Fuck man, jij bent mijn vriend waar ik al 9.5 maand mee heb?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik ben diegene.Dat je dat nog niet door hebt. Al die hints die ik steeds buiten fok aan je geef en dan weer hier.
neequote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
MAG ik vragen wat dat is ???????????????????????????????????????????????
En maar blijven lurken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat het hier stom was.
die ontdekte ik gisterquote:
www.tinychat.comquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
MAG ik vragen wat dat is ???????????????????????????????????????????????
Jup, komt het wel op neer ja.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Fuck man, jij bent mijn vriend waar ik al 9.5 maand mee heb?
quote:
Op je foto's leek je er anders niet op..quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jup, komt het wel op neer ja.
HAHA merel voor de gek gehouden notabene door haar EIGEN vriend!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Jup, komt het wel op neer ja.
Duh, interwebs joh. Need to keep the goods protected.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Op je foto's leek je er anders niet op..
Op de schoot van je vader...quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik klikte bijna nog op die tinychat.com dinges ook.Zou meteen webcam aanspringen alles natuurlijk helemaal exposed meteen.
ah oke, nou, hoe heet je broertje en hoe oud is die?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Duh, interwebs joh. Need to keep the goods protected.
Nee, op de bank, sokken, wit-tshirt, korte mouwen. Alleen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Op de schoot van je vader...
welkom terugquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
Aah, even serieus. Wat zijn dat een rotbeelden. Een gast (v/d Laak) die al eerder zware blessures heeft gehad verdraait z'n knie en scheurt z'n kruisbanden. Ligt ie op het veld te schreeuwen als 'n kind. Bwah. Rillingen over m'n rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |