abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:07:07 #276
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89622320
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is nou PRE-CIES wat Cruijff zelf zegt. Vind het het nou nog leuk om met een snerend sausje alle wijd openstaande deuren open te trappen? :).
Nee hoor als Cruijff met goede ideeen komt be my guest!!! Maar wat kan er tegenwoordig veranderd worden zonder geld???
pi_89622346
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:00 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

En jullie denken dat Nu Opa Cruijff er is alles goed komt????
:') Ga ff naar je eigen topic ofzo, vieze troll.
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:08:45 #278
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_89622348
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:07 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

Nee hoor als Cruijff met goede ideeen komt be my guest!!! Maar wat kan er tegenwoordig veranderd worden zonder geld???
Kijk, en daar hebben we (misschien) dus Cruijff voor he? Of andere mensen die er echt verstand van hebben. Er zijn goeie mensen zat, je moet ze alleen vinden en zover krijgen. Geld is er echt wel. Geen miljoenen en miljoenen hoor, maar blut zijn ze ook niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:14:57 #279
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89622437
Nee blut zijn jullie niet idd , jullie hebben nog wel een aardig spaarcentje op de bank.
maar kan je het naar je achterban verantwoorden om nu (opnieuw) geld uit te geven en weer dikke verliezen te lijden met het smoesje van ''investeren''.
Als jullie zoveel verlies blijven lijden is er straks toch echt geen geld meer.
En ik zie ook niet zo snel een tweede abramovic aanschuiven.
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:18:39 #280
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_89622502
Die bigwillem. Van troll naar (zogenaamd) kwaliteitspost in minder dan 4 minuten.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:19:38 #281
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89622514
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:18 schreef Lindgren. het volgende:
Die bigwillem. Van troll naar (zogenaamd) kwaliteitspost in minder dan 4 minuten.
Ah lindgren ... oud groninger toch??? :D hebben we veel aan verdient.....
pi_89623194
Wat denken jullie is Rijkaard een optie voor volgend jaar met De Boer als assistent?
pi_89623515
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat denken jullie is Rijkaard een optie voor volgend jaar met De Boer als assistent?
Gewoon Rijkaard dit seizoen nog aanstellen? Geef hem de tijd om het neer te zetten. Goede TD ernaast en niet de trainer weer alle ruimte geven. Want daar zit volgens mij een groot probleem. Na het rapport Coronel heeft de trainer (Jol) alle ruimte gekregen om aankopen te doen, die ook weer in strijd waren met het rapport. Mido, Ooijer, Tainio, Atouba....
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:12:33 #284
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_89623644
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:19 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

Ah lindgren ... oud groninger toch??? :D hebben we veel aan verdient.....
Ja. Voor een beetje kwaliteit betaal je gauw.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:46:53 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89624397
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:14 schreef Bigwillem10 het volgende:
Nee blut zijn jullie niet idd , jullie hebben nog wel een aardig spaarcentje op de bank.
maar kan je het naar je achterban verantwoorden om nu (opnieuw) geld uit te geven en weer dikke verliezen te lijden met het smoesje van ''investeren''.
Zo lang je de achterban maar vertelt dat het de ideeën van Cruijff zijn kun je Ajax helemaal financieel naar zijn grootje helpen en zullen ze het toch accepteren. Net als dat Feyenoord het nog steeds accepteert dat Been de ploeg degradatievoetbal laat spelen. Elke andere trainer was er allang uit gevlogen (onafhankelijk of het terecht of niet is)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 7 december 2010 @ 10:51:55 #286
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89624540
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:07 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Gewoon Rijkaard dit seizoen nog aanstellen? Geef hem de tijd om het neer te zetten. Goede TD ernaast en niet de trainer weer alle ruimte geven. Want daar zit volgens mij een groot probleem. Na het rapport Coronel heeft de trainer (Jol) alle ruimte gekregen om aankopen te doen, die ook weer in strijd waren met het rapport. Mido, Ooijer, Tainio, Atouba....
Ik denk dat het dan belangrijker is wie de TD wordt dan wie de trainer wordt. Van Geel was toen der tijd zogenaamd die goede TD, maar ondertussen heeft die er een potje van gemaakt.
Van Gaal had een goede TD kunnen zijn, als ze niet de oliedomme beslissing hadden genomen om hem weg te sturen i.p.v. Koeman.
Co Adriaanse als een TD niet een optie? Iemand met dezelfde instelling als Van Gaal en met een neus voor beleid en talent. Daarnaast heeft hij in zijn tijd bij Ajax altijd voor goede spelers gezorgd. Jammer dat hij toen zo snel weg moest. Nog zo'n oliedomme beslissing...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:21:30 #287
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_89627388
Hallo beste Ajax fans,

Ik heb een korte enquete gemaakt over de Arena. Ik dank iedereen vriendelijk die de tijd neemt om die in te vullen.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=57726&p=1&zelf=0
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:25:53 #288
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89627524
Trouwens, als Jol naar Newcastle gaat dan is het wel heel achterbaks....
pi_89627563
Gewoon Johan Cruijff, hopen dat Hiddink wordt ontslagen, en dus Hiddink als TD.
De Boer mag van mij alle tijd krijgen, Als er maar iets met de directie / bestuur gebeurt.
★★★
pi_89627576
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef Komakie het volgende:
hij zei toch dat hij voorlopig even niets wou?
pi_89627604
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:25 schreef Komakie het volgende:
Hij zal wel naar Engeland gaan.

Maajra beter dan ongemotiveerd door blijven gaan, ontslagen worden en met veel geld naar Engeland gaan.
★★★
pi_89627657
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:14 schreef Bigwillem10 het volgende:
Dan snap jij het niet echt, wat willen Ajacieden precies hebben?

Talenten.
★★★
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:30:27 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89627715
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon Johan Cruijff, hopen dat Hiddink wordt ontslagen, en dus Hiddink als TD.
De Boer mag van mij alle tijd krijgen, Als er maar iets met de directie / bestuur gebeurt.
Dat zeggen we elke keer, maar de trainers krijgen tegenwoordig de tijd en stappen gewoon halverwege zelf op. Van Basten, Jol, Ten Cate. Ze zijn allemaal zelf opgestapt.

Blind en De Boer moeten het nu samen gaan doen. Ik heb zo'n slecht gevoel over Blind. De eerste keer vond ik het al niet alles en hij staat me nog steeds tegen. Ik vind zijn hele uitstraling niets.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:33:40 #294
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89627818
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:29 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dan snap jij het niet echt, wat willen Ajacieden precies hebben?

Talenten.
Resultaten : cups bekers schalen toch??

Nog een ronde van slechte investeringen en het is toch het voorbij met ajax.
Het gaat al jaren zo dat zodra er weer een nieuwe trainer is hij weer miljoenen mag investeren in ajax.
En ik kan me zo geen trainer bedenken die daarme de laatste jaren succes had...
Je kan mij niet vertellen dat het nu opeens wel zo is dat de toekomst er nu opeens wel rooskleurig uitziet nu jol eruit is geknikkerd.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:33:59 #295
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_89627829
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat zeggen we elke keer, maar de trainers krijgen tegenwoordig de tijd en stappen gewoon halverwege zelf op. Van Basten, Jol, Ten Cate. Ze zijn allemaal zelf opgestapt.

Blind en De Boer moeten het nu samen gaan doen. Ik heb zo'n slecht gevoel over Blind. De eerste keer vond ik het al niet alles en hij staat me nog steeds tegen. Ik vind zijn hele uitstraling niets.
Dat kwam ook door de situatie met Jol natuurlijk :)
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_89627851
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:33 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

Resultaten : cups bekers schalen toch??

Nog een ronde van slechte investeringen en het is toch het voorbij met ajax.
Het gaat al jaren zo dat zodra er weer een nieuwe trainer is hij weer miljoenen mag investeren in ajax.
En ik kan me zo geen trainer bedenken die daarme de laatste jaren succes had...
Je kan mij niet vertellen dat het nu opeens wel zo is dat de toekomst er nu opeens wel rooskleurig uitziet nu jol eruit is geknikkerd.
Resultaten komen daarna vanzelf, als je een goede opleiding hebt.
★★★
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:35:14 #297
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89627883
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Blind als trainer is ook helemaal niks..
Gelukkig ziet hij dit zelf ook in en wil hij die positie binnen ajax niet meer hebben.
Ik denk dat hij het best goed kan doen als TD.
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:37:02 #298
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89627958
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:34 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Resultaten komen daarna vanzelf, als je een goede opleiding hebt.
Daar zie ik met frankie ook echt een toekomst mee. Dat lijkt mij iemand die altijd voor de toekomst kiest en dus voor een solide financieele toekomst voor ajax.
Maar kiest het bestuur hier ook voor? wie is er nou echt verantwoordelijk voor het aankoop beleid? wie bepaald nou echt wie er komt? Het bestuur en helaas niet de trainer..
pi_89628005
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:37 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

Daar zie ik met frankie ook echt een toekomst mee. Dat lijkt mij iemand die altijd voor de toekomst kiest en dus voor een solide financieele toekomst voor ajax.
Maar kiest het bestuur hier ook voor? wie is er nou echt verantwoordelijk voor het aankoop beleid? wie bepaald nou echt wie er komt? Het bestuur en helaas niet de trainer..
Technisch Directeur en v/d Boog.

TD was Martin Jol, daarom had je Tainio, Atouba.
★★★
  dinsdag 7 december 2010 @ 12:39:58 #300
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89628066
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Technisch Directeur en v/d Boog.

TD was Martin Jol, daarom had je Tainio, Atouba.
Ik bedoel hoe het nu gaat? wie gaat het nu bepalen het lijkt me sterk dat frankie dit ook gaat doen.
Blind blijft toch assistent?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')