Tsjah.quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar hij is niet ontslagenHij is opgestapt
Ja, maar dan is hij niet ontslagenquote:Op maandag 6 december 2010 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hij heeft zelf zijn ontslag ingediend, dus het is een ontslag...
Dat ligt aan je definitie van 'goed' van van 'mijn club'quote:Op maandag 6 december 2010 22:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Soms vraag ik me af... komt het ooit goed met mijn club.
Nouja, goed is als Ajax weer eens kampioen zou worden en er rust heerst.quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat ligt aan je definitie van 'goed' van van 'mijn club'
één grote probleem is opgelost.quote:Op maandag 6 december 2010 22:23 schreef sjeppert het volgende:
een nieuwe trainer lost het probleem niet op
Ze worden wel weer een keer kampioen hoorquote:Op maandag 6 december 2010 22:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nouja, goed is als Ajax weer eens kampioen zou worden en er rust heerst.
Gaat Blind nog naar Groningen?quote:Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef Bigwillem10 het volgende:
en maar blijven roepen dat het met ajax wel goed komt........
vindt dit zwaar onterecht directie moet nu ook ballen hebben en ook opstappen.
Ook vindt ik dat cruijff nu echt moet ingrijpen. elke maandag grote b*k in columns maar nu is het toch zijn kans.
Zijn als he goed is in onderhandeling.... weet niet hoe frankie daar tegenaan kijkt. maar volgens mij is de directeur ook van plan om te verkopen...quote:
Van je 155 post op Fok! heb je er denk ik bijna 100 aan Ajax-topic gespendeerd en geen 1 aan je oh zo geliefde Fc Groningen-topic. Je voldoet aan het Calimero signalement.quote:Op maandag 6 december 2010 22:42 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Zijn als he goed is in onderhandeling.... weet niet hoe frankie daar tegenaan kijkt. maar volgens mij is de directeur ook van plan om te verkopen...
persoonlijk hoop ik het dat hij wel komt... sorry
maar ik meen als ik zeg gecondoleerd , na al die vervelende post meen ik dat ik zeg dat dit volkomen onterecht is.. de directie moet per direct opstappen !!!
ik ook van jouquote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van je 155 post op Fok! heb je er denk ik bijna 100 aan Ajax-topic gespendeerd en geen 1 aan je oh zo geliefde Fc Groningen-topic. Je voldoet aan het Calimero signalement.
Omdat? Jol neemt toch zelf ontslag?quote:Op maandag 6 december 2010 22:42 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
maar ik meen als ik zeg gecondoleerd , na al die vervelende post meen ik dat ik zeg dat dit volkomen onterecht is.. de directie moet per direct opstappen !!!
Nou ik vraag dat omdat ajax anders met 2 ontslagpremies zit ( er van uit gaande dat cock jol ook ontslagen wordt)quote:Op maandag 6 december 2010 22:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat? Jol neemt toch zelf ontslag?
hmmm probeer ik eens een goede opmerking te maken ist nog niet goed..quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Saekerhett het volgende:
Ach, gewoon met zijn allen niet meer op Bigwillem10 reageren. Laat dat jochie zich toch lekker druk maken om Ajax
Nee, ik vraag jou waarom de directie op moet stappen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nou ik vraag dat omdat ajax anders met 2 ontslagpremies zit ( er van uit gaande dat cock jol ook ontslagen wordt)
Ik denk dat je bij een aantal je krediet hebt verspeeld.quote:Op maandag 6 december 2010 22:48 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
hmmm probeer ik eens een goede opmerking te maken ist nog niet goed..
Omdat die keer op keer falen met het beleid maar ondertussen wel alle mensen om hun heen weg trappuh....quote:Op maandag 6 december 2010 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik vraag jou waarom de directie op moet stappen.
oooooh zoooo ...... dus? het is maar een forum hoor...quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij een aantal je krediet hebt verspeeld.
Van Basten stapte zelf op. Jol stapt zelf op. Zelfs Ten Cate stapte zelf op. De mensen in de directie doen hun best, maken ook fouten, want het zijn mensen. Een nieuwe directie lost dat alle problemen op? Lijkt mij niet.quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Omdat die keer op keer falen met het beleid maar ondertussen wel alle mensen om hun heen weg trappuh....
VIndt je het ook neit erg makkelijker om in een paar jaar tijd weet ik het hoe veel trainers te hebben gehad en zelf volhouden dat je niks verkeerd doet???
Nou ik denk at een nieuwe directie een nieuwe start betekend en dus wel goed is..quote:Op maandag 6 december 2010 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van Basten stapte zelf op. Jol stapt zelf op. Zelfs Ten Cate stapte zelf op. De mensen in de directie doen hun best, maken ook fouten, want het zijn mensen. Een nieuwe directie lost dat alle problemen op? Lijkt mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |