abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89586832
Vitesse - Ajax :{ Oh boy ;(
Noot noot.
pi_89588564
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:34 schreef Jojoortje het volgende:
Vitesse - Ajax :{ Oh boy ;(
Vitesse gaan ze wel winnen, tegen NEC had ik er niet veel vertrouwen in, maar Vitesse wordt gewoon 0-2. :)
★★★
  maandag 6 december 2010 @ 16:20:14 #103
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_89591266
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vitesse gaan ze wel winnen, tegen NEC had ik er niet veel vertrouwen in, maar Vitesse wordt gewoon 0-2. :)
Oh really? :{

:{²
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_89591321
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Kan ook zo maar een gelijkspel worden of 2-1 voor Vitesse...
Ik acht de kans vrij klein dat Ajax hier een makkelijke overwinning gaat behalen.
  maandag 6 december 2010 @ 16:22:00 #105
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_89591334
Heeft iemand enig idee hoe Mido die bal er precies inkopte? 97 kilo's krijgt je niet zomaar de lucht in, dus waar stond die hijskraan? En waar zat Hans Klok precies op de tribune?
Look behind you! It's your ass!
pi_89591335
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Really :{

★★★
pi_89591370
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Kan ook zo maar een gelijkspel worden of 2-1 voor Vitesse...
Ik acht de kans vrij klein dat Ajax hier een makkelijke overwinning gaat behalen.
Klopt, 5-0, 0-5 ook.

Maar denk gewoon dat ze winnen, heb toto 0-2 gedaan. :D
★★★
pi_89591407
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Donder op met die smiley
Noot noot.
pi_89591439
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:23 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Donder op met die smiley
Deze:
:{

Of deze:

Ik mis Banshee! :(
★★★
  maandag 6 december 2010 @ 16:25:02 #110
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_89591449
Maar Jo , ik dacht dat.. :{

AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_89591478
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:23 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Donder op met die smiley
Lief zijn :{
pi_89591519
quote:
12s.gif Op maandag 6 december 2010 16:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe Mido die bal er precies inkopte? 97 kilo's krijgt je niet zomaar de lucht in, dus waar stond die hijskraan? En waar zat Hans Klok precies op de tribune?
Tsjah, bij zo'n voorzet hoef je niet veel te doen. Sulejmani! _O_
★★★
pi_89591718
Tja, ik heb dit seizoen eigenlijk wel opgegeven nu... verkoop van Pantelic en Rommedahl is volgens mij de bottlenek waardoor het spel niet meer gespeeld kan worden zoals vorig seizoen... Mido heeft denk ik wel de potentie om een soort Pantelic te zijn maar op de vleugels is op dit moment niet voldoende kwaliteit aanwezig of zijn het spelers die naar binnen trekken en geen voorzetten geven...

Jol is in mijn ogen wel een beetje aan het zeuren dat hij geld wil... geef die jeugd nu maar de kans op die posities en zorg ervoor dat die volgend jaar goed genoeg zijn om wel voor de titel te gaan...

En Mido niet mee vanwege familieomstandigheden, is zijn frietpan overleden? ;)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_89591807
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Tja, ik heb dit seizoen eigenlijk wel opgegeven nu... verkoop van Pantelic en Rommedahl is volgens mij de bottlenek waardoor het spel niet meer gespeeld kan worden zoals vorig seizoen... Mido heeft denk ik wel de potentie om een soort Pantelic te zijn maar op de vleugels is op dit moment niet voldoende kwaliteit aanwezig of zijn het spelers die naar binnen trekken en geen voorzetten geven...

Jol is in mijn ogen wel een beetje aan het zeuren dat hij geld wil... geef die jeugd nu maar de kans op die posities en zorg ervoor dat die volgend jaar goed genoeg zijn om wel voor de titel te gaan...

En Mido niet mee vanwege familieomstandigheden, is zijn frietpan overleden? ;)
Gelukkig geeft hij nu kansen aan de jeugd, hij moet wel:

Sulejmani, Zeegelaar, Asan, Eriksen.

Goed dat Mido niet mee is, hij kan het niveau van de Eredivisie wel aan, maar daarbuiten is hij helemaal niks. Net als Pantelic.
★★★
pi_89592595
Pantelic en Mido is het type speler dat voor Jol in zijn strijdplan heel belangrijk is... een aanspeelpunt in de spits... nu dat er niet of maar half is komt het middenveld totaal niet uit de verf, ongeacht wie je er neer zet. Tel daar het gebrek aan goede vleugels erbij op en je hebt het probleem te pakken.

Ik denk alleen niet dat je het oplost door een Boerrigter te kopen bijvoorbeeld... geef dan die jonkies maar een kans
  maandag 6 december 2010 @ 17:08:10 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_89593243
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Gelukkig geeft hij nu kansen aan de jeugd, hij moet wel:

Sulejmani, Zeegelaar, Asan, Eriksen.

Goed dat Mido niet mee is, hij kan het niveau van de Eredivisie wel aan, maar daarbuiten is hij helemaal niks. Net als Pantelic.
Eriksen, ik snap NIET wat mensen in dat joch zien. Hij geeft 1 a 2 redelijke passjes per wedstrijd, de rest van de tijd is het dood hout in het veld. Wat een krachteloze speler is dat (nog).

Hij doet me denken aan Siem de Jong voor zijn opleving vorig jaar, ook zo'n slappe hap. Die had even een prima periode maar speelt nu ook weer volkomen zonder pit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_89593373
Het probleem is dat de middenvelders zoals De Jong en Eriksen een kaatsende spits nodig hebben... El Ham loopt telkens de diepte in en de middenvelders weten zich daar geen raad mee op de een of andere manier... daardoor verzuipt het middenveld!
pi_89593391
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eriksen, ik snap NIET wat mensen in dat joch zien. Hij geeft 1 a 2 redelijke passjes per wedstrijd, de rest van de tijd is het dood hout in het veld. Wat een krachteloze speler is dat (nog).

Hij doet me denken aan Siem de Jong voor zijn opleving vorig jaar, ook zo'n slappe hap. Die had even een prima periode maar speelt nu ook weer volkomen zonder pit.
Ik zeg niet dat hij goed speelt, het is gewoon slecht wat hij laat zien. Alleen moet hij gewoon minuten krijgen, hij zal vanzelf groeien. Het kan een hele grote worden.
★★★
pi_89593421
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem is dat de middenvelders zoals De Jong en Eriksen een kaatsende spits nodig hebben... El Ham loopt telkens de diepte in en de middenvelders weten zich daar geen raad mee op de een of andere manier... daardoor verzuipt het middenveld!
Klopt, daarom vond ik de 'aankoop', Mido, gewoon goed.
★★★
pi_89593756
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klopt, daarom vond ik de 'aankoop', Mido, gewoon goed.
Precies, en die heeft echt wel zijn waarde... probleem is nu dat de vleugels lam zijn en er veel mentaal geknakt zijn...
  maandag 6 december 2010 @ 17:22:25 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_89593800
Mido heeft iig agressie in zich, zoals hij dat interview gaf na de wedstrijd, gewoon vol frustratie en vuur, die gast baalt gewoon dat ze niet wonnen, de rest lijkt het geen fuck te boeien.
Get woke, go broke!
pi_89593921
Klopt dat zie je goed bij Mido, zo moeten ze allemaal zijn. Suarez heeft dat ook.

Maar El Hamdaoui HELEMAAL niet. Het lijkt erop alsof het helemaal niet uitmaakt voor hem.

En over de vleugels, Sulejmani over rechts gaat gewoon geweldig. Emanuelson kan nog even op Links. en zo moet je het kunnen redden (komende wedstrijden voor de winterstop)
★★★
pi_89593933
Ik ben ook wel klaar met die lamlendige houding van zo'n Emanuelsson en Anita bijvoorbeeld... die hebben echt niet de juiste mentaliteit om bij een topclub te voetballen...
pi_89593979
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Klopt dat zie je goed bij Mido, zo moeten ze allemaal zijn. Suarez heeft dat ook.

Maar El Hamdaoui HELEMAAL niet. Het lijkt erop alsof het helemaal niet uitmaakt voor hem.

En over de vleugels, Sulejmani over rechts gaat gewoon geweldig. Emanuelson kan nog even op Links. en zo moet je het kunnen redden (komende wedstrijden voor de winterstop)
Bij El Ham irriteer ik me met name dat het allemaal met het buitenkantje moet, zelfs de simpelste passjes... alsof het een doodzonde is om simpel te spelen :N
  maandag 6 december 2010 @ 17:28:04 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_89594029
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook wel klaar met die lamlendige houding van zo'n Emanuelsson en Anita bijvoorbeeld... die hebben echt niet de juiste mentaliteit om bij een topclub te voetballen...
Urby heeft getekend ergens, die hoef je van mij dus idd niet meer op te stellen, het is een prima speler als hij gemotiveerd is, dat issie nu niet meer.

Anita twijfel ik over, die heeft wel de felheid, pit, maar is eigenlijk te licht voor rechtsback, tegen real en milan viel ie gewoon een paar keer om omdat ie tegen een tegenstander opliep :').
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')