begrijp ik nou goed dat jullie AJAX dat erbij halen als iets negatiefs.?????? ik ben met stomheid geslagen.quote:
Nee, ik haal dat erbij.quote:Op zondag 5 december 2010 21:41 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
begrijp ik nou goed dat jullie AJAX dat erbij halen als iets negatiefs.?????? ik ben met stomheid geslagen.
Noem dat nou geen supporters jonge.quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef Bigwillem10 het volgende:
lees de telegraaf maar even hoeveel (supporters) ervan jullie weer zijn opgepakt ivm criminele praktijken. en dan durf jij zoeits erbij te halen.
sjonge jonge echt iets van een ajacied
Lol, ik ben van mening dat 'fun only' een slecht iets is. Aangezien ik wat dat betreft anders in het leven sta dan jij waarschijnlijk. Aangezien jij zegt dat alles over de FC positief is. En over de supporters die bij ons zijn opgepakt, is niet veel van waar.quote:Op zondag 5 december 2010 21:42 schreef Bigwillem10 het volgende:
lees de telegraaf maar even hoeveel (supporters) ervan jullie weer zijn opgepakt ivm criminele praktijken. en dan durf jij zoeits erbij te halen.
sjonge jonge echt iets van een ajacied
ik noem die 2 jongetjes (16 & 18) die een vikkie gestookt hebben nou ook geen supporters hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Noem dat nou geen supporters jonge.
hebben ze in amsterdam geen telegraaf of ontken je nou gewoon de feiten omdat je bang bent voor de waarheid.quote:Op zondag 5 december 2010 21:44 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Lol, ik ben van mening dat 'fun only' een slecht iets is. Aangezien ik wat dat betreft anders in het leven sta dan jij waarschijnlijk. Aangezien jij zegt dat alles over de FC positief is. En over de supporters die bij ons zijn opgepakt, is niet veel van waar.
Ik ontken de 'feiten', omdat ze niet waar zijn.quote:Op zondag 5 december 2010 21:45 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
hebben ze in amsterdam geen telegraaf of ontken je nou gewoon de feiten omdat je bang bent voor de waarheid.
http://www.telegraaf.nl/b(...)fans_opgepakt__.htmlquote:Op zondag 5 december 2010 21:46 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ik ontken de 'feiten', omdat ze niet waar zijn.
Heb jij het jaarverslag ooit gelezen van FC Groningen?quote:Op zondag 5 december 2010 21:38 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
let maar op blind gaat in de winterstop naar onze fc. blijkt het talent te zijn wat hij ook daadwerkelijk is en wij verkopen hem weer.
dat is niet te positief
en over de fc kan je tegenwoordig toch alleen maar positief zijn
Winst gemaakt , geld staat op het veld , en geld om spelers te kopen van Ajax.
Ach, Groningen kan alles. (volgens Willem)quote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Heb jij het jaarverslag ooit gelezen van FC Groningen?
Men heeft afgelopen jaar een bedrijfsresultaat van -2,1 miljoen geleden. Dit jaar wordt dat begroot op -1,5. Dat betekent niet dat je zomaar 'geld heb om spelers te kopen'
ze kunnen echt niet lezen in amsterdam hequote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Heb jij het jaarverslag ooit gelezen van FC Groningen?
Men heeft afgelopen jaar een bedrijfsresultaat van -2,1 miljoen geleden. Dit jaar wordt dat begroot op -1,5. Dat betekent niet dat je zomaar 'geld heb om spelers te kopen'
Hihi, de kranten melden het, dus het is waar. Ik kan je verzekeren dat dat verhaal niet klopt.quote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)fans_opgepakt__.html
read and learn
dat hoor je mij niet zeggen.quote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, Groningen kan alles. (volgens Willem)
zucht. ontkennen is een zwaktequote:Op zondag 5 december 2010 21:49 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Hihi, de kranten melden het, dus het is waar. Ik kan je verzekeren dat dat verhaal niet klopt.
De waarheid ligt ergens in het midden aangezien het De Telegraaf is en die schrijven wel vaker onzinverhalen.quote:
Zodra de realiteit te dichtbij komt beginnen de ajacieden te rennen ongelofelijk dat jullie blijfen ontkennen ik vindt het zelfs zielig.quote:Op zondag 5 december 2010 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
De waarheid ligt ergens in het midden aangezien het De Telegraaf en die schrijven wel vaker onzinverhalen.
Mwuah, deze onzin komt eigenlijk van het NRC, maar zoals ik al zei is dit een verzonnen sensatie bericht waar kwa inhoud eigenlijk niets van klopt.quote:Op zondag 5 december 2010 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
De waarheid ligt ergens in het midden aangezien het De Telegraaf en die schrijven wel vaker onzinverhalen.
lachwekkend het IQ daalt per seconde bij jullie.quote:Op zondag 5 december 2010 21:53 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Mwuah, deze onzin komt eigenlijk van het NRC, maar zoals ik al zei is dit een verzonnen sensatie bericht waar kwa inhoud eigenlijk niets van klopt.
Oh ik moet er wel bij zeggen: operationeel bedrijfsresultaat. Overigens is die winst natuurlijk ook te danken aan de verkoop van Berg. Anders had het 'r natuurlijk slechter uit gezien.quote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ze kunnen echt niet lezen in amsterdam he
er is een operationeele winst geboekt van 20,000 euro .
we hebben 2,5 miljoen positief vermogen ( ja dat si veel voor een club als de fc)
en het nieuwe obligatiefonds van de fc is een groot succes en heeft al 3,9 miljoen euro binnengehaald.
Om toch een beetje kritisch te zijn, waar moet dit dan vandaan komenquote:Op zondag 5 december 2010 21:53 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Mwuah, deze onzin komt eigenlijk van het NRC, maar zoals ik al zei is dit een verzonnen sensatie bericht waar kwa inhoud eigenlijk niets van klopt.
Haha, heb je je eigen zinnen wel eens terug gelezen? Zowel grammaticaal als inhoudelijk klopt er niet veel van.quote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
lachwekkend het IQ daalt per seconde bij jullie.
Blijvenquote:Op zondag 5 december 2010 21:53 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Zodra de realiteit te dichtbij komt beginnen de ajacieden te rennen ongelofelijk dat jullie blijfen ontkennen ik vindt het zelfs zielig.
maar goed jullie feestje.
Ik wil je best de waarheid vertellen hoor, maar blijkbaar geloven mensen alles wat in de kranten staan..quote:Op zondag 5 december 2010 21:54 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Om toch een beetje kritisch te zijn, waar moet dit dan vandaan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |