Vitesse gaan ze wel winnen, tegen NEC had ik er niet veel vertrouwen in, maar Vitesse wordt gewoon 0-2.quote:
Oh really?quote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vitesse gaan ze wel winnen, tegen NEC had ik er niet veel vertrouwen in, maar Vitesse wordt gewoon 0-2.
Kan ook zo maar een gelijkspel worden of 2-1 voor Vitesse...quote:Op maandag 6 december 2010 15:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vitesse gaan ze wel winnen, tegen NEC had ik er niet veel vertrouwen in, maar Vitesse wordt gewoon 0-2.
Klopt, 5-0, 0-5 ook.quote:Op maandag 6 december 2010 16:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan ook zo maar een gelijkspel worden of 2-1 voor Vitesse...
Ik acht de kans vrij klein dat Ajax hier een makkelijke overwinning gaat behalen.
Tsjah, bij zo'n voorzet hoef je niet veel te doen. Sulejmani!quote:Op maandag 6 december 2010 16:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe Mido die bal er precies inkopte? 97 kilo's krijgt je niet zomaar de lucht in, dus waar stond die hijskraan? En waar zat Hans Klok precies op de tribune?
Gelukkig geeft hij nu kansen aan de jeugd, hij moet wel:quote:Op maandag 6 december 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Tja, ik heb dit seizoen eigenlijk wel opgegeven nu... verkoop van Pantelic en Rommedahl is volgens mij de bottlenek waardoor het spel niet meer gespeeld kan worden zoals vorig seizoen... Mido heeft denk ik wel de potentie om een soort Pantelic te zijn maar op de vleugels is op dit moment niet voldoende kwaliteit aanwezig of zijn het spelers die naar binnen trekken en geen voorzetten geven...
Jol is in mijn ogen wel een beetje aan het zeuren dat hij geld wil... geef die jeugd nu maar de kans op die posities en zorg ervoor dat die volgend jaar goed genoeg zijn om wel voor de titel te gaan...
En Mido niet mee vanwege familieomstandigheden, is zijn frietpan overleden?
Eriksen, ik snap NIET wat mensen in dat joch zien. Hij geeft 1 a 2 redelijke passjes per wedstrijd, de rest van de tijd is het dood hout in het veld. Wat een krachteloze speler is dat (nog).quote:Op maandag 6 december 2010 16:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig geeft hij nu kansen aan de jeugd, hij moet wel:
Sulejmani, Zeegelaar, Asan, Eriksen.
Goed dat Mido niet mee is, hij kan het niveau van de Eredivisie wel aan, maar daarbuiten is hij helemaal niks. Net als Pantelic.
Ik zeg niet dat hij goed speelt, het is gewoon slecht wat hij laat zien. Alleen moet hij gewoon minuten krijgen, hij zal vanzelf groeien. Het kan een hele grote worden.quote:Op maandag 6 december 2010 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eriksen, ik snap NIET wat mensen in dat joch zien. Hij geeft 1 a 2 redelijke passjes per wedstrijd, de rest van de tijd is het dood hout in het veld. Wat een krachteloze speler is dat (nog).
Hij doet me denken aan Siem de Jong voor zijn opleving vorig jaar, ook zo'n slappe hap. Die had even een prima periode maar speelt nu ook weer volkomen zonder pit.
Klopt, daarom vond ik de 'aankoop', Mido, gewoon goed.quote:Op maandag 6 december 2010 17:11 schreef TheVulture het volgende:
Het probleem is dat de middenvelders zoals De Jong en Eriksen een kaatsende spits nodig hebben... El Ham loopt telkens de diepte in en de middenvelders weten zich daar geen raad mee op de een of andere manier... daardoor verzuipt het middenveld!
Precies, en die heeft echt wel zijn waarde... probleem is nu dat de vleugels lam zijn en er veel mentaal geknakt zijn...quote:Op maandag 6 december 2010 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, daarom vond ik de 'aankoop', Mido, gewoon goed.
Bij El Ham irriteer ik me met name dat het allemaal met het buitenkantje moet, zelfs de simpelste passjes... alsof het een doodzonde is om simpel te spelenquote:Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Klopt dat zie je goed bij Mido, zo moeten ze allemaal zijn. Suarez heeft dat ook.
Maar El Hamdaoui HELEMAAL niet. Het lijkt erop alsof het helemaal niet uitmaakt voor hem.
En over de vleugels, Sulejmani over rechts gaat gewoon geweldig. Emanuelson kan nog even op Links. en zo moet je het kunnen redden (komende wedstrijden voor de winterstop)
Urby heeft getekend ergens, die hoef je van mij dus idd niet meer op te stellen, het is een prima speler als hij gemotiveerd is, dat issie nu niet meer.quote:Op maandag 6 december 2010 17:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook wel klaar met die lamlendige houding van zo'n Emanuelsson en Anita bijvoorbeeld... die hebben echt niet de juiste mentaliteit om bij een topclub te voetballen...
Anita heeft wel een goede mentaliteit maar is voetballend niet goed genoeg om zijn fysiek te compenseren.quote:Op maandag 6 december 2010 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Urby heeft getekend ergens, die hoef je van mij dus idd niet meer op te stellen, het is een prima speler als hij gemotiveerd is, dat issie nu niet meer.
Anita twijfel ik over, die heeft wel de felheid, pit, maar is eigenlijk te licht voor rechtsback, tegen real en milan viel ie gewoon een paar keer om omdat ie tegen een tegenstander opliep.
Jup, het Ajaxhart is bij velen ver te zoeken.quote:Op maandag 6 december 2010 18:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Anita heeft wel een goede mentaliteit maar is voetballend niet goed genoeg om zijn fysiek te compenseren.
Ik irriteer me mateloos aan de instelling van Furby, Mounir en van het huidige seizoen Wiel. Wiel heeft het hele jaar ook nog geen fatsoenlijke voorzet gegeven. Mounir is dolblij met het enorme salaris en zijn dikke Mercedes alsof hem Ajax wat kan schelen.
Weinig mensen hebben nog een clubhart. Rooney vond Manunited maar niets, totdat ze hem 150k pond per week gaven. Toen was Manu opeens weer de club met een plaats in zijn hart om maar een vb te noemen.quote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jup, het Ajaxhart is bij velen ver te zoeken.
Dat is overal zo, ze hoeven voor mij ook niet per se een clubhart te hebben zolang ze maar de juiste mentaliteit op het veld hebben.. Alleen die is ver te zoeken bij spelers als vd wiel ed.quote:Op maandag 6 december 2010 18:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weinig mensen hebben nog een clubhart. Rooney vond Manunited maar niets, totdat ze hem 150k pond per week gaven. Toen was Manu opeens weer de club met een plaats in zijn hart om maar een vb te noemen.
ik vond het zeer opvallend dat rafael van der vaart laatst in een intervieuw zei dat hij absoluut weer voor HSV wil spelen. Ajax noemde hij helemaal niet.quote:Op maandag 6 december 2010 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jup, het Ajaxhart is bij velen ver te zoeken.
Ach Raffie heeft ook in een interview geroepen dat ie ooit terug naar Ajax wou dus aan beide uitspraken hoef je niet zoveel waarde te hechten.quote:Op maandag 6 december 2010 20:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik vond het zeer opvallend dat rafael van der vaart laatst in een intervieuw zei dat hij absoluut weer voor HSV wil spelen. Ajax noemde hij helemaal niet.
Ik had toch echt anders verwacht.
Ik mag hopen van niet Ajax heeft ie al kapot gemaakt gaat ie de andere ploeg die ik supporter ook kapot maken.quote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Wilskracht het volgende:
Heeft Newcastle zich al gemeld voor Martin Jol?
Jong, kijk even verder. Het was in de Duitse krant Bild. In de Nederlandse krant zegt hij Ajaxquote:Op maandag 6 december 2010 20:01 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ik vond het zeer opvallend dat rafael van der vaart laatst in een intervieuw zei dat hij absoluut weer voor HSV wil spelen. Ajax noemde hij helemaal niet.
Ik had toch echt anders verwacht.
geloof er niks van......quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Nuchterheid het volgende:
Jol per direct weg bij Ajax?
http://twitter.com/ajaxlife
Laat het waar zijn a.u.b
ja dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef Nuchterheid het volgende:
Jol per direct weg bij Ajax?
http://twitter.com/ajaxlife
Laat het waar zijn a.u.b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |