Heb meer vertrouwen in Danny Blind dan deze dikke hagenees.quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef heloef het volgende:
Iedereen blij dat Jol weg is maar jullie weten toch wel dat het met een nieuwe trainer niet zoveel beter zal gaan?
Nee maar alsof Blind het zoveel beter gaat doen.quote:
daar gaat het niet om jonge. We zijn niet alleen een trainer kwijt maar ook de TD. Dus eindelijk normaal beleid.quote:Op maandag 6 december 2010 21:19 schreef heloef het volgende:
Iedereen blij dat Jol weg is maar jullie weten toch wel dat het met een nieuwe trainer niet zoveel beter zal gaan?
Dit bestuur kennende....quote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
daar gaat het niet om jonge. We zijn niet alleen een trainer kwijt maar ook de TD. Dus eindelijk normaal beleid.
Laatste keer dat hij aan het roer van ajax zat heeft hij toch wel wat gedaanquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar alsof Blind het zoveel beter gaat doen.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:22 schreef OreO het volgende:
[..]
Laatste keer dat hij aan het roer van ajax stond heeft hij toch wel wat gedaan
Zie niet in waarom ze slechter zouden gaan spelen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zal een succes worden dan, overmorgen in de CL
Niet bagatelliseren he, ik ben een van de weinige die hier een kritische toon aanslaat.quote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Mag ik vragen waarom Ajacieden altijd blij zijn als de trainer ontslagen word? En waarom het dan allemaal weer goed gaat volgens hen?
Wanneer je Ooijer voorrang geeft op Toby spoor je niet.quote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Mag ik vragen waarom Ajacieden altijd blij zijn als de trainer ontslagen word? En waarom het dan allemaal weer goed gaat volgens hen?
Trainer & TD weg hèh.quote:Op maandag 6 december 2010 21:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |