abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89613375
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

oooooh zoooo ...... dus? het is maar een forum hoor...
Klopt maar in eerste instantie kom je trollend over om vervolgens 2 dagen later inhoudelijke vragen te gaan stellen.
Ik denk dat vele hier zoiets hebben van "Laat die maar lullen."
  maandag 6 december 2010 @ 22:56:06 #252
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_89613424
Inderdaad
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 6 december 2010 @ 22:56:09 #253
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89613429
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Klopt maar in eerste instantie kom je trollend over om vervolgens 2 dagen later inhoudelijke vragen te gaan stellen. Ik denk dat velen hier zoiets hebben van "Laat die maar lullen."
nogmaals het is een forum en reactie vraagt om actie ik heb zelf ook meer dan genoeg (trollen) gehad hoor en hoor je mij zeuren??
  maandag 6 december 2010 @ 23:00:46 #254
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_89613814
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:54 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

Nou ik denk at een nieuwe directie een nieuwe start betekend en dus wel goed is..
Dat de trainers voor jol het ook hebben verpest oke.. maar de directie blijft het maar afschuiven vindt ik en dan ben je een grote man als je nu ook je verantwoordelijkheid neemt.
Los van de fouten die deze directie gemaakt heeft, zijn ze ook verantwoordelijk voor het verbeteren van de financiële positie. Die is uiteraard nog niet goed, maar wel verbeterd. Het wordt altijd maar makkelijk geroepen dat mensen eruit moet en dat het dan beter wordt, maar die zekerheid heb je nooit. Je moet wel proberen ervoor te zorgen dat het beter wordt met die mensen die er zitten.
Kijk, als jij mij de zekerheid kan geven dat een nieuwe directie automatisch leidt tot verbetering, krijg je van mij de zege, maar ik zou niet kunnen zeggen dat dat gaat gebeuren. Laat de mensen maar zitten en laten we ze de kans geven om het te verbeteren. Tussentijds kun je altijd een evaluatie doen en daar eventueel conclusies aan verbinden.
  maandag 6 december 2010 @ 23:04:01 #255
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89614090
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef peaceman het volgende:

[..]

Los van de fouten die deze directie gemaakt heeft, zijn ze ook verantwoordelijk voor het verbeteren van de financiële positie. Die is uiteraard nog niet goed, maar wel verbeterd. Het wordt altijd maar makkelijk geroepen dat mensen eruit moet en dat het dan beter wordt, maar die zekerheid heb je nooit. Je moet wel proberen ervoor te zorgen dat het beter wordt met die mensen die er zitten.
Kijk, als jij mij de zekerheid kan geven dat een nieuwe directie automatisch leidt tot verbetering, krijg je van mij de zege, maar ik zou niet kunnen zeggen dat dat gaat gebeuren. Laat de mensen maar zitten en laten we ze de kans geven om het te verbeteren. Tussentijds kun je altijd een evaluatie doen en daar eventueel conclusies aan verbinden.
In welke zin is de financieele situatie verbeterd? grotendeels dankzij de cl. en dat heeft ajax echt niet gehaald dankzij de directie.
Wat als jullie de cl neit hadden gehaald ? dan had het bestuur echt wel gehangen hoor.
En nu de cl wel gehaald is ( en hoe...) is er opeens financieel niks aan de hand.
  maandag 6 december 2010 @ 23:07:32 #256
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_89614351
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

In welke zin is de financieele situatie verbeterd? grotendeels dankzij de cl. en dat heeft ajax echt niet gehaald dankzij de directie.
Wat als jullie de cl neit hadden gehaald ? dan had het bestuur echt wel gehangen hoor.
En nu de cl wel gehaald is ( en hoe...) is er opeens financieel niks aan de hand.
Ook zonder de CL was de situatie al verbeterd, na het financiële debacle wat Van Basten heette.
Maar goed, reageer ook eens op de rest van mijn vorige post.
  maandag 6 december 2010 @ 23:10:18 #257
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89614536
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef peaceman het volgende:
Ondanks dat het dit seizoen niet liep en Jol zeker ook fouten heeft gemaakt, is het eigenlijk toch jammer. De 2e seizoenshelft van vorig seizoen was uitstekend. Daar was Jol net zo goed verantwoordelijk voor als deze slechte periode.
dit vindt ik een goede post..

Waarom kan het nu niet is dan een belangrijke vraag toch?
En dat is inderdaad niet aan te rekenen op het bestuur oke..

Gaat ook ajax ten onder aan het spook dat het wereldkampioenschap heet of is pantelic nou zo genaiaal belangrijk voor ajax gebleken?
pi_89614876
Er zat geen potentie in, dus goede beslissing. Al weet ik niet of het onder een nieuwe trainer echt beter zal gaan met deze selectie. Dit seizoen is sowieso (weer) verloren.
  maandag 6 december 2010 @ 23:16:05 #259
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_89614895
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:10 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

dit vindt ik een goede post..

Waarom kan het nu niet is dan een belangrijke vraag toch?
En dat is inderdaad niet aan te rekenen op het bestuur oke..

Gaat ook ajax ten onder aan het spook dat het wereldkampioenschap heet of is pantelic nou zo genaiaal belangrijk voor ajax gebleken?
Het WK en de voorronde CL hebben natuurlijk wel invloed gehad. Teveel spelers hebben daardoor eigenlijk geen vakantie gehad. Vrijwel alle WK-gangers zijn nu ook uit vorm. Tel daarbij op dat de niet-wk-gangers ook niet echt lekker draaien en de verandering van spelen. En ja, daarbij hoort ook de naam Pantelic, omdat die anderen beter liet voetballen. El Hamdoui is een totaal andere spits. Technisch zeer begaafd, maar of het een Ajax-spits is, nou nee. Het is geen aanspeelpunt, zoals Petterson en Kluivert dat bijvoorbeeld wel waren.
Maar ja, Ajax=Ajax en dan zijn zulke oorzaken geen excuus.
  maandag 6 december 2010 @ 23:16:47 #260
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89614940
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef Devz het volgende:
Er zat geen potentie in, dus goede beslissing. Al weet ik niet of het onder een nieuwe trainer echt beter zal gaan met deze selectie. Dit seizoen is sowieso (weer) verloren.
Nou denk ik dat er in frankie echt een hele goede trainer zit..dus als hij blijft kan het nog leuk worden.
  maandag 6 december 2010 @ 23:18:46 #261
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_89615060
Misschien krijgen de spelers nu een opkikker en worden we kampioen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 6 december 2010 @ 23:19:16 #262
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89615101
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef peaceman het volgende:

[..]

Het WK en de voorronde CL hebben natuurlijk wel invloed gehad. Teveel spelers hebben daardoor eigenlijk geen vakantie gehad. Vrijwel alle WK-gangers zijn nu ook uit vorm. Tel daarbij op dat de niet-wk-gangers ook niet echt lekker draaien en de verandering van spelen. En ja, daarbij hoort ook de naam Pantelic, omdat die anderen beter liet voetballen. El Hamdoui is een totaal andere spits. Technisch zeer begaafd, maar of het een Ajax-spits is, nou nee. Het is geen aanspeelpunt, zoals Petterson en Kluivert dat bijvoorbeeld wel waren.
Maar ja, Ajax=Ajax en dan zijn zulke oorzaken geen excuus.
ik vind juist dan el hamdoui andere kwaliteiten heeft die ajax ook sterker maken dan pantelic.
Ik denk ook dat het suarez niet zint dat er nu een andere sterspeler naast hem speelt en dat dat nooit geboterd heeft. Iedereen verwachte in het begin van het seizoen veel van die twee
( en ja ook ik die trollende groninger)
  maandag 6 december 2010 @ 23:20:29 #263
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89615180
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Smoofie het volgende:
Misschien krijgen de spelers nu een opkikker en worden we kampioen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope eerst wij :P
of ben ik nou weer aan het trollen?
  maandag 6 december 2010 @ 23:21:56 #264
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_89615266
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

ik vind juist dan el hamdoui andere kwaliteiten heeft die ajax ook sterker maken dan pantelic.
Ik denk ook dat het suarez niet zint dat er nu een andere sterspeler naast hem speelt en dat dat nooit geboterd heeft. Iedereen verwachte in het begin van het seizoen veel van die twee
( en ja ook ik die trollende groninger)
Ja maar El Hamdoui maakt het team niet beter. Dat is het grote verschil met Pantelic. Pantelic was maar een matige voetballer, die wel de gave had om anderen beter te laten spelen. Maar goed, het is ook een feit dat bijna iedereen destijds in vorm was en nu bijna niemand.
  maandag 6 december 2010 @ 23:22:10 #265
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_89615277
Groningen wordt geen kampioen :) . Niet omdat ik ze het niet gun, maar omdat het gewoon niet gebeurt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 6 december 2010 @ 23:32:26 #266
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89615831
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Groningen wordt geen kampioen :) . Niet omdat ik ze het niet gun, maar omdat het gewoon niet gebeurt.
Dat dacht ik in 2006 ook over Twente. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89619209
dag dag jol :)
pi_89619308
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat dacht ik in 2006 ook over Twente. :')
Je gaat me niet vertellen dat achtereenvolgens AZ, Twente en Groningen kampioen gaan worden, terwijl de voorgaande 25+ jaar alleen de 'grote drie' kampioen werden :P
  dinsdag 7 december 2010 @ 01:53:35 #269
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_89620234
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:

En Mido niet mee vanwege familieomstandigheden, is zijn frietpan overleden? ;)
Close. Zijn patatbakker, Willem. Maakte altijd een machtige frikadel speciaal. c_/
Look behind you! It's your ass!
  dinsdag 7 december 2010 @ 02:04:43 #270
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89620331
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Ik schat de kans inderdaad op maximaal 2%, maar het zou wel awesome zijn :9
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89621347
Ajax praat met Cruijff
07-12-10

Uri Coronel had gisteravond, buiten het grote nieuws van het vertrek van trainer Martin Jol, een andere grote verrassing in petto voor Ajax. De preses verklaarde namelijk bij de vergadering van de ledenraad, dat hij kort daarvoor een gesprek had gehad met Johan Cruijff. Volgens Coronel was het een zeer constructieve bijeenkomst met de legendarische nummer 14.
AjaxF-side.NL
Ajax liet Cruijff lange tijd links liggen. Dat er nu eindelijk naar Cruijff geluisterd wordt en dat hij welkom was om zijn visie te geven op de crisis bij de club, geldt feitelijk al als grote doorbraak.

Probleem veel breder
Johan Cruijff denkt niet, dat het vertrek van Martin Jol de oplossing is voor de crisis, waarin Ajax verkeert. "Ik hoop niet, dat deze actie ingegeven is om tijd te winnen," zei hij op een avond van zijn Foundation bij Johnnie Boer in het kader van koken met een doel.

"Als je de ene kapitein op het schip vervangt door een ander, los je het probleem niet op. Het probleem is nu eenmaal veel breder. Frank de Boer moet nu ook een breed gedragen steun krijgen vanuit de club. Ajax is een voetbalclub, daar moeten mensen met voetbalverstand de grote lijn gaan bewaken."
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:00:27 #272
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89622219
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 07:20 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax praat met Cruijff
07-12-10

Uri Coronel had gisteravond, buiten het grote nieuws van het vertrek van trainer Martin Jol, een andere grote verrassing in petto voor Ajax. De preses verklaarde namelijk bij de vergadering van de ledenraad, dat hij kort daarvoor een gesprek had gehad met Johan Cruijff. Volgens Coronel was het een zeer constructieve bijeenkomst met de legendarische nummer 14.
AjaxF-side.NL
Ajax liet Cruijff lange tijd links liggen. Dat er nu eindelijk naar Cruijff geluisterd wordt en dat hij welkom was om zijn visie te geven op de crisis bij de club, geldt feitelijk al als grote doorbraak.

Probleem veel breder
Johan Cruijff denkt niet, dat het vertrek van Martin Jol de oplossing is voor de crisis, waarin Ajax verkeert. "Ik hoop niet, dat deze actie ingegeven is om tijd te winnen," zei hij op een avond van zijn Foundation bij Johnnie Boer in het kader van koken met een doel.

"Als je de ene kapitein op het schip vervangt door een ander, los je het probleem niet op. Het probleem is nu eenmaal veel breder. Frank de Boer moet nu ook een breed gedragen steun krijgen vanuit de club. Ajax is een voetbalclub, daar moeten mensen met voetbalverstand de grote lijn gaan bewaken."
En jullie denken dat Nu Opa Cruijff er is alles goed komt????
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:03:53 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_89622266
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:00 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

En jullie denken dat Nu Opa Cruijff er is alles goed komt????
Ja, als Johan komt staat Ajax binnen 5 jaar weer op het niveau Barcelona, nou goed? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:04:54 #274
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89622281
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, als Johan komt staat Ajax binnen 5 jaar weer op het niveau Barcelona, nou goed? :').
ik bedoel ermee te zeggen dat er in het bestuur altijd nog mensen zijn die ook nog met de beste man mee will gaan. Dat zie ik niet gebeuren..
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:06:16 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_89622303
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:04 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

ik bedoel ermee te zeggen dat er in het bestuur altijd nog mensen zijn die ook nog met de beste man mee will gaan. Dat zie ik niet gebeuren..
Dat is nou PRE-CIES wat Cruijff zelf zegt. Vind het het nou nog leuk om met een snerend sausje alle wijd openstaande deuren open te trappen? :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')