Hij heeft het verlies van HaagsPietje en BasheeBoy wel opgevangen. Beetje een mix van die 2.quote:
HaagsePietje was zoveel irritanter.quote:Op zondag 5 december 2010 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft het verlies van HaagsPietje en BasheeBoy wel opgevangen. Beetje een mix van die 2.
Dankzij BigWillem he nu is het doodstil.quote:Op zondag 5 december 2010 23:53 schreef Doublepain het volgende:
jezus, gewoon een topic vol gelult...
Gaat wel lukkenquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef Doublepain het volgende:
nog 11 te gaan voor de magische 1500 :p
Ik ga gelijk popcorn halen :pquote:Op maandag 6 december 2010 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gaat wel lukkenMorgen column van cruyff
Het beleid van Groningen is Fun Only ja.. Dat is zo bij elke Nederlandse club, alleen zij spreken het duidelijker uit.. Al deel ik wel je mening dat we er ooit weer bovenop komen.quote:Op maandag 6 december 2010 00:05 schreef Greg.AFCA het volgende:
Ach ja, wat BigWillem ook zegt, 'de FC' zal altijd een provincieclub blijven. Worden misschien ooit is incidenteel kampioen, maar daar blijft het bij. Wat Ajax betreft weet ik zeker dat het goed komt. Al is het over 10 jaar. Wij zullen weer de club zijn die we zijn geweest. Misschien is dat ook wel het wezenlijke verschil. Ajax heeft de wil weer te zijn als het is geweest. Groningen is 'Fun Only' en zullen dus nooit zo groot worden. Zo'n cultuurverschil is ook niet te overbruggen, dus eigenlijk loop je langs elkaar heen te lullen
Tja. Noem het onrealistisch of niet, maar als cruyff er werkt van gaat maken zie ik Ajax echt wel ooit weer eens de EC-I pakkenquote:Op maandag 6 december 2010 00:11 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Het beleid van Groningen is Fun Only ja.. Dat is zo bij elke Nederlandse club, alleen zij spreken het duidelijker uit.. Al deel ik wel je mening dat we er ooit weer bovenop komen.![]()
Ik ook wel opzich, heb altijd wel vertrouwen gehad in onze eigen jeugd.. En denk dat Cruyff ook meer spelers trekt. Alleen 't zal allemaal wat langer duren denk ik, moeten eerst van deze rommel af.quote:Op maandag 6 december 2010 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tja. Noem het onrealistisch of niet, maar als cruyff er werkt van gaat maken zie ik Ajax echt wel ooit weer eens de EC-I pakken
Zo onrealistisch vind ik dat niet eens. Er moet veel gebeuren, en hopelijk met wat hulp van Cruijff. Maar Ajax is Europees gezien toch een grote club.quote:Op maandag 6 december 2010 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tja. Noem het onrealistisch of niet, maar als cruyff er werkt van gaat maken zie ik Ajax echt wel ooit weer eens de EC-I pakken
Was 2003 als ik me niet vergis.. toen nog tegen arsenal uitquote:Op maandag 6 december 2010 00:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo onrealistisch vind ik dat niet eend. Er moet veel gebeuren, en hopelijk met wat hulp van Cruijff. Maar Ajax is Europees gezien toch een grote club.
Ajax staat bekend om de opleiding, het komt daarom ook best vaak voor dat talenten voor Ajax kiezen ipv Chelsea ofzo.
Als je gewoon het maximale uit deze talenten haalt kun je ver komen. Zie het team van 2004 (?) met Chivu, Maxwell, De Jong, Pienaar, Sneijder, Rafael.
Maarja zoals gezegd, er moet veel gebeuren en het zal lang duren.
Zie ik liever http://www.ad.nl/static/F(...)2.jpg?20100209100654 weerquote:Op maandag 6 december 2010 00:36 schreef ajacied4lf het volgende:
http://ronaldzwiers.0catch.com/Ajax/Foto/2004.jpg
Als ik dit nog eens meemaak hoef ik nooit meer kampioen te worden.quote:Op maandag 6 december 2010 00:41 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Zie ik liever http://www.ad.nl/static/F(...)2.jpg?20100209100654 weer
Haha ja dat waren helemaal mooie tijden om mee te maken, maar als je bedenkt dat we 6 jaar geleden nog echt een top elftal hadden.. kan het ook zo maar weer goed uitpakken komende tijd.quote:Op maandag 6 december 2010 00:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik dit nog eens meemaak hoef ik nooit meer kampioen te worden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |