Klopt maar in eerste instantie kom je trollend over om vervolgens 2 dagen later inhoudelijke vragen te gaan stellen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:50 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
oooooh zoooo ...... dus? het is maar een forum hoor...
nogmaals het is een forum en reactie vraagt om actie ik heb zelf ook meer dan genoeg (trollen) gehad hoor en hoor je mij zeuren??quote:Op maandag 6 december 2010 22:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar in eerste instantie kom je trollend over om vervolgens 2 dagen later inhoudelijke vragen te gaan stellen. Ik denk dat velen hier zoiets hebben van "Laat die maar lullen."
Los van de fouten die deze directie gemaakt heeft, zijn ze ook verantwoordelijk voor het verbeteren van de financiële positie. Die is uiteraard nog niet goed, maar wel verbeterd. Het wordt altijd maar makkelijk geroepen dat mensen eruit moet en dat het dan beter wordt, maar die zekerheid heb je nooit. Je moet wel proberen ervoor te zorgen dat het beter wordt met die mensen die er zitten.quote:Op maandag 6 december 2010 22:54 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nou ik denk at een nieuwe directie een nieuwe start betekend en dus wel goed is..
Dat de trainers voor jol het ook hebben verpest oke.. maar de directie blijft het maar afschuiven vindt ik en dan ben je een grote man als je nu ook je verantwoordelijkheid neemt.
In welke zin is de financieele situatie verbeterd? grotendeels dankzij de cl. en dat heeft ajax echt niet gehaald dankzij de directie.quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Los van de fouten die deze directie gemaakt heeft, zijn ze ook verantwoordelijk voor het verbeteren van de financiële positie. Die is uiteraard nog niet goed, maar wel verbeterd. Het wordt altijd maar makkelijk geroepen dat mensen eruit moet en dat het dan beter wordt, maar die zekerheid heb je nooit. Je moet wel proberen ervoor te zorgen dat het beter wordt met die mensen die er zitten.
Kijk, als jij mij de zekerheid kan geven dat een nieuwe directie automatisch leidt tot verbetering, krijg je van mij de zege, maar ik zou niet kunnen zeggen dat dat gaat gebeuren. Laat de mensen maar zitten en laten we ze de kans geven om het te verbeteren. Tussentijds kun je altijd een evaluatie doen en daar eventueel conclusies aan verbinden.
Ook zonder de CL was de situatie al verbeterd, na het financiële debacle wat Van Basten heette.quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
In welke zin is de financieele situatie verbeterd? grotendeels dankzij de cl. en dat heeft ajax echt niet gehaald dankzij de directie.
Wat als jullie de cl neit hadden gehaald ? dan had het bestuur echt wel gehangen hoor.
En nu de cl wel gehaald is ( en hoe...) is er opeens financieel niks aan de hand.
dit vindt ik een goede post..quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef peaceman het volgende:
Ondanks dat het dit seizoen niet liep en Jol zeker ook fouten heeft gemaakt, is het eigenlijk toch jammer. De 2e seizoenshelft van vorig seizoen was uitstekend. Daar was Jol net zo goed verantwoordelijk voor als deze slechte periode.
Het WK en de voorronde CL hebben natuurlijk wel invloed gehad. Teveel spelers hebben daardoor eigenlijk geen vakantie gehad. Vrijwel alle WK-gangers zijn nu ook uit vorm. Tel daarbij op dat de niet-wk-gangers ook niet echt lekker draaien en de verandering van spelen. En ja, daarbij hoort ook de naam Pantelic, omdat die anderen beter liet voetballen. El Hamdoui is een totaal andere spits. Technisch zeer begaafd, maar of het een Ajax-spits is, nou nee. Het is geen aanspeelpunt, zoals Petterson en Kluivert dat bijvoorbeeld wel waren.quote:Op maandag 6 december 2010 23:10 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dit vindt ik een goede post..
Waarom kan het nu niet is dan een belangrijke vraag toch?
En dat is inderdaad niet aan te rekenen op het bestuur oke..
Gaat ook ajax ten onder aan het spook dat het wereldkampioenschap heet of is pantelic nou zo genaiaal belangrijk voor ajax gebleken?
Nou denk ik dat er in frankie echt een hele goede trainer zit..dus als hij blijft kan het nog leuk worden.quote:Op maandag 6 december 2010 23:15 schreef Devz het volgende:
Er zat geen potentie in, dus goede beslissing. Al weet ik niet of het onder een nieuwe trainer echt beter zal gaan met deze selectie. Dit seizoen is sowieso (weer) verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
ik vind juist dan el hamdoui andere kwaliteiten heeft die ajax ook sterker maken dan pantelic.quote:Op maandag 6 december 2010 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het WK en de voorronde CL hebben natuurlijk wel invloed gehad. Teveel spelers hebben daardoor eigenlijk geen vakantie gehad. Vrijwel alle WK-gangers zijn nu ook uit vorm. Tel daarbij op dat de niet-wk-gangers ook niet echt lekker draaien en de verandering van spelen. En ja, daarbij hoort ook de naam Pantelic, omdat die anderen beter liet voetballen. El Hamdoui is een totaal andere spits. Technisch zeer begaafd, maar of het een Ajax-spits is, nou nee. Het is geen aanspeelpunt, zoals Petterson en Kluivert dat bijvoorbeeld wel waren.
Maar ja, Ajax=Ajax en dan zijn zulke oorzaken geen excuus.
quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Smoofie het volgende:
Misschien krijgen de spelers nu een opkikker en worden we kampioennope eerst wijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of ben ik nou weer aan het trollen?
Ja maar El Hamdoui maakt het team niet beter. Dat is het grote verschil met Pantelic. Pantelic was maar een matige voetballer, die wel de gave had om anderen beter te laten spelen. Maar goed, het is ook een feit dat bijna iedereen destijds in vorm was en nu bijna niemand.quote:Op maandag 6 december 2010 23:19 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik vind juist dan el hamdoui andere kwaliteiten heeft die ajax ook sterker maken dan pantelic.
Ik denk ook dat het suarez niet zint dat er nu een andere sterspeler naast hem speelt en dat dat nooit geboterd heeft. Iedereen verwachte in het begin van het seizoen veel van die twee
( en ja ook ik die trollende groninger)
Dat dacht ik in 2006 ook over Twente.quote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Groningen wordt geen kampioen. Niet omdat ik ze het niet gun, maar omdat het gewoon niet gebeurt.
Je gaat me niet vertellen dat achtereenvolgens AZ, Twente en Groningen kampioen gaan worden, terwijl de voorgaande 25+ jaar alleen de 'grote drie' kampioen werdenquote:Op maandag 6 december 2010 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik in 2006 ook over Twente.
Close. Zijn patatbakker, Willem. Maakte altijd een machtige frikadel speciaal.quote:Op maandag 6 december 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
En Mido niet mee vanwege familieomstandigheden, is zijn frietpan overleden?
Ik schat de kans inderdaad op maximaal 2%, maar het zou wel awesome zijnquote:Op maandag 6 december 2010 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Groningen wordt geen kampioen. Niet omdat ik ze het niet gun, maar omdat het gewoon niet gebeurt.
En jullie denken dat Nu Opa Cruijff er is alles goed komt????quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:20 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax praat met Cruijff
07-12-10
Uri Coronel had gisteravond, buiten het grote nieuws van het vertrek van trainer Martin Jol, een andere grote verrassing in petto voor Ajax. De preses verklaarde namelijk bij de vergadering van de ledenraad, dat hij kort daarvoor een gesprek had gehad met Johan Cruijff. Volgens Coronel was het een zeer constructieve bijeenkomst met de legendarische nummer 14.
AjaxF-side.NL
Ajax liet Cruijff lange tijd links liggen. Dat er nu eindelijk naar Cruijff geluisterd wordt en dat hij welkom was om zijn visie te geven op de crisis bij de club, geldt feitelijk al als grote doorbraak.
Probleem veel breder
Johan Cruijff denkt niet, dat het vertrek van Martin Jol de oplossing is voor de crisis, waarin Ajax verkeert. "Ik hoop niet, dat deze actie ingegeven is om tijd te winnen," zei hij op een avond van zijn Foundation bij Johnnie Boer in het kader van koken met een doel.
"Als je de ene kapitein op het schip vervangt door een ander, los je het probleem niet op. Het probleem is nu eenmaal veel breder. Frank de Boer moet nu ook een breed gedragen steun krijgen vanuit de club. Ajax is een voetbalclub, daar moeten mensen met voetbalverstand de grote lijn gaan bewaken."
Ja, als Johan komt staat Ajax binnen 5 jaar weer op het niveau Barcelona, nou goed?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:00 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
En jullie denken dat Nu Opa Cruijff er is alles goed komt????
ik bedoel ermee te zeggen dat er in het bestuur altijd nog mensen zijn die ook nog met de beste man mee will gaan. Dat zie ik niet gebeuren..quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, als Johan komt staat Ajax binnen 5 jaar weer op het niveau Barcelona, nou goed?.
Dat is nou PRE-CIES wat Cruijff zelf zegt. Vind het het nou nog leuk om met een snerend sausje alle wijd openstaande deuren open te trappen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:04 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik bedoel ermee te zeggen dat er in het bestuur altijd nog mensen zijn die ook nog met de beste man mee will gaan. Dat zie ik niet gebeuren..
Nee hoor als Cruijff met goede ideeen komt be my guest!!! Maar wat kan er tegenwoordig veranderd worden zonder geld???quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nou PRE-CIES wat Cruijff zelf zegt. Vind het het nou nog leuk om met een snerend sausje alle wijd openstaande deuren open te trappen?.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:00 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
En jullie denken dat Nu Opa Cruijff er is alles goed komt????
Kijk, en daar hebben we (misschien) dus Cruijff voor he? Of andere mensen die er echt verstand van hebben. Er zijn goeie mensen zat, je moet ze alleen vinden en zover krijgen. Geld is er echt wel. Geen miljoenen en miljoenen hoor, maar blut zijn ze ook niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:07 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nee hoor als Cruijff met goede ideeen komt be my guest!!! Maar wat kan er tegenwoordig veranderd worden zonder geld???
Ah lindgren ... oud groninger toch???quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:18 schreef Lindgren. het volgende:
Die bigwillem. Van troll naar (zogenaamd) kwaliteitspost in minder dan 4 minuten.
Gewoon Rijkaard dit seizoen nog aanstellen? Geef hem de tijd om het neer te zetten. Goede TD ernaast en niet de trainer weer alle ruimte geven. Want daar zit volgens mij een groot probleem. Na het rapport Coronel heeft de trainer (Jol) alle ruimte gekregen om aankopen te doen, die ook weer in strijd waren met het rapport. Mido, Ooijer, Tainio, Atouba....quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat denken jullie is Rijkaard een optie voor volgend jaar met De Boer als assistent?
Ja. Voor een beetje kwaliteit betaal je gauw.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:19 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ah lindgren ... oud groninger toch???hebben we veel aan verdient.....
Zo lang je de achterban maar vertelt dat het de ideeën van Cruijff zijn kun je Ajax helemaal financieel naar zijn grootje helpen en zullen ze het toch accepteren. Net als dat Feyenoord het nog steeds accepteert dat Been de ploeg degradatievoetbal laat spelen. Elke andere trainer was er allang uit gevlogen (onafhankelijk of het terecht of niet is)quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:14 schreef Bigwillem10 het volgende:
Nee blut zijn jullie niet idd , jullie hebben nog wel een aardig spaarcentje op de bank.
maar kan je het naar je achterban verantwoorden om nu (opnieuw) geld uit te geven en weer dikke verliezen te lijden met het smoesje van ''investeren''.
Als jullie zoveel verlies blijven lijden is er straks toch echt geen geld meer.
En ik zie ook niet zo snel een tweede abramovic aanschuiven.
Ik denk dat het dan belangrijker is wie de TD wordt dan wie de trainer wordt. Van Geel was toen der tijd zogenaamd die goede TD, maar ondertussen heeft die er een potje van gemaakt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gewoon Rijkaard dit seizoen nog aanstellen? Geef hem de tijd om het neer te zetten. Goede TD ernaast en niet de trainer weer alle ruimte geven. Want daar zit volgens mij een groot probleem. Na het rapport Coronel heeft de trainer (Jol) alle ruimte gekregen om aankopen te doen, die ook weer in strijd waren met het rapport. Mido, Ooijer, Tainio, Atouba....
hij zei toch dat hij voorlopig even niets wou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef Komakie het volgende:
Trouwens, als Jol naar Newcastle gaat dan is het wel heel achterbaks....
Hij zal wel naar Engeland gaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef Komakie het volgende:
Trouwens, als Jol naar Newcastle gaat dan is het wel heel achterbaks....
Dan snap jij het niet echt, wat willen Ajacieden precies hebben?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:14 schreef Bigwillem10 het volgende:
Nee blut zijn jullie niet idd , jullie hebben nog wel een aardig spaarcentje op de bank.
maar kan je het naar je achterban verantwoorden om nu (opnieuw) geld uit te geven en weer dikke verliezen te lijden met het smoesje van ''investeren''.
Als jullie zoveel verlies blijven lijden is er straks toch echt geen geld meer.
En ik zie ook niet zo snel een tweede abramovic aanschuiven.
Dat zeggen we elke keer, maar de trainers krijgen tegenwoordig de tijd en stappen gewoon halverwege zelf op. Van Basten, Jol, Ten Cate. Ze zijn allemaal zelf opgestapt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon Johan Cruijff, hopen dat Hiddink wordt ontslagen, en dus Hiddink als TD.
De Boer mag van mij alle tijd krijgen, Als er maar iets met de directie / bestuur gebeurt.
Resultaten : cups bekers schalen toch??quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan snap jij het niet echt, wat willen Ajacieden precies hebben?
Talenten.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zeggen we elke keer, maar de trainers krijgen tegenwoordig de tijd en stappen gewoon halverwege zelf op. Van Basten, Jol, Ten Cate. Ze zijn allemaal zelf opgestapt.
Blind en De Boer moeten het nu samen gaan doen. Ik heb zo'n slecht gevoel over Blind. De eerste keer vond ik het al niet alles en hij staat me nog steeds tegen. Ik vind zijn hele uitstraling niets.
Dat kwam ook door de situatie met Jol natuurlijk
Resultaten komen daarna vanzelf, als je een goede opleiding hebt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:33 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Resultaten : cups bekers schalen toch??
Nog een ronde van slechte investeringen en het is toch het voorbij met ajax.
Het gaat al jaren zo dat zodra er weer een nieuwe trainer is hij weer miljoenen mag investeren in ajax.
En ik kan me zo geen trainer bedenken die daarme de laatste jaren succes had...
Je kan mij niet vertellen dat het nu opeens wel zo is dat de toekomst er nu opeens wel rooskleurig uitziet nu jol eruit is geknikkerd.
Blind als trainer is ook helemaal niks..quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat zeggen we elke keer, maar de trainers krijgen tegenwoordig de tijd en stappen gewoon halverwege zelf op. Van Basten, Jol, Ten Cate. Ze zijn allemaal zelf opgestapt.
Blind en De Boer moeten het nu samen gaan doen. Ik heb zo'n slecht gevoel over Blind. De eerste keer vond ik het al niet alles en hij staat me nog steeds tegen. Ik vind zijn hele uitstraling niets.
Daar zie ik met frankie ook echt een toekomst mee. Dat lijkt mij iemand die altijd voor de toekomst kiest en dus voor een solide financieele toekomst voor ajax.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Resultaten komen daarna vanzelf, als je een goede opleiding hebt.
Technisch Directeur en v/d Boog.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:37 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Daar zie ik met frankie ook echt een toekomst mee. Dat lijkt mij iemand die altijd voor de toekomst kiest en dus voor een solide financieele toekomst voor ajax.
Maar kiest het bestuur hier ook voor? wie is er nou echt verantwoordelijk voor het aankoop beleid? wie bepaald nou echt wie er komt? Het bestuur en helaas niet de trainer..
Ik bedoel hoe het nu gaat? wie gaat het nu bepalen het lijkt me sterk dat frankie dit ook gaat doen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Technisch Directeur en v/d Boog.
TD was Martin Jol, daarom had je Tainio, Atouba.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |