Cruijff wil heel veel.quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Cruijff wilde toch dat de trainer zou blijven ?
Tsjah, ze weten al bijna zeker dat hij naar Engeland gaatquote:Op maandag 6 december 2010 21:49 schreef heloef het volgende:
Lol het is rust bij Liverpool en het eerste waar ze over beginnen is het vertrek van Jollo.
Nee, die wil naar Argentinie.quote:Op maandag 6 december 2010 21:46 schreef Enchanter het volgende:
Chivanitch (of hoe die gozer ook heet) zal misschien nu ook wel weer een kans krijgen
Is hij na dit seizoen niet transfervrij en zou hij dan niet naar Boca gaan ofzoquote:Op maandag 6 december 2010 21:46 schreef Enchanter het volgende:
Chivanitch (of hoe die gozer ook heet) zal misschien nu ook wel weer een kans krijgen
Tsja de waan van de dag regeert hier.quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Chewbalhaar het volgende:
mooie crisis maar weer in 020
![]()
Zorgt er gezien de situatie in Rotterdam tenminste voor dat ik nog enig plezier houdt in dit voetbalseizoen
Begin van het seizoen loodst Jol je voor het eerst in tijden eens naar de CL, na een wedstrijd of 10 sta je er nog geweldig voor, en ineens klapt de boel nadat ze compleet worden weggespeeld door Madrid
En vergeet de door Cruijff gecreerde onrust niet.quote:Op maandag 6 december 2010 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja de waan van de dag regeert hier.
'Trouwens wel een leuke dag voor de twee ploegen die ik support' (toch?)quote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef heloef het volgende:
Trouwens wel een leuke dag voor de twee ploegen die ik supporter zijn allebei hun trainer kwijt.
Ik zeg altijd supporter.quote:Op maandag 6 december 2010 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Trouwens wel een leuke dag voor de twee ploegen die ik support' (toch?)
Ok.quote:
Maar hij is niet ontslagenquote:Op maandag 6 december 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok.
Cruijff:
"Het ontslag van Jol lost het probleem niet op"
Dus hopen dat hij door blijft gaan.
Hij heeft zelf zijn ontslag ingediend, dus het is een ontslag...quote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar hij is niet ontslagenHij is opgestapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |