Fuck man, jij bent mijn vriend waar ik al 9.5 maand mee heb?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben diegene.Dat je dat nog niet door hebt. Al die hints die ik steeds buiten fok aan je geef en dan weer hier.
neequote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
MAG ik vragen wat dat is ???????????????????????????????????????????????
En maar blijven lurken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het hier stom was.
die ontdekte ik gisterquote:
www.tinychat.comquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
MAG ik vragen wat dat is ???????????????????????????????????????????????
Jup, komt het wel op neer ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fuck man, jij bent mijn vriend waar ik al 9.5 maand mee heb?
quote:
Op je foto's leek je er anders niet op..quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jup, komt het wel op neer ja.
HAHA merel voor de gek gehouden notabene door haar EIGEN vriend!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jup, komt het wel op neer ja.
Duh, interwebs joh. Need to keep the goods protected.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op je foto's leek je er anders niet op..
Op de schoot van je vader...quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik klikte bijna nog op die tinychat.com dinges ook.Zou meteen webcam aanspringen alles natuurlijk helemaal exposed meteen.
ah oke, nou, hoe heet je broertje en hoe oud is die?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Duh, interwebs joh. Need to keep the goods protected.
Nee, op de bank, sokken, wit-tshirt, korte mouwen. Alleen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Op de schoot van je vader...
welkom terugquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
Aah, even serieus. Wat zijn dat een rotbeelden. Een gast (v/d Laak) die al eerder zware blessures heeft gehad verdraait z'n knie en scheurt z'n kruisbanden. Ligt ie op het veld te schreeuwen als 'n kind. Bwah. Rillingen over m'n rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |