Gewoon kijkenquote:
okok.quote:
Kom vechten danquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Applefanboy
Applefanboy met een te dure computer die hun browser niet meer kunnen betalen, hi hi.
niet haten man, ga lief hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Applefanboy
Applefanboys met een te dure computer die hun browser niet meer kunnen betalen, hi hi.
Peace out, homeboy.quote:
De afgunst en jaloezie...quote:
Ben een fucking Nederlander dat geen Nederlands kan typen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:35 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
het betreft een meisje uit Congo mang
Zo hebben we het al minimaal 4000 jaar opgelost. Ik zie het probleem niet ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De afgunst en jaloezie...
Meteen erop los willen slaan...
Ik kijk op niemand neer, iedereen krijgt van mij liefde. Dat maakt mij beter dan hatende Applehaters.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kijk neer op Apple, ik haat het niet.
die*quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Ben een fucking Nederlander dat geen Nederlands kan typen.
De nadruk schijnt wel vooral te liggen op ins en outsquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat gaat praten strippoker wollah bij informatie ik zweer:
Amusement. Film en dvd-programma, aangevuld met ins & outs van de studio's, setbeelden en interviews vanuit Hollywood
Het met woorden niet meer aankunnen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:36 schreef BurnaBoy het volgende:
Zo hebben we het al minimaal 4000 jaar opgelost. Ik zie het probleem niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |