Klopt, het kan snel gaan. Maarja, ook snel terugvallen.quote:Op maandag 6 december 2010 00:46 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Haha ja dat waren helemaal mooie tijden om mee te maken, maar als je bedenkt dat we 6 jaar geleden nog echt een top elftal hadden.. kan het ook zo maar weer goed uitpakken komende tijd.
Toen naar den haag gegaan.. en z'n carrière afgesloten ergens in amerika..quote:Op maandag 6 december 2010 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan die selectie nog dromenWat is er eigenlijk met O'brien gebeurd?
Klopt, ik kan me ook wedstrijden herrineren in de CL. Ajax die beter was dan AC maar dat ze niet konden scoren door de geweldige keeper van Milan. En Pienaar die de bal vlak voor tijd erin schoot en een kip nadeedquote:Op maandag 6 december 2010 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan die selectie nog dromenWat is er eigenlijk met O'brien gebeurd?
Komende tijd? Of over een jaar of 10?quote:Op maandag 6 december 2010 00:46 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Haha ja dat waren helemaal mooie tijden om mee te maken, maar als je bedenkt dat we 6 jaar geleden nog echt een top elftal hadden.. kan het ook zo maar weer goed uitpakken komende tijd.
Iets daar tussenin, denk dat zoiets wel mogelijk moet zijn in 5 jaar of zo.quote:Op maandag 6 december 2010 09:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komende tijd? Of over een jaar of 10?
Nou echt afgesloten heeft ie niet speelde nog 1 wedstrijd in Amerika.quote:Op maandag 6 december 2010 00:57 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Toen naar den haag gegaan.. en z'n carrière afgesloten ergens in amerika..
Bent ik weer.quote:Op maandag 6 december 2010 00:05 schreef Greg.AFCA het volgende:
Ach ja, wat BigWillem ook zegt, 'de FC' zal altijd een provincieclub blijven. Worden misschien ooit is incidenteel kampioen, maar daar blijft het bij. Wat Ajax betreft weet ik zeker dat het goed komt. Al is het over 10 jaar. Wij zullen weer de club zijn die we zijn geweest. Misschien is dat ook wel het wezenlijke verschil. Ajax heeft de wil weer te zijn als het is geweest. Groningen is 'Fun Only' en zullen dus nooit zo groot worden. Zo'n cultuurverschil is ook niet te overbruggen, dus eigenlijk loop je langs elkaar heen te lullen
Beetje hypocriet, vind je niet.. Zeggen dat wij geen respect hebben voor andere clubs en zelf over hoerenveen spreken.quote:Op maandag 6 december 2010 10:50 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Bent ik weer.
Om eerst maar even te te reageren hierop :
Dit bedoelde ik dus met arrogantie van ajax.Jullie zijn echt niet meer of beter dan de andere 17 clubs in de eredivisie.
Totaal geen respect voor de fc of welke andere club dan ook. we praten wel weer over een paar jaar als Groningen Ajax definitief voorbij is gestreven.
Ik hoop het overigens niet laten we met zijn tweeen in de toekomst om de titel strijden.
Ik ben blij dat wij een provincieclubje blijven jullie zullen altijd dat arrogante zelfingenomen en zelfzuchtig clubje (met nadruk op ...je) blijven die zichzelf heel wat vind maar helemaal niks voorstel in Europa.
ten tweede
dat ''fun only'' vindt ik ook iets heel zwaks van groningen. Die zin past totaal niet bij Groningen en is puur in het leven geroepen na het wcbrandje van paar jaar geleden.
Het doet mij meer denken dat een club die nog veel erger is dan Ajax.
Hoerenveen!!!
bij zo'n club hoort deze amateuristische zin.
Ook de supporters van mijn fc zijn geen lieverdjes maar daar is niks mis mee als het maar fairplay blijft.
Wij ontkennen het in ieder geval niet zoals jullie dat wel doen met de bericht in de telegraaf.
ik wacht met veel plezier jullie reacties af.....
Dat ik heerenveen hoerenveen noem heeft helemaal niks te maken met respect.quote:Op maandag 6 december 2010 11:27 schreef Falstyr het volgende:
Wat een gehuil van die BigWillem... Andere betichten van het gedrag wat hij zelf vertoont.
Ondanks dat Groningen best leuk presteert zullen ze zoals gewoonlijk vanzelf wel weer afhaken naar gelang het seizoen vordert. En het maakt niks uit of ze boven Ajax staan nu. Niemand vind dat interessant. Zelfs in de media krijgt Groningen nauwelijks aandacht ondanks hun prestaties. Men ziet liever iets van de andere grote clubs in Nederland.
Denk dat jij de enige bent die Rotterdam 020 noemt hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 11:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Dat ik heerenveen hoerenveen noem heeft helemaal niks te maken met respect.
Dat is gewoon een vorm van strijd. jullie noemen feyenoord of rotterdam toch ook 020.
Respect is er wel voor Heerenveen fantastisch wat die club doet met beperkte middelen.
Jullie blijven maar komen met arrogante opmerking echt te zielig om het elke keer weer te lezen wat jullie schrijven.Jullie vinden jullie en dat clubje van jullie helemaal fantastisch denken dat heel europa zich druk maakt om Ajax.
Tuurlijk gaat de fc terug vallen en we doen echt niet mee om de titel. Dat is ook helemaal geen probleem. En dat we weinig aandacht krijgen van de media interesseert mij al helemaal niks.
Jullie hebben jullie programmetje op Nederland 1 elke zondag avond waar het puur en alleen over de top 3 gaat. en dat noemt met journalistiek veel plezier ermee!!!
sorry 010quote:Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Denk dat jij de enige bent die Rotterdam 020 noemt hoor.
Waarom ga je niet gewoon weg? die overdreven populistische mening van jij hoeft niemand te horen. Je ondersteunt het ook niet met feiten maar met meningen die in jouw ogen feiten zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 11:38 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
sorry 010
zo weinig intereseert de randstad mij
Jaarlijks verlies van 20 miljoen? Je snapt er bar weinig van, hou op met trollen en ga lekker in het Groningen topic posten.quote:Op maandag 6 december 2010 11:50 schreef Bigwillem10 het volgende:
FC grün????
Dus jij denkt echt dat ajax met een jaarlijks verlies van dik 20 miljoen betere financieen heeft dan FC Groningen of welke andere club dan ook..
mmmm jammer.......
ik vermaak me wel hierzo
de een heeft een olifant als usericon met een rood wit ajax slurf. staat wel synoniem voor de ajaxfan trouwens
de ander een persiflage van meneer derksen. Als er een elke maandag opnieuw negatief comentaar levert op ajax is hij het wel en hij idoleert hem door zijn persiflage.
hurmor....
Tja,valt er iets te posten over Groningen dan? Snap wel dat hij zijn tijd hier besteedt.quote:Op maandag 6 december 2010 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jaarlijks verlies van 20 miljoen? Je snapt er bar weinig van, hou op met trollen en ga lekker in het Groningen topic posten.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)n-22-8-miljoen-euro/quote:Op maandag 6 december 2010 12:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jaarlijks verlies van 20 miljoen? Je snapt er bar weinig van, hou op met trollen en ga lekker in het Groningen topic posten.
nee, je moet vooral meer LE-REN. Verlies is niet best, maar als je nog een eigen vermogen van enkele tientallen miljoenen hebt is het niet zo dramatisch.quote:Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)n-22-8-miljoen-euro/
do i have to say more....
ja idd er is niet veel te posten over de fc. het gaat fantastisch dus stoppen we die topic maar.quote:Op maandag 6 december 2010 12:03 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Tja,valt er iets te posten over Groningen dan? Snap wel dat hij zijn tijd hier besteedt.
wat denk je wat er met dat eigen vermogen gaat gebeuren na jaar op jaar een dik verlies ???quote:Op maandag 6 december 2010 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, je moet vooral meer LE-REN. Verlies is niet best, maar als je nog een eigen vermogen van enkele tientallen miljoenen hebt is het niet zo dramatisch.
Ja, en als er dit jaar gewoon weer winst gemaakt wordt? Door de verkoop van spelers?quote:Op maandag 6 december 2010 12:06 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
wat denk je wat er met dat eigen vermogen gaat gebeuren na jaar op jaar een dik verlies ???
jij moet maar eens LEREN denk ik.
Ik probeer absoluut niet te rellen nogmaals en dat probeer ik vaak duidelijk te makenquote:Op maandag 6 december 2010 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en als er dit jaar gewoon weer winst gemaakt wordt? Door de verkoop van spelers?
Waarom komen er elke keer van die DOMME trolls, niets mis met een beetje rellen, maar op dit kleuterniveau is er echt niets aan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |