost.quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef sjeppert het volgende:
een nieuwe trainer lost het probleem niet op
Ze worden wel weer een keer kampioen hoorquote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nouja, goed is als Ajax weer eens kampioen zou worden en er rust heerst.
Gaat Blind nog naar Groningen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef Bigwillem10 het volgende:
en maar blijven roepen dat het met ajax wel goed komt........
vindt dit zwaar onterecht directie moet nu ook ballen hebben en ook opstappen.
Ook vindt ik dat cruijff nu echt moet ingrijpen. elke maandag grote b*k in columns maar nu is het toch zijn kans.
Zijn als he goed is in onderhandeling.... weet niet hoe frankie daar tegenaan kijkt. maar volgens mij is de directeur ook van plan om te verkopen...quote:
Van je 155 post op Fok! heb je er denk ik bijna 100 aan Ajax-topic gespendeerd en geen 1 aan je oh zo geliefde Fc Groningen-topic. Je voldoet aan het Calimero signalement.quote:Op maandag 6 december 2010 22:42 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Zijn als he goed is in onderhandeling.... weet niet hoe frankie daar tegenaan kijkt. maar volgens mij is de directeur ook van plan om te verkopen...
persoonlijk hoop ik het dat hij wel komt... sorry
maar ik meen als ik zeg gecondoleerd , na al die vervelende post meen ik dat ik zeg dat dit volkomen onterecht is.. de directie moet per direct opstappen !!!
ik ook van jouquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van je 155 post op Fok! heb je er denk ik bijna 100 aan Ajax-topic gespendeerd en geen 1 aan je oh zo geliefde Fc Groningen-topic. Je voldoet aan het Calimero signalement.
Omdat? Jol neemt toch zelf ontslag?quote:Op maandag 6 december 2010 22:42 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
maar ik meen als ik zeg gecondoleerd , na al die vervelende post meen ik dat ik zeg dat dit volkomen onterecht is.. de directie moet per direct opstappen !!!
Nou ik vraag dat omdat ajax anders met 2 ontslagpremies zit ( er van uit gaande dat cock jol ook ontslagen wordt)quote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat? Jol neemt toch zelf ontslag?
hmmm probeer ik eens een goede opmerking te maken ist nog niet goed..quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
Ach, gewoon met zijn allen niet meer op Bigwillem10 reageren. Laat dat jochie zich toch lekker druk maken om Ajax
Nee, ik vraag jou waarom de directie op moet stappen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nou ik vraag dat omdat ajax anders met 2 ontslagpremies zit ( er van uit gaande dat cock jol ook ontslagen wordt)
Ik denk dat je bij een aantal je krediet hebt verspeeld.quote:Op maandag 6 december 2010 22:48 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
hmmm probeer ik eens een goede opmerking te maken ist nog niet goed..
Omdat die keer op keer falen met het beleid maar ondertussen wel alle mensen om hun heen weg trappuh....quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik vraag jou waarom de directie op moet stappen.
oooooh zoooo ...... dus? het is maar een forum hoor...quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een aantal je krediet hebt verspeeld.
Van Basten stapte zelf op. Jol stapt zelf op. Zelfs Ten Cate stapte zelf op. De mensen in de directie doen hun best, maken ook fouten, want het zijn mensen. Een nieuwe directie lost dat alle problemen op? Lijkt mij niet.quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Omdat die keer op keer falen met het beleid maar ondertussen wel alle mensen om hun heen weg trappuh....
VIndt je het ook neit erg makkelijker om in een paar jaar tijd weet ik het hoe veel trainers te hebben gehad en zelf volhouden dat je niks verkeerd doet???
Nou ik denk at een nieuwe directie een nieuwe start betekend en dus wel goed is..quote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van Basten stapte zelf op. Jol stapt zelf op. Zelfs Ten Cate stapte zelf op. De mensen in de directie doen hun best, maken ook fouten, want het zijn mensen. Een nieuwe directie lost dat alle problemen op? Lijkt mij niet.
Klopt maar in eerste instantie kom je trollend over om vervolgens 2 dagen later inhoudelijke vragen te gaan stellen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
oooooh zoooo ...... dus? het is maar een forum hoor...
nogmaals het is een forum en reactie vraagt om actie ik heb zelf ook meer dan genoeg (trollen) gehad hoor en hoor je mij zeuren??quote:Op maandag 6 december 2010 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar in eerste instantie kom je trollend over om vervolgens 2 dagen later inhoudelijke vragen te gaan stellen. Ik denk dat velen hier zoiets hebben van "Laat die maar lullen."
Los van de fouten die deze directie gemaakt heeft, zijn ze ook verantwoordelijk voor het verbeteren van de financiële positie. Die is uiteraard nog niet goed, maar wel verbeterd. Het wordt altijd maar makkelijk geroepen dat mensen eruit moet en dat het dan beter wordt, maar die zekerheid heb je nooit. Je moet wel proberen ervoor te zorgen dat het beter wordt met die mensen die er zitten.quote:Op maandag 6 december 2010 22:54 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nou ik denk at een nieuwe directie een nieuwe start betekend en dus wel goed is..
Dat de trainers voor jol het ook hebben verpest oke.. maar de directie blijft het maar afschuiven vindt ik en dan ben je een grote man als je nu ook je verantwoordelijkheid neemt.
In welke zin is de financieele situatie verbeterd? grotendeels dankzij de cl. en dat heeft ajax echt niet gehaald dankzij de directie.quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Los van de fouten die deze directie gemaakt heeft, zijn ze ook verantwoordelijk voor het verbeteren van de financiële positie. Die is uiteraard nog niet goed, maar wel verbeterd. Het wordt altijd maar makkelijk geroepen dat mensen eruit moet en dat het dan beter wordt, maar die zekerheid heb je nooit. Je moet wel proberen ervoor te zorgen dat het beter wordt met die mensen die er zitten.
Kijk, als jij mij de zekerheid kan geven dat een nieuwe directie automatisch leidt tot verbetering, krijg je van mij de zege, maar ik zou niet kunnen zeggen dat dat gaat gebeuren. Laat de mensen maar zitten en laten we ze de kans geven om het te verbeteren. Tussentijds kun je altijd een evaluatie doen en daar eventueel conclusies aan verbinden.
Ook zonder de CL was de situatie al verbeterd, na het financiële debacle wat Van Basten heette.quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
In welke zin is de financieele situatie verbeterd? grotendeels dankzij de cl. en dat heeft ajax echt niet gehaald dankzij de directie.
Wat als jullie de cl neit hadden gehaald ? dan had het bestuur echt wel gehangen hoor.
En nu de cl wel gehaald is ( en hoe...) is er opeens financieel niks aan de hand.
dit vindt ik een goede post..quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef peaceman het volgende:
Ondanks dat het dit seizoen niet liep en Jol zeker ook fouten heeft gemaakt, is het eigenlijk toch jammer. De 2e seizoenshelft van vorig seizoen was uitstekend. Daar was Jol net zo goed verantwoordelijk voor als deze slechte periode.
Het WK en de voorronde CL hebben natuurlijk wel invloed gehad. Teveel spelers hebben daardoor eigenlijk geen vakantie gehad. Vrijwel alle WK-gangers zijn nu ook uit vorm. Tel daarbij op dat de niet-wk-gangers ook niet echt lekker draaien en de verandering van spelen. En ja, daarbij hoort ook de naam Pantelic, omdat die anderen beter liet voetballen. El Hamdoui is een totaal andere spits. Technisch zeer begaafd, maar of het een Ajax-spits is, nou nee. Het is geen aanspeelpunt, zoals Petterson en Kluivert dat bijvoorbeeld wel waren.quote:Op maandag 6 december 2010 23:10 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dit vindt ik een goede post..
Waarom kan het nu niet is dan een belangrijke vraag toch?
En dat is inderdaad niet aan te rekenen op het bestuur oke..
Gaat ook ajax ten onder aan het spook dat het wereldkampioenschap heet of is pantelic nou zo genaiaal belangrijk voor ajax gebleken?
Nou denk ik dat er in frankie echt een hele goede trainer zit..dus als hij blijft kan het nog leuk worden.quote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef Devz het volgende:
Er zat geen potentie in, dus goede beslissing. Al weet ik niet of het onder een nieuwe trainer echt beter zal gaan met deze selectie. Dit seizoen is sowieso (weer) verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
ik vind juist dan el hamdoui andere kwaliteiten heeft die ajax ook sterker maken dan pantelic.quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het WK en de voorronde CL hebben natuurlijk wel invloed gehad. Teveel spelers hebben daardoor eigenlijk geen vakantie gehad. Vrijwel alle WK-gangers zijn nu ook uit vorm. Tel daarbij op dat de niet-wk-gangers ook niet echt lekker draaien en de verandering van spelen. En ja, daarbij hoort ook de naam Pantelic, omdat die anderen beter liet voetballen. El Hamdoui is een totaal andere spits. Technisch zeer begaafd, maar of het een Ajax-spits is, nou nee. Het is geen aanspeelpunt, zoals Petterson en Kluivert dat bijvoorbeeld wel waren.
Maar ja, Ajax=Ajax en dan zijn zulke oorzaken geen excuus.
quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Smoofie het volgende:
Misschien krijgen de spelers nu een opkikker en worden we kampioennope eerst wijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of ben ik nou weer aan het trollen?
Ja maar El Hamdoui maakt het team niet beter. Dat is het grote verschil met Pantelic. Pantelic was maar een matige voetballer, die wel de gave had om anderen beter te laten spelen. Maar goed, het is ook een feit dat bijna iedereen destijds in vorm was en nu bijna niemand.quote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik vind juist dan el hamdoui andere kwaliteiten heeft die ajax ook sterker maken dan pantelic.
Ik denk ook dat het suarez niet zint dat er nu een andere sterspeler naast hem speelt en dat dat nooit geboterd heeft. Iedereen verwachte in het begin van het seizoen veel van die twee
( en ja ook ik die trollende groninger)
Dat dacht ik in 2006 ook over Twente.quote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Groningen wordt geen kampioen. Niet omdat ik ze het niet gun, maar omdat het gewoon niet gebeurt.
Je gaat me niet vertellen dat achtereenvolgens AZ, Twente en Groningen kampioen gaan worden, terwijl de voorgaande 25+ jaar alleen de 'grote drie' kampioen werdenquote:Op maandag 6 december 2010 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik in 2006 ook over Twente.
Close. Zijn patatbakker, Willem. Maakte altijd een machtige frikadel speciaal.quote:Op maandag 6 december 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
En Mido niet mee vanwege familieomstandigheden, is zijn frietpan overleden?
Ik schat de kans inderdaad op maximaal 2%, maar het zou wel awesome zijnquote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Groningen wordt geen kampioen. Niet omdat ik ze het niet gun, maar omdat het gewoon niet gebeurt.
En jullie denken dat Nu Opa Cruijff er is alles goed komt????quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:20 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax praat met Cruijff
07-12-10
Uri Coronel had gisteravond, buiten het grote nieuws van het vertrek van trainer Martin Jol, een andere grote verrassing in petto voor Ajax. De preses verklaarde namelijk bij de vergadering van de ledenraad, dat hij kort daarvoor een gesprek had gehad met Johan Cruijff. Volgens Coronel was het een zeer constructieve bijeenkomst met de legendarische nummer 14.
AjaxF-side.NL
Ajax liet Cruijff lange tijd links liggen. Dat er nu eindelijk naar Cruijff geluisterd wordt en dat hij welkom was om zijn visie te geven op de crisis bij de club, geldt feitelijk al als grote doorbraak.
Probleem veel breder
Johan Cruijff denkt niet, dat het vertrek van Martin Jol de oplossing is voor de crisis, waarin Ajax verkeert. "Ik hoop niet, dat deze actie ingegeven is om tijd te winnen," zei hij op een avond van zijn Foundation bij Johnnie Boer in het kader van koken met een doel.
"Als je de ene kapitein op het schip vervangt door een ander, los je het probleem niet op. Het probleem is nu eenmaal veel breder. Frank de Boer moet nu ook een breed gedragen steun krijgen vanuit de club. Ajax is een voetbalclub, daar moeten mensen met voetbalverstand de grote lijn gaan bewaken."
Ja, als Johan komt staat Ajax binnen 5 jaar weer op het niveau Barcelona, nou goed?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:00 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
En jullie denken dat Nu Opa Cruijff er is alles goed komt????
ik bedoel ermee te zeggen dat er in het bestuur altijd nog mensen zijn die ook nog met de beste man mee will gaan. Dat zie ik niet gebeuren..quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als Johan komt staat Ajax binnen 5 jaar weer op het niveau Barcelona, nou goed?.
Dat is nou PRE-CIES wat Cruijff zelf zegt. Vind het het nou nog leuk om met een snerend sausje alle wijd openstaande deuren open te trappen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:04 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik bedoel ermee te zeggen dat er in het bestuur altijd nog mensen zijn die ook nog met de beste man mee will gaan. Dat zie ik niet gebeuren..
Nee hoor als Cruijff met goede ideeen komt be my guest!!! Maar wat kan er tegenwoordig veranderd worden zonder geld???quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nou PRE-CIES wat Cruijff zelf zegt. Vind het het nou nog leuk om met een snerend sausje alle wijd openstaande deuren open te trappen?.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:00 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
En jullie denken dat Nu Opa Cruijff er is alles goed komt????
Kijk, en daar hebben we (misschien) dus Cruijff voor he? Of andere mensen die er echt verstand van hebben. Er zijn goeie mensen zat, je moet ze alleen vinden en zover krijgen. Geld is er echt wel. Geen miljoenen en miljoenen hoor, maar blut zijn ze ook niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:07 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nee hoor als Cruijff met goede ideeen komt be my guest!!! Maar wat kan er tegenwoordig veranderd worden zonder geld???
Ah lindgren ... oud groninger toch???quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:18 schreef Lindgren. het volgende:
Die bigwillem. Van troll naar (zogenaamd) kwaliteitspost in minder dan 4 minuten.
Gewoon Rijkaard dit seizoen nog aanstellen? Geef hem de tijd om het neer te zetten. Goede TD ernaast en niet de trainer weer alle ruimte geven. Want daar zit volgens mij een groot probleem. Na het rapport Coronel heeft de trainer (Jol) alle ruimte gekregen om aankopen te doen, die ook weer in strijd waren met het rapport. Mido, Ooijer, Tainio, Atouba....quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat denken jullie is Rijkaard een optie voor volgend jaar met De Boer als assistent?
Ja. Voor een beetje kwaliteit betaal je gauw.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:19 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ah lindgren ... oud groninger toch???hebben we veel aan verdient.....
Zo lang je de achterban maar vertelt dat het de ideeën van Cruijff zijn kun je Ajax helemaal financieel naar zijn grootje helpen en zullen ze het toch accepteren. Net als dat Feyenoord het nog steeds accepteert dat Been de ploeg degradatievoetbal laat spelen. Elke andere trainer was er allang uit gevlogen (onafhankelijk of het terecht of niet is)quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:14 schreef Bigwillem10 het volgende:
Nee blut zijn jullie niet idd , jullie hebben nog wel een aardig spaarcentje op de bank.
maar kan je het naar je achterban verantwoorden om nu (opnieuw) geld uit te geven en weer dikke verliezen te lijden met het smoesje van ''investeren''.
Als jullie zoveel verlies blijven lijden is er straks toch echt geen geld meer.
En ik zie ook niet zo snel een tweede abramovic aanschuiven.
Ik denk dat het dan belangrijker is wie de TD wordt dan wie de trainer wordt. Van Geel was toen der tijd zogenaamd die goede TD, maar ondertussen heeft die er een potje van gemaakt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gewoon Rijkaard dit seizoen nog aanstellen? Geef hem de tijd om het neer te zetten. Goede TD ernaast en niet de trainer weer alle ruimte geven. Want daar zit volgens mij een groot probleem. Na het rapport Coronel heeft de trainer (Jol) alle ruimte gekregen om aankopen te doen, die ook weer in strijd waren met het rapport. Mido, Ooijer, Tainio, Atouba....
hij zei toch dat hij voorlopig even niets wou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef Komakie het volgende:
Trouwens, als Jol naar Newcastle gaat dan is het wel heel achterbaks....
Hij zal wel naar Engeland gaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef Komakie het volgende:
Trouwens, als Jol naar Newcastle gaat dan is het wel heel achterbaks....
Dan snap jij het niet echt, wat willen Ajacieden precies hebben?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:14 schreef Bigwillem10 het volgende:
Nee blut zijn jullie niet idd , jullie hebben nog wel een aardig spaarcentje op de bank.
maar kan je het naar je achterban verantwoorden om nu (opnieuw) geld uit te geven en weer dikke verliezen te lijden met het smoesje van ''investeren''.
Als jullie zoveel verlies blijven lijden is er straks toch echt geen geld meer.
En ik zie ook niet zo snel een tweede abramovic aanschuiven.
Dat zeggen we elke keer, maar de trainers krijgen tegenwoordig de tijd en stappen gewoon halverwege zelf op. Van Basten, Jol, Ten Cate. Ze zijn allemaal zelf opgestapt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon Johan Cruijff, hopen dat Hiddink wordt ontslagen, en dus Hiddink als TD.
De Boer mag van mij alle tijd krijgen, Als er maar iets met de directie / bestuur gebeurt.
Resultaten : cups bekers schalen toch??quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan snap jij het niet echt, wat willen Ajacieden precies hebben?
Talenten.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zeggen we elke keer, maar de trainers krijgen tegenwoordig de tijd en stappen gewoon halverwege zelf op. Van Basten, Jol, Ten Cate. Ze zijn allemaal zelf opgestapt.
Blind en De Boer moeten het nu samen gaan doen. Ik heb zo'n slecht gevoel over Blind. De eerste keer vond ik het al niet alles en hij staat me nog steeds tegen. Ik vind zijn hele uitstraling niets.
Dat kwam ook door de situatie met Jol natuurlijk
Resultaten komen daarna vanzelf, als je een goede opleiding hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:33 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Resultaten : cups bekers schalen toch??
Nog een ronde van slechte investeringen en het is toch het voorbij met ajax.
Het gaat al jaren zo dat zodra er weer een nieuwe trainer is hij weer miljoenen mag investeren in ajax.
En ik kan me zo geen trainer bedenken die daarme de laatste jaren succes had...
Je kan mij niet vertellen dat het nu opeens wel zo is dat de toekomst er nu opeens wel rooskleurig uitziet nu jol eruit is geknikkerd.
Blind als trainer is ook helemaal niks..quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zeggen we elke keer, maar de trainers krijgen tegenwoordig de tijd en stappen gewoon halverwege zelf op. Van Basten, Jol, Ten Cate. Ze zijn allemaal zelf opgestapt.
Blind en De Boer moeten het nu samen gaan doen. Ik heb zo'n slecht gevoel over Blind. De eerste keer vond ik het al niet alles en hij staat me nog steeds tegen. Ik vind zijn hele uitstraling niets.
Daar zie ik met frankie ook echt een toekomst mee. Dat lijkt mij iemand die altijd voor de toekomst kiest en dus voor een solide financieele toekomst voor ajax.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Resultaten komen daarna vanzelf, als je een goede opleiding hebt.
Technisch Directeur en v/d Boog.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:37 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Daar zie ik met frankie ook echt een toekomst mee. Dat lijkt mij iemand die altijd voor de toekomst kiest en dus voor een solide financieele toekomst voor ajax.
Maar kiest het bestuur hier ook voor? wie is er nou echt verantwoordelijk voor het aankoop beleid? wie bepaald nou echt wie er komt? Het bestuur en helaas niet de trainer..
Ik bedoel hoe het nu gaat? wie gaat het nu bepalen het lijkt me sterk dat frankie dit ook gaat doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Technisch Directeur en v/d Boog.
TD was Martin Jol, daarom had je Tainio, Atouba.
Gister zeiden ze Blind, TD. Frank, trainer en Hennie Spijkerman assistent.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe het nu gaat? wie gaat het nu bepalen het lijkt me sterk dat frankie dit ook gaat doen.
Blind blijft toch assistent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |