'speelt'quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
tsss, een post van een meisje die hard to get speelt.
quote:
Niet teveel op de kleinigheden letten. Ik heb wel wat grotere dingen waar jij je aandacht op moet richten.quote:
Ja daarom. Ik wilde je verwarren. Gelukt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik bedoelde het positief. Lekker duidelijk.
hoihoiquote:
Die enorme haar die uit je neus steekt? Die had ik al gezien hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet teveel op de kleinigheden letten. Ik heb wel wat grotere dingen waar jij je aandacht op moet richten.
Hoind'boin.quote:
Eet 'm opquote:
da's engquote:
hallo wat zeg jij daarquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Niet teveel op de kleinigheden letten. Ik heb wel wat grotere dingen waar jij je aandacht op moet richten.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja daarom. Ik wilde je verwarren. Gelukt?
Give him a lil kissquote:
neequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:52 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
OEH uitkijken, ze zijn nooit alleen.
aapjequote:
10 cm noem ik niet echt groot, ja wel als je neus 10 cm uitsteektquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee joh dat is geen haar... Zag je niet dat die uit mijn broek kwam zetten dan? Zo mijn neus in.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Die enorme haar die uit je neus steekt? Die had ik al gezien hoor![]()
auuuuuuuuuuutsj. kapoetskquote:
Huhquote:
tot over een minuutje of zes!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben er over een minuutje of zes weer. Even Groningen - Vitesse terugkijken.
IK WEET NIET WELK LINKER KNOPJE!! IK ZEG MAAR WATquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Flippiee het volgende:
Hoi 78rpmhoi creeg :
en BOB WELK LINKER KNOPJE REBOOTEN WERKT NIET HOOR.
Nog viezer, een haar die van daar je neus in groeit. Nog nooit van persoonlijke hygiene gehoord?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee joh dat is geen haar... Zag je niet dat die uit mijn broek kwam zetten dan? Zo mijn neus in.
Vuurvoxquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Firefox kan de server op www.ronnietober.nl niet vinden.
Dik gepwnt die Vitesse geel zwarte klote schobbejakkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
Penisbaard is vergeten z'n Firefox-rekening te betalen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Penisbaard het volgende:
Firefox kan de server op www.ronnietober.nl niet vinden.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10 cm noem ik niet echt groot, ja wel als je neus 10 cm uitsteekt
4-1 Groningen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
Aan wiens kant sta jijquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Penisbaard is vergeten z'n Firefox-rekening te betalen...
Hoi Flipstquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:53 schreef Flippiee het volgende:
Hoi 78rpmhoi creeg :
en BOB WELK LINKER KNOPJE REBOOTEN WERKT NIET HOOR.
Denken dat een haar zo omhoog zou groeien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog viezer, een haar die van daar je neus in groeit. Nog nooit van persoonlijke hygiene gehoord?
okquote:
Nu weer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:55 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ik vergat een punt hihi
haha
Denken dat je een kans maaktquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Denken dat een haar zo omhoog zou groeien.
Ik ga samenwonen met dandybleuquote:
die kende ik al van Seņorgifquote:
Jij miste ook een puntquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:55 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ik bedoelde achter Lindgren..
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen met dandybleu.
Braadzakquote:
Niet weten dat ik dat morgen al ga hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Denken dat ik je niet kan overhalen om geile neuqseks te hebben.
Adolf Hitlerquote:
Oh, dat was makkelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet weten dat ik dat morgen al ga hebbenOf eigenlijk vandaag, aangezien het al zaterdag is
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ga
Fijne Sinterklaas
[ link | afbeelding ]
Ik had m moeten tackelen ja..quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:58 schreef Penisbaard het volgende:
Hey 92Merel ik snap niet dat je die jongeman laat staan als ik een meisje was wist ik het wel
Nee, alleen in de daarvoor bestemde parkeervakken.quote:
Ik zei toch al dat het hier stom wasquote:
Ik ben diegene.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Met iemand anders, die wel kans heeft
Heerlijk om je neus in te snuitenquote:
Dit dus ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:58 schreef Penisbaard het volgende:
Hey 92Merel ik snap niet dat je die jongeman laat staan als ik een meisje was wist ik het wel
Fuck man, jij bent mijn vriend waar ik al 9.5 maand mee heb?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben diegene.Dat je dat nog niet door hebt. Al die hints die ik steeds buiten fok aan je geef en dan weer hier.
neequote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
MAG ik vragen wat dat is ???????????????????????????????????????????????
En maar blijven lurken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het hier stom was.
die ontdekte ik gisterquote:
www.tinychat.comquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
MAG ik vragen wat dat is ???????????????????????????????????????????????
Jup, komt het wel op neer ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fuck man, jij bent mijn vriend waar ik al 9.5 maand mee heb?
quote:
Op je foto's leek je er anders niet op..quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jup, komt het wel op neer ja.
HAHA merel voor de gek gehouden notabene door haar EIGEN vriend!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jup, komt het wel op neer ja.
Duh, interwebs joh. Need to keep the goods protected.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op je foto's leek je er anders niet op..
Op de schoot van je vader...quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik klikte bijna nog op die tinychat.com dinges ook.Zou meteen webcam aanspringen alles natuurlijk helemaal exposed meteen.
ah oke, nou, hoe heet je broertje en hoe oud is die?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Duh, interwebs joh. Need to keep the goods protected.
Nee, op de bank, sokken, wit-tshirt, korte mouwen. Alleen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Op de schoot van je vader...
welkom terugquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
Aah, even serieus. Wat zijn dat een rotbeelden. Een gast (v/d Laak) die al eerder zware blessures heeft gehad verdraait z'n knie en scheurt z'n kruisbanden. Ligt ie op het veld te schreeuwen als 'n kind. Bwah. Rillingen over m'n rug.
Vertel meer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, op de bank, sokken, wit-tshirt, korte mouwen. Alleen.
Shit is illquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
Aah, even serieus. Wat zijn dat een rotbeelden. Een gast (v/d Laak) die al eerder zware blessures heeft gehad verdraait z'n knie en scheurt z'n kruisbanden. Ligt ie op het veld te schreeuwen als 'n kind. Bwah. Rillingen over m'n rug.
Ben jij dat vergeten dan? Schaam je. Het is dat de seks zo goed is maar anders.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ah oke, nou, hoe heet je broertje en hoe oud is die?
vertel meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sorry, ik ben van de goede kant. Ik vertel dat soort dingen niet aan niet-vrouwen.
De gladde praat uit deze gladde jongen blijft maar komen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ben jij dat vergeten dan? Schaam je. Het is dat de seks zo goed is maar anders.
Vertel meer!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:04 schreef Panzermaus het volgende:
Sorry, ik ben van de goede kant. Ik vertel dat soort dingen niet aan niet-vrouwen.
Mag ik alles weten?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat wil je weten over de situatie dan. Één vraag. Misschien één antwoord.
HIHIHIHIHquote:
ik voelde de pijn superhart in mijn hardquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de 'geïnteresseerden'. Vanaf 0:20 ongeveer.
http://www.eredivisie.nl/(...)oningen-vitesse.html
Die schreeuw gaat echt door merg en been.Fucking sneu..
Bleh wat een kut blessure.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
Voor de 'geïnteresseerden'. Vanaf 0:20 ongeveer.
http://www.eredivisie.nl/(...)oningen-vitesse.html
Die schreeuw gaat echt door merg en been.Fucking sneu..
Alles allesquote:
Je hoeft het hier niet te vertellen, je kan er ook nog mee naar wikileaksquote:
Echt sneu voor hem.quote:
Zelfs in de NB moet je beeldspraak af en toe met respect behandelen. We zijn niet harteloos ofzo hier.quote:
Panzermaus deelt zijn broek met zijn vader. Vandaag heeft pappa Panzermaus de broek aanquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:07 schreef 92Merel het volgende:
Alles alles
Heb je alleen een tshirt en sokken aan? en zulks
Nee, ook gewoon een broek.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Alles alles
Heb je alleen een tshirt en sokken aan? en zulks
Alleen die met die kleine pitjes erop zijn lekkerquote:
quote:
Ik heb het niet zo op spiraaltjes.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:09 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Alleen die platte en die soort spiraaltjes daarin zijn lekker, de rest is vies.
Anti- Climaxquote:
Sorry, ik heb het nog niet helemaal onder de knie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:08 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Echt sneu voor hem.
[..]
Zelfs in de NB moet je beeldspraak af en toe met respect behandelen. We zijn niet harteloos ofzo hier.
okquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op spiraaltjes.
Hoiquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
OKE BEN IK WEER GORE TYFUSHOMO'S GORE SLETTEN TYFUSJONGENS.
Aardigerdts.
Welkom terug!!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
OKE BEN IK WEER GORE TYFUSHOMO'S GORE SLETTEN TYFUSJONGENS.
Aardigerdts.
Je joktquote:
Ja dat wil ze horen, maar ze doet alsof het haar niet boeit en negeert je na 10 posts ofzo.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een penis van 40cm. Dat wil je horen toch?
Whehe. Ze heeft me ooit eens tegengesproken. Het heeft haar maagdelijkheid moeten kosten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja dat wil ze horen, maar ze doet alsof het haar niet boeit en negeert je na 10 posts ofzo.
Goed bezig jij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Whehe. Ze heeft me ooit eens tegengesproken. Het heeft haar maagdelijkheid moeten kosten.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:06 schreef Sickert het volgende:
Hoooowley kaauww! modderdemoddervet!
Heb er geen woorden voor hoe vet is dit zeg!
Focking hell!
Petroquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
De keiharde waarheid over Johan Bos (met z'n jaloerse smoelwerk) en Zanger Petro is eindelijk boven water gekomen:
Zanger Petro
Johan Bos (met z'n jaloerse smoelwerk)
Ik las vandaag ergens tief auf ihrem herzen en ik dacht aan Petroquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
De keiharde waarheid over Johan Bos (met z'n jaloerse smoelwerk) en Zanger Petro is eindelijk boven water gekomen:
Zanger Petro
Johan Bos (met z'n jaloerse smoelwerk)
Schenkstroop noemt alle meisjes negerslet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zo noemt Schenkstroop alle meisjes die geen keiharde seksuelen met hem willen.
Panzermaus heeft z'n browser niet afbetaald...quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:13 schreef Panzermaus het volgende:
wat
Laden, de afbeelding doet het niet.
Ik sleur je aan je ballen door de kamer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:18 schreef Proletariaat het volgende:
Ik detecteer homofielie in dit topic
he no homo maar dit gaat te ver dushi slechte herrinnerringen aan enso.. van vroeger maja praat er liever ni over...quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:17 schreef Lindgren. het volgende:
oeh oeh lysdesxyie op je kont ik spenk je leker hard anaal haha op je bips hup hup
tinychatquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
IS IeDEREEN Z"N AVONDRUKJE AAN HET DOEN OFZO?
Kusje op de binnenkant van je onderste slokdarmkanaalweefsel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
oh jammer.
en ik ben weg hier, daag![]()
o.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik sleur je aan je ballen door de kamer.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
he no homo maar dit gaat te ver dushi slechte herrinnerringen aan enso.. van vroeger maja praat er liever ni over...
Dit betekend dus dat ik ook mee moet. Ik zit nogal onder de plak... en over 2 uur is het andersom.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
oh jammer.
quote:
slaap zequote:
jij ook al?quote:
quote:
slaap liefquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
oh jammer.
Olifantenketelquote:
de 2e is voor mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:23 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die mij ooit gequote heeft, hoe voelt dat?
quote:
Euforisch, baanbrekend, ik heb er eigenlijk geen woorden voor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:23 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die mij ooit gequote heeft, hoe voelt dat?
slaap ze testkipjequote:Op zaterdag 4 december 2010 01:25 schreef poqpoq het volgende:
Ik ga ook menseh
slaap lekker allemaal, kusjes op jullie voorhoofden en linkerbillen.
Nou graag gedaan hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Euforisch, baanbrekend, ik heb er eigenlijk geen woorden voor.
Ik ben diep geëerd, geëmotioneerd en geraakt in mijn ziel.
Bedankt,
nogmaals,
bedankt,
vanuit het diepste van mijn hart.
quote:
2?quote:
is dat strippoker?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jongens er is strippoker op tv, op rtl 5
Gaat alleen heel langzaam met kleren uit en er doen mannen mee
watquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jongens er is strippoker op tv, op rtl 5
Gaat alleen heel langzaam met kleren uit en er doen mannen mee
opwindendquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zit nu met laptop op het toilet.
pics van je thermometerquote:
pourquoi?quote:
Heb een mac, die worden niet zo warm.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:29 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Voel je de warmte van je laptop zachtjes langs je balletjes waaien?
waarom heb ik nog nooit ge-tinychat?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:31 schreef Proletariaat het volgende:
Waarom ben ik geband van tinychat
Sendilquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:31 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjam !
Applefanboyquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:30 schreef Penisbaard het volgende:
Heb een mac, die worden niet zo warm.
nomnomnomquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:31 schreef 2cv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjam !
Doe geen moeitequote:Op zaterdag 4 december 2010 01:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waarom heb ik nog nooit ge-tinychat?
mijn idee dusquote:
BBquote:
Gewoon kijkenquote:
okok.quote:
Kom vechten danquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Applefanboy
Applefanboy met een te dure computer die hun browser niet meer kunnen betalen, hi hi.
niet haten man, ga lief hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Applefanboy
Applefanboys met een te dure computer die hun browser niet meer kunnen betalen, hi hi.
Peace out, homeboy.quote:
De afgunst en jaloezie...quote:
Ben een fucking Nederlander dat geen Nederlands kan typen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:35 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
het betreft een meisje uit Congo mang
Zo hebben we het al minimaal 4000 jaar opgelost. Ik zie het probleem niet ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De afgunst en jaloezie...
Meteen erop los willen slaan...
Ik kijk op niemand neer, iedereen krijgt van mij liefde. Dat maakt mij beter dan hatende Applehaters.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kijk neer op Apple, ik haat het niet.
die*quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ben een fucking Nederlander dat geen Nederlands kan typen.
De nadruk schijnt wel vooral te liggen op ins en outsquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat gaat praten strippoker wollah bij informatie ik zweer:
Amusement. Film en dvd-programma, aangevuld met ins & outs van de studio's, setbeelden en interviews vanuit Hollywood
Het met woorden niet meer aankunnen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:36 schreef BurnaBoy het volgende:
Zo hebben we het al minimaal 4000 jaar opgelost. Ik zie het probleem niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |